millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @noa, we hebben een römer king plus besteld. daar zat ie goed in en veel goeds over gelezen. als het goed is dan kan ik hem denk ik begin volgende wk halen want ook hier gaat meneer vaak over de renad hangen sinds kort. het past nog wel hoor de maxi maar we willen dan die neuwe vast in de nieuwe auto zetten en de maxi in de oude auto dus voor hier in de buurt.
    geef jij trouwens yas,in dsavonds voor het slapen nog een fles? en krigjt ze nog veel flessemelk? duncan is dr namelijk volgensm ij wat klaar mee. vanmiddag en gister ook na zijn brood neemt ie een paar slokjes en dan vind ie het best. en die van 7 uur voor het slapen wil ie ook niet meer. dan begint ie te huilen en als je dan foppie doet dan gaat ie lekker liggen en slapen. dus nu heeft ie al twee dagen geen flessen gehad. wel sap twee keer 200 ml maar uds geen melk. en dan smorgens zijn brei dus das ook wel melk. maar goed moet ie het nog hebben nu dan of niet? heb dr geen idee meer van haha.

@eliesja, en hoe vond de kleine meisd jhet vandaag? en ze kunnen hier wle met mama wennen hoor maar zag het zelfn iet echt zitten hahaha had dr geen zin in en geen tidj voor met duncan. dus wij hebben het niet gedaan en ging meteen goed. hier kunnen de mama`s ook smorgens natuurlijk nog ff blijfen. ff een spelletje doen oid we kunnen ze vanaf 8 uur brengen en om 9 uur begitn dan echt de officiele dag voor de kids en dan zijn dus de ouders allemaal weg.

lekker weer vandaag he meiden pff fijn hoor. heb wer alleen niet veel van mee gekregen vanmorgen emt kids naar arts. allebei dus hoestdrank en neusspray gekregen als ze koorts krijgen moet we trug komen dan wordh et weer antibiotica dus hooo het niet is beter dat het zo vanzelf weggaat.

zondag gaan we waarschijnlijk weer naar borkum madam heeft ern u al zijn in steeds maar aan duncan vertellen hoe het er is ed. dat we dan boeien gaan zien als we op de boot zittenen in een treintje gaan hihi. hij was toen nog baby frummel in de buik dus jah ze meot alles vertellen hihi.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou meiden allemaal aant het zonnen?????

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hey hey

ik ben der hoor hihi na het zonnen dan hihi.

ow de romer king, had ik ook wel veel goeds overgelezen maar toch gekozen voor maxi-cosi priori. en de maxi-cosi gebruik ik vaak als stoeltje als we ergens zijn want daar valt ze nog wel in slaap in.

betreft de melk. yas drink denk in totaal 2 flessen van 180 denk ik. ze laat regelemarig staan. en ander drinken wil ze niet heb van alles al geprobeerd en melk gaat dan net aan nog. dus ik ga ff vragen op cb daar moet ik woensdga heen. maar als duncan klaar met ze melk is zou ik het ook niet meer geven hoor, me vriendin haar dochter hoefte ook geen melk meer,op een gegeven moment

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

allemaal flink van de zon genoten afgelopen dagen?
    Hier wel hoor, moet wel zeggen dat t' wel erg warm was, zelfs in de schaduw was het zweten. ;)

@lydia/mamasuus, het ging eigelijk wel heel goed voor alyssa haar doen, was echt verbaasd en blij te gelijk. Ze heeft niet gehuild, wel even me vastgeklampt, maar de juf kwam haar halen en nam haar mee en dat deed ze, dus ik gelijk wieberen..ze heeft het heel leuk gehad. Soms wilde ze iets niet en dan weet ik van haar dat ze ze het dan ook echt niet doet, maar de juf legde uit waarom het bij hun wel zo gaat en ze deed dan gewoon mee.:$ ben echt blij verrast. maar wat niet is kan nog komen, maar ben echt blij dat het goed ging. Nu mag ze as dinsdag nog 1 keer wennen.

@mamasuus, dus nu zijn ze allebei ziekjes!? Nou hopen dat ze snel beter zijn, beterschap.

@noa, en nog bruin geworden van het zonnen??;)

verder weinig meegemaakt, alleen boodschappen gedaan en verder in de tuin gezeten/lopen. Is wel lekker dit weer, maar je wordt dr zo loom van. En ik mag dus niet zitten van de kids, dan willen ze weer dat, dan heeft er weer 1 een poepluier, dan is die weer gevallen, dan willen ze weer drinken, dan lopen ze weer weg..pfff ik hou maar op, want wordt er alweer moe van als ik het weer neerzet.;)

fijn weekend verder!

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @noa, ok yaslin wil dus geen ander drinken nou daar heb ik gelukkig geen gedoe mee hij vidn sappier erg lekker. nu die zo hoest houd ik zijn flesje ook steeds vol en daar maakt ie goed grbuik van. behalve dus de melk die moeti ie niet.
    en wij zitten dus ook te dnken om de maxi in de oude te houden en dan die nieuwe stoel in de nieuwe auto dat moet wel lukken denk ik dan hoeven we er niet zo mee te slepen en met de oude auto rijd ik toch alleen maar in de buurt.
    dus lekker ant zonnen geweest en nog verkleurd ook dan? hier had manlief gister ff zijn tshirt uitgedaan met beto storten nou uurtje en hij was en kreeft hahaah tjah niet luisterwen dat zich in meot smeren he zelluf.

@eliesja ooh fijn dat het gelukt is met dr zeg. en jah zo eigenwijs is die van ons ook hoor. zo komen de meeste kids met knutsel werkjes thuis nou niet die van mij die speelt liever in de poppenhoek hahaaha.

jah lastig hoor beide ziekejs duncah eeft het nu zo erg dat ik twijfel overh et strand al schijnt zeelucht erg geod te zijn voor de longen ed. hij is de hele nacht ant spoken geweest en we zitten dus nu vanaf half 6 al beneden pff vannacht nog met hem gestoomt in de douche. en hij heeft verhoging van rond de 38. nu ben ik bij hem niet zo snel met paracetamol door al het gedoe met madam en dr koortstuipen wil ik graag dat ie het zelf regelt maar jah wel sneu. heb net ook maar luuf gesmeert enb hij si er wel vrolijk onder. ligt te spelen in de box en heeft al een melkbroodje op. zijn neus zit weer dicht maarj ah zo ff utizuigen en dan druppels erin. kwam er alleen net achter dat ik nog maar een paracetamol kan vinden voor hem aah die dus maar goed meenemen hihi. plus ook voor hem dit keer termometer ed. tis dan zon lastige keuze he aan de ene kant denk je het is beter dat ie thuis is. aan de andere kant schint die zeelcht ook goed. en dan heb je nog madam diie zich er echt mega op verheugd om naar het strand te gaan. die kan niet wachten om met de boot en de trein erheen te gaan pff moelijk moeilijk. al denk ik dat we het dan maar gewoon gaan doen heb vestjes mee en eventueel nog warme kleren heel veel drinken en broodjes. en hij is vrolijk tussne het hoesten door ligt nu ook al weer lekker te kletsen i nde box.
    en dna zit ie nog met zichzelf in de knoop met kruipen pff hahaah gaat goed dus alles weer in ene keer.

oh en me kat is ook alweer krols pff man ze is net 2,5 wk trug bevallen wat wil ze dan toch. en ze mag pas na 8 wk geholpen worden dus wordn og wat. ze loopt maar door het huis te jammeren. erg lastig hoor.
    nou ga broodjes smeren ed want willen met een uurtje weg dan moet ik alles dus klaar hebben.

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    we hebben onze plannen toch maar omgegooit hoor. gaan nu naar de dierentuin das wat dichterbij. en we hebben net nog ff buienradar gedaan en bleek dat het nog maar 20 gr werd op borkum nou dat zien we ook neit zitten met wolkjes enwind. dus nu dan maar de dierentuin en wonder boven wonder vodn madam het goed al wilde ze wle dr bikini aanhouden hihi voor het geval dat.... hahaha.

dus nu maar rustig aan doen manlief ligt op de bank te slapen en duncan in de kinderstoel (die kan schuin naar achter hoor dus die hangt erin.) zo heeft ie geen last van zijn hoest als ie plat ligt wel.
    straks maar ff broodjes halen dan en erna rustig die kant op.

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja fijn om te horen dat je meisje het toch wel leuk vindt op school. en ja met kinderen kan je niet eht rustig meer zitten he hihi. en inderdaad met dit weer wordt je erg loom hahah.

ben nog lekker bruin geworden hoor, ik verkleur snel heb dan ook de slipper afdruk al op me voeten enzo.

@mamasuus wees blij dat duncan wel sappies wil hier krijg ik het echt niet er in. en hij is dus nog wat verkoude tja dan is eeen windje op het strandook niet ideaal. maar zo te lezen gaan jullie naar de dierentuin ook leuk!!!! je was wel vroeg her hihi.
    en wat voor kinderstoel heb duncan, wij hebben der ook zo een die kan kantellen dus doe ik ook wel is als ze in slaap is gevallen tijdens het eten. maar da moet ze wel erg moe zijn geweest hoor hihi

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    phoe wat n geklets ;)

fijn dat je meisje t goed deed elies :D !

kom morgen wel weer meekletsen ;) !

xx

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, we hebben zon stoeltje met tafeltje maar dan kan de rugleunig vri jver naar achter hij is dus ook geschikt vanaf 3 mnd. heb hem er dus nu wel eens in slapen want heb geen wipstoel meer die is stuk en wil voor die korte tijd geen nieuwe aanschaffen. en soms is ie in box te dwars om te slapen te veel draaien ed dus dan ff daarin.

dierentuin was erg leuk wel warm maar leuk. en nu is het ook pff erg zweterig zeg. duncan is ern iet beter op geworden hele dag rond de 38 gr dus heb hem om 17 uur een zetpil gedaan en in bed gedaan is ie tussendoor nog ff eruit geweest net weer erin gelegd waaier op zijn kamer gedaan al is het er nu nog 25 gr dus in romper in een zomerslaapzak. en nu na veel gejangel is ie eindelijk stil nu maar hopen dat ie vannacht goed slaapt en dna morgen ff naar de arts. wroddan vast weer een abtje.

nou ga verder zweten tot morgen

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    lekker dagje uit hebben jullie dus gehad, hier is het ook benauwd onder tussen heeft het al wat geregend dus wel wat afkoeling maar niet veel. ik mag niet klagen want bij mij in huis is het ong 18 gra dus best lekker met dit weer hihi

denk dat wij een zelfde soort stoel hebben. succes bij de dokter morgen, hopelijk hoeft hij niet aan een ab'tje

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, dus toch geen strand, dierentuin is ook leuk toch en zo te lezen een geslaagde dag geweest. In principe als duncan zich redelijk voelt en geen hele hoge koortst heeft, kun je hem gewoon mee naar buiten nemen. Hoop dat die zetpil hem goed doet.
    Hier zijn er ook 2 flink aan het snotteren. Hoop wel dat het hierbij blijft. drukke week voor de boeg.

@noa, haha dat heb ik dus ook, zie ook me slippers in me voeten staan. Lache :)

@lydia, nou tot morgen. wel leuk weekend gehad?

ben weer behoorlijk brak, was echt benauwd vandaag en me kids waren ook lekker irri, heb ze uiteindelijk weer allebei om 7uur op bed gedaan. Gek van die 2 hoor. Als me vent thuis is, dan mag hij ze de hele week en weekend op bed leggen. ff rust voor moeders.;)

gisteravond hadden we nog een verjaardag bij de buren, dus lag best laat, zo rond 0.00 en sliep dus niet gelijk door de muziek buiten en alyssa kwam 2 keer vanancht.grrr en vanmorgen was danny om 7uur alweer paraat.

dus ga maar op tijd vandaag. ga ff manlief bellen.:)

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja leuk weekend gehad , naar belgie geweest met 16 man :) , lekker weer gehad en net wezen wokken als afsluiter :)

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    pff het blijft maar warm zeg. regen hebben we nog niet gehad, jah af en toe en dikke druppel maar daar blijft het bij dus niet echt mooi voor de tuin ed. en het is ook zo warm in huis. heb ent toen wqe naar beneden gingen bij duncan zijn raam weer dicht en rolluik dichtgedaan want anders word het zo snel licht en wil ie eruit. maar het is er nog 25 gr. gelukkig ligt ie dus alleen in romper en dunne zak. net was ie nog ff ant jengelen en hoesten maar hij vond zijn flesje en heeft dus lekker sap gedronken en slaapt nu weer. ben zelf nog steeds bekaf pff zeg. vannacht weer paar keer eruit voor ons arme mannetje en dan vnamorgen vroeg voor manlief ff brood maken ed en ff vuilins buiten zetten. denk ga dr niet meer in dan ben ik helemaal kapot straks dus heb ff wat opgeruimd en nu maar ff met lappie van manlief op schoot.

@noa, is goed mogelijk hoor soort zelfde stoel vidn hem sup0er makkelijk. had hem voor madam al alleen toen wat later vanaf dat ze kon ziitten want de wippert deed het bij haar nog goed. duncan zit er dus nu al langer in.
    dus jij ook slippers in de voeten hahah hier ook. nog van vorige wk die bruiloft toen ben ik mega verbrand en stonden dus ook de slippers in me voeten hihi. word nooit snel bruin alleen rood.

@eliesja, jah lekker warm he haahah echt erg. de kids kunnen daar idd lekker van etteren zitten zichzelf in de weg ed. dat hebben we hier nu extra met duncan hij is dan en ziek en warm en bezig met nieuwe dingen zoals zitten en kruipen. hij is dus erg lastig hahaha. maar jah wat doe je eraan he niet zo heel veel. alleen maar over je heen laten komen en er het beste vna proberen te maken.

en idd was een leuk daggie, we hebben er nog meer op het programma dsu komt helemaal goed hihi. heb nog zon 2e kaartje gratis van etos die moet voor einde van de mnd op. dus willen we nog van naar ouwehand. dan nog een daggie strand en heb nog 50% korting voor hellendoorn. daar hebben we een aantal van die kwamen hier met de reclame dus daar gaan we ook noig heen deze zomer hihi geneog te doen dus. altijd leuk.

@lydia, zo meid lekkker weekendje belgie altijd leuk en met veel man zeg jeetje. was dat een bepaalde club dan dus vrienden oid. wel leuk hoor.

het waait hier wel behoorlijk zeg vannacht ook wel ,maar volgens de buienradar gaan die buien precies langs ons heen aan beide kanten erg jammer voor de tuin dus. moeten maar gauw op zoek naar een nieuwe pomp want met kraanwater sproeien betaal ik me scheel. en die andere is kapot gevroren net ff op het laatste van de winter.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lekker weer !? nou hier niet hoor ;)
    bud weer !!

ja we waren met vrienden weggeweest ( gewoon onze vriendengroep + aantal ouders die ook motorrijden ) .

kaartje voor hellendoorn hebben wij ook nog , moeten we ook nog heen ;) .. met troy :)

na lady's spreek jullie :)

x

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou vanmorgen met hem heengeweest gelukkig nog geen abtje dus dat scheelt. heb een sterkere slijmloser gekregen die hij 2 keer per dag moet smorgens een keer en smiddags op izjn laatst 16 uur anders krijgti e last met slapen. en dan voor snachts als ie hoestbuien krijgt heb ik een hoeststop ook handig dus. dan slapen we allemaal weer beter hahaha.

waait trouwens flink hier ook pff maar jah is goed voor me was droogt het lekker snel het droogt harder dan de regendruppels het nat kunnen maken hahaha.

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

@lydia, oh dat klinkt gezellig hoor!

@mamasuus, zo nog genoeg uitjes voor de boeg dus!;)
    hier was het gister ook niet echt lekker, later in de middag werd het wel warmer.Nou hopen dat die slijmoplosser zijn werk doet.

hier wederom brak, ben het gewoon zat, als manlief morgen komt ga ik gelijk weg, week rusthuis..(was t maar waar;)) haha..heb ze allebei op bed gepleurt. gek van die 2 zeg, vooral alyssa is vervelend aan het doen, ze luisterd zooo slecht.

ben ook medicijnen aan het slikken voor die huidziekte die ik heb en voel me er niet helemaal prettig bij, dus dat kan ook wel meespelen.

vandaag moest alyssa weer wennen en het ging wederom heel goed.:) dat was dus wel positief.

morgen werken, ook dan weer ff rust.:):)

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lekker vroeg naar bed dan ! :)

xx

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ja dat zeker, alleen ik kan niet zo goed in slaap komen als me vent er niet is..gek he, vind het juist wel fijn alleen, tenminste geen gesnurk.;)

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha ik miste dat wel hoor , lekker lepeltje lepeltje , kus en dan samen slapen .. !

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haai, vanmorgen ff naar me gyn geweest voor jaarlijkse onderzoeking. uitstrijkje ed. en meteen ff geklaagd haha krijg nu andere pil yaz kennen jullie die? ik heb er tenminste nog noit van gehoord. heb altijd microgynon gehad maar heb zovaak "zwangerschapskwaaltjes"waarschijnlijk dus door de hormonen. dus maar izen of het met die andere beter gaat. en die rare bulten op mijn borsten verdwijnen en de opvliegers die ik altijd rond de eisprong heb.
    net scholfotograaf geweest nou denk maar niet dan duncan wou lachen hoor pff hij lacht altijd en nu natuurlijk niet zo vermoeiend. dus heb alleen met hun beiden gedana en neit een appart van hem. ze vond yasmine wel een natuurtalent hahaha die poseerde weer een eindje weg.

nou ga ff madma halen kom later nog ff trug hoor

Deel Deze Pagina