eliesja, en is het al klaar? hier duurt het nog ff haha hij is nu buiten ant metselen. de stroom dingen ed zijn klaar in de gang en raam zit erin. maar jah dan moetr de trap nog schoongekrabt en nieuw behang en schakel materiaal ed maar dat komt wel in de herfst moet dr eerst weer voor sparen hahaha. lydia, al weer lekker bruin en thuis in het natte landje? nou hoor wel wanneer je erweer bent dna kunnen we wat afspreken over tibbe. we gaan zondag smorgens eerst ff naar de bios namelijk. heb al wel een eventuele overgeef plek gevonden hihi. nou hier verder druk zoals altijd. en duncan kan zowaar kruipen als en echte baby hihih in huis niet zo best daar tijgert ie beter maar buiten op het gras en straat dan kruipt ie echt als een opwindbaby hihi zo snoezig. nou ga ff eten maken.
goeieavonddddddddddddddd!! wat is het hier KOUDDD !!BRRRR vakantie was heerlijk ! maar wel een BUD hotel .. wat een stelletje boeren zeg daar in Egypte .. blegh !! maar goed... met het andere stelletje waar we mee waren gegaan was t KEI gezellig en geen een probleem ofiets gehad zozo suus dus je mannetje en meisje zijn al echt groot aant worden nog ff een duncan loopt en noa lekker gesetteld en eliesja , ja bijlezen dacht ik ook wel te moeten maar dat viel reuze mee! en tibbe ! ja ik vind zondag goed hoor .. PB bericht me maar of sms me maar ik hoor t wel ! ( ben benieuwd waar de overgeefplek is dan ) xxxx
@ly, je ben weer veilig terug hihi..dus wel geslaagd, alleen hotel minder. ben ook wel toe aan vakantie, Alleen dan he haha @mamsuus, nou het is bijna klaar, ben echt KA_PO_T. nou duty roept weer, ben het zat hier..maar jullie horen me nog wel een keer...
nu gelukkig dat het opschiet eliesja das altijd fijn toch. hier nog neit echt hahaha. heb ook nog overal stof in de gang en boven maar goed dat doe ik volgende wk als iedereen weer werkt en naar school is dan heb ik meer tijd haha heb nu nog andere dingen tedoen zoals stenen sjouwen ed haha. nou hebben net duncan alvast zijn verjaardags kadoo gegeven een loopwagen van v-tech. maar je raad het al yasmine is ermee aan de haal hahaah. duncan begon naamelijk steeds meer te doen en de afgelopen dagen stapte hij al echt aan de had hihihi dus we geven hem dan liever nu hij heeft er toch nog geen idee van over twee mnd dan krijgt ie dan nog wel een kleinigheidje. tis zonde als ie al kan lopen dan heeft ie er niet zoveel meer aan hihihi. en het kan nog wel een tijdje duren natuurlijk maar hij kan het ook ineens doorhebben net als izjn zus die was ook begin 11 mnd dat die losliep dus tjah je weet hetn iet he. nou ga ook weer aan de arbeit.
ghe ghe grote zus denkt : ach heeft duncan toch nog niks aan dus ga ik er mooi mee spelen knap hoor nu al (soort van ) lopen aan de hand ! xx
mogge, nou meiden de vakantie zit er hier op vor manlief, yasmine die heeft nog een paar daagies die moet donderdag weer beginnen. we doen het dus rustig aan hihi een voor een gaan ze weer. en nu rtegent het ook nog bah bah bah. duncan die was gister om 22 uur nog op echt niet normaal die jongen wilde niet slapen hij schreeuwde alles bij elkaar. en wilde maar staan en stappen haha. en natuurlijk waren ze om 7 uur alweer beneden lydia, hoest gegaan met tibbe de eerste nacht? als ik die fotos zo zie moet het geen probleem zijn geweest wat lag die te genieten zeg in de auto. hier is het nu speel ern ren uur pff ze crossen overal overheen en onder door hahaha. nou zou nog ff wat doen. de kamer is de vleor ed al schoon want jah daar ligt ons manneke jah op. eerst maar eens de was vouwen en afwassen en dan zien wqe wel weer verder haha moet nog zoveel dat ik anders echt neit weet waar ik meot beginnen. maar dan maar hier hihi. de was is toch wel handig want heb niet veel meer i nde kasten hahaha.
@ly, dank je meis. We zijn nu minder bezig, dus even weer op adem komen. Leuk je hebt je nieuwe katje in huis, Tibbe, leuke naam hoor. Gaat het goed? ook met de andere poezels? (je had er toch nog 2?) @mamasuus, dus de vakantie is weer voorbij, is wel hard gegaan zeg. En duncan wil alleen maar aan de stap, de boef. @noa, bevalt het nog steeds in je nieuwe optrekje? hier lagen de rakkers (ivm met verjaardagfeesten gister) pas rond 10uur op bed en denk maar niet dat ze dan uitslapen hoor..grrr..om 8uur al weer parraat. verder gaat het wel weer. Zijn nu even niet bezig. Kan ik weer even op adem komen. Vandaag ons nieuwe verjaardagscadeau gaan uitzoeken..nieuwe tv en hopenlijk vandaag beginnen met sporten. liefs elies
ooh eliesja lekker sporten fijn hoor. wil hier ook nog eens kijken wat het kost dn ga ik ook maar eens naar de sportschool zoo savonds als manlief thuis is hihi. en dus ff pauze hih isnap ik hebben we hier ook hoor manlief kon zat ineens geen stenen meer zien dus die begint nu woensdag weer. ik ga zelf zo nog ff stenen sjouwen tot duncan wakker is.
hee meiden ! ja suus hij doet het echt supergoed ! gister samen met Zorro in de tuin gespeeld ( hyper beesje ! ) en dan weer grommen naar elkaar dan weer samen spelen .. mooi ! luna loopt er gewoon langsaf dus da komt ook wel goed.. vanacht had ik hem alleen op een kamer gedaan met eten/drinken en een kattebak omdat meneer al bijna doorheeft hoe het kattenluik werkt weet je trouwens wat die gek (Tibbe ) heerlijk vind !!? CHIPS! haha waren we gister chips aan het eten pakte ie zo een chipie uit t bakkie en eet t op en daarna nog 2 .. ( toen maar afgepakt haha ) ! oh goed zo elies dat je wat minderd , leuk leuk een nieuwe TV nice kado ! en begonnen met sporten ? x
hey meiden hier was ik ook nog even hihi. pfff er blijven steeds dingen komen die nog even gedaan moeten worden dus heb niet zoveel tijd meer voor hier, wat ik erg jammer vindt maar ga me best doen om weer vaker te komen, me vriend heb nog wel 2 weken vakantie maar daarna zal ik hier zeker vaker zijn. ons huis bevalt echt super!!! vandaag nog even een nieuwe tuinset gescoord, en heb een jumbo pool in de 8tertuin dus ben helemaal blij hihi
kijk lekker hoor een pool ! nieuwe dingen kopen is altijd leuk na snel die 2 weken voorbij en dan kom maar weer eens vaker kletsen ! x
hey meiden, @ly, haha tibbe al aan de chips!! @mamasuus, eh nou eh nee, ben dus gister weer niet wezen sporten. waren dus geslaagd voor een en die ging me man gisteravond ophalen, dus weer laat allemaal. maar vanavond ga ik dus mijn eerste poging wagen, denk dat ik een lesje pilates mee ga doen..gnagna @noa, oh meid, dus nog de laatste dingetjes afwerken, ken het dat kost ook tijd. maar we zien je snel weer hier toch!? nou straks maar es onze mega tv gaan ophangen haha. ben benieuwd hoor, hij is wel mooi.. morgen weer lekker werken. laters
haai hai. lydia, hahah aan de chips dus hihi jah ze jatten hier dus ook altijd alles van tafel probeerde ze wel te leren dat ze er niet op mochten maar dat hebben ze nog niet door blijf ze eraf zetten haahah. brood zijn ze ook gek op. die stukkies die duncan altijd lieten vallen daar vochten ze echt om hoor. maar hij heeft het goed naar de zin dus helemaal goed das fijn om te horen. en idd hyper zijn ze wel hahaha hier vleigen ze nu ook weer door de kamer ze knallen dus ook regelmatig overal tegenaan hahah. eliejsa, wistn iet dat danny jarig was joh nog gefelicikteerd dan maar. en leuke taart hoor. al heb ik personlijk echt een hekel aan bumba haha maar de taart is mooi. dus een mooie grote tv hihi das altijd leuk he. we hebben er ook een gehaald toen manlief eerste keer uit uruzgan kwam een soort kadootje voor onszelf zeg maar. ipv alles in de verbouwing te proppen. vonden we dit toen nuttiger. en de 2e ker hebben we nieuw cinema set gekocht. dus toch neit aan de sport hihi . heb hier vanmorgen maar weer eens poging gedaan tot wiien maar jah de kids vonden het nodig wakker te worden dus jah dan gaat hetn iet door he. noa, jah erg he die kleine dingetjes en die zijn dan vaak ook zo duur nog weer ff nog een haakie hier en een haakie daar. en hoe is het met de kleine meid is het ook al een druemes ant worden? hier verder lekkker druk weer hihi vanmorgen boodschappen en erna met madam ff langs de kapper want die besloot het gister zelf te doen pff. duncan gaat dus echt hard hij klom giister de trap al op hihi (hebben 3 treden in huis van woonkamer naar keuken) hij werd dus ook behoorlijk boos toen ik hem trug bracht in de kamer. en hij gaat steeds op handen en voeten staan dus met de kont in de lucht hihi begin van zelf leren staan denk ik dan maar. nou ga eens ff wat doen heb het nog druk
eliesja WAUw wat een coole taart ! nog gefeliciteerd met je ventje ! ja op tafel mag Tibbe ni hoor ! maar stond op de bank naast ons vanacht mocht ie bij ons slapen maar die gek heeft me de hele nacht wakker gehouden !!! hij graaide de hele tijd met zn poten in mn haar !! mafkees xx tot vanaaf
whahah jah ze zijn gek op losse haren he hihi. een van me ma die kruipt dr steeds in de nek en gaat met neus in dr oor ook zo fijn hahaha. die ik hier nog heb die slapen nu op de dvd speler lekker warm denk ik hihi. he nog eens wat he. hoe zat het ook alweer met cyclus ed. dus eisprong normaal gesproken. is die nou dan 2 wk na je eerste ongi dag of is die 2 wk na je laatste ongi dag ? heb namelijk alweer behoorlijk last van opvligers en zere buik dus heb het idee dat ie er weer ankomt maar zou handig wezen als ik het ook iets beter zou weten haha kunnen we beter rekening houden met haha want twee is eerst wel goed. nou zou eens ff eten afmaken.
ej , je eisprong is gemmideld 14 dagen voor je 1e dag van je ongi .. dus als je een normale cyclus hebt van 28 dagen istie rond de 14e dag .. ( 1e dag is je 1e ongi dag... ) snappie
ok nou jah weet niet precies hoe lang me cyclus is dus dasa dan ff afwachten. andersom wist ik idd en die klopte wel de laatste keer. nou jah maar eens zien dan of het "normaal"is heb er in ieder geval wel nog steeds last van net als met de pil maar jah is natuurlijk ook pas een mnd trug dat ik gestopt ben. wil nog eens kijken voor een of andere vitamine ding tegen bezwaren rond de cyclus oid
@lyd zeker lekker zo pool in de tuin hoor de hond vindt hem ook ergehhh leuk hihi spannend bijna je nod ben benieuwd. tibbe is zo te lezen een ondeugend katje leuk hoor hihi kan ook niet anders als die bij suus vandaad komt hihi. @eliesja ja jullie zien me zeker snel weer hier ik mis het zelfs hihi. en inderdaad er gaat veel tijd inzitten en soms heb ik gewoon ook even zin om wat anders te gaan doen. wat ene leuke taart nog gefeliciteerd trouwens. @mamasuus zozo duncan is een ondernemend mannetje, maarja hij ziet viel van yasmine denk ik? onze meid wordt inderdaad al weer groot bijna 1 de tijd gaat echt snel. ze ondekt wel steeds meer enzo maar ze is echt een meid het moet meteen lukken en anders piepen ze heeft weinig geduld, ach heb ze niet van een vreemd hihihi. meiden ik heb een vraag. wij hebben natuurlijk versiering gekocht voor de 1e verjaardag. maar moet ik nou ook echt een kindertaart kopen volgens mij snapt ze het toch nog niet echt. en hoe hebben jullie dat gedaan kwa vieren, de hele dag, of bepaalde tijd?