millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    na t eerste rood gespot , sh*tzooi weer n valse test dus !!
    op naar ronde 5 !

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    * breekt even in *

Ahhhh ly wat balen zeg!!! Veel mensen zeggen dat je niet vals kunt testen met kv 2 voor 5, maar ik heb ook al zo vaak lichte streepjes gehad. Dan zou ik wel errug vaak zwanger zijn geweest. Pff vind het echt k*t voor je! Hopelijk de volgende ronde een mooier resultaat!!!

Liefs!

* uitbreek*

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx , ja dis bij mij ookal de 2e keer (vd 6 testen die ik gedaan heb ermee totaal... ) dus ja...

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    en elies , hoe deed je meisje het haar eerste dag ???!!!

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeetje das balen zeg lydia. grr of niet dan? en zag idd ook je temp al dalen minder hoor hihi jah hou je in de gaten hoor hahaha. maar idd dan maar op naar de volgende ronde is ie nog lang thuis dan? of moet ie snel al weer beginnen met werken?

nou ik ga eens ff was hangen en de zandbak nog een keer verfen. dan kan manliefm orgenvroeg beton storten en smiddags onze auto halen jeee. morgenochtend op pad voor het geld en ff me ma halen in emmen die heeft een huur auto omdat die van haar stuk is en die krigjt ze vergoed tot vandaag geloof ik dus kan ze vanaf morgen onze oude nog ff lenen dat scheelt dan weer.

word lekker weer he dit weekend. den kdat we zondag lekker naar borkum gaan een daggie strand pakken altijd lekker.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ferdi moet volgende week weer beginnen .. maar hij komt elke dag naar huis hoor :)
    en over 7 wk ong gaan we op vakantie .. volgens mij heb ik precies in de vak mn NOD :S !! gvd.. maar goed..

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    das op zich toch we lprettig word je een beetje afgeleid door je vakantie denk je er miss wat minder aan. het is idd wel lastig als je dan net ongi zou worden op je vak dat kun je nu niet meer regelen natuurlijk das het lastige van geen pil oid. maar he we gaan er lekker van uit dat je het dan niet word hihi dan heb je een extra leuke vak toch. lekekr in het buitenland een of anderew wazige test kopen hihi met een handleiding die jen iet snapt haahha

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hahaha ja dat zou n bak zijn :p !!
    nah lydia neemt wel testen mee hoor alst nodig is :p ! haha

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lydia balen meid dat het niet gelukt is, maar wie weet op vakantie leuk zo buitenlandse test hihi. waar gaan julli hee?

@mamasuus ik heb je auto in het echt gezien stond er toevallig naast dus ja dan maar ff goed bekijke. wat een leuke auto. wat voor kleur hebben jullie?

@eliesja hoe heb je meisje het gehad?

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    noa , we gaan 19 juli naar egypte :D

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    lekker!!!!! neem je wat zon mee? o

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha zal t weer proberen :p

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, wauw mooie bak zeg, ziet er blitz uit hoor!
    Ach duncan gaat aan de tijger, leuk! leuk ook dat ze dan zo trots kunnen zijn.zo schattig. En weer tandjes op komst dus.:(

@ly, oh meid wat balen zeg, nou houd moed, volgende ronde moet het lukken joh.
    en idd wat suus zegt, tijdens de vakantie wat afleiding. Wel lekker hoor, wil MEE-e :D

@noa, hoe gaat het trouwens met yasmine dr exceem? Gaat het nog steeds de goede kant op?

het wennen ging wel aardig, denk omdat ikke erbij was. ;)als de juf wat vroeg dan zei ze niks en kroop zowat in me. Donderdag mag ze weer en dan ga ik wel weg..dus spannend weer.
    ze zegt gelukkig weld at ze het leuk vond..achteraf dan he haha.

ze geven lekker weer op zeg, heerlijk, vind het dan wel jammer dat me vent er dan niet is, vind het dan altijd zo gezellig, buiten zitten met m'n gezinnetje.:(

morgen weer lekker werken. :)

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eliesja , ja kinderen doen altijd anders als de ouders er nog bij zijn ;)

bij ons ook kunnen kinderen zoooooonnn grooott drama maken als de ouders er zijn en als ze de deur nog niet uit zijn ist ineens goed en gaan ze spelen ..

ben benieuwd donderdag :D

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @noa, tis een zwarte helemaal gaaf dus hihi kunnen hem zo ophalen maar eerst nog ff geld regelen hebben nog maar de heflt want me ma was paspoort vergeten dus kon zij niet halen. alleen ik. jah jah erg omslachtig we konden hetn iet bestellen dat duurde 3 werkdagen dus ff wat heen en weer gegooit op bankrek en dan kun je het pinnen haha.

@lydia, hihi is toch leuk zon buitenlandse zouden daar dan ook andere tekentjes opstaan of als ze daar dan zoeits als clear bleuy hebben met dan in het egyptisch zwanger eerop haha zou wel leuk zijn natuurlijk dan.

@eliesja, ooh leuk dat de kleinem meid het leuk vodn zeg en idd joh die kids zijn heel anders als ze alleen zijn dan gaat het zo snel. hier hebben we niet eens gewent heb dr meteen heengebracht en ze kon de taal neit eens goed nou nu een paar maanden verder praat ze perfect duits en heeft ze heel veel vriendjes dus dat komt vast helemaal goed.

nou hier vandaag een lekker sjaggie mannetje pff word drn iet goed van huij blijft maar irriteren. dit is neit goed dat is niet goed pff. zou net me madam en me ma mee geld halen maar nee ik moest maar thuis blijven dus ik madam weer overgehaald want ze hoest nog zo en dat ziet me ma dan niet zitten in dr uppie. pff echt af en toe achter het behang die mannen.

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja ow je was der nog bij, hopelijk gaat het morgen goed zonder jouw. en het gaat goed met het eczeem af entoe nog een plekje dus ben blij dat het over is.

@mamasuus jeetje wat een gedoe met dat geld hier kan je het gewoon 1malig pinnen moet je alleen even een machting voor vragen.
    en zwart mooi hoor.wij hebben 1x een zwarte auto gehad. maar alles zag je der op pff bleef door de car wash gaan.

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, idd das het minpuntje van zwart maar jah manlief en madam die wilden beiden graag de zwartwe hihih. en we zitten dus bij de rabo maar daar kan dat dus niet. tenmisnte niet zoveel. want het moest contant. dat had die man liever is volgensm ij hebben de meeste garages dat liever tenminste de zelfstandige zeg maar. dus die vrouwen bij de bank zeiden ook wel dat we het zo groot mogelijk moesten doen dus briefjes van 200 anders was de automnaat zo leeg hahah nou jah dan moeten ze het maar sneller regelen hoor pff drie dagen is ook we lveel natuurlijk.

madam die hoest trouwens weer tot kotsen aan toe vanmiddag nieuw autostoeltje voor duncan ant bestellen kon manlief nog net op tijd met haar de winkel uit buiten alles ondergekotst. gaat weer goed dus. morgne maar eens ff met dr naar de arts.
    manlief dus de hele dag al sjaggie grr. leuk he nieuwe auto kopen haahah hij is echt bekaf. maar jah om dan zo te doen. maar jah we weten beter. gaat we lweer over.

nou ga kids in bad doen moet om 8 uur op school zijn vergadering over dat ze 5 uur willen doen elke dag voor de werkende mamas nou dat oeft voor mij dus niet vind 4 uur lang zat. en ze kan thuis eten, want gaat vast weer veel extra geld kosten allemaal. en dat vidn ik neit nodig.

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, oh das ook wat dat ze daar niet eens wennen. tja mischien is dat ook wel goed, geen idee. Dus zij heeft het nog steeds naar haar zin. beter hoor. Minder dat ze weer zo moet hoesten.

@noa, oh fijn dat het allemaal goed gaat. gebruik je die creme dan dagelijks? of gebruik je alleen als ze het erg heeft?

@lydia, ja dat ken ik wel, helemaal hysterisch en als moeders weg is, is het binnen 5 minuten over.

Toch ben ik naar voor morgen, ze weet dat ik weg ga en ze zegt dat ze het leuk vind, maar denk dat het morgen echt erg gaat worden. Hangt morgen aan me en laat me niet meer los. hysterisch janken..ja zie deze senario al helemaal voor me..:(

vandaag was et druk met werken. snap niet dat die mensen met dat weer gaan winkelen hoor haha. niet erg voor de zaak natuurlijk, maar zou lekker in de tuin gaan zitten.haha

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    succes vandaag eliesja , je zult haar al wel weggebracht hebben .
    weet je wat het is .. juist als ouders blijven hangen word het alleen maar erger.
    je kunt beter gewoon 'even' afschijd nemen ( een kus en knuffel , veel plezier en mama komt je straks weer halen) en dan gaan .
    dat gaat veel beter :)
    ben benieuwd hoe het is gegaan!

hier : niks bijzonders :D !
    lekker weer daar word ik altijd vrolijk van !!

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ow je man en madam wouden dus de zwarte hihi. wij moesten pinnen voor de auto of overschrijven. contant wouden ze niet ivm overvallen enzo. zo zie je maar weer overal gaat het anders.

wat voor autostoel ga je bestellen voor duncan? owjee yasmine ziekjes hopelijk knapt ze snel op.
    en groot gelijk dat je 4 uur goed vindt kost alleen maar extra

@eliejsa die creme smeer ik alleen als ze plekjes heeft, maar als ze dorge huid heeft smeer ik er in met vaseline en dan gaat het al snel beterder.

@lydia fiin dat het met julie ook goed gaat hier ook hihi

Deel Deze Pagina