millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    je moet het zelf weten .. je kunt ook een mep-taartje halen zoals ze dat noemen ...
    gewoon een simpele taart(je) die ze lekker in kan kliederen en eten ;)

en vieren is ook maar net wat je wilt.. zou gewoon tussen een bepaalde tijd doen.. anders heb je indd de hele dag/avond door visite... maar ja das wat je zelf fijn/leuk vind ;)

hoop dat je er wat aan hebt :p want ik heb natuurlijk nog geen ervaring ;)

x

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lyd dank je wel. denk dat ik gewoon voor zo mep taartje ga, of een taart van de hema met plaatje hihi. maarja voor te meppen is dat wel beetje zonde. en inderdaad hele dag hok vol zit ik niet op te w8tte ze moet ook nog een slaapie doen.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja zown taart van de hema is kei leuk maar wel beetje duur en zonde dan als ze hem zo kapot mept ;)

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, hier had ik gewoon slagroomtaartje en daar heeft ze een stukkie van gehad. en lekker met de handen eten. zon meptaartje vond ik ook zonde ze versmeren het zo en kost toch best nog wat zon kleintje. en denk dan meteen wat verder van jah er zijn zat kids die niet eens eten hebben en die van ons versmeerd zon hele taart. moet zeggen dat ik daar dan weer moeitem ee heb hihi

dus hier had ik een mooie taart gemaakt met elmo erop was die volgens mij staat wel op me hyves. en erna kreeg zij dan een stukkie slagroom taart die ze lekker mocht versmeren. en zo wil ik het met duncan ook weer doen.

qua tijden. kun je miss heel simpel verjaardagfeestje kaartjes versturen die kregen we ook altijd van me neefies. dan kun je tijden ed erop zetten das toch fijner voor jezelf. als jij bijv alleen smorgens wil of alleen na dr slaapie.

hier was yasmine de eerste keer op een zat jarig en we hadden dus eigenlijk wel de hele dag door visite smorgens opas en omas en voor na 15 uur had ik vrienden uitgenodigt die erna zijn blijven bbqen. zo doen we hetn u dus eignelij elk jaar en iedereen weet dit ook. werkt perfect.

bij duncan word het dit jaar waarschijnlijk een hele andere dag want natuurlijk is papa op oefening haha fijn hoor defensie. hij is ook op een zat jarig of zondag weet het niet meer mar goed papa is er hoogstwaarschijnlijk niet. dus zoeken we een andere dag uit wk erop waarschijnlijk. hij heeft het toch neit door nog.

hihi dus de kleine meid is gauw gefrustreed hihi schattig he. hier ook nog wel hoor zo had ik he mvan de wk weer trug gebrqacht naar de kamer toen ie in de keuken was nou boos dat ie was en dus hard gillen haha. tegen elkaar gaat dat hier hihihi. de een neit harder dande ander af en toe ben ik oordopjes nodig.

ooh hij heeft nu trouwens boven dus 2 tanden en de 3e en 4e komen er ook aan hihi dan heeft ie bovwn en onder 4 dat staat wle zo netjes he hihi.

nog een daggie ne ze gaat weer naar school jeeee.
    dan met 2 wk gaat duncan voor het eerst naar wurmerturnen hihi heb er al zin in. en madma gaat volgende wk naar musikschule pff word druk heir hihi.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    suus ik bedoel ook gewoon een simpel taartje die wel opgegeten word.. niet alleen om te meppen ;)

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    nou meiden ben der uit, ze krijgt gewoon een stukkie om in te meppen, en wij gewoon lekker taart hihihi.
    en mijn vriend heb best wat fam dus we doen het na de slaapie. we vieren het op zondag. want ze is op een dinsdga jarig, dan komen wat vriendinne langs, en haar opa'en omas/

ja ze is echt snel frussite als het niet lukt, ze kan nu uit een rietje drinken maar soms gaat ze blazen en tja dan krijg je niks in je mond, en boos dat ze wordt hihi

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kijk , das ook een goeie oplossing ;) :D !

haha ja blazen in een rietje heb je wel mooie bubbels maar geen drinken ;) !

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    nee ind hihi ach ben al lang blij dat ze drinkt met een rietje want anders dronk mw niks anders dan alleen der melk fles.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, zo knap hoor dat ze it eenrietje drinkt dat heeft hier bij yasmine erg lang geduurd. ze zat tegen de 2 aan geloof ik hihi ze bleef er idd ook in blazen.

en ze dronk dus verder slecht jah das ook lastig. hier is het andersom meneer i gek op diksap en roosvicee ed maar melk hoo maar dat krijg ik er neit in. zefls die kant en klaar dingen zijn slecht doet ie hele dag over een flesje. hij is gene melk drinker.

nou ga dr haar doen want kindergarten begint vandaag weer hihi

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    en we zijn weer ongi , en n ronde verder...

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    lydia, he jeetje meid das flink balen. weet je al meer van de onderzoeken dan? fer moest toch vlak voor de vakantie ook heen of niet?
    weet wat het is die teleurstelling echt vervelend en flink pissig. en dan maar weer positief proberen te worden voor de volgende ronde lastig is dat steeds.

denk dat ik juist een gat in del ucht ga springen als ik ongi word hihi net andersom dus. manlief neemt het niet zo nauw momenteel en steeds al ik erover begin dan zegt ie dat ik maar zuer en dat het wel meevalt. nou echt heb dr dus echt geen zin meer in he haaha en dat merkt ie ook. want vind de stress die ik erna heb nu maar niks. en hij vertikt erook nu wat aan te doen dus jah dan maar neit he hahah. zelluf. hij wil dus nu ook wel naar de arts weer maar jah tijd he die heeft ie niet. dus tot die tijd is het oppassen.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm ja indd.. anderrs ben je dalik weer zwanger ;) !

ja ferdi is geweest ( zie handtekening;) )

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ja ben ook wel trots op der hoor, en menees dus wel gek op drinken en niet op melk hihi ach als die maar genoeg binnen krijgt toch.

@lyd balen meid van je ongi, hopelijk is het deze ronde dan raak dikke knuf voor jullie.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    SUUSS !! die Tibbe is echt gek !
    is die net vanuit ons slaapkamerraam gesprongen zo het zwembad in !!!

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    lydia, whahaha wat is het toch een beest. hij wilde zeker een beetje verkoeling hahaha. hij vermaakt zich du duidelijk prima.

heb ff je handtekening bekeken. en tjah dan meot het theoretisch lukken toch? gelukkig maar dan, al is het vast ook niet fijn te weten dat het kan maar dat het dan toch neit wil lukken. maar gewoon weer proberen positief te worden en op naar de volgende ronde maar weer.

noa, is ook erg knap van dr hoor. en melk komt er hier dus echt neit in haha heb alleswat ik nog had aan een vriendin gegevne haar meisje drinkt dezelfde melk en die maakt het wel op. nu heeft me ma gister maar heel veel van die kant en klare pakkies in ned gehald want die hebben ze hier vanaf 10 mnd kan dus ook wel vanaf nu maar ze zijn hier wel duurder. die stop ik smorgens in een flesje en hoop dat ie smiddags op is.

nou zou madam ff aansporen voor dr kleren en dr eten.

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hahah ja hij het er niks aan overgehouden denk ik ;) ik nog net zo maf/hyper als ervoor ;) !

ja t moet kunnen dat zegt de doc ook .. maar toch heb ik t idee dat er iets mis moet zijn .. ik bel zo de doc ff voor volgende week woensdag dat ik langs wil komen .. ( moet rest van de dagen hele dagen werken .. ) om toch onderzocht te worden .. iig de onzekerheid weg dat er iets mis is..

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jah houd je wel flink bezig dan he op zon manier. das wel vervelend hoor. en als je dan miss wat meer zekerheid hebt kun je het miss makkelijker van je afzetten dat het moet dan is de druk miss minder hoog.

mijn schoonzussie had dit probleem met de tweede de eerste was van een andere vent door de pil heen. toen kwma ze dr huidige man tegen en wilden ze voor een tweede gaan dat heeft ook meer dan een jaar geduurd. ze verweet het aan dr man die vroeger nog al eens dingen geslikt ed heeft toen ie jong was. maar ook bij hem was het goed. toen heeft ze zoch er ff bij neergelegd en hups ze was zwanger. en ook bij de derde en 4e was het maar zo raak. die hield het dus echt onbewust psychisch tegen. want de derde en vierde waren ook neit mega gepland. nummer drie had ze neit eens door tis dat ik toe nzei zou je neit eens een test doe nje bent vast zwanger haha. ze hadl ast van dr darmen maar was dus gewon zwanger een maandje na yasmine. maar ze wasa dus toen al wat verder toen ze erachter kwam.
    en de vierde was ook simpel een keer zonder bescherming en hups ze was weer zwanger. we zeggen altidj al van je hoeft erm aar naar te kijken. en ze groeit alweer haha. maar geod die heeft dus bij nr twee ook erg lopen klooien en die was er dus te veel mee bezig en als ze dat niet doet dan is ze zo zwanger. dat kan dus ook nog. maar het is makkelijker gezegt dan gedaan om het van je af te zetten als je zo graag wilt.

zo is de bestye vriendin van me schoonzussie ook alweer 2 jaar bwezig. die gaat nu over op ivf. het lullige bij hun is dan weer. dat ze al zwanger geweest is zelfs bevallen van een volmaakt kindje alleen was ze overleden in de buik ze liep al overtijd. de placenta was op. erna is ze vorig jaar nog eens zwanger geweest maar wasm iskraam en nu dus over op ivf. kan dus raar gaan allemaal.

kan me dus echt helemaal voorstellen hoor dat je nu eens zekerheid wilt of het aan je lichaam ligt of miss dan toch wel aan je geest, klinkt wat raar miss maar je kop kan je goed in de war maken. net als met stress bijv waar je allemaal lichamelijke klachten van kunt krijgen zoals nekklachten ed. we duimen er dan maar voor dat alles goed is. en dat het toch nog gauw lukt.

nah duncan heeft vanmorgen gewoon op bed gelegen hij was moe. en nu heb ik hem maar weer heengebracht maar volgens mij wil ie nu neit zo erg meer. maar jah hij is in ieder geval ff neit in de wewg hahah zou dus nu ff zuigen en dweilen. kan ie zo weer op de grond

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx voor heel t verhaal ..
    ja weet je wat het is .. als ik weet dat er niks mis met me is dan kan ik het misschien wat meer loslaten ...

xx

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihi jah sorry ia eeen heel verhaal geworde haha schiet op he wilde je alleen maar moet inspreken maar ipv dat komt er vanalles uit. is nog erger als ik praat ipv schrijf hoor hahaha.

en idd miss lukt het dan om het een beetje meer los te laten en wat minder gefocesed erop te zijn

oh je duncan ligt onder een stoel had ik de trap gebarricadeerd trekt ie de stoel eraf ligt ie eronder natuurlijk hahaha

maaruh tot volgende wk dan maar he zag datj e verbannen was.

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @ly, wrom staat er geblokkeerd bij jou naam?
    maar snap dat je er eens naar wil laten kijken. Die onzekerheid is ook killing! Haha die Tibbe zeg, even een baantje gaan trekken dus.;)

@mamasuus, dus bij jou is het andersom, is beter dat je mannetje dan maar even langs de ha gaat. lijkt me ook geen pretje iedere keer in spanning.

nou hier weinig meegemaakt. beetje aan het afwerken, boodschapjes gedaan en lekker voor onze nieuwe tv gehangen.:p

Deel Deze Pagina