millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ly ooh lekker meid het is nu officieel dus je bent echt geen millitairs vrouw meer ... nou tjuus dan he .........hihihi grapje natuurlijk je mag best illegaal mee kletsen hoor hihi.

elies, jeetje meid das idd neit zo fijn daar heb dr meer over gehoord idd van manlief. tis dan toch ook niet echt een oef toch? al zouden ze het dus zo wel weer moeten noemen zijn zoveel regeltjes ed mbt die dingen. zo was de tweede uitzending van mnalief ook neit officieel uitzending maar een werkbezoek omdati e minder dan een bepaalde tijd er was. allemaal weer vage regeltjes.

nou madam is dus neit naar school ben maar weer ff naar arts geweest ze hoest nog zo en heb nu spul om te inhaleren pff voor astmapatienten kortison spul. dat moet dan 2 keer per dag begin er morgen pas mee want ze hadden het buisie vandaag niet alleen de medicijnen ze komen dat ding vanavodn brengen van de apotheek maar zie het niet zitten de eerste keer voor de nacht te geven, wie weet kan ze er niet over en dan zit je daar mooi mee zo voor het slapen.

heb dr net verteld dat we zondag naar k3 gaan ,nou ze ziet het echt helemaal zitten hihihi

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @lydia, oh dan heeft hij nog geluk zeg...joehoe militair af!! heerlijk voor jullie beide. Maar je blijf toch nog wel illigaal kletsen hier!??:D

@mamasuus, ja weet ook niet zo goed wat het is, een oefening of idd iets anders, hij weet zelf nog niet eens wat hij daar gaat doen. Ik zeg, dus je gaat daar nu alleen heen om een ziekte op te lopen..hihi. Het was ook eerst de bedoeling om naar Dakar(weet niet of ik het goed schrijf) te gaan, maar daar schijnt het niet veilig te zijn, dus daar mogen ze niet heen. Beterrrrr.

En het bereik is daar natuurlijk ook KUT, dus zal em heel weinig horen. Als er thuis wat is, dan hoop ik wel dat ik em kan bereiken daar. ;)

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Snap dat madam daar natuurlijk zin in heeft, leuk hoor K3.8)

Dus niet naar school, mischien ook wel beter. Eerst goed uitzieken, anders kan ze zelfs niet naar K3 en dat wil ze natuurlijk ook niet!;)

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    pjieuw, gelukkig dus niet te veel gemist

@suus, je mannetje al weer 1 geworden.. gefeliciteerd.. lekker feessie gehad...
    oei je meissie blijft lang hoesten zeg.. maar goed lang leve de doc zullen we maar zeggen

@noa, en hoe was het nu met het hondje... heb je al een nieuwe...
    beterschap voor je verkouden meissie

@lyd... officieel nu dus militairsvrouw af he... :) mooi zo... wel hier blijven he ;)

@eliesja, gatver zeg.. senegal.. moet je blij mee zijn....
    manlief hier gaat eind oktober naar Kreta toe voor oefening... eerst was het niet, en nu last minute hebben ze besloten dat ie toch mee moet... nou ja kan hij weer een jerrycan met olijfolie meebrengen hahahaha.. die hij de vorige keer mee had genomen is nu wel bijna op... na een jaar....

gisteren wilde ik dus lekker naar bed gaan om 21.30 ging de bel.. mn moeder... 2 tellen later ging de telefoon.. mn broer of mn moeder bij mij was... nou oke... 15 minuten later na nogal wat herrie gemaakt te hebben, wilde ze min of meer gaan.... hoorde ik linette huilen... oh je linette huilt, ze bleef ook gewoon lekker staan nou ik hoor niets.. ja toch is het zo, deed de deur open.. oh jeetje zeg... tja zeg ik tegen dr dan ga ik ook maar gelijk naar boven toe want wil haar nu niet beneden hebben, mn moeder gegaan ik naar boven gesprint, haar lekker bij mij gelegd en hebben heerlijk de hele nacht geslapen hihi... voor de rest niet zoveel nieuws

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    eliesja hem bereiken kun je atijd he via sitcen ed en als het goed is moet hij altijd als ie oefing oid heeft een papiertje aan jou geven met info erop dus hoe de oef heet en zijn ppeoplesoft nummer ed zodat ze hem makkelijk op kunnen zoeken. want officieel mag je natuurlijk ook nooit je foon aanhebben (niet dat iemand zich eraan houd volgens mij) maar goed bereiken moet altijd mogelijk zijn.

en idd voor k3 wil ik dr niet ziek en ze blifjt maar hoesten dus jah dan maar zo he.
    heb net de kaartjes uitgeprint nu maar hopen dat de plaatsen goed zijn haha heb er zat voor betaals is wel een show van 2 uur zag ik dus das dan wel weer leuk.
    we zitten vak a maar wel stoel 1 en 2 dus das vast weer ergesn aan de zijkant in een hoekie haha maar jah das dan neit anders dr was niks beters meer anders betaalde je ook eerste rang en kwam je op tribune we zitten nu in de parterre das toch eerste vak dan of niet? hihi weet hetn iet meer lang niet naar zulk soort dingen geweest haha

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mikmak, kreta klinkt beter hihi. Hoe lang moet hij?
    lijkt me nu wel minder voor je dat hij weg moet ivm je vader enzo.

Dus moeders moest weg hihi..nou lekker ff met je meissie geslapen toch.;)

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh fijn suus, dan moet ik me mannetje daarover vragen, ik heb nog nooit zoiets gehad vandaar, maar nu heb ik de mijne nog niet met een verre oefening meegemaakt.;)

Ik heb geen flauw idee waar je dan komt te zitten haha, ben zelf nog nooit bij zoiets geweest.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    K3, helemaal lachen toch... en idd suus, hopen dat de plaatsen een beetje oke zijn..

@eliesja, ja hahaha, goed he... geloof 10 dagen vertrek volgende week donderdag en terug de vrijdag..
    ja ach het is niet anders.... mocht mn vader gaan terwijl hij er niet is... dan zullen we dat dan wel zien...

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    elies,officieel zou hij je die elke oef moeten geven hoor zelf met korte oef van een wk mag ie dus officieel geen foon mee en moet ie dus de het thuisfront zon papiertje geven. maaar jah het gaat vaak anders dan eigenlijk hoort he bij defensie hahaha.

zou zowiezo wel zorgen dat je altijd zijn peoplesoft nummer weet hoor en zijn regestratie (ok dat staat raar maar hoop dat je weet wat ik bedoel kom niet op het goeie woord haha) want mocht er ooit eens wat zijn en hij neemt dus ook zijn foon niet op dan kun je altijd zoiets als sitcen bellen die lui zijn niet alleen voor uitzendingen maar dus ook voor andere zaken kun je ze bellen altijd handig toch om bij de hand te hebben.

mikmak, dus jou vent een oef naar kreta hihi en dan klagen ze dat het geld op is hahaha. dat ie nog niet verplaatst is dan naar ameland... zo was de oef van me vent laatst van zuid dld naar midden dld naar belgie en uiteindelijk naar ned gegaan hihi en werd het ook 2 wk ipv de 3 die er eerst voor stond.

dus lekker met je meisje liggen knorren lekker hoor.

pff ben moe vandaag wat is dat toch zo af en toe erg lastig hoor heb de kachel al aangestoken dus word hier lekker warm maar heb dus echt geen zin vandaag hihi heb ook niet vel gedaan ben wel uur bezig geweest met k3 ticets uitprinten want mijn printer is de inkt op en bij me ma kon het niet mis dat die kaartjes beschermt zijn oid want had ze doorgestuurd naar ma maar die kon zen iet openen. dus haar printer mee helemaal instaleren ed pff ben dr wel klaar me nu hihi.

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

wij hebben vandaag 2 kaartjs op de bus gedaan een namens mij en en namens mw. nu maar hopen dat ze aankomen. wist wel het napo nummer enzo maar ze rang wist ik niet zeker. en ze nummer wist ik niet meer slim he. ach hij is de enige met die 8ternaam dus komt hopelujk goed hihi.

morgen moeten we naar e dokter. mw is al tijden moe moe moe. slaapt best veel en dan is ze net wakker en na een uurtje of anderhalf a 2 is ze al weer moe. en afentoe blauw lippen enzo. waren al geweest maar moest fff aankijken maar het blijft dus morgen ff terug.

@lyd lekker hoor je mannetje geen militair.

@mamasuus ow madam treft het dus niet hopelijk slaan de med zijn. en k3 wat leuk!!!!hopelijk is ze wat opgekanpt.

@elies ow senegal daat is me vriend wel vaker geweest ook paar x ingevlogen. is inderdaad niet het leukste land om te bedeken maar wel hele leuke soufeniers daar vandaan.
    mijne komt half nov terug als ik het goed hebt. erg he weet het genes precies nu ik zo zit te denken.hihi

@mikmak ow krete dat doe je mannetje goed. en hij is zo terug mocht er wat gebeuren met je vader. fijn dat je lekker een nachtje heb kunnen slapen met linnette.

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuusm ja naar Kreta, dit is al de 2de keer ofzo.. maar dat kunnen ze niet naar Ameland verplaatsen, tenzij ze het neit erg vinden dat de vuurtoren er dan vanaf geknald wordt... nee joh op kreta doen ze altijd die raketten en misles afvuren... alle europese legers doen dat daar in het najaar....

en oh ze hadden de oef van je mannetje ingekort.. he wat naar nu
    ;)

hier ook al de verwaring aan gehad hoor tis echt niet warm zo in huis....

@noa, en hoe was het bij de dokter? toch niets ernstigs he?

Nou hier weer een lekker nachtje gemaakt, ze was effe om 4.00 wakker en daarna nog geslapen tot 7 uur

voor de rest niet zoveel bijzonders

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak hihi ik zie het al voor me die oef op ameland haha.

we zijn doorverwezen naar de kinderarts.dus morgen bellen voor een afpsraak. ze zei je bent ongerust zeker. ik zei ja anders zit ik hier niet met een kind met blauwe lippen en moe. we waren daarna even naar de hennes en toen zei een vmeisje waar ik mee stond te praten wat is der mondje blauw!! nou is toch niet normaak

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

Gister weer lekker gewerkt :)
    Wat een drukte was het weer. Crisis??? nou niet in onze winkel haha;)

@mikmak, oh gelukkig niet zo lang dus. Kan hij wel terug als het zover is met je vader?

@mamasuus, mijn man is alleen maar op bivakjes geweest en heeft idd altijd zijn eigen phone mee, maar daar is het wel anders. En vroeg het gister en ik krijg idd iets waar een nummer op staat waar hij te bereiken is en hoe alles werkt.:)

Zal ook zijn nummer eens vragen, want idd een naam met zoveel mensen zegt niks, heb je toch zijn persoonlijke nummer nodig. Dank voor de tip in ieder geval hihi

En zijn de kaartjes inmiddels uitgeprint hihi!?

@noa, oh wat lief een kaartje van het thuisfront. Nou ben benieuwd wat de ka kan vinden, want et lijkt me zeker niet helemaal normaal. Voelt ze ook koud aan? mischien dat ze het koud heeft en daarom blauwe lipjes heeft. Dit zie ik bij mijn kindjes wel eens namelijk. Snap dat je ongerust bent hoor. knuff

Oh dan moet ik eens vragen of hij een souvenier mee kan nemen, al betwijfel ik of dat daar waar hij zit ook is haha..Ja malariamuggen en zandvliegen, maar die mag hij daar houden.;)

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @noa, nee das niet normaal, tenzij ze het mss koud heeft...maar ben idd benieuwd wat de KA zegt ja...

@eliesja, geen idee of hij dan terug kan... zullen wel zien als hij idd zal overlijden tijdens almar's oef... voor het zelfde geld is hi er dan nog of komt ie dit weekend ofzo te overlijden... geen idee iig, das vor evt later een zorg

gister mn moeder weer eens over de vloer, effe lekker met de benen in de lucht gezet, glaasje wijn erbij en voor de rest niet zoveel...
    het enige wat me dan soms kan irriteren is dat ze iedere keer vraagt.. hoe lang denk jij nog.... tja ehhmmm zullen we een wedje maken dan :$;)

nog 1 dagje werken en dan weer weekend.. heerlijk kijk er naar uit...
    hoop dan dat mn koppijn dan wat weg is..... heb al een week ofzo hoofdpijn, niet heel erg en in de middag is het meestal wel weer weg en 's morgens is het er weer...

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dat is idd waar. Afwachten dus.

Snap het van je moeder wel, dit is het enige wat haar natuurlijk bezig houd en deze vraag natuurlijk helemaal.

Had met me ma erna natuurlijk. Het enige waar ze het over kon hebben..hoe me pa is overleden en hoe erg het wel niet is als er ineens 2 van die politieagenten voor de deur staan..tuurlijk is dat erg, maar na 50keer aanhoren weet ik het wel..snap je..maar liet haar maar gaan...pakte me afleiding thuis dan wel weer.

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hey meiden

we moeten maandag naar de kinderarrs dus ben benieuwd ze voelt trouwens niet kou aan hoor.

@elies ow fijn toch wat drukte ind e zaak anders duurt de dag zo lang. en me vriend zat ook niet echt toeristiche maar toch een souvenier.

@mikmaik.ow dat is minder leuk om telkens te horen, maar ook wel weer logische. hopelijk is je hoofdpijn snel over en fijn weekend!!

wij gaaan strakkies even een kado kopen voor me moeder die is morgen jarig. en vandaag me zussie.dus drk druk druk.
    had trowuenes gesolliciteerd op een functie in het verzorgings te huis. en ze hdden hem niet gehad. dus mocht nu als nog ookal was die al gesloten fijn toch!!

enennhhh kwam een mooie hond op me pad het zelfde ras als me vorige ze is ruim een jaar. dus heb nu mail contact met die mensen. me vriend weet het alleeen nog niet hihi verraasing als die thuis komt. het is wel fijn zo geen haren maar mis wel een maatje

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, wat een leuke dingen allemaal zeg, als eerste gefeliciteerd met je zusje en alvast gefeli met je moeder.
    En mischien een nieuwe hond, leuk hoor, idd toch weer een maatje.

Ben benieuwd dan wat de ka gaat zeggen.

Wat vor souvenier heb je gehad dan, ben wel sgierig..hihi;)

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ohw noa gefeliciteerd met je zusje en morgen dan met je mama :D
    en allemaal gezellige dingen vandaag.... mooi toch

haha en die haren kunnen toch niet opboxen tegen de gezelschap van een dier ;)

ja van mij mag die koppijn wel zakken... het lijkt al weer wat weg te zakken...

@eliesja, ja dat is ook wel zo... laat het soms maar effe langs me heen gaan komt wel goed

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    eliesja, me vent zie al het moet dus wel die papiertjesm aar wordh eel vaak vergeten hihi ook dus door de baasjes. maar helemaal bij zoiets is het wle handig idd en als het goed is moet hij daar zijn nummers opschrijfen dan heb je alles op een papier bi jde hand.
    en jah de kaartrjes zijn uitgeprint we hebben er zin in hihi.

@mikmak, idd voor jou niet echt een fijne vraag maar aan de andere kant het is waarschijnlijk het enigeste watj e ma nu bezig houd en wat konstant door dr hoofd spookt. zelfde als waarschijnlijk wat als ik morgen wakker word doet ie het dan nog of niet? is dus idd wel begrijpelijk maar lijkt me voor jou als dochter ook erg vervelend. en die koppijn zal dat niet van al je stres komen dan want hangt natuurlijk wel aaridg wat op jouw schouders momenteel. erg vervelend allemaal hoor.

@noa, fijn dat je snel bij ka terrecht kan want kan, klinkt idd niet erg normaal dat dr lipjes steeds blauw zijn ik ken er tenminsten iemand die het heeft.

nou ik moet nog ff wat voor manlief bellen die is bezig een personeelsuitje te organiseren maar komt ern iet uit met die vrouw (duitster) dus kan ik ff bellen hihih zelfs de vrouw van de opc word aan het werk gezet hahaha.

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha mag jij het weer regelen, mannen!! :D

hier is onze menneke alweer wakker..pfff...de slaapjes worden steeds korter, vond het wel erg lekker.

Deel Deze Pagina