millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd veel plezier vandaag bij k3 suus !

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
  3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    thanx meiden we gaan ons zo voorbereiden ff tutten ed hihihi madma wil ook make up en moet dr haar ook nog doen. en die van mij en alles voorbereiden voor de mannen hahaha

leuk bakkie eliesja hier net ook ff moor in met doggies altijd lekker ff frisse nues gelukkig kunnen we het lopend doen want de doggies waren zo goor als wat.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha oh al echt een dame!! have fun

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    leuk suus ! ben benieuwd hoe t was :) ??

eliesja, ja had erop gereageerd leuk !

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou het was super leuk hoor hihi, madam had het prima naar dr zin. lekker springen en gek doen. en we stonden nog lekker met laatste liedje helemaal vooraan kon ze ze perfect van dichtbij zien erg leuk dus. ben nu wel bekaf hahah en madam volgensm ij ook wel. dus we gaan dr zo maar ff klaar maken voor dr bedje

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad.

hier was de verjaardag ook weer gezellig.

zo ff in bad en dan naar me bedje en dan kan de vakantie beginnen.;)

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    leuk suus ! :) fijn dat madammeke t ook naar der zin had :D !

x

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

nou danny ligt. vanmorgen lekker wezen fietsen, de fiets in de auto gezet en ergens naar toe gereden. Daarna ff ikea geweest, donut gehaald en verders niks. nu is het even rust haha.

hoe staat het met jullie?

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    met mij staat het ... ehh moe en afwachtend...

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

niu wij hebben druk weekeend achter de rug gehad. vandaag naar e kinderarts. ze hebben goed naar haar hartj geluisterd en daar was niks mis mee. wel hebben ze bloedgepriky met de hoop dat ze daar wat in kunnen vinden.

ze gilde moord en brand. en toen moest ze ook nog voor een 2x geprikt worden.want de eerste keer ging de naald er uit en zat alles onder het bloed hihi

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff gelukkig maar dat er niks mis was met t hartje :) zal toch wel een opluchting zijn geweest dat je dat iig hoorde.

gerem wel van t prikken ...

x

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lyd ik was zeker blij om dat te horen maar ze houden der wel in de gaten

hoe is het om niet mer met een militair te gaan hihi is hij nu elke avondt htuis of was hij dat al?

owja me broertje is vandaag vetrokken voor een jaartje naar de antillen lkker beroep als militair

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja hij was al wel iedere avond thuis gelukkig!
    alleen dan niet met oefeningen natuurlijk ..

phoee jaartje naar antillen .. wat moet ie doen dan daar ??

x

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai nou hier vandaag met duncan naar de tuv hihihi hij is weer goed gekeurd is nu 79 cm en 9330 gr hij was dus met gewicht redelijk naar onder gegaan zit op de onderste lijn nu. net zon mager ding als zijn zus was. maar ibj hem zie je het minder hoor. ook hier bloed geprikt om te kijken of zijn ijzer nu goed is was hier ook moord en brand hoor zo zielg.
    madma heeftn og meer medicijnen voor de hoest. en duncan mocht geen enting omdat ie ook begint met hoesten.

noa, zo fijn dat hartje goedi s meid das dan idd opluchting en vervelend he die prikjes voor bloed vorige keer was het hier in het hoofd dat spoot er echt uit haha helemaal een feest dus....

nou moet nog veel doen dus kom later weer turg hoor

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

@noa, dus nog even afwachten wat de bloedtest zegt. gelukkig verder niks gevonden.

verder even ego-berichtje..

gister van de trap gedondert, jeetje wat een pijn heb ik zeg..:(
    boven op de zijkant van me rug..ben echt beurs..was zelfs nog ff out gegaan..gelukkig ben ik goed opgevangen door me oudste knul en me man..gebeurde gister rond half 10 s'avonds..

nou was dus erg schrikken voor alle.

geen oog dicht gedaan vannacht, dus zo al naar me bedje.

morgen wel proberen te werken.

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lyd hij mis marinier en gaat daar dus een jaartje heen voor een wal plaatsing.

@mamasuus fijn dat duncan goed gekeurd is. en bij julle dus ok bloedpirkken nooit fijn he.
    hopekijk is zijn ijzer goed.

nou meiden en vandaag naar de kapper gegaan het is nu choco bruin met goude strepen lekker opgeknapt dus.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen allemaal,

meld me effe hier

@mamasuus, mooi jij een leuke voorstelling van K3 gehad

@noa, ja gaat je man aan wal solliciteren... dat zou wel fijn zijn

@eliesja, auw....

hier een een paar heftige paar dagen gehad.... heel druk weekend achter de boeg gehad.. bezoek en op bezoek gaan.... en maandag werd ik abrubt van mn werk gebeld ik moest naar mn ouders komen want het ging niet goed met mn vader.... gisteren ook niet gewerkt... en het komt er op neer dat we de dagen kunnen gaan tellen dat hij het tijdelijke voor het eeuwige gaat verruilen...

1 long werkt al niet meerr, de andere nog maar voor 10% snakt dus naar adem, hij is zwaar uitgedroogd en heeft daarmee dus een verminderd bewustzijn, hij krijgt zwaar morfine en aan een medicijn dat het snakken naar adem wat minder maakt, eet nagenoeg niet drinkt minimaal, 52kg, kan niet meer op zn benen goed staan, zn bloed wordt niet meer goed door zn lichaam gepomt dat wil zeggen dat als hij gaat zitten het bloed hem letterlijk in de benen zakt, en je ziet hem wit/grijs wegtrekken, we mogen hopen dat ie het weekend nog haalt.:(
    mijn moeder kun je voorlopig wel ontoerekeningsvatbaar noemen... die kan geeneens alleen naar de winkel want die loopt rond als een kip zonder kop, en is overspannen gestresst en lopend op tandvlees :(

einde van dit positieve bericht :(:(:(

voor de rest ben ik zelf doodmoe, en kan gelukkig wat van huis werken als het nodig is.. wat ik vandaag dus dan wel aan het doen ben.... en als er nood aan de man is dan ben ik in 2 minuten daar.. gisteren ook nog een discussie thuis met manlief... tja die loopt ook op eieren, maar goed dat is uitgesproken dus is oke allemaal

nou ga effe werken doeiii

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi mikmak

wat een rotnieuws, ookal weet je dat het er aankomt het blijft rot.
    ik wil je dan ook veel sterkte toewensen voor de aankomende tijd. en je baas snapt het denk ik heus wel dat je nu niet echt goed kan werken.

en wat betreft mijn vriend die gaat niet naar een walplaatsing die moet voorlopig 3 jaar op deze boot blijven. me broertje heb een walplaatsing gehad op curacou

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eliesja AUW !!

pff mikmak ... dat lijkt me het ergste om te zien.. dat het echt op zn einde is... sterkte meid ! en succes deze dagen..

Deel Deze Pagina