zo lydia das ineens een omschakeling hoe komt ie daar dan bij? maar vooruit hoor van mij mag je blijven kletsne ondanks dat je er geen meer bent hahaha. nu nog ff kijken wat de anderne vinden hahahaha. zo lekker gezwommen fijn hoor. mikmak, zo ze fietst al knap hoor hier wilde madam pas met 3,5 op dr fiets zelfs driewieler vond ze niks. maar idd sinds gister kan ze zonder jeee. nog niet zo goed hoor en was maar paar meter maar vanmiddag gaan we gewoon door. en dan hoop ik dat ze volgende wk op de fiets naar school kan das sneller dfan lopen zoals vanmorgen. komt ze vanmorenom 8 uur aanzetten dat ze drie plakken ham mee moet nemen nou fijn hoor haha ze hadden gezamelijk ontbijt en dan neemt iedereen wat me en zij dus dit keer de ham. nou ik blij dat dr in winkel in dorp zit. maar goed betaak me wel scheel hier 3 plakken 1,64 belachelijk niet. aaah word weer gek van meneer die zit hier te schreeuwen in de kinderstoel miss zo maar weer ff ronde fietsen oid. want word weer helemaal gek kon zelfs de was niet vouwen vanmorgen die trok ie steeds van de tafel. en als ik nee zei lachde hij me vierkant uit haha monster. na jah moet toch ff achter pc nog ff recept voor zalmtimbaaltje zoeken ben die van mij kwijt en wet niet precies meer. voor ons etentje thuis zondag hihi. en meot nog ff bios bellen al denk ik neit dat er veel zijn die zondag om 11 uur smorgens naar de bios gaan hahaha helemaal neit naar die film .gaan naar die met nicolas gace iets met tovenaars oid verder zijn het alleen kinderfilms hahaha. nou ga maar wer met die jongen bezig houden haha
@mikmak, zo he das lang gelee zeg, alles goed dus en die linette, die gaat alweer naar de 2 jaar..je had het idd heel druk toen met je nieuwe baan en dat loopt nu dus ook lekker. Fijn dat je 2 dagen thuis mag werken, loopt linette dan ook gewoon rond of heb je dan oppas? @lydia, oh dat is wel ff andere koek dan, je mannetje uit het leger!!! hoe dat zo??? en tuurlijk mag je hier nog mee bebben, gezellie @mamasuus, zalmtimbaaltje?? hihi nooit van gehoord, maar zal vast smaken.. Die duncan die wordt met de dag ondeugender zeg haha Nou hier zijn de scholen begonnen hoor, afgelopen maandag natuurlijk de eerste dag voor me meissie geweest, DRAMA was dat, janken huilen..poeh poeh, maar nu zitten we al weer op de vrijdag en het gaat steeds beter gelukkig. Vandaag kennis gemaakt met de juffen van de peuterspeelzaal, danny mag as dinsdag al naar de peuterschool.. Lekker hoor, alles naar school hihi.. moet wel zeggen dat het wel druk is hoor, s'morgens alles aankleden, zorgen dat alles eet, toen alleen de oudtse nog maar ging, was het makkelijk at meestal als ik hem naar school had gebracht en soms hadden alyssa en danny hun pyama nog aan..maar das nu wel anders..dus best druk zo hihi.. liefs elies
ja hij kan hier een mooie baan krijgen en was al in de plaanning om aug next year te stoppen als ie een goeie baan vond . en nu dus een mooi aanbod! maar wat een KLOTEstreek loopt ie 4500 euro mis van zn premie die hij nu ni krijgt.. naaierds daar!
lekker elieja , alles naar school .. is gewoon ff wennen .. als je er dadelijk inzit gaat t vanzelf ( haha zeg ik ) zo suus das nog duur ja .. ach ja ben maar blij dat ze het van te voren zij ipv op school
lydia, ooh dus zijn kontrakt loopt volgend jaar pas af, jah dan krigjt ie zijn premiie idd niet das dan minder idd he. maar goed om te wachten das vast ook neit handig want jah tis niet dat het een paar mnd is id. zo heeft mijn broer hem teoen wel gehad die had heel vele uur plus nog de zomervakantie dus die is 3 mnd eerder eruit gestapt tenminste gestopt maar dus wel alles betaald gehad. eliesja, kan me voorstellen dat jen u wat drukker hebt maar staat tegenover dat je dan straks een paar ochtenden helemaal alleen bent en das ook fijn. jee ze fietst nu echt zonder woehoe echt zo knap nu moeten we het stoppen en beginnen nog oefenen hihi stoppen al; mee begonnen alleen zodra ze stil staat dan valt ze om. ooh grr heb erger op me vent hij is erg moe wil madam dr laten zien dat ze kan fietsen zegt ie ik ga eerst ff liggen.... nou echt kunt me niet kwaaier krijgen dan hoor dat kleine minuutje kan ie toch wel ff nog opbrengen. maar nu heft ie dus zon 2,5 ur op de bank geslapen en ik heb inmiddels de kids la in bad en bed gedaan. en met ze buiten gespeeld ed. en dan nog boos zijn dat ik kortaf doe grr af en toe die mannen die snappen er echt niks van. zo dat moest er ff uit hoor hahaha.
hmm nee dat schiet bij fer ook ni op die het nog maar 2 weken vakantie staan .. whoehoeii knap van je meisje en je mannetje.. had m mooi mee naar buiten getrokken en gezegt dat ie eerst maar moest komen kijken voor hij op de bank/bed zou ploffen !!
dat schiet dan idd neit op ly, hihibeetje jammer dan he. en tjah wilde hem ook echt een schop onder zijn kont verkopen hoor. msaar jah weet dat ie zo is sinds ie weggeweest is is ie wat sneller op zijn teentjes getrapt zeg maar dus laat het maar op het moment zelf. hij heeft het nog wel gemerkt hoor en kwam er zelf ook mee aanzetten boven dat ie niet goed bezig was tegnover haar en dat gaat ie dus goed maken en gaat dus vanmiddag als ie weer thuis is met dr fietsen. ben benieuwd dus. nou zal; ff gaan voegen andersk omt het nooit af hahah en vent is nu eiken bomen zagen die waren omgevallen met die wind laatst dus jah komt het op mij aan want met die bomen zijn ze nog wel een tijdej zoet.
noa, hoe was het verjaardagsfeest van de kleine meid? is ze lekker verwend? wat waren je tijden oook alweer we zitten heir onu ook tye denken omdat hij op een zaterdag jarig is en wil neit de hele dag verplicht thuis hoeven zitten dus leek me dan wel handig om kaartjes te doen met tijden dit keer. wij gister dus daggie zonder pff wat ging dat snel om haha eerst naar bios, toen zijn we spontaan langs een vliegerfestijn gegaan zagen van die dingen in de lucht en zijn ze gevolgt haha erna nog nar een rozenkweker. en toen weer thuis nog een filmpje gekeken en ondertussen ons eten gemaakt en opgegeten hihi was erg sellie. alleen beetje lastig dat ik net gisterochtend ongi werd want me neus ruikt nu goed bah bah baqh. ik ruik alles zo sterk. zo hebben die kleine katte beesten in het begin vaak achter de kachel (hebben houtkachel) geplast ed en dat ruik je nu toch wer ineens pff is er ingetrokken denk iki. maar komishce is de rest ruikt het niet me vent niet me ma zelfs niet erg lastig dus hoor. overal zijn ineens vieze geurtjes. zweetluchies zelf brrrr ruik ze allemaal zo erg heb ik het lang neit gehad rare hormonen. maar jah beter dan van die wazige kleine paniekaanvalletjes want die kan ik ook goed van hormonen krijgen en das helemaal lastig. manlief weer naar het werk vertrokken en grote kans dat ie vrijdag meot blijven ze hebben oefening en ineens hebben ze van iedereen nummers ed gevraagd en dat doen ze niet vaak. ben dus blij dat we geen kaartjes voor mysterylannd gehaald hebben zou wat zijn he dt ie pas zaterdagochtend of miss pas volgende wk thuiskomt en we zouden erheen pff is toch 65 per kaartje das dan beetje zonde he. ooh de kids worden wakker madam komt er al aan hoor ik.
goodmorning ! ja noa was t geslaagd ?? IK word helemaal KRANKEJORUM ! van onze buren !! dat kind (van 5 ) zit al n half uur te GILLEN !! buiten ! en hardd !! jezus zeg .. snap niet dat sommige mensen kindren krijgen .. je kunt toch zeggen dat ie boos mag zijn maar niet mag gillen , of naar binnen halen , of weet ik t !! ik ben nu dus wakker geworden van dat kind en stoppen .. ?! neeeee ho maar ! ( zo dat is eruit )! oh das ni fijn suus die luchtjes .. hier kan tibbe er ook wat van .. ; staat de kattenbak achter op de mat , wat doet tibbe piest ervoor op de mat :S ! gek beest .. ach ja komt wel goed
@lydia, balen dat ie dan zn premie misloopt... maar fantastisch dat ie buiten dienst een baan heeft gevonden... dat zal wel een hele omschakeling zijn...maar defensie zijn gewoon naaierds om alles.. @eliesja, ja he is idd lang geleden, maar ga het vanaf hier weer bijhouden... hihi.. moet ik effe bekijken, voor nu gaat ze gewoon nog naar het KDV toe.. ik weet nog niet hoe het allemaal gaat lopen, het liefst heb ik haar dan gewoon thuis.. @mamasuus, ja haha ze is niet van dr fiets af te slaan.... je kan het nauwelijks fietsen noemen, met die crenkverkorters krijgt ze de pedalen maar 1 keer rond.. maar ja ach het begin is daar zullen we maar zeggen mooi dat yasmine lekker fietst al. joehoe feestje leuk lekker naar de film geweest dus nou hier een druk weekendje gehad... voel me wel een beetje schuldig naar Linette toe want de tuin is op de schop... dus het hele weekend gesleept, betegelt en gegraven.. linetje liep er een beetje tussendoor, af en toe naar het speeltuintje naast het huis... maar dus niet de aandacht gekregen die ze verdiend en nodig heeft maar goed dat maken we wel weer goed met haar... en als de tuin af is kan ze rondrennen wat ze wil.. das dan weer een lichtpuntje
ja mikmak dat zijn ze zeker .. en nu werkt ie dadelijk 5 min van huis ( met de fiets! ) en verdient nog veel beter ook .. ach ja , dadelijk is de tuin klaar en krijgt ze weer AALLLee aandacht ! gewoon af en toe laten helpen ( hihi even ergens mee sjouwen / graven schepje erbij vinden ze hartstikke leuk )
@lydia, maar dat is wel lekker dan... en geen irritaties meer van defensie hihi... en dan nog eens al dat spul dat wordt uitgegeven door hun.... pfff ik moet er bijna een heel huis bij kopen hahaha
@lydia, jah hoop maar dat het goedk omt he met die beesten ach ze leren het allemaal wel weer dacht ik. ons beesie meot nu ook door het luikje naar de bak en jah die kant kan ze niet op wel van daar naar hier maar dus niet andersom grr. dus gooi dr af en toe erdoor haha wel saggies hoor hahaha. heb net met vlekspul van me ma de meeste weggekregen daar en erna nog azijn erover en hoop dat de guer nu minder word. hihi daar kan ons meiske ook wat van hoor dat gegil hahah als ze echt kwaad is helpt hier ook neit veel. jammer genoeg. maar zet dr dan niet buiten maar op dr kamer of in de kelder oid hahaha. wat gaat fer eigenlijk doen nu dan? @mikmam, ah joh voel je niet schuldig hoor ze krijgt er idd moois voor trug en ze meoten zich toch ook zelf vermaken. dat gebuert hier ook regelmatig hoor als manlief thuis is moet ik hem vaak helpen en dan speelt yasmine mooi alleen en dincan zet ik vaak in camping bedje oid bij ons als we buiten bezig zijn want alsi k hem loslaat blijf ik rennen haha. yasmine kan hierdoor echt heel goed alleen spelen en kan je zeggen dat dat super fijn is. duncan kan dit jammer genoeg nog niet, hoop dat ook hij het wel leert want is toch wel makkelijk hhihi. en jah watj e zegt al die spullen haah hier staat kelder zolder en slaapkamer er ook vol mee en dan heefti e ook nog op de kazerne haha maar jah voorlopgi geen nieuw spul he is geen geld meer voor dr lopen er zelfs al op gympies omdat ze geen kisten krijgen. en wat dacht je van al die spullen die ze zelf nog moeten aanschaffen hahaha dan is het ik meot dat nog hebben en dat en dat en dant aaah helemaal als ze op uitzending gaan. zo wil me vent nog weer een eigen gps dat is makkelijk zegt ie dan grr weer 100 euro. en dat omdat die dingen van het leger zo lopm en groot zijn en onhandig. na zo nog maar eens afwassen ed is dat ook weer klaar en dan miss nog wat leuks met madam voor duncan weer wakker is hihi
fer gaat nu bij de mars werken . als hoofd onderhoud iets.. weet niet precies hoe t heet .. ja die tibbe net deed die t weer... en zn poep is kei! dun.. hmmz... spullen : fer het hier 6 paar kisten staan ofso ... raar dat ze daar dan weer op gaan bezuinigen he.. ach ja ...
@mamasuus, nee ziou je denken dat ze niets meer kregen??? Almar kreeg afgelopen donderdag een keigroot pakket binnen met nieuwe sportkleding, mes, thermoskan, metalen beker hoofdlampje en ga zo maar door...... ik zo ja en waar moet dat ouwe spul dan naar toe... ik wordt knettergek van al die defensiezut... ja dat weet ik ook wel dat ze zelf ook moeten spelen enzo, maar zooooo weinig aandacht vind ik gewoon sneu... zit ze in dr eentje op de wipkip geen ander kind in de speeltuin enzo.. vind dat er gewoon sip uitzien... maar ben blij dat de tuin straks in orde is, en dat we er met zn allen van kunnen genieten...
zo kreeg ie dat allemaal of heeft ie het zelf gekocht? hier worden ook regelmatig nieuwe spullen besteld maar sokken ed die meot ie toch echt zelf betalen hoor gaat van loon af. ruiling dingen krijgt ie hier ook wel hoor en meestal meot je dus ook oude spul trug brengen zoals jasjes ed. maar jah niet iedereen doet dit de meesten zeggen ben ik kwijt oid. zodat veel mensen spul dubbel hebben en dus nieuwe mensen niks meer krijgen. dr zijn zewlfs nieuwen die in ingeruilde kleren van anderen moeten lopen belachelijk eigenlijk he. vind het nog slechter met uitzending spul mijn vent heeft helm camelbag en nog veel andere dingen moet lenen van anderen omdat zijn spullen er niet waren. nu moesten xe dus ook allemal uruzgan spul weer inleveren maar echt dr zijn er weinig die het doen. daardoor heeft mijn vent nu dus zelf een camelbag moeten aanschaffen. das erg lullig maar zo is wel hoe het gaat dr zijn er zat die het hebben en niet gebruiken. maar jah zo doet iedereen het zodat ze zelf niet te kort gaan komen natuurlijk hihi. en ach ze word er neit slechter van hoor een daggie zichzelf vermaken. en idd ziet er sip uit en ook ik voel me dan wel eens schuldig maar meestal vinden ze het zelf niet eens zo erg als wij. lydia, ooh dunne das niet fijn heb je al weer eens worme gedaan dan? hier is het ook soms ligt er ook aan wat voorn vlees ze gehad heeft.
suus , ja ferdi het zn afghanistan spul ooknog maar hebben ze niet naar gevraagd.. hij gebruikt t wel .. maar ja .. dadelijk zal daar wel een hoop van terugmoeten .. mooi ! ohja , ik heb m ingeent (tibbe) en hij heeft oormijt .. waarschijnlijk komt dat van jullie af dus misschien moet je ff die van jullie na laten kijken .. ?! (doc zij dat ik dat t beste even doorkon geven aan jou ) x
@mamasuus nee niets gekocht, alleen gekregen.. hij besteld wel eens wat voor zichzelf maar dat is maar minimaal, hij kreeg gewoon eej hele doos met dagelijkse kleding toegestuurd... oh ja mutsen handschoenen sokken.. kan zo gek niet bedenken of het zat erbij. jaja met die uitzendingen ook, almar moest eigenlijk en kreeg gebruikte schoenen toegestuurd enzo.. hij is toen niet gegaan omdat linetje er net was... maar hij heeft ook al andere pakketten per ongeluk toegestuurd gekregen hadden ze de verkeerde zut gestuurd, mat van die sneeuwschoenen (van die halve tennisrackets) zo'n alaska, pool pakket hoe ze dat ook noemen
mikmak haha handig als je op de wintersport gaat hihi echt een organistatie van niks daar. lydia, die oormijt jah had hier ook al het idee heb ze al eensa schoongemaakt. zou het verder in de gaten houden.