millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    AHHH :mad: had ik mn mond maar gehouden.. de zon is weg en t sneeuwt weer !!

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

..de steen is uitgezocht en ook de tekst wat er op komt. Als het eenmaal staat zal ik eens een foto maken, zijn namelijk 2 hartjes naast elkaar. erg mooi..

Net nog ff naar Ikea geweest..alleen, nou t was me daard ruk zeg, ook geen bal aan dan hoor..zo in je uppie haha..dacht ff lekker eruit alleen, maar vond het helemaal niks!

verder geen nieuws..

@mamasuus, aha, wat een luxe, 2 koelkasten zelfs hihi..oh jammie chocolollies, maak je die dan ook zelf? Het zou wel al een voorbode van zijn tandjes kunnen zijn..gelukkig is hij niet jengelig.:)

@lydia, dus het avondje stappen was weer gezellig en lekker bij mamsje geslapen, verstandig! Oh das wel minder als je helemaal alleen naar die cursus moet, nou hoop dat het dan niet meer sneeuwt! wat voor cursus ga je doen?

@nen, dank je voor de sterkte wensjes..ja heb best wel een lieve man hoor hihi..
    denk ook zeker niet dat mijn man daar dronken gaat rondlopen, is tie veel te oude voor whaha..:D
    En voel je je al wat beter?

@mamasuus, dus het ging heel goed met madam op school, heel fijn, maar tanden poetsen, is dat normaal bij jullie op school??
    Zal idd wel ff stil zijn thuis, maar lijkt me ook best wel lekker, wen je vast ook zo weer aan hihi;)

@noa, oh fijn zeg dat het werkt bij je meiske. wanneer moest je weer terug ervoor? Moet je deze creme nou voor altijd gebruiken?
    Ja de steen is heel mooi geworden, me moeder had al wat gezien, ook gelijk een steen voor haar, want ze heeft een koopgraf gedaan voor hun 2tjes, we hebben 2 hartjes naast elkaar uitgezocht. als het eenmaal staat zal ik eens een foto ervan maken. erg mooi.

@sneeuw, dus bij jullie all was het ook weer raak!! Lekker irri dat het net een ijsbaan is in de straat, vind het levensgevaarlijk..niks an hoor..ben blij dat het goedje alweer aardig weg is nu..

ga nog ff bij me ventje zitten..

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    fijn dat de steen in uitgezocht .. toch weer n hele 'zware' zorg minder..

ik moet cursus Kunstkar doen .. is met contacten met ouders.. en ook hoe je met verschillende sorten gezinnen omgaat en weet ik t allemaal ..
    weet nog niet helemaal hoor wat t inhoud.. dus we zien wel;) als die sneeuw indd maar weg is !

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen

eliesja, fijn dat het gelukt is met de steen das dan ook weer een rustpuntje waar je neit meer tegen aan hoeft te hikken.

en idd is hier normaal het poetsen dit doen ze na het ontbijt. ze mogen zelf weten wanneer ze ontbijten smorgens en erna is het je bordje en beker afwassen en 2 min tandenpoetsen. ze hebben een badkamer met 3 kleine wcs en kleine wasbakejs ed en idereen heeft zijn of haar eigen plekje voor tandenborstel en zelfs hun eigen handdoekjes.

@lydia, jah is zekr ff wennen die nieuwe regeltjes maar goed is altijd goed zulke nieuwe dingen.
    als het goed is zou het toch gaan regenen dan is die sneeuw zo weg joh. hier sneeuwde het net ook alweer dus denk dat het met slee naar school word bind ik heb vast aan de kinderwagen hahaha. vanmiddag zou er dan regen komen dus ben benieuwd. moeten morgen voor enting van duncan dus dan liever ook geen sneeuw want dan rijd me ma echt niet hihi.

nou ga eens ff verder ben op zoek nar een paar nieuwe aparaten wil een energie zuinige droger en koelkast kopen maar jah dan moetne we dus eerst ff goed kijken hoe en wat he. en proberen eindelijk eens wat te verkopen want dat lukt me nooit. heb nog zoveel staan bedbodems, dat wiegje voor aan je bed een maxi, een droger nu dan hahah. we zitten er al aan te denken om het bij me schoonma te stallen. die woont in noord overijsel das dan weer wat centraler he.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej !
    hier sneeuwt t alweer maar zag opt nieuws dat t indd ging regenen en dat het niet kouder zou worden dan 4 graden .. ( ja snachts.. ) dus laat die sneeuw maar smelten :D !

en dingen verkopen .. tja.. is wel slimmer , kun je de winst weer gebruiken voor je nieuwe droger :D
    wel slim ;) !
    nah succes dan met uitzoeken , gewoon op marktplaats zetten .. en dan indd wel bij je moeder gaat denk beter.. ( met ophalen / afstanden.. )

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihi jah want hier krijg ik het niet voor elkaar heb het al zovaak op mp gezet en hoor er nooit wat van zet er dan ook in omgeving coevorden maar jah schijnbaar zoeken de mensne daar niet hahaha. en dan een duits tel nummer natuurlijk dat vinden ze dan ook niks. dus tjah dan maar echt in ned proberen kijken of er dan wat kwijt kan want heb zoveel dingen die hier maar staan en waar we niks mee doen das toch ook zonde.

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd als ik iets zoek dan doe ik ook altijd de kilometers invoeren.. ja en MP is toch wel beetje NL's toch ??

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou idd en zodra ze dus zien van he das in dld dan kappen ze meteen af want jah dat klinkt zover hahaha. tis niet zo maar jah zo denken de mensen dan meteen wel. we zitten hier ook in ene klein half uurtje in enschede bijv maar ook in 3 kwartier in assen dus redelijk centraal.
    hier in dld heb je ok wle deze sites hoor maar jah kan niet goed duits schrijven hahah

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja we moeten 9 feb terug die hormoon zalf moesten paar dagen gebruiken en dan weer ff niet. we zitten nu in de periode niet. en het blijft goed gaan dus hopen dat he zot blijft.

en de steen is dus uitgezocht, het klinkt wel mooi 2 hartjes.

en ja ikea in je eentje is niet echt leuj heb het ook wel is gedaan maar met ze 2tjes is tocg gezelliger.

@lydia als het goed is legt er geen sneeuw dus hopelijk ben je veilig aangekomen, las in je www dat je mannetje had gebeld maar ze tel leegwas, pff balen is dat he!!
    je bent zeker al op de helft of vergist ik me>

@mamasuus wij wonen ook in zo uithoek en hier komen mensen ook niet echt iets ophalen van mp hoor. ik probeer genees meer

we hebben net een kinderstoel gekocht hihi hij lijkjt op de bloom fresco alleen deze is stukken goedkoper!! ben benieuwd wanneer hij bezorgt wordt. ze zit nu in een wipper met eten maar mw gaat gewoon heel hard bewegen zodat is gaat bewegen grapjas

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihi wat een boefje is het toch ook noa, hier heb ik hem al in een kinderstoel maar kan de verkleiner niet vinden hnihi dus allemaal dekens ertussen proppen dan maar. heb er een die kan vanaf 3 mnd zit een lig stand op. maar hij zakt dus nog wel weg nu hihi.

heb hem vanmorgen weer ff papa met lepel gegeven gaat steeds beter, kunnen we binnenkort ook overgaan op de fruit en groente dingen hihi.

11. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    hoi Meiden,

Ik ben weer een beetje opgeknapt, bedankt voor het medeleven! Moet alleen nog ff een beetje energie er bij krijgen, maar dat komt vast wel goed.

@ Eliesje: Sterkte bij het verwerken van het verlies. Fijn dat jullie een steen hebben gevonden.

@ Mama Suus: Klinkt goed, de scholen in Duitsland! Lijkt mij ook wel een grote verandering zo.

@ Noa: Gefeliciteerd met de aankoop van de kinderstoel! :D

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ja zeker een boefje hihi. en jullie kleine man dus ook al in de kinderstoel, ja ik heb er oik een met 3 standen en met zo gasveer dus hij kan om hoog en omlaag, en 360'draaien. en wieltjes (die ook op de rem kunnen) dus dacht das is idedaal.

ja jullie kunnen ook al met de fruit en groente beginnen, wat gaat het hard he?!.

yas heeft vandaag 'verse'bloemkool gekregen ze vondt het heerlijk die uit het potje moest ze niet hihi.

@bloem dank je wel!! en wat fijn dat je opgekanpt bent

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee noa leuke stoel :D heb m ff gegoogeld ;) !

sneeuw is hier al n heel stuk minder maar nog steeds n hoop .. blegh ! morge naar die cusus moet ik tog alleen dus ga maar met de trein mee ( andere locatie collega's gaan met de trein.. ) want zie t niet zitten om in me eentje naar utrecht te rijden met dit shit weer..

nee noa we zitten helaas nog niet op de helft ;) over 15 dagen !! :D ( eigenlijk zonder die xtra dagen over 10 dagen.. )
    eindelijk weer n stuk verder..
    maar goed volgende week carnaval en week erop snowboarden en 15 maart ga ik n weekje naar egypte .. ( of turkye ) met n vriendin dus heb ik iets om naar uit te kijken ..
    en dan zitten we alweer eind maart.. (klinkt nu snel maar goed.. )

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lydia hihi lange leven de google. welk merk kwam je op uit?.
    en de trein is mischien wel beter met dit weer.

en je hebt zeker wat leuke dingen in het vooruitzicht. voor je het weet is het zover. hoe gaat het met zorro?

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh heb ik niet eens naar gekeken .. heb gewoon afbeeldingen gedaan .. vind die stoelen wel gaaf :D !

en met zorro gaat t goed :D vanochtend gingen ze voor t eerst met zen 3e tegelijk eten , dus ze accepteren m steeds meer gelukkig :D !
    zorro is iig helemaal gewend haha ligt languit op de bank :D !

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ow hihih het is niet dat stoeltje van de bloom hoor. hij lijkt er op. vindt hem ook leuk hihi

ow zorro voelt zich aardig thuis zo te lezen nou beter toch dat de damens heb accepteren.

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    goedeavond meiden!

zo hier weer druk dagje gehad, danny was ook weer van de party vannacht, dacht er al een beetje aan dat het mischien beetje over was..maar niet dus..:(..half 6 klaartje wakker..dus ben best moe nu..ga dr maar weer op tijd in..morgen weer werken, ff rust hihi;)

@lydia, aha die cursus haha, zegt mij ook niks, maar zal vast nodig zijn en vast interessant zijn..en is de sneeuw inmiddels weg? het is idd mischien beter om met de trein te gaan.
    Zo jij heb wel een lekker vooruitzicht zeg, weekje egypthe of turkeye!!

@mamasuus, nou wel goed dat ze dat daar doen dan. Leuk dat ze ook hun eigen stekkie hebben daar.8)
    Haha ja dat zou wel beter zijn om eerst alles te gaan verkopen en dan iets nieuws aan te schaffen! Soms verkoopt iets snel en soms blijf je met dingen zitten. Gewoon blijven proberen.

@noa, oh fijn zeg dat het zelfs zonder de creme goed gaat, idd hopen dat het zo blijft!
    Ja, ikea is idd leuker met zijn 2-tjes..alleen als ik iets nodig heb en al weet waar ik moet zijn vind ik het niet zo erg om alleen te gaan, dan race ik er makkelijker doorheen.
    Haha ja dat is fijn dan zeg, geef je net een hap, wippert ze er lekker op los.

@bloemie, dank je meis.En fijn dat het wat beter gaat.

ga nu ff desperate housewifes kijken..

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja hopelijk vanacht een betere nacht, ga inderdaad maar op tijd je bedje in.
    en ja als je weet wat je moet hebben race je der ff doorheen. maar als je gewoon gaat om te snuffelen is het leuker met ze 2tjes.

en jij ziet het dus al voor je ik geef en hap en mw wippert er op los hihi

werkze morgen!!

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm danny dus toch weer wakker vanacht.. hopen dat t even een soort van terugval was en dattie vanacht als n roosje slaapt .. hoop t voor je :)

sneeuw is niet weg nee , dus maar met de trein.. word heeulll vroeg opstaan.. maar goed.. ;)

veel plezier met desperate housewife's :D !

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai ff snel want moet me haarn og doe nen die van madam. als ze op school is dan met duncan naar de arts die krijgt weer een prikje omdat dit laatst niet kon toen is ziek was. ervoor ff naar lidl met me ma en ff kijken of ze nog ergens een piratenpak hebben want me ma kan die van mij neit meer vinden en madma wil als piraat met de karnaval hier. ze heeft al iets voor op dr koppie maar jah ze kan niet oznder zwaard en ooglap volgens haar hihi dus dat moet nog ff erbij.

de koelkast mag ik halen van manlief dus hoop dat ie er morgen nog is dan gaat me ma erheen voor laminaat als dat dan niet op is hahah want dat is maar 2,79 m2 das dus niet duur hihi en hele mooie walnoot kleur dus denk dat ze te laat is maar goed zelluf.

ooh gisteravodn had ie het bijna voor elkaar dat ie zelf gedraaid was hij kreeg alleen net het laatste zetje neit anders lag ie op zijn buik hihi,. dat duurt dus niet lang meer.

nou kom vanmiiddag wel weer langsd moet nu dingen doen

Deel Deze Pagina