eliesja, lydia is voor een wk verbannen. ze heeft ergens dikke discusie oid gehad en toen hebben de mods dr eraf geknikkerd voor een wk. en die van jou is toch ook heen geweest he. had ie veel last dan?
aha, dus vandaar geblokkeerd. Yah die is ook geweest en het viel allemaal reuze mee. erna wel wat beurs, maar das binnen een week ook weer over. mijn schoonzus is bijna uitgerekend. heel spannend, ze heeft al wel menstruatiepijn zeg maar en rugpijn..dus kan elk moment gebeuren, ze is van die andere 2 ook eerder bevallen.
zo spannend eliesja, heb je weer een kleintje i nde fam altijd leuk he. en fijne is deze kun je afgeven hahaha. ben deze wk denk ik ook ietsm inder hoor manlief is op oefening en hij heeft de laptop meegenomen dus nu moet ik ergens anders zitten verwijderd van de kids en das niet echt handig dus. nu is het dus alleen ff smiddags als duncan slaapt en savonds miss als ik nog fut heb haha. vanavond gaat laatste katje weg dan hebben we alles weer zoals het hoort pff nu nog ons kleintje zien te leren dat ze door hetl uikje moet want zij is de enige die dit niet doet. duncan ziet er niet uit heeft blauwe plekken op zijn kop een van de tafel en een van ons trappetje waar ie dus nu al afgekukeld is haha was net te laat de tweede keer net op tijd werd ie boos dat ik hem opving pff monstertje. en hi heeft net als mij trouwensook dikke wallen want hij slaapt erg slecht is ene paar keer per nacht ant huilen en wowrd alleen stil met fles drinken waardoor hij dus veel plast en elke morgen en soms snachts al helemaal doorweekt is en daar word ie naturlijk ook weer van wakker pff. yasmine heeft vandaag dr eerste engelse les gehad en morgen dr eerste keer musikschul;e ben beniwued de eerste keer mogen we namelijk mee. nou ga weer verder hoor en denk dan tot morgen.
ooh zie je het hij is 10 mnd jeee nog twee maandjes en het eerstej aar is al om jeetje wat gaat dat hard dit keer zeg,.
@mamasuus, tjee alweer 10 maandjes en een echte doerak zeg. dus meneertje heeft nu al blauwe plekken, wordt nog wat dan hihi. Dan zal het wel rustig worden in huis, kleine katjes weg en manlief weer op oefening, madam naar school, duncan slapen..heerlijk.. hier nog 1 weekje dan gaan de kindjes (behalve danny) naar school en manlief ook weer naar het werk..voorbij VAKANTIE!! morgen ff kapperen en woensdag werken, donderdag hebben we even een dagje samen, gaan de kindjes naar me schoonma en vrijdagmiddag ff langs mijn ma en dan is het weer weekend..gaat wel hard hoor.
zo ook nog leuke dingen voor de boeg dus lekker hoor. wij gaan morgen een daggie nederland hihi. ff naar me oma en daar ff stad in hebben ze markt ed moet ik toch elk jaar wel een keer heen hoor. vandaag dus madam eerste keer musik nou echt een ramp hahaha. hop dat ze zonder ons zich beter gedragen want ze warne met zn tweeen de etters van de klas. nu waren ze volgensm ij ook de jongsten de meesten waren 5 maar goed dan nog. ze bleven etteren die juf meot ze echt goed aanpakken en niet naast elkaar laten zittne want zo schiet het niks op. ze hebben ook al huiswerk rondjes tekenen maar dit wist madma neit eens want ze had udsn iet geluisterd grr tis dat ik er nu dus was anders had ze waarschijnlijk volgende wk niks in dr boek staan. ze was dus weer lekker aan de etter vandaag en duncan die trekt zich overal ana op .kan hem dus ook moeilijk verschonen nu want hij trekt zich gewoon aan mij op en gaat staan hahah ook een echt boefje hoor. waren we vanmiddag naar de krabbelgruppe kruipt ie daar lekker rond door gras en zand en zach er dus ook neit uit maar boeit hem niks en als ie dan iemand tegen kwam dan trok ie zich omhoog en wilde hij lopen haha. nou ga ff wat spullen klaar maken voor morgen want willen op tijd weg.
hey meiden hier was ik ook weer even, me meissie was niet zo in der hum der tand/kies komt door. en ook nog prikjes gehad dus ja alles bij elkaar niet fijn. we hebben wel de uitnodigen binnen voor haar verjaardag we vieren het tuusen 1 en 5 vondt ik wel mooie tijd kan ze der voor nog even slapen, dan is ze teminste op der verjaardag hihi
noa, jah tussen 1 en 5 kan toch goed. en idd wel fijn als ze o pdr eigen verjaardag is. madma is toen die tijd opgebleven de hele dag haha die wilde echt niet naar bed was veelste spannend. ben nog benieuwd hoe duncan dat van plan is haha. maar jah waarschijnlijk toch een andere dag jah voor ons dus dan kunnen we ook mooi ff gaan plannen zit er ook aan te denken maar kaartjes te sturen oid dan weten de mensen tenmisnte hoe en wat al regeld het vaak heir zichzelf wel maar goed nog maar ff zien. dus de kleine meid ook al ruzie met dr gebit pff lastig he. hier ook al een hele tijd snachts steeds huilen ed. naturlijk ook door de andere dingen die die doet met stasan en lopen en kruipen ed hij staat snachts nu ook vaak in zijn bed te schreeuwen want meneer gaat dan wel staan maar weer zitten ho maar daar heeft ie dan geen zin in of kan ie ineens niet meer op zijn manier erg frustie dus wen niet alleen voor hem hahah. wij vandaag dus ff naar ned belt manleif is tegoed van me ma op (duitse handy) dus wij van alles geprobeerd met ned kaartje kopen ed maar neehoor de tel was toch neit zo simlock vrij als ie zei te zijn. en zach net dat manleif hier nog eens heengebeld heeft om 3 uur. maar jah toen was ik er nog neit. vidn dat altijd zo snue he. kan ik niet tegen doet ie zijn best me te bellen op oefening ben i ker steeds niet. gelukkig dat ie nu niet zo mega ver zit zoals uruzgan maar toch is dit ook nog niet zo fijn. hopen dat ie vandaag nog fftijd ziet weet dat ie eht vanavnod en vannacht erg druk heeft maar goed miss vind ie een gaatje. heb leuke broekjes voor duncan hihi allemaal spijkerbroekjes die hadden ze zo leuk bij hema heb er 2 en nog een andere en dan nog een bij zeeman weg. echt zo leuk alemaal. hij is zwe ook echt nodig heeft helemaal geen lange broeken. na zou zo eens ff nog wat doen wantm oet morgen naar tandarts dus ook al geen tijd. en meot denk ik buiten ook nog aan de gang want hoorde vandaag dat me zwager zondag wil komen met zijn nieuwe vriendin die haalt hij n u op uit brussel van vliegtuig. tis een kroatse (of hoe je dat maar schrijft) dus meot mijn engels weer ff opzoekn haha zal wel niks worden duits is nu me tweede taal en meot zeggen dat engels dus echt ver weg zit en meot er lang over denken. terwijl ik er op school altijd super goed in was.
@mamasuus ja we vieren het op 22 aug en er komen nog wel wat vriendinen en opa en oma langs op de dag zelf ihi. tja lastig he die tanden, duncan dus ook al bezig. en wat balen dat je beltegoed opwas net nu je mannetje belde, zal je aktijd zien he, daarom heb ik ook een abbo. wanneer komt je mannetje weer thuis>
noa, ok dus jullie ook op een andere dag vieren. is ze dan midden in de wk jarig? en hoe durf je het dan op onze trouwdag te doen hahahaha. zondag vind ik ook het finste hoor en dan kunnen de meeste mensen ook das dan ook wle weer fijn. bij ons word het denk ik een wk later oid moeten nmog ff zien hij is dan op oefening 3 wk maar komt een weekend thuis als het net dat weekend is dan is het mazzel hebben natuurlijk. nu is ie ook op oefening gewoon op de thuisbasis hoor dus harskamp en wezep. ze zijn als het goed is vannacht gaan lopen vanaf harskamp naar wezep toe hij verwachte er om 12 uur vanmiddag te zijn., maar zou wel bekaf zijn nu hihi. abo is normaal ook wle handig idd maar gebruik hem nooit en heb dus een duitse met kaart want ned gebruik ik helemaal niet. maar jah als je dan in ned gebeld word moet er wel geld op staan anders kun je neit gebeld worden. maar gelukig belde hij gisteravodn nog ff hij moest nog dingen regelen dus kon ff tussendoor. lekker weer vandaag he echt super. ga ff snel nog wat opruimen en dan zo met vriendin en alle kids en honden naar me ma lopen ff dr tuin bekijken bakkie doen en dan weer trug. ben benieuwd hoe dat zal gaan.
ja ze is op een dinsdag jarig dus niet echt handig, en me vriend is ook niet vrij dus ja dat is ook wel leuk als hij der bij is op der 1e feestje hihi. ow wat fijn dat hij je toch nog heeft kunnen bellen, altijd leuk om ff te praten. hier was het niet echt mooi en nu regent het ach ja we zitten binnen dus dan mag het
die regen jah die hebben wij ook gehad gisteravodn laat. maar nu gelukkig weer erg mooi dus was al druk buiten bezig hihi. nu ben ik ff naar pc gegaan want heb duncan in de buggy buiten gezet die is moe. dan kan ie nog ff slapen maar als ie mij ziet dan is het natuurlijk veelste leuk en dan heeft ie geen tijd om te slapen.
hihi jullie dus ook regen. hier nu ook. en tja ik zou ook niet gaan slapen als gezelligheid om me heen is hihi. wij gaan vavaond lekker een avondje uit, me moede heeft haar kleindochters te slapen hihi wat zal ze het druk hebben met 3 kleintjes hihi
en lekker genoten noa, klinkt goed hoor zon nachie zonder. das altidj we lff lekker he. al is het altidj weer heel fijn als ze dan weer thuis zijn. hier slechte nacht gehad meneer besluit om 4 tanden in een keer te gaan krijgen drie boven die zo goed als door zijn nu en nog weer een onder das dan de 5e op de rij onder en jah die doen zeerder natuurlijk zijn wat dikker. dus de hele nacht ant schreeuwen pff heb er nu koppijn van. en manlief was al zo bekaf die is zon beetje anderhalve dag wakker geweest.
we hebben ind een lekker avondje gehad, kreeg helaas alleen last van me hooikoorts en dat heb ik nu nog. grrrr. ow duncan dus met meerder tanden tegelijk bezig tja dan ga je ind niet fijn slapen. hier een mw met kiezen en tanden die door komen.
mooi dat het een geslaagd uitje was maar idd minder van je hoikoorts zeg. en dan hebben ze nu nog die nieuwe ambrosia ook. heb ze hier al vollop zien staan dus je kunt betern iet hierheen komen hihi. jah fijn he dat tanden geklier en dan erbij dat ie ook probeert te lopen ed pff word er moe van. zit nu op zondag ochtend al om 7 uur beneden das toch neit normaal meer. hAHA heb trouwens gister nog wat leuks gedaan ben naar een kledingbeurs geweest dat hebben ze heir heel veel mensen die hun oude kinderkleding en speelgoed vwerkopen. dus heb voor nog gen 10 euro 3 tuinbroeken een bloesje een gewone broek nog eenbroek voor yasmine en een paar laarsen gekocht. das toch super. en allemaal nog heel moooi. dr waren veel nederlanders met allemaal mexx en s`olivers ed en als je dat dan voor 1 euro krijgt das toch super. moet er zelf ook maar eens gaan staan. hihi een vriendin van mij hier die heb ik ook net weer een doos van yasmine dr kleren gedaan en die zou ook kijken wat ze wil en dan doen we ook zon beetje 1 euro per deel nou zat nu in de doos al voor meer dan 30 euro das wel fijn natuurlijk kan ik weer wat nieuws voor dr halen. noou ga me mannetje aankleden kunnen we zo broodjes gaan halen neem ik het hele spul wel weer eens mee.
goede middaggg !! niet zo veel te melden maar wou even hoi zeggen ! xxx ohja kiek es suus ! : ( t is zo n schatje ! ) Bekijk bijlage 94065
@lydia, achhhhgossie wat schattig zeg. @noa, lekker een uitje saampjes, hier afgelopen donderdag ook de kids weggebracht, eerst nog wat geklust in huis en daarna uit wezen eten, maar jee wat gaat die tijd snel zeg.. maar wel ff lekker natuurlijk. @mamasuus, ach die arme duncan en jij natuurlijk ook, maar 4 tandjes tegelijk dat is niet niks voor het manneke. Altijd leuk kleding kopen hihi. nou hier verder ook weinig te melden. de vakantie is vanaf morgen dus voorbij voor manlief, morgen weer beginnen. en de kids naar school.. En ik heb voor danny ook een plaatsingsoproep gekregen, meneertje mag al de 24ste naar de peuterspeelzaal, zoooo fijn haha, heb ik straks gewoon 2 ochtendjes geen kids. tiet voor mezelf..
lydia, tis vast een plaatje hihi kan hetnu ngo ff niet zien was niet ingelogd dus ga zo na me berichtje meteen kijken. en jee je bent er dus weer..... eliesja zo zeg lekker hoor twee ochtenden helemaal alleen lekker tijd voor jou das altijd fijn dan. niet meteen alles gaan schrobben dan he maar lekker wat voor je zelf doen. helemaal in het begin ff genieten. nou vandaag hier dus me zwager met zijn nieuwe vriendin en natuurlijk dan oojk weer me schoonma pff die kon het weer eens niet laten zich op te dringen. maar goed neit veel woorden gewisseld met nieuwe vriendin want me engels is zooooo slecht momenteel dat slaat echt enrgens over ga steeds over op duits maar jah zo vaak zie ik dr vast niet dus is dan niet zon ramp. ze heeft wel veel met yasmine gespeelt erg leuk was dat madma die wist dat ze geen ned sprakk dus ging zei n het duits hihi gelukkig verstond ze daar wel wat van. nah ga nog ff bij manlief op de bank het regent en doet dus lekker hangen o pde bank.