GVD !! kom ik net bij mn auto hebben ze vanacht de raam eruit geslagen !!!! mn navigatie weg , raam stuk , en verder was er niks te halen dus blijf dan gewoon van mn auto af verrekte !$#@%^$^&%&^% !!! zo ff mn frustraties eruit ! kan er ook nog iets meezitten deze tijd !!!??
@suus ja die kromme pootjes hii. ach ieder heeft ze eigen tempo dus komt vast goed. en vondt de auto mooi hooor!!! lekker veel ruimte me vriend heeft ook het problemme met beenruimte, de auto die we nu ebben had hij genees getest hihi. wij ebben een vectra gts.. hopelijk komen jullie uit oveder de prijs. @lydia balen van je auto man!!!! ze moeten der gewoon van afblijven. en je temp dus nog steeds wat hoog hopelijk morgen een posi test!!
ja negatief , maar zie wel iets... dus ff mn temp de aankomende dagen afwachten dan doe ik woensdag denk weer testen .. want zie wel echt ergens iets..
@mh81, wederom welkom hier, leuk een marinier erbij, waar zit hij? Lekker zeg voor 3 jaar aruba, heeft mijn man ook al paar keer geprobeert, maar helaas gaat het voor ons wederom niet door..En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. @lydia, oh meid, minder zeg dat je geen tweede streepje had..klote die onzekerheid.Maar je ziet nu wel iets, een heel vaag streepje?? Oh spannend hoor, ga weer keihard duimen.. Klote zeg dat er in is gebroken in je auto, las het net op je hyves. echt om pisssst van te worden.:x @mamasuus, dus een geslaagde bruiloft geweest! @noa, hoe staat het met jullie nieuwe huisje, wanneer kregen jullie ook alweer de sleutel? hier gaar het prima, morgen mag me meisje voor het eerst gaan wennen op de basisschool, ben zelf behoorlijk zenuwachtig, meer dan haar haha verder druk weekend gehad. me vent is weer tot volgende week weg!
ja heeel spannend, ze heeft er zeker zin in, maar dat komt omdat zij dus denkt dat de halve peuterschool ook daar zit, wat dus niet zo is, allemaal nieuwe kindjes en een nieuwe juf, dus zal zeker wennen zijn. Morgen mag ik nog mee, as donderdag moet ze weer en dan ga ik weer naar huis..denk dat et een drama wordt.
lydia, wat (&*%&(^$)%)&* van je auto zeg en alsof zon navi wat waard is helemaal niks jah de schade is groter dan de waarde van zon sding echt belachelijk gewoon. en dus wel ergens een vaag streepje nou jah wie weet was je gewoon wat later deze mnd met je ei. en maak je miss ook wat midner snel hcg (zo heet dat toch) aan. elke drei dagen word dit verdubbeld he. welke3 testen heb je dan? ik had dus met die van kruidvat dat ie in het begin (was dus voor me nod) ook licht streepje had en de dag na me nod was ie pas echt duidelijk te zien zonder rare capriolen uit te halen met schuin ed haha. dus we houden de moet erin hoor zolang je temp netjes blifjt ed kan het nog @eliesjam ooh spannend zeg de kleine meid word alweer groot zo he. mooi man en idd de bruiloft wsas zeer geslaagd. alleen wel jammer omdat de bruid dus compleet van de wereld was heeft de gom dus tijd gehad snachts om het telefoonboek te lezen en heeft ie al 5 cijfers van de code van de kluis beetje jammer dus. maar hij heeft hem volgenhsm ij nog niert losa dus we houden nog ff alles voor ons hahaha. nou de auto is gekocht hoor jeee. een perfecte prijs ook nog en zomerbanden en winterbanden erbij allebei op velg. en een trekhaak. ze melden hem aan voor ons dus kunnen we hem woensdag halen., nu deed alleen de bank lastig want schijnbaar moet je het geld 3 dagen van te voren bestellen en het is al over 2 maar we hebben al een oplossing gevonden gelukkig hihi. dus nu kunnen we hem halen woensdag jee me vent helemaal happy. nou ga ff opruimen ben trouwens al een katje als het goed is kwijt en me ma wil er ook wel een en ik wil dr zelf een nou dan blijfen er nog 2 over. dat moet lukken dacht ik.
@ Lydia, kun je de test niet ff spammen, kunnen wij kijken of we ook iets zien.. Hoop het voor je meid! @ Eliesja, Thanks, dus ook een marinier als man? De mijne zit op Texel bij de bootploeg dus om op Aruba te komen was niet zo'n probleem.. Waar zit jouw man? En wat spannend, je dochter voor het eerst naar de grote school !!
ja die navi is zonder kabels en bleutooth ontvanger nog geen 50 euro waard haha sukkels ! raam was ik GELUKKIG voor verzekers en een mooie auto gekocht , leuk leuk fototje ? zal ff mn test bijvoegen van vanochtend.. zie n heeeeell vaag streepje erop .. in t echt beter
Ik zie ook iets lydia, mag ik vragen welke test dit is? Een uitelkaar gesloopte test of zó'n dipstick?
hahah, ik had al zo'n vermoeden. Ik vertrouw die dipstick namelijk nooit zo goed.. De kruidvat test heb ik ook gebruikt en die vind ik super en ze testen (voorzover ik weet) nooit vals positief. Ik ben benieuwd naar je test over 2 dagen.. Hoeveel dagen na NOD zou je nu zitten dan?
@lydia ik zie ook een streepje hoor!!!!! ik maakte ook niet zo snel hcg aan hoor dus komt vast goed meid!!! @mh81 gefeliciteerd met je zwangerschap en ik las dat je man op texel zit, daar zit me broertje ook als marinier maar die gaat voor een jaar naar curacou hihi. @mamasuus gefeliciteerd met de nieuwe auto!!!!! en blij te horen dat je de katjes al aan het kwijtraken bent, en je houdt er zelf dus ook een leuk hoor!!! @eliesja las het dat je meisje voor het 1e gaat wennen zal mij beniuewen weer een nieuwe mijlpaal. en ik zou deze week de sleutel krijgen maar dat bedrijf wat de hypotheek regelt was iets vergeten op te sturen dus nu moet het weer op nieuw naar de bank dus ik hoop snel, heb me makelaar er achter aan gezet ik werd er ondertussen gek van!!
@lydia, nou ik zie heeeeel vaag ook iets hoor en als je in het echt het nog beter ziet..wordt nu toch echt spannend hoor.. @mh81, mijnes zit nu in doorn en probeert al tijdje om als majoor naar aruba te gaan, maar moest dus eerst operationeel als sergeant in doorn lopen..dus vandaar nu doorn en proberen voor aruba, maar had dus laatst weer gehoord dat die sollicitatie voor aruba weer was vergeven aan iemand anders. @mamasuus, leuk een nieuwe tuut!! en voor een leuk prijsje, beterrr. dus zelf hou je ook een katje, nog 2 te gaan, dat zal vast niet moeilijk zijn idd. @noa, nou idd om GEK van te worden, gelukkig is het nu op gang. ben echt zenuwachtig hoor haha..net of ikzelf voor het eerst ga werken ofzo. de gek dat ik ben haha. danny is van zijn tripp-trapp stoel gedondert..hij gaat er steeds op staan en als hij zijn evenwicht verliest dan kukelt hij dus zo achterover en dat gebeurde dus vanavond, zo achterover tussen stoel en muur, helemaal dubbel, schrok me een hoedje, gelukkig heeft hij er niks aan overgehouden en hoop nu eindelijk dat hij ervan heb geleerd.
oeh elies das indd wel ff schrikken ! gelukkig niks aan overgehouden ! mh , ja beetje onduidelijk vandaag mn nod volgens FF , maar had op dag 27 een posi ovu test dus ik dacht eik al 2 dagen terug.. ach we wachten het wel ff af ( ik heb trouwens wel 1x vaker een vals posi gehad en mn zusje ook met de kruidvat.. )
haai, nou onze auto staat niet meer op interent maar heb dezelfde opgezocht hier een linkje Pkw-Inserat: Detailansicht hij is dus verder hetzelfde als deze mooi he hihi? @lydia, ga zo eens ff goed kijken hoor op je testje kon het zo snel niet zien hihi is zowiezo moeilijker op de pc dan in het echt hoor. had ik bij de eerste ook die kreeg ik niet op de foto terwijl je hem dus echt wel goed zag in het echt. pas als ze er echt afknallen zie jet het ook duidelijk op de pc. maar jij dus wel een keer vals met die van kruidvat joh. had ik idd ook nog nooit van gehoord hoor. weet je zeker dat ie vals was en niet gewoon een hele vroege miskraam dat kan dan ook nog he. maar ze zijn het dus hiet eens over wanneer je ei was hihi lastig is dat he. zou dan nu idd maar uitgaan van je laatst mogelijke ei en daar vanuit gaan. @eliesja, en veel plezier vandaag hoor op school. en idd nieuwe tuut geweldig niet hihi werd ook wel eens tijd. alleen nu was het weer gedoe met de bank schijnbaar moet je het dus 3 dagen van te voren bestellen pff maar goed we hebben het opgelosd met wat geld heen en weer gooien p verschillende rekeningen hihi. @mh, zo aruba lekker hoor is weer eens wat anders dan he. ooh hier zo leuk gisteravond hij "kruipt" oftwel als een echte millitair hij tijgert hahaha. handen vooruit en dan kont omhoog en zo komt ie naar voren netals een rups zo ong zeg maar hihi. hij helemaal trots dat i ergens bij kon echt zo lief. maar gisteravodn was ie heel erg huilerig zo zielg. we hadden het idee dat ie miss bovenin nu tanden krijgt want voelde volgens mij een beste bult bovenin die er normaal niet zit. en hij vond het super om om het koude bierflesje van papa de kauwen hahaah hij vond hem heerlijk dat keolt natuurlijk en ook een natte lap vond ie lekker , tenmisnte tot het bireflesje weer in zicht was want die werkte vast beter haha. hij is dus gewoon tot 10 uur benden geweest want steeds als we hem wilden wegbrngen dan begon ie weer boven. [pas toen wij ook gingen douchen ed toen ging ie slapen. hij ligt dus nu ook nog laat hem maar ff uitslapen denk ik.
hee suus , nee die was echt vals posi toen .. ben bang dat dat nu ook is want mn temp is nog verder gezakt .. hmmzz... we wachtenaf .. en knap hoor van die kleine GROTE man . al net zoals papa en indd nu lekker uit laten slapen zal die t wel nodig hebben !