millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    das behoorlijk K*t nouja beginnen we wel weer opnieuwe.
    hebben jullie nog plannen voor het weekend?

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    vanavond naar collega van mij is afgelopen weekend bevallen :) ( zie luiertaart op hyves ;) )

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai zo eindelijk daar zijn we weer. en idd lastig van de laatste tijd maar jah dan maar weer opnieuw toch zijn vast weer genoeg dingen hihi.

ly, jah ik had die taart gezien leuk hoor.

hoest verder met de rest hier? hier nog alles ziekjes madma dr koorts is wel we maar ze hoestn og erg. duncan heeft af en toe ook verhoging en diarree. manlief is net weer thuis en bekaf dus slaapt op de bank. en ik heb zelf nog last van hoest af en toe roggelt dus nog wat haha.
    en we hebben ruzie met cunda.de hadden 2 wk trug al kleren besteld voor duncans verjaardag en die zijn er nog neit. dus vnamorgen maar naar de stad maar nee hoor daar zijn ze op. dus hij heeft morgen gewoon kleren aan die die al vaker aan had. en wilde nogwel zo graag een leuk nieuw zet tis een kadootje nog van ons. pff leuk set van cars was het met jeans blouse en spencer. zo leuk.

nou jah zou zo nog weer wat doen ff vast eten voorbereiden en ik meot nog beginnen met de goulash soep voor morgen is lekkerder als het daggie staat he.
    en dan morgenvroeg ff naar hema zijn taart halen en smiddags visitie hihi yasmine is al helemaal zenuwachtig voor duncans verjaardag zo leuk vandaag ook nog slingers en kaarsjes ed gehaald en balonnen. gaan we vanavond samen met haar verzieren vidn e leuk.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, enof wij plan hebben duncan word morgen 1!!!!!!!!

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lyd ik had hem gezien leuk hoor!!!!

@mamasuus ow jammer dat ie geen nieuwe kleertjes aan kan hebben stomme online winkels ook.

hihi madam dus zenuwachtg leuk hoor!!!

en ik wist wel dat ducan 1 werd, stuur jee een puntje op hih.wel met spoed,anders ie die geschimmeld hahaha

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zal me best doen hoor vanmiddag als er wat overblijft krijg je een stukkie hihihi. anders moet je eht doen met een digitale hha wel goed voor de lijn.

nou ga zo ff de taart halen. dunan was trouwens helemaal blij van de slingers ed met een big smile kruipt ie door het huis en hij staat ineens heel veel los net of ie weer gewacht heeft tot papa thuis is.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    het was een geslaagd feesie hoor hij was echt jarig,met een big smile. al was ie eerst beetje sip want het uurde yasmien tel ang dus die heeft hem wakker gemaakt ze was te nieuwsgierig voor de kadootjes hihi. hij heeft leuk spul gehad een bobbycar van me ouders. en dan in trekker stijl erg leuk. en van vtech de rappe racer en de vrolijke vormen kever. van madam dan de badeend en nog van cars alvast een dekbed set en nachtlampje van onze vrienden. ook erg leuk want volgend jaar maken we een cars kamer voor hem als ie in groot bed kan. en van me broer nog een shovel voor in de zandbak. helemaal leuk allemaal dus.

al had ie wel last vanancht heb neit veel geslapen dr zijn een paar geweest die voerden hem mega veel kaas, had gezegt dat ie best een stukkie mocht, en hij bleef natuurlijk maar wijzen ons bodemlose vatje. dus vannacht kotsen neit normaal meer arme jongen.

straks moeten we ook nog weg me opa en oma geven feesie voor me opas verjaardag ,1 dag voor duncan, en inwijding nieuwe huis uds moeten straks nog nar ned en erna gaan we dan met iedereen uiteten. wij dachten dat we niet waren uitgenodigdwant me ouders hebben al tijdej kaarjte maar die van ons is dus kwijt geraakt schijnbaar want we zijn dus wel uitgenodigd aah dus jah maar ff zien wat dat word met ons hoestbuitje (al gaat het al beter) en ons manneke die ook nog bekaf is van gister en vannacht.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi die yasmine , haar broertje wakker maken omdat ze de kadotjes wil zien ;)

ahh gerem , beetje een domper dus de nacht... :(

beterschap met je ventje !

xx

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    idd minder naar blijkt bleef me schoonma hem maar kaas voeren. ze had een keer gevraagd aan me ma of ie wel eens stukkie mocht dus die jah en stukkie kan wel. maar jah hij bleef wijzen (is een lekre eter) dus zei bleef volproppen.

en ik kwam er nu ook nog achter dat ie bezig is met kiezen snapte er laaste tijd al nisk van zo ineens keihard schreeuwen van pijn en dna ff later was het weer goed ed. alles onderzocht steeds maar had er niet aan gedacht dat ie wel eens wat anders kon kon hebben. maar voelde er gister een zitten dus tjah dan was dat het denk ik hij heeft er nu ook regelmatig nog last van.

gisteravond naar ned geweest met opa uit eten was erg sellie en de kids waren erg lief.

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kijk das dan weer fijn om te horen :)

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    haai ben ik weer.. had vorigw week zo' n hectisch weekje gehad... zondag ervoor een varjaardag van mn neefje en nichtje.... en aan het eind kwam dan het gesprek onder de 4 kids hoe we het zouden vinden als mn vader zou overlijden... ik als enige zei.. ben blij als het achter de rug is.... niet dat je hem kwijt wil, maar dit is een lijdensweg en dus geen leven..... en hun huh hoezo... nou kom maar eens een weekje bij mij s avonds zitten, ik zit bijna iedere avond met een moeder thuis die zich geen raad weet... boos verdrietig overspannen, gestresst, blij als hij gaat, niet blij als hij gaat en ga zo maar door... ohw ehhmmmm iedereen stil... die maandag en dinsdag ben ik thuis gebleven van het werk omdat het gewoon even te veel is... zelf moe vanwege het slechte slapen van linette, een kerel die veel weg is je werk en moeder en dan nog het huishouden, zag het even niet meer... dus ben thuis gebleven op advies van mn baas.... woensdag en donderdag flink aan de bak weer

vrijdag in de tuin gewerkt, zaterdag met alle broers, zussen en kids en paps en mams naar een typisch jaren 70 speeltuintje geweest, onder het mom, ja pap als je dan toch moet creperen dan maar creperen in gezelschap.... nou na een uurtje is hij naar huis gegaan en wij nog effe bij een van mn broers wat gedronken en zijn we ook gegaan.. zondag een beetje in de tuin gewerkt.. is nu echt bijna klaar.... gelukkig... en kwam nog een dinnetje met dr dochter.. maar ja die bleek 40graden koorts te hebben..... toen ze thuiskwam.. slik...

en nu weer aan het werk... mn moeder weigert thuiszorg te bellen heb haar gedwongen te bellen...... ben benieuwd ga zo meteen controleren of het ook zo is.

nou ga zo effe teruglezen, wat julie allemaal hebben uitgespookt ;)

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff nou klinkt heavy indd.
    maar wel goed dat je gewoon eerlijk hebt aangegeven hoe je erover denkt.

fijn dat je even thuis hebt kunnen blijven.. even niet nog meer 'erbij' op t werk ..

knuff meis !!

en heeell veel spannends is er volgens mij niet bij te lezen ;)

x

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden.

bent ik ook ook weer.;)

@mamasuus, als eerste nog van harte gefeliciteerd met je kleine man, 1 jaar alweer. Was dus een leuk feestje geweest en hij is behoorlijk verwend.:p

Minder dat madam nog ziekjes is, beterschap.

@mikmak, jee meis, dat valt idd niet mee allemaal. komt veel op jou schouder. Wel goed dat je het hebt gezegd. hopenlijk heeft je moeder thuiszorg gebelt. heel veel sterkte. knuff

hier weinig gedaan. Van het weekend de tuin winterklaar gemaakt. dus die is weer opgeruimd.

net alles gesopt en danny ligt nog op bed. straks kids weer halen en dan is de maandag weer voorbij.

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, jeetje meid das heftig weekie idd. en goed dat je ff voor jezelf opkomt bij de rest. als die het idd zoveel anders ervaren is het logisch dat die zeggen mag nog langer duren maar die piepen vast dan ook wle anders als ze in jou situatie zitten.
    en verstandig dat je ff thuis bivakeerde ff een beetje rust das wel ff lekker voordat je er zelf ook aan onder door gaat.daar heeft jah nieman wat aan.

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha mikmak, er valt weinig terug te lezen hoor,:D was een crash geweest en heeft alles tot 4 september gewist...scheelt wel weer.;)

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

was ik weer!!!! best druk zo in je eentje hihi.me meissie is super vekouder geworden!!!!!zo sneu om te zien.

@mamasuus ow fijn duncan dus ziek van de kaas. mensen snappie soms iet dat zo kleintje niet zo veel kan eten he.
    zo te lezen is hih flink verwend.

fijn dat het etentje geslaagd ws.

@mikmak ik begrijp jereactie wel hoor. en je hebt er goed aan gedaan om even thuis te blijven want aanst ga je der zelf aan onder door. helle dikke knuf voor jullie.

@elies wanner moet je mannetje weg?

@lyd las op je hyces de datum leuk hoor!!1

sommige van ons hebben zo te lezen lekker in de3 tuin gewerkt , ik ook vandaag en gister. me vriend had de tafel en stoelen zo in de garage gezet,(hij dient als schuur) dus heb alles maar even kanp neergezet en de rest van de spulletjesopgeruimd en vanmiddah allle bladere opgeveefd we hebben een boom in de tuin, en naast on huis bij het water staan bomen dus kan me lol op denk ik hihi

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx noa :)

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, dat word idd flink veel harken komende tijd meid haha. weet dr jammer genoeg alles van. ik kan steeds op de kop in de vijver.
    dus je mag er ook al aan gelofen dat je vent weg is meteen de kleine meid weer ziekjes pff tis ook altidj hetzelfde he.

vandaag madam maar weer eens naar school denk ik. ze word een beetje dwars en volgende wk hebben ze aweer herfstvak dus dan is het weer een hele wk thuis.
    ze zijn bij ons de rotonde aan het verbouwen voor de vrachtwagens en het is hier nu dus lekker rustig hihi je hoort geen auto of vrachtwagen hihi normaal is het smorgens zo rond 5/6 uur megaa druk hier met werkverkeer die richting snelweg gaan maar nu dus niks hihi terwijl je er nu ngo wel langskan manlief is er ook over gecrossed vanmorgen beetje hobbelig alleen ze hebben toplaag weggehaald.

heb ik net nog ruzie met verlengkabel van tv, heb zon chakelding met knoppie en dar zitten alle tv stekkers in net viel er een dvd op en nu ruist ie. jah zegt me vent meot je hem ff uitzuigen maar jah kids slapen nog dus dat meot straks maar. hooop dat ie het dan weer doet anders hebben we probleem want hij zit in een stopcontact achter het auquarium en daark un je dus niet bij dan moet echt zo goed als al het water eruit en dan nog met moeite we hebbben begin dit jaar nieuwe stekkers gekocht nou echt wat een ramp was dat haqha grote vis helemaal in de stress zit een maanvis in en die is al flink gegroeit we kregfen en hem er niet uit en dr kon dan ok neit meer water uit als dat beestje groot is nou pff wat een gedoe hoop dat dat niet weer hoeft dus hahah

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    gister van manlief te horen gekregen dat hij naar een vreselijk smerig plekkie in senagal gaat. Hij heeft al prikken gehaald en moet een dag voor ze gaan ook medicijnen gaan slikken, allemaal voor enge ziektes die je daar kan oplopen..ble..hij weet nog niet wat hij daar eigelijk gaat doen. ook lekker. Dus ook weer geen prettig idee..:(

@noa, valt ook idd niet mee zo in je 1-tje en dan je meissie ook nog eens snotje verkouden. beterschap.

Mijn mannetje gaat 7 november weg. Op de zondagavond. en komt eind november dus pas terug. wanneer komt jou mannetje weer naar huis?

@mamasuus, oh dus madam die krijgt weer praatjes hihi goed teken en hup idd lekker naar school. straks vakantie!!!

oh leuke hebben jullie een maanvis!! hihi..wil je hem weg doen dan? of alleen eruit om de bak leeg te maken? ellendig he als je er niet bij kunt. nou hopenlijk doet tie het weer na het uitzuigen.;)

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh fer moest daar eik ook heen in november..
    was bij hem gewoon oefening ( 8 weken .. )

mijn mannetje is trouwens militair AF ! , dus zit hier vanaf nu illegaal ;) !

Deel Deze Pagina