millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Haha dames had ik net besloten om hier weer te gaan proberen mee te kletsen en had ik al een heel verhaal geschreven word ik er zomaar afgegooid hier dus kan ik weer op nieuw beginnen. Dan maar even een korte versie . IK moet natuurlijk nog een hoop terug lezen maar de laatste tijd kwam ik daar echt niet toe. Zowel John als ik hadden problemen op ons werk. Dat was ook de reden dat ik hier minder was. Ging even niet zo goed hier. Nu zijn de problemen met mijn werk in ieder geval tijdelijk opgelost. Ik zou ontslagen worden maar na 3,5 maand heb ik nu van het UWV tehoren gekregen dat mijn baas niet volgens de wet heeft gehandeld en dat hij mij gewoon in dienst moet houden. Hij is daar natuurlijk niet blij mee maar dat zoekt hij dan maar uit ik word niet blij van een uitkering. Wel ben ik nu op zoek naar een andere baan want de sfeer is niet te harden . Hopelijk blijft het nu even rustig op mijn werk .

Ik zag geloof ik al weer wat namen zoals bloemie voorbij komen die mij dus nog niet kennen . Nou als je vragen hebt stel ze gerust.

@ Lydia Lukt het nog zo in je eentje thuis , wachten duurd lang he zeker als het op iets leuks , liefs , gezelligs etc is.

@ Mamasuus. Hoe gaat het met je kleine grote man heeft hij geen last meer van het spugen wat hij deed vlak na zijn geboorte ? En madam is ze helemaal weg van haar broertje ?

@ Eliesja hoe gaat het nu met je? al een beetje gewend aan het iedee dat je mannetje straks op uitending gaat ?

@ Noa zag een foto van jullie meisje op je hyves wat een schatje!!

OEEEh Mama plicht roept Mara word nu pas wakker heerlijk zo'n kindje dat slaapt van 19:00 tot 9:00 haha

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ow gaat ze als piraat leuk man!!! me neefje gaat als lieve heerstbeestje pff een jongen met vleugels op ze rug hihi.

hopen dat het laminaat er nog, niet duur.
    en duncan dus gerold hier wordt het alleen ban buik naar rug, andersom snapt ze der geen hol van hihi.

@buster blij te horen dat het nu weer wat beterder gaat bij jullie, en je baas dus verkeerd gehandeld nou lekker dan. en snap dat de sfeer niet meer te harde is. maarja je hebt teminste nog wel je inkomen.

hih leuke foto wel he op me hyves het is echt een schatje hihi,
    maar mara wordt ook al een hele groot meid zo te zien op jouw foto's

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @busster he meid, begrijpelijk hoor als je het drk hebt. wat een geode dan weer zeg pff.
    hier gaat het lekker madam zit sinds maandag op de kindergarten en is nog steeds gek van dr broertje. al is ze vaak te lomp.
    duncan spuugt lang niet meer zoveel gelukkig maar. tis wel al een echte ber zou van de wk weer eens fotos plaatsen op hyves want gaat zo snel hem et die kleintejs.

@noa,hahah als lieveheersbeestje wat zijn die kids ook grappig dan he. dit willen ze en niet anders hihi al zijn dr ghrensen natuurlijkals ie bijv als prinses had gewilt hihihi.
    hihi dus de kleine mied heeft nog geen zin om de andere kant op te rollen. is ook lastig natuurlijk hij krijgt het ook nog net niet helemaal voor elkaar hoor msar denk niet dat dit nog lang duurt. ban buik naar rug doet ie al een hele tijd. gooit ie gewoon zijn hoofd opzij dan klapt ie zo trug hihi al komt ie dan nog wel ens hard teregt.

jeetje dit typt ook neit hij zit op schoot stop maar weer.
    gr

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus nou me zus vondt het wel een grappig idee om hem als lieveheerstbeestje te doen. vorige jaar wou die zelf als princes. nou op de kleutel school. hij verkleed ook vaak met ze zus. ach hoort erbij. me nichtej gaat ditjaar als sneeuwwitje ook met zo wzwarte pruik erbij hihi

en duncan is dus lekker vlug met alleen hihi.
    yas wil liever zitten hihi, vandaag stote ze der hoofdje echt hard want ze huilde meteen met tranen tegen de box viel ze aan met de poging tot draaien. hopelijk wordt het niet blauw. maar denk dat ik dat nog wel vaker zal krijhgen

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

@noa, ja sorry zag het ff voor me..:Dde boef..hihi.. en helaas was het vannacht weer ellende..hij kwam om 2uur, maar weer beneden gezeten en weer terug gelegd en toen was ik klaartje wakker, zo irri en uiteindelijk half 7 kwam die weer..;)

@lydia, nou dus niet als een roosje, maar als een regelrechte ramp weer..bah..nou nu maar weer hopen dat het vannacht goed gaat..;)
    En hoe was de cursus, mischien dat je er nu nog zit, maar als je het leest dan ben je er al geweest..(duh)haha;)

@mamasuus, oh wat leuk een piratenmeisje..en hoe ging de prik bij duncan, last van? hij gaat al goed, met zijn pogingen tot rollen, vandaag of morgen ligt hij ineens op zijn buikje, tja en dan weer terug, dat is alstiger hihi..
    Zo dat is wel heel goedkoop die laminaat!! En een nieuwe zuinige koelkast, beter hoor..;)

@busster, fijn weer eens iets van je te horen, snap dat je ff andere dingen aan je hoofd had. gelukkig heb je nog wel een baan ook al snap ik dat het niet echt leuk is om daar nog te werken. hopenlijk vind je snel een andere leuke baan!
    met mij gaat het met ups en downs..kan altijd beter dat wel..danny slaapt slecht en heb nog steeds moeite met het plotselinge verlies van me pa, logisch ook natuurlijk, tis nog zo vers allemaal en het idee dat manlief weg gaat...nee daar wen ik nooit aan denk ik, probeer er nog niet zo mee bezig te zijn..
    Zo jij heb een voorbeedlig meisje zeg, die van 19 tot 9 slaapt!! lekker hoor..8)

mijn mannetje moet aankomende maandag weer voor 3 weken naar duitsland en dan komt hij vrijdag 26 februari weer thuis en dan moet hij woensdag weer tot die week erop donderdags, dus zowat 4 weken weg..baal baal..en dan nog met die nachten van danny erbij en overdag is hij ook zo zwaan kleef aan en jaloers op zijn zus en andersom ook hoor..nou proberen positief te denken..lastig..;)

vandaag weer lekker gewerkt, lekker druk geweest..
    gister een belasting meevaller over de post gekregen, mag ookw el eens een keer na altijd maar te moeten betalen..kijk ik op mijn rekening hebben ze alleen de eerste 2 cijfers gestort en die andere 2 die er achter komen dus weg gelaten..ja doeiii daar doe ik het dus niet voor he..echt een stelletje hoor...belastingdienst, zeker niet mijn vriend, ook al is dit bedrag eens een keer welkom..maar dan moeten ze het wel goed doen..;) klunzen..

ga ff ramsey kijken.

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai
    @eliesja, haha wij zijn al jaren vijanden van de belasting dienst hihi word niet goed van die lui.zo krijg ik hier nu ookm ineens velste veel zorgtoeslag had normaal altijd 18 oid omdat ik ja niet werk en dat van manlief niet meetelt. nu hebben ze het gebaseertd op manlief zijn loon en is het ineens 41 nou daar ben ik het ook niet mee ons gaat me dan volgend jaar ineens een hop geld kosten.
    trug rollen dat lukt hem al een aaridg tijdje hoor met 2 mnd deed ie dat dus al hihi. maar jah dat heen daar word ie zo gefrustreed van hahaha.
    prikje had ie wel weer last van weer koorts en hij had ook weer rotavirus enting dus scheten laten tot en met hihi.

@noa, hihi ook al dr koppie stoten jah snue is dat dan he. hier idd ook als ie te snel trugrolt ed zo snue dan. je hoort het soms boffen zeg maar zo zielg. jeetje hij huilt alweer ometen heeft om 5 uur gehad pff. had net gister gevraagd wat ie mag en meot hebben. ze zeiden dus pas met 6 mnd beginen met eten maar als je wil dan wel een wk lang hetzelfde. toen zei ik van zijn 6 flessen en zei ze begin dan savodns maar met pap hihi gaf ik dus al maar goed heb nu ander spul van hier gehaald eens zien of ie daar zatter van word zeg maar.
    dus yaslin wil ook graag zitten hier dus ook hihi zodra hij dus je vingers vastpakt dan trekt ie zich omhoog en is ooh zo boos als je hem dan weer neerlegt hahaha ze zijn het gewoon zat dat passiefe liggen denk ik hihi. yasmine was ook zon vlotte tante was ook overla snel mee liep dus ook los met 10 mnd. had dus ergens ook wel een idee dat hij een beetje achter dr aan zou gaan. en tot nu is ie nog net steeds een beetje sneller zelfs.

nou zou miss toch maar eens ff wat voor hem maken want blijft huilen pfff.

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    goedemorgen!

@mamasuus, haha same here hoor, heb dus ook ellende met die zorgtoeslag(oa)..ben nog steeds een vette rekening aan het terug betalen, omdat hun het gewoon niet goed doen, echt gek van..en idd vorig jaar had ik recht op 3 euro en nu ineens krijg ik weer 57 euro, raar hoor, maar ik zet het deze keer lekker apart, want heb weer geen zin om straks bekkie terug te gaan betalen..

En snap nu ook eindelijk hoe het zit met die zorgtoeslag en een partner hebben die militair is. Want je hebt dus maar 50% recht op die zorgtoeslag..dacht altijd dat wij dus meer zouden krijgen omdat hij juist militair is, maar dat is dus niet zo..

dus duncan kan juist wel van rug naar buik haha, oke, daar was hij al vroeg mee dan, snelle duncan hihi..

@hier is manlief een dagje vrij, was gelijk weer ellende vanmorgen, ik en mijn ritme en dat hij er weer tussen komt..;) haha

maar hij is ff naar de kazerne in rotterdam en naar de kapper..

straks hebben we een afspraak, dus daar moeten we heen, vandaar dat hij ook vrij is..

nou laters

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihi nee van buik naar rug dus hihi verwarrend ook allemaal he hihihi.

jah we hebben idd geen tot weinig recht op die toeslag millitairen helemaal niet. omdat de baas zo geod als alle premie betaald. maar jah ze hebben hier ook van ons van 2006 ff zorgtoeslag trugenomen van mijn man terwijl hij die niet eens krijgt grr die hebben ze van de truggaaf van vorig jaar afgetrokken en willen nu nog ene keer extra 42 hebben die ik dus inmiddels betaal heb nou is dan wel mooi samen zon 300 euro die ze ons nu door de neus hebben geboort omdat hun zeggen dat ie dat gehad heeft nou das dus echt niet zo grr kan dr zo kwaad om wordne maar jah daar haal je ok niks bij bij hun dus dan maar weer schrijfen schrijfen en schrijfen . en eens kijken of de ombudsman eens wat kan doen maar zou wel weer neit omdat we in ldld wonene aaaaaaargh.

nou ga ff gauw eten voorbereiden want madam moeten we zo halen hihi.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej meiden :D

gister cursus gehad , met de trein dus ! pff wan ramp ..je zou maar elke dag voor je werk met de trein moeten bah bah als die stinkende mensen / drukke trein waardoor je moet staan / vertraging enz enz :p
    maar de cursus was wel leuk :D !

suus : en duncan al omgedraaid ?! ;)

buster : hihi volg je ook n beetje op hyves ;) ookleuk ..
    tja we komen de dagen door maar mis men leuke/lieve/gezzellige/knappe/knuffelbare enz enzn :p:p:p mannetje wel hoor !! ghe ghe

en je werk.. bah bah succes met zoeken naar n andere baan hoor .. want snap dat de sfeer er zo niet beter op word.. als je weet dat je eik ontslagen zou zijn ...

pff eliesja .... indd zeker niet als n roosje .. :(

wel fijn n financiele meevaller :D das dan weer ff een leuk puntje ;) ..
    ik kreeg n brief van de belasting dat ik onlangs aangifte had gedaan over 2008 en dat ik daar niks van kreeg mocht t veranderen dat ik daar dan nog wel iets van hoorde ??????
    'hallo , ik heb vorig jaar januari al aangifte gedaan, dit is allang afgehandeld heb er al lang t geld van gehad enz.... ' rare lui daar..
    dus weet t ook niet ..
    ben aan t wachten op de papieren van de WOZ waarde van ons huis .. kan ik eindelijk aangifte doen en kijken wat we terug krijgen !? ;)

50 % recht op zorgtoeslag ??? als je getrouwd bent ofwa??
    ik krijg ook iets van 50 euro ... hoop tog niet dat ik da moet terug betalen straks.. heb ik n groot probleem !!
    fer betaald helemala geen zorgverzekering dat word betaald..

suus , kun je niet de afschriften laten dat je niks gehad hebt.. ? kun je het bewijzen toch ...
    vraag je van hun wanneer ze het zogenoaamd altijd overmaakten en dan kun je bewijzen dat jullie dat helemaal niet gehad hebben ..

x

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meeiden..

@eliesja hihi je zag het dus even in gedachtte, en hopelijk gaat danny snel beter slapen want zou ga jij het niet volhouden de weken dat je mannetje weg is.

en wat betreft zorgtoeslag, ik kreeg het ook maar omdat ik onregelmatigheidstoeslag had, kreeg ik dus te veel en kon ik heel veel terug betalen gelukkug had ik alles apart gezet, dus ik heb et ook meteen stopgezet d8t dit gebeur me geen 2e keer.

@mamasuus ow duncan is dus ook hongerlappie hihi. hier zitten we op 5x180 maar soms komt erook nog wel is een 6e fles bij hoor. ik was ook begonnen met 4 maanden met fruit en ze vondt het heerlijk en ja die papfles savonds krijgt ze al een tijdje hihi.
    en hij is dus nog snellen dan yasmine of antoe pff dat is hij vlug voor een knul

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    lydia, als je zelf werkt dan is het een ander verhaal volgensm ij hoor. dan krijg je gewoon toeslag op jou loon en premie afgestemd en heeft jou vent er dus niks mee te maken. hier is het zo omdat ik niet werk ik dus het minimale krijg omdat manlief in het leger zit en dus alles voor hem betaald word.

noa, jah hij is idd voor een knul heel snel de meeste mannekes zijn toch veel trager hihi ach vind het ergesn ook wel grappig hihi. hij heeft trouwens vandaag zijn dag niet nog steeds verhoging en de hele dag slapen hij heeft mwe daar toch rode wangen. en als ie wakker is dan jengelt ie wat nou ben ik dus echt niet gewent he pff erg lastig dus. miss dan toch die lastige tanden

ooh die koelkast heb ik afgezegt, me ma had hem bekeken en vastgelegd maar ze zei dat de inoud echt erg klein was nog kleiner als bi jeen tafelmodel nou das me te klein met een gezin met 4 man dat doe ik niet. dus nu maar op zoek naar een andere die ook geodkoop is hihi.

nou ga ff gauw verder verz vrouw komt zo ff wat polissen checken of ze die goed gedaan hebben en ze wil ons weer soort spaardingen voor de kids aansmeren hahah. nou dat doe ik dus niet elke mnd per kind 50 euro inleggen zeg maar das me toch echt te veel dat red ik niet met ons lage loontje hoor hihi.

12. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik heb het op het moment ook een beetje druk. Midden in een verbouwing,( zo babykamer af hoop ik ) veel geregeld worden voor de baby, werk etc.. Het is eigenlijk vooral druk in mijn hoofd :p. Maar jullie kletsen lekker vrolijk door, ik spring er weer even in.

@Busster: Ik had je idd nog niet gezien. Vervelend dat jullie alle 2 gezeur hadden op het werk. Zeker in deze periode zijn dat niet de leukste dingen! S6 er mee!

@Eliesja: Leuk he, die mannen die maar weg moeten!! :( Bij ons zat er ook weer een cursus Amerika aan te komen. Gelukkig is hij heel "gunstig" geboekt bij ons. ( hoorde we gister) En gaat hij eind juli weg. Gelukkig niet rond de bevallingsdatum! Toch kreeg ik het wel gelijk op mijn heupen...En ik dan??? hi hi..Toen kreeg ik het nog meer benaud toen ik besefte dat het eigenlijk weinig verschil maakt. Ben eigenlijk de hele week alleen, kunnen die 3 weekenden er ook nog wel bij, toch?!
    Maar goed, we overleven het wel meis!!!!! Sterkte, hoop dat je wat aan je rust toe kan komen. Is er anders niet iemand die je een handje kan helpen?

@Lydia: Lang leve het openbaar vervoer! Heerlijk mijn twingo"tje!! :D

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh suus , gelukkig ik schrok al ;)

x

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ...nou denk ga ff lezen, wat neerzetten..reageren, maar tis hier oorlog geloof ik, ze slaan elkaar de tent uit, dus wacht wel tot danny op bed ligt..;)

dus laters..

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohw... dan ga maar snel de vrede bewaren ;) !
    succes !

x

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    nou ben dr weer, ga nu eerst ff terug lezen..heb danny net op bed gelegd, want tja die zal natuurlijk moe zijn, want half 6 is hij al klaar wakker..de rat..;)

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    nou heb terug gelezen..;)

wat een stel hier hoo, gunnen elkaar het daglicht niet haha, maar kunnen ook weer niet zonder elkaar hoor..zal wat worden in de toekomst, delen ook nog eens hun slaapkamer haha;)

danny was dus vanmorgen weer vroeg uit de veren, had geen zin meer, dus vandaar dat hij nu maar al ligt, is hij vanmiddag wel vroeg wakker, maar yah kan hij vanavond al op tijd naar bed! gelukkig gaat het naar bed brengen nu wel goed, alleen de nachten zelf nog niet..

@mamasuus, ja klopt, die militairen hebben het wat ziektekosten betreft maar goed haha..alleen nadeel als ze iets hebben moeten ze naar de kazerne..:D
    Oh dat is hier dus ook, ze smeren me nu een rekening aan van bijna 1700 euro voor huurtoeslag, was dus nog van 2006, dus heb bij de bank ook nog eens mijn afschriften moeten opvragen, kost ook een berg zoiets!! maar goed ik heb dus helemaal niet zoveel gekregen als hun zeggen, vind dit echt slecht, dat ze dat dan niet eerst goed uitzoeken, want ja dan moet je weer een bezwaarschrift aanvragen en alles uitzoeken, dus eigelijk zit ik hun werk te doen..net of ik daar dus de tijd voor heb..ach ken nog wel ff doorgaan..:(
    Dus de koelkast gaat niet door, je hebt idd wel wat groters nodig met een wat groter gezin, nou verder zoeken dan maar..

@lydia, dus de cursus zelf was wel leuk, nou gelukkig hoef je niet iedere dag met de trein, zou er ook niet meer aan kunnen wennen, nu ik me tuuttuutje voor de deur heb hihi..
    Nou die financeiele meevaller is dus geen meevaller, alhoewel, kreeg een rekening van hun van bijna 4000 euro en wist dat dat natuurlijk niet klopte, bezwaar gemaakt en heb dus laatst de goede berekening gehad, maar wist dus niet dat ze dat allemaal met elkaar verrekenen, ze zetten dat allemaal zo lekker neer..maar klopte allemaal, maar goed hoefde dus die 4000 niet te betalen en kreeg zelfs nog 37 euro, maar had al stilletje een andere bank in gedachten haha..helaas..
    Het is idd wel als je een toeslagpartner hebt, dus weet niet hoe dat bij jou zit.

@noa, nee dat ga ik zeker niet volhouden, als danny zo doorgaat..snap dr niks van hoor..heb ook nog geen reading geregeld, wil het wel doen, maar vind het aan de ene kant ook best eng..mischien toch maar eens de tel pakken en bellen..
    Nou gelukkig had je het apart gezet, ik heb het toen die tijd allemaal verbruikt, tja dan moeten hun het goed doen..

@bloemie, dus je hebt het zo druk meid, kan me voorstellen, je wilt alles natuurlijk goed geregeld hebben voor als de kleine straks komt.
    Tja idd die mannen die ons maar alleen laten hihi..besef me wel ineens dat het 5 weken is dat hij weg gaat, ik zie hem alleen in dat weekend van 27-28 februari en dan is tie weer weg...ble..hoop echt dat ik het red, heb niet echt hulp, hebben het allemaal druk met zichzelf of met hun eigen kids..en normaal vraag ik me ma, maar die zit natuurlijk ook in de knoop met het verlies van me pa..tja moet die knop maar weer omzetten, die me normaal altijd de kracht geeft om door te gaan..;)

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh indd niet echt n meevaller.. ja iig niks betalen .. :)

toeslagpartner... ben echt n leek in dat soort dingen .. pff mijn god.. maar t is altijd nog goeggegaan dus hoop dit jaar ookweer..
    dat geregel allemaal ! :S .. pff ;)

maar goed..

ja zat er pas ook nog aan te denken dat je die reading misschien zou hebben..
    tja.. ,misschien toch maar doen en kijken wat eruit komt.. slechter word je er niet van tog.. ;)

x

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha ja ben wel blij dat ik het niet hoef te betalen, maar was wel ff lekekr gemaakt met een dooie mus, dat valt ook wel weer ff tegen..maar mag niet klagen dan he..hihi

ja als het al die jaren goed is gegaan en er is niks verandert, dan zal het wel goed zijn hoor..

ja mischien toch maar eens doen he..ik ben daar niet zo mee thuis en ben dan zo bang dat die mensen je helemaal door hebben of gedachten kunnen lezen..echt raar iets van mij..maar zal eens kijken of het me gaat lukken aankomende week..alleen en druk druk druk..;)

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @eliesja, jah volgensm ij hebbe ze heel 2006 in de war liggen me ma moet ook een beste smak betalen en dan is het eerst betalen en dan maar zien hoe je het weer trug krijgt me ma was en is er druk mee bezig maar kreg la ene brief van de koningin dus toch maar eerst betaald en nu dus dr best doen om het allemaal trug te krijgen en hier dus net zo pff word er zo moe van he die lui.

en idd die koelkast ga ik nu verder naar op zoek cros miss morgen wel ff naar mediamakrt en euronics kijken of ze wat hebben.

dus danny is nu weer zo fijn ant slapen pff lastig hoor heir wisselt het nu ook steeds maar jah ik heb nog ff tot ik zo ver ben als jou. en hoop eigenlijk niet dat duncan het zoalng zo volhoud als danny hoor hihi.

@bloemie, zo dus lekekr met de babykamer bezig das altijd leu kdan he. ook lekker op tijd trouwens. heb je straks miss weer wat rust. en idd die paar extra weekenden red je dan ook wel hoor. hier is het ook doordewk weg en dan zo in mrt weer een weekend en in april ook een paar dan is ie 3 wk weg en ook nog eens met de pasen. dus das helemaal sellie ...not. maar jah neem me ouders mee uit eten en ga wle met madam eieren schilderen en zoeken. dan vermaken we ons ook wel weer.

nou zou nog ff wat gaan doen ff de kachel aansteken en hout halen en moet nog was hangen en vouwen en eigenlijk ook strijken pfff en dan nog afwassen stofzuigen en dweilen hihi nog zat te doen dus hahahah en heb de ramen al gedeeltelijk gewassen dus dat scheelt we kunnnen weer gewoon naar buiten kijken als we op de bank zitten hihi.

Deel Deze Pagina