millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bedenk mij ineens he zijn jullie ook al ant rekenen geslagen. want het is er door dat als je een jaar om uitzending bent geweest je recht op extra premie hebt. maar kom tot nu toe 11 dagen te kort geloof ik grr zal ook niet zo zijn. piesen we weer naast de pot. altijd hetzelfde dan he. tis ook niet mega veel 1000 euro geloof ik maar goed elke euro is er een en kan het altidj goed gebruiken.

mikmak, you go girl hihi en wel zo handoig idd dat je vent ook mee werkt haha. en een poort van efteling joh das gaaf ben wel beniwued dus als je een foto hebt.

lydia. de rest gaat het ook goed. die van ons die weet nog steeds niet hoeze trug meot door het luikje dus moet dr erg op letten als ze naar de bak moet maar speelt ook erg leuk met de andere poes en met duncan hihi.
    die van me ma zijn ook al zo lekker bezig hihi de een is nog steeds sabbelig en die beorgd me ma dus regelmatig kippevel als ie aan dr oor sabbelt.
    de andere is ook heel leif bij zich thuis en loopt er steeds achter de kids aan.

pooh oorlog hier metde kids kom vanmiddag wle eens weer.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @rekenenen.. defensie zorgt wel hoor dat ze niet aan het betalen komen ;)

@mamasuus, ja... het is een hardhouten poort, groen en bovenop wit megazwaar... keek effe op marktplaats maar advertentie is al weg.... maar als ie staat komt er zeker een fotootje hoor....

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak hihi tjah het is ook vaak zo dat je overal zelf achteraan moet vandaar dat we zelf maar aan het rekenen gaan want als je zelf niks zegt krijg je helemaal niks hahha. das net als met erin blijven ed als je zelf niks onderneemt dan ben je het sjaakie en kun je eruit met 35. zo heeft menlief nu voor de 3e keer zijn gevechtsengine aangevraagd. steeds verzinnen ze wel iets. jah zegt ie en de meesten geven dan op maar ik neit ik wil dat ding hebben hahaha.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    vandaar dat manlief nu met de sportacademie is begonnen... dan heb je meer kans met een HBO en anders kan die wat makkelijker in de burger aan de slag... eerst zou hij geen vergoeding krijgen nu waarschijnlijk weer wel enz enz enz... ach ja....

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh jah hij is een sportspier he hihi zoals ze dat dan noemen. blijft ie nou nog langer dan? of moet ie ook weg?
    en daarom leert mijn vent ook steeds bij hoor want je weet maar nooit met al die bezuinigingen tegenwoordig. hij is dan nu opc maar heeft dus aardig wat papiertjes op zak ook voor elektrotechniek ed daar kun je tenminste wat mee met ieds zoeken niet echt in de burger hahaha. hij heeft dan wel vaste aanstelling nu en dus geen jaren contract meer maar jah je weet dus maar nooit he....

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha tibbe is ook van de haren en t likken :p !

ferdi krijgt trouwens toch zn premie ( wel tot oktober verrekend ) maar is toch lekker bedragje ! stelletje naaierds daar .. want blijkbaar had ie er wel recht op :) !

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    meen je dat joh krijgt ie toch zijn oprotpremie nou beter zeg. enne heb je al gekeken hoeveel uitzendingen hij gehad heeft dna want is ook weer lekker extraatje dan.

hier loopt het dus ent stuk he op 20 dagen grr we komen er 20 tekort maar jah nu dan maar wachten op de volgende haha maar jah dat zal nog wel lang duren want voorlopig gaan ze nergens meer groot heen.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja mooi, blij toe dat jullie toch die premie krijgen lydia...

ja hahaha suus hij is idd een sportspier.. is nog niet bepaald of hij mag blijven... maar hij rekent er niet op.. hij doet niet zn mond houden en volgen... en mensen met een eigen mening worden niet gewaardeerd....

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wat zit ie dan raar mikmak, het ligt natuurlijk eraan wat ie heeft maar meestal is het toch dat juist als je een goeie eigen inbreng hebt je gewaardeerd word. maar jah hij heeft rare lui toch die hem ook al meteen na een longonsteking weer aan het werk willen.
    mijn vent trekt ook altijd zijn mond wel open en zegt ook hoe en wat als hij denkt dat het anders beter is en ze zijn toch zeer tevreden met hem.

maar goed daarentegen trok mijn broer ook altijd zijn mond los en die kreeg er alleen maar comentaar op haha stond altidj op zijn briefjes tis een harde werker maar moet leren zijn mond te houden hahaha. hijhad dus vaak niet echt positief zijn mond los hahaha.

wel jammer dan aan de ene kant natuurlijk maar meot ie nog lang nu dan? tis ook lastig om dan weer wat in burger te moeten vinden nu he.

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus wat sneu voor dat jochie, ze kunnen hem toch juist begeleiden bij dit soort dingem.

en balen dat je man niet de premie krijgt, wij ook niet, want de mijne is al een poosje tijd hihi.

@mikmak leeftij maak niet uit toch, en wel leuk een 2e. ik ou graag voor me 25e een kindje en dat is gelukt.

@lyd fijn dat alles goed gaat/

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @noa, nee leeftijd maakt ook niet uit maar zo 35/36 zit je gewoon in een wat veiliger zone... als je begrijpt wat ik bedoel... ;)

@mamasuus, nee juist niet, hoe dieper de arm en bruiner, hoe verder je komt en je voorkeursbehandelingen krijgt... heb nooit anders meegekregen bij defensie... allemaal hielenlikkerij :$

Ja ach maar ze hebben nog niet bepaald of ie weg moet of niet.... hij staat wel boven aan de lijst voor vast contract... maar ja de vraag is wil je dat, het ene moment wel het andere niet... en de studie duurt nog 2 jaar

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, grappig dat het dan toch steeds anders is want heb toch hele andere ervaringen ermee hihi. mijn vent heeft ook echt een hekel aan van die hielenlikkers die heeft hij ook wel in zijn comp maar die leest ie dan ook extra de les haha hij kan er echt niet tegen heeft echt zoiets van als je goed en hard werkt dan ben je goed voor ons maar met geslijm kom je er echt niet. hij heeft zoiets van je meot dienen en pas als je het goed doet kun je eens komen met andere inbreng anders niet. zo had ie laatst een oef kwam er een ventje aan van he saerg als we nou eens die (weet ff naam niet meer maar groot schietding) uit elkaar halen en allemaal een stukje dragen dan is het niet zo zwaar. dus hij keek hem echt van huh meen je dat nou. dus hij ooh dus als je in bijv uruzgan bent haal je hem ook uit elkaar en zet je hem snel ff in elkaar als je meot vuren haha echt dapen zitten erbij hoor hihi.

en dat van die leeftijd snap ik ook hoor er komt toch steeds meer en meer risico bij kijken.

noa, jah stom he dat ze hem dan niet gewoon beter begeleiden maar jah op school hebben ze het eindelijk door en stimuleren ze hem meer dus hij ligr niet meer op de grond terwijl de rest netjes in de kring zitten.

nah ga maar weer eens wat doen haha manlief is thuis dus word extra hard gewerkt he haha.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahaha, tja helaas zijn bestaat de soldaat van de infanterie tegenwoordig uit allerlei kansloze jongeren... wordt niet meer zo nauw gekeken... heeft almar ook bek houden en dienen....
    maar goed ga effe op mn werk verder

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha mijnes behoort er dadelijk niet meer toe !! (defensie dan ;) )

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohja suus , ferdi is maar 1 keer op uitzending geweest dus een jaar haalt ie gelukkig ni

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak ik snap henm helemaaal hoor.

@mamasuus fijn dat hij op school wel begeleid wordt.

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen allemaal, lekker geslapen hihi. hier te kort . ben je ent lekker in slaap zit er een kat op et dak te miauwen dat ze er in wil pff wist niet eens dat ze buiten was. erg lastig dus kon ik er weer uit want ze bleef bezig. en vervolgens slaap ik nog door wekker tenminste ik hoorde hem pas na 6 minuten hihi.
    begint manlief net ook nog te mopperen belde hem op hij is zijn burgerbroek vergeten en heeft vanavond een feesie (tjah ik vergeet ook wel eens wat en hij kan zelf toch ook meedenkenen) begint ie te mopperen dat ik zijn koffie niet goed dichtgedaan had en dat nu de auto een bende is alles onder de koffie en das dan meteen mijn fout en de auto zag er niet uit en weet ik veel pff af en toe.
    had liever nog ff geslapen haha. maar jah duncan was ook om 6 uur wakkker dus die was er net al en inmiddels is madam ook gearriveerd.

na jah ga maar eens verder dus. hoop dat de rest een betere start van de dag heeft hihihi.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lydia, mooi toch dat ie van defensie strakjes is verlost... zal wel echt effe wennen zijn, maar denk als ie gewend is dat ie ziet dat er een andere wereld voor m opengaat ;)

@mamasuus.. nou hier op tijd naar bed gegaan, wer madam effe om 12 uur wakker en om half 3 dus maar bij mij gelegd en verder geslapen.. vanmorgen was ze rise and shine op 05.50..

oh ja dat heeft almar ook wel eens hoor dat gemopper... die denkt soms volgens mij dat ik simpel ben of niets kan onthouden... ja daaaaag heb wel meer te doen dan alles voor hem te regelen en te doen enzo... pffff maar ja mannen denk ik dan maar

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou meiden alle berichten van afgelopen maand weg ... ! :(

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jaaa klote he, had het gelezen..grrrrrrrrrrr...

en heb al een geheugen als een zeef.;)

Deel Deze Pagina