haha die duncan , als troy n camera ziet gaan zn ogen dicht mn n bigsmile yasmin pil krijg je hier volgens mij als je van je puistjes afwil haha altahns volgens mij .. ik had gewoon de nuvaring veel fijner (wel heerlijk dat ik daar nooit meer aan hoef te denken althans voorlopig ) x
heb al ff gegoogled en yaz is dus net zoiets idd als de yasmin maar dan lcihter. het schijnt dat je maandelijkse probleempjes minder worden dus hormon schommelingen ed. en je slikt hem konstant er zitten dan 4 placebos in dus je hebt ook erg kort menstruatie. wat me alleen altijd erg tegenstaat is het risico op trombose aangezien me ma dit heeft gehad op dr 27e nu rookte ze er ook bij en had overgewcith maar jah ik rook dan wel neit maar overgewichtig ben ik zeer zeker wel. heb daar sdan toch altijd wel angst voor. maar jah als ik niks slik heb ik ook last vna me hormonen sinds geboorte van de kids. errug lastug dus. nou ga ff plantjes planten die ik gister gekco9th heb vor duncan weer wakker is.
hmm das indd minder.. kun je het niet uitproberen .. een paar mnd en dan kijken hoe of wat ?! ( heb daar geen verstand van ) sorry succes met je plantjes
hey meiden, @mamasuus, eh Yaz, nee nooit van gehoord, nou hopenlijk heb je daar midner klachten van, die opvliegers steeds lijkt me ook geen pretje. haha die dunc, dus die wilde niet poseren, boefje. Nou gelukkig heb je er 1 die er zeker te weten wel goed op staat! Ik geloof dat je de pil zeker wel minimaal 3 maanden moet proberen eer je weet hoe deze bij jou werkt. Nou vandaag was alyssa voor het laatst bij de peuterspeelzaal. erg raar hoor, zo rij je bijna 2jaar daarheen en zo kom je er niet meer. heel mischien dat danny daar ook weer komt, maar dat zal wel niet, had hem ook nog voor een andere locatie opgegeven, denk eerder dat hij daar komt namelijk. ze heeft getrakteerd,was erg leuk. zal foto binnenkort plaatsen. ga zo weer bij een vriendin een bakkie doen, ff eruit! zaterdag is alyssa dus jarig en dan GROOT feest hihi, ze heeft er zo'n zin in haha
haai, nou gisteravond weer met duncan naar noodarts geweest hij had best koorts en kreeg het met zetpil niet nar beneden. heb nu andere ab en hij heeft een zetpil met pretnison gehad. zijn ademhaling klonk als astma. ze dacht dus aan spastische bronchitus. erg fijn dus. kwamen thuis had ie ineens tegen de 40gr aan pff arm ding. en hij heeft er nog tand bij gekregen ook en arts dacht dat er nog meer kwamen. hij heeft het dus wel lekker voor elkaar zo. blijft dus ook jengelen nu nog. den kdaus dat boventanden nu ook gaan komen onder heeft ie nu dan 3. nou ga weer naar hem toe hij huilt weer.
Hey meiden, allemaal weekend aan het vieren!? @mamasuus, ach jee, wat een ellende zeg, nou hoop dat dat andere beter werkt en de koorts snel zakt en ook nog eens zijn tandjes krijgen, dubbel op. Beterschap.knuff Nou hier was het een geslaagde verjaardag van Alyssa, groot feest en we hadden gelukkig ook mooi weer, was wel veel wind, dat was wel even minder. Veel geld gekregen en paar bonnen. Wij hebben rolschaatsen gegeven en ze krijgt straks een nieuw bed. maar we wilden gister toch nog iets erbij geven, dus waren we naar Toys XL geweest, mega grote winkel, een walhalla voor kinderen, maar ons meisje zag niks en wilde niks. Ieder kind loopt te zeuren dat hij/zij iets wil en zelfs te janken omdat ze niks krijgen en Alyssa die zag niks..ach ja, dan niet, dan maar wachten tot haar kamertje klaar is, dan krijgt ze ene nieuw bed.
beter elsiesja dat het een fijne dag was. en zxe wist dus niet wat ze moets kiezen hahaha. is dan ok zoveel keuze he. maar ee nnieuwe kamer dus leuk hoor. en geod verwent ook dus das altijd leuk voor die kleintjes he. duncan ligt alweer voor de tweede keer op bed hij is wel vrolijhker maar had ecvht zieke ogen duss van die randen eromheen dus denk hups weer het bed in . want slaap is altijd nog beste medicijn.
hey meiden hebben jullie fijn weekend gehad> ik wel hoor lekker rustige aan gedaan want voor 80% zekerheid krijgen we van de week de sleutel hihi. heb net sex and the city gekeken. @mamasuus jeetje duncan dus ziek zit je niet mee he. en dan ook nog die rot tanden . hier schieten ze der ook uit als of het nisks is. gelukkig heeft ze der geen last van. @elisja nog gefeliciteerd met alyssa. zo te lezen heb ze een leuke dag gehad, en ja die winkel is groot wij hebben hem hier ook dicht bij in de buurt. mischien kon ze gwoon niet kiezen. en een nieuwe kamer leuk hoor!!
@mamasuus, idd slapenis ook heel goed voor het herstel. gaat het al wat beter? @noa, dank je wel meis, nou ze wilde dus echt niks, had haar een paar dingen aangewezen, wat ik dacht dat ze wel zou willen, want op de reclame is het altijd h die wil ik hebben, maar nee hoor, niks niet. Maar idd een nieuwe kamer is ook erg leuk.Daar moeten ook wat dingetjes voor gekocht worden dus, duur zat straks. vandaag verjaardag van een neefje gehad, was wel weer gezellig.
hoi hoi , nog gefeliciteerd met je meisje eliesja ! en mamasuus weer ff schrikken met je mannetje.. ! hier : niks bijzonders !! xx
jawelll , haha vrijdag geBBQ't met de vriendenngroep gister met mams geshopt (voor haar ) en savonds bij mn oude werk pizza's gebakken ( doe ik nog heel af en toe als ie niemand heeft ) en vandaag met mn neefje naar mn zus geweest en daarna nog een keer pizza's gebakken ( zo kom ik er n paar maanden niet en zo 1dagen achter elkaar )
goeiemorgen, eliesja, nou idd ff een nieuwe kamer is ook niet niks in de portemonee. hier heeft ze toe nvan de fam van me mandr bed gehad en de rest heb ik wat bij elkaar gescharreld dus kasten die me ma nog had opgeknapt ed. alleen de verf en elektriciteit kosten hoop maar jah dat zijn van die dingen die hou je toch. en we waren toe nboven ant renoveren dus dan alles in een keer goed. wel grappig dat ze echt niks wilde maar wel lekker goedkoop zo hahah dat krijg ik vaak met moeiite voor elkaar hahaha. al krijgt ze echt niet altijd wat hoor maar zueren erom an ze goed. @noa,dus bij yaslin schieten ze ook de grond uit die tanden. wel beter dat ze geen last heeft ervan. ben ook benieuwd of die bovenin door is straks bj duncan die voelde je gewoon zitten is een hoektand dus nog pijnlijker je voelde echt de bult zeg maar. en nu heb ik wel spul ervooor maar weet neit of dit kan met de ab die hij heeft straks moeten we toch nog ff naar eigen arts dus dan vraag ik het wel. miss dat ik ook madam maar weer eens meeneem haha die was toch ant spugen ineens vanmorgen echt heel appart. ze had gisteravond een teek in dr nek een heel kleintje dus maar ff laten checken. @lydia, zo dus ook lekker druk weekend gehad lekker hoor en grappig dat je oude baas je nog af en toe belt is dan toe belt is dan toch ook wel weer eens leuk. duncan gaat het volgens mij nu wel wat beter deze ab slaat wel aan heb ik het idee. hij is dus alleen zo jengelig maar jah niet zon wonder dan alles tegelijk. ooh ikke helemaal blij hihi mag een vakantie naar disney boeken jeee. toevallig begon me vent van de wk van jah nu durf ik eht wle aan met deze nieuwe auto er heen te rijden. dus ik maar ff gelaten en gister was ie voetbal ant kijken dus ik ondertussen met madam op laptop disney dingen kijken en ons fotoboek van huwelijksreis. en was ik ff ant kijken naar kosten ed en het viel me nog mee. nu met 30% zitten we voor 4 dagen maar rond de 500 met zijn vieren nou das noog een keer leuk. probleem is alleen dat manlief in sept en aug erg veel oef heeft en we willen graag in sept. ok wel in nov maar dan betaal je je weer scheel waarschijnlijk en das niet de bedoeling. nou goewd ga dus maar weer op zoek naar.
goeiemorgen ! eindelijk !! he suus , zouden jullie eik toch pas doen als duncan 4 was ofso ?? of heb ik dat nu mis ? ik ga ook weer rond augustus ( nu moet mooi weer ! ) want vorig jaar met kerst was t veulllste koud ! x
we hadden iss ooit de afspraak pas te gaan als de jongste 8 is nou dus nog 8 jaar dat duurt me te lang hoor hahaha. en madam vind het super en ach in achtbanen gana we toch neit echt en dr is zat te zien bvoor duncan die is dan rond een jaar dus die vind het vast ook wel leuk al krijgt ie er niks van mee voro later. hij is toch gratis hahaha. augustus is idd een moie tijd en dan saovnsds vuurwerk erg mooi de fantilusion dan nog. wij zijn de eerste keer ook in aug geweest voor onze huwelijkreis en was echt suer smiddags gingen we nog ff op bedl iggen en dan smiddags weer op pad. waren er 4 dagen en hebben alles rustig kunnen bekijken.
@eliesja ow bij jowu ook zal als ze de reclame zien. me nichtjes schreeuwen dat ook meteen hihi. @mamasuus hier zijn de hoektanden als eerste door gekomen aan de boven kant dan. ik heb dat spuk van vsm maar gebruik het eigenlijk ze lijkt er geen last van te hebben. en leuk hoor naar disney!!! en inderdaad duncan is nog gratis dus dan kan je net zo goed nu gaan hihi. met de nieuwe auto moet het vast goed komen! @lydia lekker hoor pizza's maarja als je ze bakt zal e der zelf geen trek meer in hebben denk ik. wanneer ga je op vakantie?>
haha nee indd je stinkt dan n uur in de wind terwijl iedereen die binnenkomt t zo lekker vind ruiken maar vaak neem ik dan wel pizza mee hoor als ik klaar ben . ik ga 19 juli op vakantie . ( 11dgn )
@noa, zo das dan wel fijn zeg dat ze er zo goed als niks van merkt. bij madam was dit ook wel zo. en tjah bij duncan ik heb geen idee hij is natuurlijk ook ziek. en dan die tanden erbij tjah das dan wel erg lastig hij kauwt echt overal op. gister was die hoektand nog niet door hij zit er echt tegenaan te drukken wel erg lastig duus. maar we hebben wel het idee dat die ab nu eindelijk begint te werken hij is een stuk vrolijker. en dan begint ie nu ook nog weer met proberen te kruipen tijgeren kan ie dus al maar nu komt er regelmatig een of 2 knieeen aan te pas hihi zon schattig gezicht dat kontje dat de lcuht in gaat. idd erg fijn dat duncan nu nog nks kost al betaal je nu voor madam ook niks. maar lijkt me erg leuk met haar dr fantasie is nu nog zo groot he. gister weer ff filmpjes met dr gekeken nou ze zat met dr mond open en moest steeds komen kijken. dus denk dat die echt gaat genieten ervan. en duncan ach jah die vind vast alles wel best hahaha. @lydia, zo meid een echt vakantie jaar dus dit jaar. lekker hoor. nog ff het ervan nemen voor dat er een kleine spruit komt. ooh komt er al een naar beneden gestommeld zou dr eten klaar maken.
haha ja indd dan wordne het wel andere vakanties (vind ik helemaal niet erg hoor ! ) x fijne dag dames !!