Hey meiden, Warm hé! Gelukkig is het nu iets aangenamer. Is bewolkt nu. Kids slapen slecht in. Maar slapen gelukkig wel weer uit! Bijna vakantie hier. Morgen vrij,moet zaterdag werken. @mamasuus, ach gossie, klinkt zo lief die katje. WIL OOK haha. Hier is het op de slaapkamer 27 tot 28 graden. Dus je snapt wel dat er hier voor 11 uur s'avonds niet geslapen wordt. Wordt er zelf wel erg moe van. Oh lekker bijna al weg. En ook nog eens mooi weer. Nou geniet ervan, veel plezier! @lydia, hoe heb jij je vent zover gekregen zeg. Haha. Tip? @noa, minder dat je geen internet hebt. Maar gelukkig gaat alles goed met jullie. Huisje schiet dus ook op. Liefs elies
eliesja, jah die wolken zijn goed nu en het waait heb meteen alles losgezet boven en beneden. heerlijk ff. hier word idd ook goed uitgeslapen duncan vanmorgen tot half negen en vanmiddag tot hal 6 hahah dus hopen dat ie zo weer wil hihi. en mannen zover krigjen jah pff lastig he. die van mij heb ik zelfs nog niet zover dat er een blifjt hahaha maar die blifjt uds gewoon hihi. ze is ook zo schattig hij is zelf ook gek van dr maar dan zegt ie jah dan moet er een andere oudere weg nou niet dus he hahaha. maar dat merkt ie dus vanzelf. de mama peos heb ik ook lang om gezuerd hoor die heb ik dus pas met half jaar gekregen terwijl ik dr al vlak na geboorte gezien had hhaah heir duurt het dus ook erg lang zulke dingen. @noa, meid is logisch hoor je hebt het druk zat nu. fijn dat alles goed gaat. nou ga nog ff leker niks doe nhahaha lekekr rustig manlief heeft bbq op werk dus dat duurt nog ff.
het heeft hier nog heerlijk geregend, het was zelfs eventjes wat fris.. we hebben nu bij al de kids een fan in de kamer neergezet en ze zijn stil.. Heel fijn, eindelijk weer eens een avond voor onszelf... alleen manlief is dus voetbal aan het kijken. @lydia, haha die foto heb ik dus al laten zien, vond hij heel schattig, maar kleine katjes worden groot he..en naast dat hij is allergies en ben wel al blij dat ik er 1 mocht.. @mamasuus, haha dus jouw vent weet het ook nog niet..zou idd wel lullig zijn als er een andere ervoor weg moet.. grrrrrr net had ik lekker fruit in stukken gesneden, verse ananas, meloen, banaan en appel om dat in de blender met wat ijsblokjes tot een fruitshake te maken.. me man ging dat dus even doen, was al een pokkeherrie en hij vroeg zich dus ook af waar het middenstukje was, (soort dopje voor in de deksel), dus hij maar met zijn hand erop..komt hij er achter dat die dop dus in de blender zat..zoooohoedomkunjezijn..was echt ff pissst hoor, weg fruitshake, zat al te watertanden bij het idee van een koud fruitshake-je.. nu maar een heet bakkie thee..
het is idd erg stil hier, denk ben ff niet geweest, moet ff bijlezen, maar nee hoor, niks niet, mamasuus is natuurlijk aan het genieten in disney en noa aan het klussen en ikke druk druk druk en ly, jij, wat ben jij allemaal aan het doen? morgen gaan we ook nog eens beginnen met verbouwen..dus helemaal druk.. en het is natuurlijk ook van dat mooie weer. fijne zondag!
Oh dat meen je niet, baal baal zeg.. nou in ieder geval niet ongi op je vakantie dan toch? Wanneer ging je ook alweer, 19de toch? (sorry ben een vergiet hoor) knuff
ghe ghe ja das wel beter .. de 19e ja gaan we . Nog een weekje werken en dan eerst week vrij en daarna lekker 11 dgn niks doen !
ben truuug !!!!!!!!!!!!!!!! was heel leuk hebben mega veel lol gehad ook de kids, gisteravond zelfs nog de fantilusion duncan keek ook zijn ogen uit en yasmine kreeg een handkus van een prins en jahoor ze deed hem trug hihi. wat minder net thuiskomen de katjseh adden alleso ndergescheten en geplast pff word tijd dat ze gaan hahaha. lopen nu ook te etteren kan het ff niet hebben ben bekaf van weekend en rit naar huis en dna kun je poetsen pff stinken. ly heb voor ou nog iets gaafs gezien joh je gaat toch ok nog in aug? wet niet of je het wil hoor met bruiloft maar ze hebben moooiue ringkussens met mickey en minnie zo mooi. nou ga ff wat drinken en erna lekker douchen en naar bed kom later meer verslag doen.
heeej suus !! welcome back fijn dat je het helemaal leuk hebt gehad ! en mn poezekat moet wel zindelijk zijn he haha als ik m mee neem ja die mini en mickey heb ik ook gezien dat kussentje. ik heb de mini en mickey knuffel gekocht die grote in trouwkleding ! zo gaaf ! ( waren wel 60 euri bij elkaar maar goed )
dat setje had ik idd ook gehaald toen. maar vond dus dit kussentje ook zo leuk zei al tegen me vent waarom hadden ze die toen niet ik heb gewoon een simpel kussentje gekocht toen. hihi en jeetje ben er ook echt mee bezig hoor met baktraining maar jah als je dan ff wegbent he pff. en de oppas is er naturlijk neit de hele dag ze zette ze wel steeds na het eten erop maar jah wat doen ze als je er niet bent he pff. we zitten nu te kijken waar we ze kunnen plaatsten want in huis dat gestink daar pas ik voor. dus ff zien of we een mooi plekje vinden ergens in het huis. in ieder geval neitm eer in de kamer als we ern iet zijn. heb net ook al weer een paar keer een op de bak gezet pff haha best veel kids die je ineens moet opvoeden zo hihihi. en was idd helemaal leuk hoor disney de kids vonden het ook super al vodn duncan peter pan en pirates niet zo leuk haha. maar its a small world vodn ie super hebben we dus ook nog eens gedaan. en madma was gek op de big tunder mountain. was vrijdag bleodheet en zat ochtend dikke onweer dit was dus jammer want hebben hierdoor lang op de kamer gezeten en weinig gedaan want ga niet met dikke onweers bui met de kdis de straat op. nou ga verder met poetsen want heb de lucht nog lang niet weg pff.
ghe ghe ja indd als je al die kleintjes erbij hebt ja voor de kleintjes zijn vooral de 'zien' dingen super daar ! en eng
Heyyyy suus, your back!! En een geslaagde mini vakantie geweest zo te lezen!! Fijn dat de kindjes het ook naar de zin hebben gehad. Bah de boel onder gekakert, ble...dus ly snel het poezebeest halen hihi @ly, lekker hoor nog even en je heb vakantie. heerlijk ff eruit. Hier staat de nieuwe trap, maar wat een bende zeg en het gat hebben ze ook nog eens groter moeten maken...dus we hebben wel weer extra werk erbij gekregen..wordt nog wat.. enige nadeel zijn de kids..die lopen beetje in de weg..je kan zo niet echt doorwerken.. maar we hebben 6 weken, al wil mijn man niet al die 6 weken aan de klus en dat is ook wel weer begrijpelijk.. laters
op pagina 2, dat kan natuurlijk niet.. hoe is het hier meiden? hier druk, erg druk met die verbouwing en ben het nu al ZAT..haat rommel, overal stof.. ga nog ff schuren.. heb als taak de nieuwe trap verven, eerst gaten vullen, schuren, grondverf, gewone lak en daarna met trappenlak..dus heb nog ff te gaan.
dat klinkt ook druk eliesja, tja hier ook weer haha vanmorgen maar weer eensm et ons manneke nar de arts gecrossed hij had ineens weer koorts en snot ed grr. nu hebben ze bleod afgetapt moet morgen om 8 ur bellen voor uitslag. ze testen op van alles zels autoimuun ed. ze haalden het bleod uit zijn koppie echt zon appart gezicht. naald in een ader en dan zonder foppie zodat het beter vloeilt nou echt het spoot eruit pff dikke druppels in het bakkie echt heel appart. vanmiddag vriendje van madam gehad en manlief geholpen met de zandbak die is nu bijna af morgen nog zand halen dan is ie klaar. eerste project`dus bijna af. maar goed ook hier us het dus erg druk druk druk manlief heeft hele mnd vakantie dus word zowiezo wat minder hier. nou ga weer verder zo tweede helft duitsland kijken ff zien wie dr tegne ons komt zondag.
hoi ! suus hoe was de uitslag van duncan ? klinkt wel eng man vanuit n hoofd!! eliesja , wat n rotklus !! de trap !! ohja suus onze nieuwe aanwinst gaat Tibbe heten , kun je mooi de liefste vast aan zn naam laten wennen wij vliegen trouwens vanaf dusseldorf is dat niet in de buurt ( maar we worden wel gehaald ... hmzz ) ohja duitsland eruit ! ben benieuwd zondag !!
dusseldorf is nog een aaridg eindje naar beneden anders had dit mooi gekunt idd munster oberhausen komt iets meer in de buurt hihi we zitten redelijk eindje naar noorden je weet wel in dat inhammetje in ned. in dat sutkkie zitten we. dan weet je ong als je een kaart ziet. en tibbe dus nou ik noem ze nu al allemaal mees hihi tenminste die grijzen want kan zeni et uit elkaar houden zelfs het meisje neit meer hahah en die heet dus mees. maar ik zou ze nu dan maar de enen keer tibbe en andere ker mees noemen hihi alleen naast elkaar zie je vershcil maar jah het loopt altijd over en onder en door elkaar dus tjah dan zie je niks he. ze beginnen nu ook wat meer te knuffelen miss moet ik e maar bendjes omdoen oid dan weet ik wie wie is en kan ik makelijekr zien wie de leifste is hihi gitser kwam er een namelijk lekker bij me knufflen maar welke het ou was pff. duncan zijn bleod was in orde de afwerstoffen ed. alleen ijzer ws iets aan de lage kant en kan zijn dat ie daarom steeds alle kleine infecties die rondzwefen krijgt dus heb extra ijzer druppels voorgeschreven gekregen en die moet ik hem dan geven heb alleen nog geen idee hoe of wat want ze warne op bij apotheek ze komen ze vanavond brengen. en is idd wel crepe hoor zo in het hoofd. nou ik zou de kids ff zwempakken en broeken aan doen dan kunnen ze in het badje en voor de tv weg. de zandbak is af dus ze hebben genoeg te doen.
hmm gelukkig dat ze er wel iets uit hebben kunnen halen dan . komen t vanavond brengen ????? haha allemaal mees ja kijk maar joh
hihi jah die lompe tijgers noem ik vanafn u tibbe hihi en dan is er nog een fijnere die is dan mees. dan is er een rooie die heet jan en nog een kleintje die noem ik mauschen (mojsjen) duits dus voor muisie oftewel schatje. jah de lui van de apotheek die brengen elke avodn ook rond schijnnbaar denk bij oude mensen en ze kwamen toch in ons dorp vanavodn dus kwam ze het wel ff brengen nou beter dus. wamr he meiden pff morgen nog babyzwemmen ook pff nog warmer dus.