ja hahaha, maar tis idd een organistatie van niets.. ze snappen echt niet hoe de grote mensen wereld in elkaar zit.. daarom hebben militairen over het algemeen best effe moeite om in de burger te functioneren haha
nou idd hoor het ook veel dat die ex-millitairen niet kunnen aarden in de burger altijd hetzelfde ed geen extreem spannende dingen meer. tis toch een beste omschakeling ken dr veel die toch weer trug willen ed. echt heel appart he.
hey meiden hier was ik weer!!!! beetje druk weekend gehad, we hebben mw haar verjaardag gevierd, en vandaag kwam er nog wat visite omdat ze nu echt jarig is. ze is flink verwend hihi.. en inderdaad defensie is een rare instantie hihi maarja je leert er mee omgaan. hier leggen er ook allerlei verschillende pakken en troep blij als ie weer een plaatsing heb dan is de troep weer weg hahah.
nou heb mn mannetje al een week thuis zitten met longontsteking, inmiddels herstellende, alle artsen zeggen, nou daar heb je wel een week of 2 tot 3 nog last van, qua hoesten vermoeidheid en het algemene herstellingsproces.. lopen ze op de kazerne te zeiken dat ze eigenlijk wel willen dat meneer weer aan het werk gaat.... volgens mij zijn ze niet goed... ik snap wel dat het allemaal hele stoere mannen zijn enzo maar dit is wel effe wat anders.. die mensen denken soms echt niet na....
nou idd mikmak hij moet goed rust nemen hoor met longonsteking helemaal als ie erg hefitge heeft en wat zegt de bedrijfsarts dan? want das toch nie normaal zo snel alweer dan heb je grote kans dat ie het zoweer heeft hoor. hier vandaag voor het eerst met duncan naar turnen geweest hij ovdn het super zijn nu allemaal kleintjes hij is samen met een kindje van 5 mnd de enige die dan nog niet loopt. maar is ooh zo schattig hoe hij alles probeerts hihi yasmine is met een vriendje mee diie moet ik om uitewrlijk 3 uur weer halen hihi die mama meot nog 2,5 wk dus heeft mega buik maar jah ze wilde het zelf. en ik had geen zin in hun hahah dus jah w=dan maar daar heen zelluf. heb net duncans jasje ne mijn jurkje binnen en ze zijn toch leuk hihi al kan k het jurkej alleen maar met hak schoenen dragen en alleen bij feesjtes en partijen want is zon satijnen ding maar goed das neit erg heb ik alvast wat voor de kerst hahaha. en duncan heeft een coole piloten jas van dat nepleer echt heel gaaf zou kijken of ik een foto kan vinden. hij lijkt er op een die ik eingelijk uit disney mee wilde nemen maar we hadden toen nog geen idee welke maat ie zou hebben natuurlijk dus vond het een beetje trickie baqal er nu wel van want die was nog gafer met mickey en goofy erop maar goed deze is ook leuk C&A Online Shop | Mode günstig kaufen
indd mikmak , mooi eerst laten bijomen / opknappen ! wat een maloten weer daar he .. ! leuk geshopt suus !
jeetje mikmak een longontsteking moet je niet onderschatten sporen ze wel op de kazerne? @mamasuus leker geshopt heb je het geredt uiterlijk 3 uur hihi. glekker geshopt zo te horen. ik had vandaagverjaardag van me nichtje die was 6 geworden ze is lekker verwend, en toen besloot ik maar naar de kapper te gaan dus het is eraf en het is rood/bruin echt leuk geworden al zeg ik zelf. heb normaal altijd een vaste kapper kom ik al jaren maar ze knipt net wat anders dan wat ik bedoel, of de kleur is net anders. en ze heb nooit zo snel tijd. dus had gewoon de kapper opgebeld en ik kon om 4 uur en ik ben der blij mee!!
@noa nee dus ze sporen niet op de kazerne... maar heb je wel eens een commandant, kapitei, sergeant-majoor ofzo die wel sporen?? zometeen effe op je hyves spieken naar je haren, klinkt leuk in ieder geval
Hallo allemaal, Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik inbreek(als dat wel het geval is, het spijt me) Kom net dit topic tegen en dacht, misschien kunnen jullie me helpen met een aantal vragen. Ik ben Marieke, getrouwd met E. die nu 4 jaar bij de luchtmacht is. In die 4 jaar is hij 3 keer naar Afghanistan geweest waarvan in 2009 2x 3 maanden. Momenteel verwachten wij ons eerste kindje en dat brengt natuurlijk heel veel vragen met zich mee. Manlief zit door de week op de basis en is in het weekend thuis. Zijn er ook meiden bij wie dit ook zo is? En hoe is dat gegaan met kinderen krijgen? Is het te doen alleen door de week? Of heb je veel hulp van anderen nodig gehad? Zo zijn er nog een heleboel vragen, maar zo vind ik het even genoeg Alvast bedankt!! Liefs Marieke
hoi meedje, nee hoor breek maar rustig in.. hier ook een vent die doordeweeks veel op de kazerne is... in het begin vond ik het wel zwaar omdat de hormonen nog lekker door je lichaam vieren maar ben het eigenlijk gewoon gewend en tja soms is het wel lastig als ze ziek is ofzo of in een of ander sprongetje zit, maar het loopt gewoon.. ze gaat overal mee naar toe als ik niet aan het werk ben... boodschappen enz enz enz.. verder doe ik vooral leuke dingen.. het enigste is wel dat je 's avonds wel aan huis gekluisterd bent want ze is gewoon moe rond half 8/ 8 uur dus sporten en leuke dingen doen voor jezelf is er niet echt bij.. maar ach ik denk dat dat wel weer goed komt en in het weekend kan ik als ik zin heb effe wat voor mezelf doen.... nu is het ook zo dat mn kerel op woensdag nog wel eens naar huis komt of gewoon een extra dag op en neer rijd.. zie maar zo voor de papa's is het moeilijker dan voor ons wij zien ons kind iedere dag hun niet
he marieke je had ons dus al gevonden haha. en je mag best sellie mee komen kletsen hoor. maar goed hier dus ook altijd binnenslaper gehad en wil perfect hoor. ben en was niet veel hulp nodig in het begin alleen met rijden want had geen rijbewijs haha maar nu heb ik die plus een auto dus wil perfect en inmiddels lopen er dus twee koters rond hier. nu heeft manlief hier nu wle een papadag in de wk opgenomen elke woensdag is ie vrij mits de baas het goed vind. hij is namelijk sinds de vakantie nog geen woensdag thuis geweest hahaah oefeningen tot en met zo heeft ie er nu weer een en heb ik geen idee wanneer ie wer thuis komt haha. maar echt je hebt je eigen draai zo gevonden hoor bij ons is het juist dan weer lastig als ie thuis is hihi dan meoten we weer aanpassen. en das dan vooral als het lange tijd zoals vakantie is hoor. de weekenden gaan vanzelf. en wat wij deden in de babytijd met doorbroken nachten is dat hij de vrijdag en zaterdag nacht het verschonen ed deed en later het flesje. het lastigste was vooral het zwanger worden haha maar jah dat is je al gelukt hihi. noa, ooh ga zo meteen ff kijken naar je nieuwe haar soms is het wle eens goed hoor een andere kaper die heeft weer andere kijk op je haar ed. zo wissel ik ook wel eens wel bij zelfde zaak maar steeds een andere kapper hihi laat me altijd maar verrassen ze doen het allemaal weer anders. en heb het zo goed als gered hooor 3 uur hihi was iets later maar jah heb duncan ook wakker meoten maken dat was zo sneu. jeetje regent het in ned ook zo pff wat een bende en moet nog wel hout sjouwen vanmiddag pff. manlief en me papa hebben twee mega eiken bomen gekregen die om gevallen waren en me pa is ziek dus druk ant zagen hahah jah zo is ie altijdziek die kan niet stil zitten hahaha maar jah heb geen idee waar ik allesn eer moet leghgen en manlief reageert niet op sms ed want jah oefening he pff nou jah zie het wel. nou zal eens ff box en maxi cosi op internet zetten ben ant opruimen duncan heeft al wk niet in box gezeten zet hem nu steeds smorgens als ik bezig ben ff in zijn stoel dus vind het wle best hij schreeuwt toch alleen maar als ie erin zit.
@mikmak nee hier sporen ze ook niet dus ja. @marieke hoi ik was ook zwanger in de periode dat me vriend veel varen was, bijna de hele zwangerschap alleen geweest. tussen door is hij even thujis geweest dus toen gauw de babykamer. en a de bevalling was hij ong 3 weken thuis en toen werd hij ingevlogen, maar het is me goed af gegaan, het loopt van zelf en ze gaat overal me naar toe, net als mik-mak al zegt. je krijgt er steeds meer handig heid in en gefeliciteerd met je zwangerschap. @mamasuus ahh zielig is dat he als je ze wakker moet maken. hiet staat de box nog en ze vindt het gelukkig niet erg om er in te zitte, moet wel als ik ff met de hond uitga. ze loopt nu echt langs alles zelfs aan de hond die wordt er echt niet vrolijk van.
hahah lopen langs de hond arm beesie hihi. dat overal aan lopen is hier nu ook idd tretk zich overal aan omhoog ook aan me benen en soms is dat wel lastig als je een slobber broek aan hebt haha dan zit die zo op de enkels hahaha. wat fijn dat ze nog in de box wil hier niet hoor hij schreeuwt dan moord en brand echt niet normaal dus jah dan maar neit meer vidn het zo lastig anders als ie maar zo schreeuwt dus dan maar ff smorgens in de kinderstoel als ik ga stofzuigen en dweilen. het neemt toch veel ruimte in dat ding dus voor die ene keer dat ie er wel in wil jammer dan hahaha. verzin ik wel wat anders. en zolang ik wat voor het trappetje zet dan kan ie als ik de beestjes buiten doe gewoon in de woonkamer rondkruipen. nah zal samen met yasmine eens ff de speelgoedkisten herindelen zodat alles wat onder de box ligt ook een plekkie heeft heb al een platte box bij ma gehaald voor yasmine dr houten trein kan die onder de bank hihi.
@box.. huh wat is dat?? heeft linetje nooit in gewild.. was bij ons ook al snel uit de huiskamer verdwenen haha
Hoi hoi, ik zie nu pas dat er een club is voor millitairsvrouwen.. dus ik dacht ik neem ff een kijkje.. mijn mannetje zit bij de landmacht
@mikmak, hahah tjah kun je mekrne he hebben echt van die eigenwijse kids hahaha hoe zou dat toch komen....... @babysaluki, ook goeiedag, ach ik kwam er zelf ook veel later ahcter hoor toen ik allang hier op forum was. dus je vent ook bij landmacht die van mij ook. nou ga samen met madam ff genieten van de ruimte we gaan dus dr houten trein opbouwen nu maar hopen dat duncan nog ff slaapt hahaha