millitairsvrouwen deel 2

Discussion in 'Algemene clubs' started by mama suus, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    zp meiden ok zo ant zweten pff niet normaal meer zeg krijg madam niet in slaap is 31 gr op dr kamer. en dan zijn ze nog druk ant feesten hier naast ook omdat dld 3e geworden is.

manlief is nog bij andere buren nachbarschaftfest vieren ik was met de kids om kwart voor 11 weer thuis vond het wel best. beiden ff door lauw bad gehaald en lekker slapen. morgen word het ook alweer laat dan gaan we oranje kijken bij mijn ouders met allemaal duitsers erbij hihi ze hebben belooofti n oranje te komen dus ben benieuwd. dr was er vanavond ook een op het feesie en die zei al ooh jee moeten we helemaal vanaf hier hele dorp door in onze oranje kleren moeten we maar hard fietsen hahaha.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hahaha ja door duitsland in oranje :p !! yehhh goed bezig ;)

hier vanavond naar ferdi zn vriendengroep daar in de kroeg kijken..
    ben benieuwd hoor wat ze doen !

xx

3. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

even snel tussendoor, tis hier nog steeds een bende en druk druk druk...trap is geverfd, oude trap is gister verwijdert, nu de rest opbouwen, et wordt wel wat, alleen het weer is wel minder, zo warm om wat te doen, maar we gaan door. vandaag gaan de kids naar me schoonma en morgen ook, kunnen we weer ff doorbeuken. is best lastig als ze ook nog eens hier rondlopen.

nou niet teveel tikken, anders kan ik julie niet bijhouden he;)

liefs elies

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    phoeeee hier gutst t uit de lucht!!!
    dus lekker afkoelen eliesja :) succes
    na trap iig af :D , begint op te schieten dan ?

pfff en gister !! SHIT he ... gewoon verloren door een rotfout van de scheids!!

5. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    haaai,

nou idd lydia wat een hufter was dat he pff. door zijn geeikel waren mijn kindjes zo laat op haha. we waren pas om half 12 weer thuis gister dus geen school voor de kleine meid want ze was al de tijd op en heeft zefls nog naar huis gefietst. het was wel erg sellie al die duitsers die ons kwamen suporten

vandaag lekker off daggie he met het weer heerlijk wat frisser hebben zo laatste schooldag voor de vakantie dus allemaal spelletjes en bbq erbij. mamas komen dus ook mee. helemaal leuk dus.

hadden jullie ook zon noodweer gister pff zo ineens werd het pikzwart en begons me toch te waaien, regenen en onweren echt niet normaal meer. na de tijd ff schade opgenomen en viel nog mee. 2 dakpannen een boompie en alle planten lagen plat door de zware regen maar verder niet.
    hier in het dorp was het wel erg bij veel mensen bomen omgewaaid echt gewoon ontworteld in zwembaden en op huisen en wegen beste chaos dus.

duncan kan in zijn handen klappen hihi zo schattig. als je leidje zingt begint ie meteen en vaak ook uit zichzelf en dan lacht ie toch hij vind het helemaal geweldig. en ook wil ie ineens staan. echt constant als ik hem in de box wil zetten dan houd ie zijn benen recht hihi boefje.

eliesja, zo meid dat klinkt idd fijn zon bende pff weet precies wat het is. had dat vorig jaar zomerm et de badkamer ook zo fijn hihi nu hebben we het in huis wat rustiger buiten word nu gedaan als ie stenen kan vinden tenminste dan kan ie verder metselen. want madam dr zandbak is af als ik tijd heb dan zet ik ff wat fotos op hyves hij is echt erg mooi geworde lijkt een beetje op het strand.

noa. hoest nou met verhuizen ed al een beetje gesetteld?

nou ik zou eens ff kijken of de rest al waker word want wil wel normale tijd op schol komen is de laatste tijd al erg slecht vandaar komen steeds later pff tis ook wat als je vent vakantie heeft he dan is je hele ritme weg en ineens die van de kids ook al vind ik het echtn iet erg dat ze uitslapem hihi morgen mogen ze weer.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ahhh hoe schattig in zn handjes klappen :D nog ff en dan komt het kontje wiebelen er ook bij ;) ! hihi

xx

7. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    jee 2 katjse zijn er na me ma pff beetje meer rust hoop ik. want jeetje wat is het druk met die beestjes. ze zijn nu 8 wk en echt ze hebben af en toe geen rust in de kont hoor. heb die van jou nog hier hoor ly. tibbe en mees zijn hier samen met onze muis. ook erg sellie nog dus. ze spelen savodns ook vaak nog ff buiten tegnewoordig overdag gaan ze er niet uit terwijl de duer eigenlijk konstant losstaat maar savonds gaan ze dan ff rennen erg grappig gezicht.

duncan heeft nu ook eindelijk een tandje boven jee hihi.

vandag hier ook weer drukke dag boven alles schoongemaakt en dan ook nog eens de keuken half want had vanmorgen ongelukje had water opgezet voor eitjes dus ff broodjes gehaald en denk dan kookt het al;s ik trug kom en manlief die komt er toch elk moment uit. kom ik dus tijd brandalarm piept manlief pistof. had ik de verkeerde aangezet was er vanallesi n de fik gevlogen oepsie.

morgen ook weer druk me schoonmama halen, die komt oppassen vrijdag dan hebben we een 25 jarig huwelijks feest van buren van me ouders. dus jah die zijn er ook bij dus dan schoonmama maar halen dan kunnen we ook lang blijven want dr is geen oppas die naar huis hoeft lekker makkelijk dus en hop dat ze smorgens ook de kkids eruit wil halen dat zou nog beter zijn dat we kunnen uitslapen.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oeh suus !! , dat meen je ni oppassen hoor !!
    (snap wel dat mannetje boos was ;) )

moeten binnekort ff afspreken wat we doen met tibbe na de vakantie . weet niet of je dat weekend tijd hebt ? en waar we dan heenrijden ??

hier vandaag uitslag gehad van mn bloed en dat was goed .
    vrijdag ff ferdi zn kwakkie inleveren ;)

en dan maandag naar Egypte :D !

9. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    jah is idd wel handig he. zou binnenkort eens ff vragen aan manief wat handig is die kent wel aardig wat plekkies die kant op. tis 2 uur rijden he dus ong op de helft zou dan mooi zijn he.

tibbe doet het goed hoor ze komen nu ook steeds vaker bij je liggen erg sellie dus. en aan je blote benen hangen au au au als het nou winter was ok maar in me blote benen brrrr.

konden jullie al zo snel bnij arts terecht dan? zolang waren jullie toch nog niet bezig of wel? wel prettig om te weten dat bij jou dus alles goed zit. nu kwakkie nog hihi.

nou zal eens ff me was eraf halen kunnen kids zo in bad me schoonma is er nu dus kan ik die ff laten zien hoe en wat aangezien ze het morgenavond alleen moet doen.

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja is goed, dan hoor ik t wel ( na overleg met je mannetje :) )
    nou niet lang bezig... ? , dec 08 gestopt met de nuvaring .. en altijd onveilig gedaan .
    en vanaf juni 09 er echt voor gegaan .. dus ik vind het al ( veel te ) lang ;) !
    + dat ik nog van die shit cyclussen heb..

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    hey meiden

vanaf morgen ben ik der weer hoor!! DAN ga we ons huis in!!!

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    joehoee eindelijk he :D:D !!

tot morgen dan ;) !

oehh nog 1,5 maand en dan is jullie meisje al 1 !

13. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    jee noa dus het is eindelijk xzover lekker hoor.

hier alle ok hoor lekker druk. mega leuke bruiloft gehad vrijdag.
    ze zijn eerst weer opnieuw getruowt i nde kerk (was voro 25 jaar) ze had echt een mooie paarse jurk aan en iedereen was in gala echt mooi.
    toen eten heel uitgebreid en erna ging het zuipen los wij waren om 3 uur thuis mijn pa pas om half 5 met de taxi hihi tis nog geen km maar ze zijn dus maar met zn allen in de taxi gestapt dat leek ze beter en de taxi bracht ze dus ook gratis hihi.
    gister ging het feest door bij hun thuis maar daar zijn we maar ff geweest madam was mee en die begon te etteren. ze hadden er een patatkraam staan daar kon je eten halen en een bierkraam met toiletwagen erg luxe weer dus. feest ging weer door tot in late uurtjes maar dit keer dus zodner ons hihi wij lagen er op tijd in was bekaf want duncan was om 7 uur alweer wakker dus wij ook pff.

vanmiddag gaan we naar de sportwk tis kindermiddag dus allemaal spelletjes voor madam altijd leuk dus.

nou ga gauw verder dus nog ff tjuussie

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    klinkt leuk suus ! :D incl frietkraam toe maar ;) !!
    veel plezier vanmiddag !

meiden , ik ga vanacht op vakantie dus spreek jullie na de vakantie !

suus doe jij ff met je mannetje overleggen .. :D ( misschien t weekend na mn vakantie ????? :D:D )
    ik zal je mn tel. nummer ff PBé dan kunnen we smse hoe of wat :D !
    x
    x

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    ey meiden

hier ben ik dan!!!! pfff wel weer even wennen hoor, en raar idee zo me eigen lappie op me eigen bank hihi.

heb ik veel gemist? en wat lekker lyd op vakantie!!!! neem je wat zon mee terug!!! en ja alweer bijna 1 gaat echt hard!!!!

@mamasuus ben je al je kittens al kwijt?

16. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    noa, zo lekker klinkt dat zeg eindelijk weer op je eigen stekkie met alles erop en eraan. hoest met de kleine meid dan loopt ze al hii. zo lang niks meer gehord dus wie weet.

en ne nog een kitten zoekt ene plekkie die is nu tijdelijk bij me ma met die van haar mee. zodat die meteen niet alleen is en ik heb er ff een minder.

ly, zo lekker hoor je ligtn u vast lekker op het strand. en moeten we idd eens ff kijken me vent zou het ff uitzoeken hoe en wat. en zou dan idd wel kunnen in dat weekend denk ik. word het vast de zondag hoor. maar goed dat zien we dan wel jij bent eerst nog ant genieten.

hier lekker warm manlief is de gang ant verbouwen dus nieuw raam hebben we al gedaan en nu doet ie alle stroom daar dus dikke stof wolken door me hele huis dus eliesja ik kan me aansluiten hihi.
    kids doen het goed vandaag naar meertje geweest met een vriendin met kids. madam gaat donderdagmiddag nog naar vriendinnetje en zondag gaat ze met papa en oom een dagje schiphol doen emt de trein. zat entertainment dus in de vakantie.

duncan is ook lekker bezig kan hem niet alleen laten gister at ie al hondebrokjes oepsie hihi. hij stopt alles wat ie vind in de mond dus kan echt niks meer laten slingeren pff erg lastig zo was madma niet/. hij zit nu alweer lekker in de deuropening bende eruit te vissen blehg. echt een ranizg mannejte hoor hij moet ook echt elke avodn in bad want kan zich niet schoon houden hihi.

hij kruipt nu af en toe ook echt dus niet meer tijgeren. hij prbeert dus te staan. en kan ineens zelf gaan zitten pff hij gaat nu zo snel echt niet te filmen hoor.
    nou zal weer eens achter hem aan kijken wat ie nou weer uit vreet. ooh jh hij klimt nu ook al de trap op hihi (hebben drie treden tussen woonkmer en rest van huis.

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    ow dus je zoekt er nog voor 1 een huisje nouja die vindt je vast wel!!!

met de kleine meid gaat alles goed bijna jarig alweer. en nee ze loopt nog niet probeert het wel aan je handen loopt ze zo mee alleen langs de tafel is ze gevallen en nu durft ze niet zo meer ze moeten even haar zelf vertrouwen weer terug krijgen.

duncan lekker alles aan het ontdekken zo te lezen hihi.
    hoe is het met madam?

18. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    noa, jah idd duncan is een echte ondekker momenteel en zit zichzelf dus af en toe lekker in de weg. gilt dus vaak als hem iets niet lukt hhaha. maar dat komt ook wel weer.

wat goed zeg dat de kleine meid al aan de hand loopt das zo schattig en dan heeft ze het zo ineens door hoor. gaat hard he diie tijd.

met madam gaat het super is een echte kleuter nu. heel eigenwijs dus. ze heeft nu nog 2 wk vakantie en dan moet ze weer aan de bak. ze is dus nu wel al eens lekker druk hoor maa je kunt echt merken dat ze op school zit ze is zo vooruit gegaan ze praat duits das echt goed. echt heel netjes. en spelen doet ze nu echt samen zo leuk om te zien van die rollenspellen.

nou ga nog ff genieten van me bankavondje hihi ben behoorlijk moe. duncn besloot vannacht weer eens ons wakker te houden (echt sprongetje dus) en daarbij nog ongi geworden ook pff echt beetje lam nu dus.0 maar wel fijn dat alles nu vanzelf op regel is al nu hopen dat he zo blijft dan ben ik hopelijk die pillen niet meer nodig. dan manlief maar eens ff naar de arts sturen.

19. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    wat is dit nou meiden weer op pagina 2, het is wel overduidelijk vakantie tijd he hihi.

hier ben ik vandaag lekker rustig thuis. heb vanmorgen madam ne ,manlief naar de trein gebracht die doen vandaag een daggie schiphol en utrecht treinen en vleigtuigen kijken. samen met dr oom. die had haar dat belooft.

kan ik ze vanavond weer ophalen in coevorden das wat dichterbij.

en ik ben dus maar druk emt schoonmaken want tis hier een zooi en stinkt naar katten brr ben dr wel klaar mee nu vidn ze helemaal leuk hoor enh ze zijn echt super leuk om naar te kijken maar de at geschijt en gezeik daar ben ik klaar mee. aangezien de groten ook besloten hebben om op de kleine bak in de kueken te gaan stinkt het echt een portie. terwijl die ook naar buiten of in het washok kunnen. maar nog ff en dan kan er een naar veghel hihi en nog een weg dat scheelt alweer hihi. das dan al weer wat gestink minder en dan maar hopen dat die andere gauw doorkrijgt hoe het luikje werkt dan is dat probleem weer op gelost.

nou zou eens ff verder voordat duncan wakker word dan kan ik niksm eer doen met hem om me heen hihi.

20. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

nou kom weer heel even kijken hoor..heb niet alles terug gelezen, zag dat het niet zo veel was gelukkig ;)

Nog steeds druk met verbouwen, maar het raakt een beetje aan zijn eind, de kindjes slapen inmiddels apart en het gaat tot nu toe wel goed. alyssa doet het goed in haar nieuwe grote bed en danny moet wel wennen, hij kan nu natuurlijk zijn bedje uit en dat doet hij dan ook, gaat hij lekker zitten spelen. s'nachts gaat het wel heel goed, we horen ze geen van alle haha.:)

nu nog wat dingen afwerken en dan hoop ik weer wat tijd te hebben. wil dan ook eens gaan sporten, want heb mijn pasje wel opgehaald, maar ben nog steeds niet geweest.:)

@noa, welkom terug meid, en nu vanuit je bank en eigen lappie..hihi. dus je nieuwe huisje bevalt prima!? verder alles goed met jullie?

@mamasuus, dus die duncan is lekker ondeugend, gaat hard nu he..
    En jullie nog maar 2 weekjes vakantie!? gaat hard ook, hier ook nog maar 3 weekejs en kan eigelijkniet wachten tot ze allemaal naar school gaan, behalve danny dan.HEERLIJK..:D

@lydia, nou meis, je ben inmiddels heerlijk weg, maar alsnog een hele fijne vakantie!!! En neem die zon mee he, hier is het bagger...;)

gaan weer verder hihi

Share This Page