millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, ja kan stress zijn.. maar dan heb ik alleen 'smorgens stress hahahahahahaha

ja dat klopt... doet ie het of doet ie het niet...... dat is iedere ochtend de vraag... ik denk dan pjieuw ben niet gebeld dus hij doet het nog.... enz enz... maar ja ze zijn ook al 43 jaaar getrouwd ruim!!!! dus tja...

hahaha jij moet weer vanalles regelen.. die mennekes toch he... maar weet je is dat niet een beetje militairsvrouw eigen... dat je doorgaans meer voor je man moet regelen dan een vrouw hoeft te regelen met een niet-militair??? ;)

@eliesja, ja he de slaapjes worden idd steeds korter... maar ik vind het ook altijd wel leuk als ze wakker is.... de kleine doerak :)

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    inderdaad meiden allemaal leuk dingen op het prog. en ik vindt het we lekker een matje in huis. alleen me vriend is der nu niet en die weet nog van redelijk van niets. heb alleen een foto gemail hahaha. maarja ik moet er voor zorgen niet waar!!

@elis ik heb er van die houten beelden vandaan. en zo masker voor aan de muur. en zo trommel.me vriend is er al vaker geweest vandaar.'
    en wat jammer dat danny zijn slaapjes steeds korter worden. had je even rust hihi.

@mamasuus hihi jij mag je goeie duits dus weer ff gebruiken hihi mannen ook he!!

@mikmak inderdaad de haren wegen nie op tegen een maatje in huis. en ik moet er bog ff uit nu kan ik smorgens blijven leggen tja ook wel is fijn maar nit altijd hihi

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    just came bye to say ''HI'' :D !

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mikmak, tja gezellig is op het moment een groot woord hier haha, hij is gewoon een echte dondersteen.:x En gilt veel, ook zo fijn..NOT!!

@noa, oh dat klinkt wel leuk, beelden en maskers. ;)
    En weet je mannetje het al van het hondje?

@ly, HI, alles goed verder?

Nou de herfstvakantie is begonnen hoor, het gezeur ook..:(
    Danny: ligt op bed en heeft geen zin om te slapen.
    Alyssa: zeurt want wil wat gaan doen en papa ligt te meuren op de bank, zeurt dat ze dan maar een film wil kijken, maar weet alleen niet welke..;)
    Luke: verveelt zich en weet niks te doen en hangt nu maar buiten rond.

FIJNNNNN...

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee niet echt nee..

heb bloed geprikt of ik wel een eisprong heb en dat heb ik dus niet.
    dus nu aan de provera om ongi op te wekken .
    en daarna aan de clomid.

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ben daar niet zo mee thuis hoor, maar dat klinkt niet leuk allemaal.

En clomid wat is dat?

hoezo je ongi opwekken dan? Lijkt me ook niet fijn.

sterkte meis en een hele dikke digi-knufff

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zit nu op dag 40 .. heb nog geen eisprong gehad.
    dus nu krijg ik provera daarmee wek je een ongi op .
    dan moet ik dag 3 tot 7 aan de clmid ( dat zorgt dat ik een ei krijg ) en dan moet ik dag 10 naar de gyn om te kijken of t eitje groeid.

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Aha nu snap ik het. Is er dus nu ook uitgekomen dat je eigelijk van jezelf geen eisprong krijg?

hoop dat het allemaal snel voorbij is en je snel zwanger raak meis.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja deze maand iig geen eisprong gehad..

ja ik hoop t ook , thanx

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Vind het wel apart dan dat je wel altijd ongi bent geworden, zonder ei toch geen ongi? Of ben ik achterhaald dat ik het mis heb, want dacht altijd dat je ongi werd omdat je ei niet bevrucht wordt. :)

Maar dan is het niet zo gek dat je niet zwanger raakte..nou ik ga in ieder geval keihard voor je duimen straks.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh das minde ly maar wel fijn dat ze nu dan toch ergensm ee verder kunnen. hihi jah sorry zie overal altijd positieve van in

ooh ff gauw naar boven manneke is wkaker

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jawel zie er ook wel t positieve van in maar baal wel natuurlijk.. Xx

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jawel elisja op een gegeven moment denkt je lichaam . En nu ist klaar en ik gooi mn bloed eruit... Dus ja daarom ook zo vaak lange cyclussen denk

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @ly, aha dat is dan wel logisch ja..

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    jeetje er ligt er al 1, nu nog 2 te gaan...wat een gezeik vandaag..
    danny is nu echt in een rare fase volgens mij, om alles janken en gillen. en dan staat hij er echt als een debieltje bij, echt niet leuk. en moeders maar rustig proberen te blijven, kan m wel achter een betonnenmuur plakken.:x

en dan nog Alyssa, nou dat is een zeurpaus, niet normaal hoor. me man werd er nu ook gillend gek van, ik zeg ook, nou daar zit ik dus een hele week mee, lekker he!??;)

de oudste die luisterd ook niet, hadden gezegd vandaag bij niemand binnen, dus wij ff weg, hangt hij toch bij iemand binnen en dan vind hij het gek dat hij op tijd naar zijn bed moet!? Begrijpt er dus niks van..:(

maar goed heb weer ff geklaagd.;)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm eliesja das indd niet fijn ...
    als het nu 1 dondersteen was ;) , ipv allemaal...

succes met de kinders :D

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ly, idd wel flink balen das ook logisch ergens hoop je natuurlijk dat het gewoon niks was en het tussen je oren zit oid. en dat het dan de volgende mnd gewoon raak is.

eliesja, jeetje zijn ze weer lekker bezig dus pff kan me er wat bij voorstellen.

hier vanmorgen ff naar emmen voor verlenging van mob van manlief maar zit nogal een verschil tussen internet aanbieding en die van de winkel was het er dus ook nog niet echt zo mee eens. dus nu zijn we hele middag al op pc ant kijken pff word je ook neit vrolijk van haha.

madam die hoest nog steeds heel erg dus dat schiet ook niet op, duncan is ook weer lekker dwarsig en begint steeds vanuit kruipstand zeg maar te gaan staan en dan echt lang nu dus alleen de stappies nog hihihi. en dna nog weer zijn kiezen he wanty hij heeft nog steess met vlagen flinke dunne en rooie kont.

morgen gaan we naar k3 hihi madma heeft er erg veel zin in. voor de tijd ff maccen dacht ik en dan op naar enschede.
    nou ga nog ff relaxen op de bank had een wijntje bij eten net en ben toch een partij wazig miss ook door de warmte van de houtkachel erbij want is heir best warmpjes.

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Cool naar k3 ja :) zou zo meegaan hihi !

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, dus duncan ook vervelend hihi.

Nou heel veel plezier vandaag bij K3.

Vandaag verjaardag bij vrienden. verder weinig doen.

lekker genieten van de zondag!

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    dank je..

Deel Deze Pagina