millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, sterkte ermee meid kan me voorstellen dat dit zo niet echt prettig is. voor iedereen niet.
    logisch dat je er nu ook erg onder lijd.

eliesja pff auw zeg van de trap is nooit prettig

nou hier druk druk druk dus ga verder...

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    jeetje elies lees het nu pas.wat balen dat je van de trap bent gevallen, gelukkig was je man thuis.

ik ken de klachte, ben vroeger regelmatig van de trap gegaan.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    en we blijven hoesten hier haha verder niks bijzonders....

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

nou gaat hier nog steeds niet helemaal lekker, veel pijn nog, dacht dat het wel steeds beter zou gaan, maar na veel lopen en van alles doen, moet ik echt ff op de bank gaan liggen, zo'n pijn heb ik dan.:(

morgen zou ik dus naar een concert gaan, maar twijfel wel erg of ik wel zal gaan.:( Wil het daarmee niet erger maken dan het al is.

@mikmak, jee meis, wat een ellende zo, je weet het, maar wat is het toch zwaar en moeilijk. Erg klote hoor het ernaar toe leven, bah.
    heel veel sterkte de komende tijd. knuff

@mamasuus, dus nog steeds aan de kuch bij jullie! minder.

@noa, hoe is het met het hondje afgelopen? Wat vind manlief ervan?

verder weinig nieuws.
    Alyssa en Luke zijn bij me schoonma en heb nu alleen danny.
    die gooi ik zo op bed :D

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hey meiden

hier gaat alles lekker, net een brief gehad dat ik op gesprek mag voor 15 a 20 uur in de week. dat moet te doen zijn lijkt me als me vriend weg is.

@eliesja oei pijn in je rug is niet fijn. hopelijk is het snel over.
    en lekker rustig bij je zo te horen.

de hond heb ik niet genomen, de verhalen klopte niet helemaal...
    en me vriend had hem liever zelf gezzien.

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, oh wat leuk, lekker even wat anders. Dat zijn best mooie uren toch!

Ah ha, nou beter dat je het niet hebt egdaan. Mischien idd samen een hondje uitkiezen, maar de verassing was leuk toch!;)

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    pffff belt me schoonma net weer op, wil Alyssa naar huis, zit daar partijtje te janken...grrrr...ze ging nog ff proberen of ze mee wilde de eendjes te voeren, anders moet ik ze zo al weer gaan halen. en dan wil luke natuurlijk ook niet meer blijven.;)

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmmm dat schiet ook nii op eliesja ...

hier niks bijzonders dag 7 (van de 10 ) van de provera en nog geen ongi..

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh minder, had je dus wel in die 7 dagen ongi moeten worden?

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heb nog niks gehoord, dus hopen dat ze nog wil blijven.;)

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    nou me schoonma belde weer, maar dit keer zaten ze in de tram naar de kinderboerderij, dus het ging weer goed.:)

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ly, minder zeg dat het dan nu nog niet komt lijkt me lastig dat gewacht.

eliesja, ach gelukkig willen zen u ineens weer wel haha miss had ze iets boos gezegd oid dan wil ons meisje ook ineens niet mewer als ze iets niet mag ed hahaha. minder dat je nog zon pijn hebt zeg.

noa, zo leuk dus miss weer aan de arbeit. en toch maar niet een doggie is ook wel leuk naturlijk lekker samen kijken ernaar.

heir ff lekre pech zit de oefentoelage er niet bij van manlief grr zijn toch twee wk en ben het hard nodig momenteel grr. want moet zeggen dat papadag leuk is hoor maar kost toch uiteindelijk wel wat. nou jah kan ik me vaast proberen aan te passen want volgend jaar komen er haast geen oef meer bezuinigingen he.

goh hier ook nog wat trouwens, was me vent met zijn broer aan het chatten van de wk. stuurde hij ineens "waarom heb je dat nou gedaan"dus wij huh hen hij jah kinderbescherming .. dus wij helemaal huh wat. blijkt nu dus dat me schoonzussie een brief heeft gehad van kinderbescherming voorhun 2e van de 4 van een anonieme tip. ze komen vandaag schijnbaar al langs en moeten nog met die jongen naar arts ed. lullige is dart ik meteen ana hun dacht toen ik het las haha maar jah wat wil je ook ze is 27 heeft 4 kleine kids zit altijd bij dr ma en werkt ook nog eens. gene wonder dus... en had al wel eens gehoord van mensen daar dat ze behoorlijk grof was tegen de kids als ze alleen thuis is. maar jah dat weet de rest natuurlijk neit. maar goed wel lulig dat ze dan aan ons denken.. ok ik mag ze niet maar zoiets zou ik neit snel doen. ik heb ze la een jaar niet gezien of gesproken dus waarom zou ik het uberhaupt doen....

na jah we wachten wel af ben benieuwd hoe sznel ze weer ervan af zijn.

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dat zou idd wel eens kunnen, maar dat zegt me schoonma natuurlijk iet, hoor het straks wel van Alyssa..:D

idd knudde als die oefentoelage er nog niet bij zit..:x

oh lekker dan, dat jullie verdact worden..lekker boeie, julie weten wel beter.
    Maar jee zo jong en al zoveel kindjes en dan ook nog eens werken..das pas druk!!:$

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou idd dus verbaasd me niks hoor dat ze zon brief hebben gehad. zo hebben ze ook een hond dacht boxer oid en daar doen ze dus ook niks mee dr man laat hem savonds een keer uit en dat is het wel zelf is ze altijd bi jdr ma en dan is de hond alleen thuis zo zielg. hun eerste ging dood aan een zeldzame fokkers ziekte oid en toch namen ze weer een nieuwe terwijl ze echt niet geschikt zijn voor honden dus als ik zou bellen zou het voor de hond zijn hahaha. die is echt te zielg.

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ach dat meen je niet, das idd wel erg zielig zeg. dus er kunnen genoeg mensen zijn die haar hebben aangegeven, dus zo gek is het niet.

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesje ow komt bekend voor zo kan me nichtje ook zijn hihi.
    wel fijn dat ze toc bog met oma weg zijn geweest

en die uurtjes zijn inderdaad mooi. werkte eerst 28 toen 24 toen 18 en toen 16 en tja toen niet meer omdat yas kwam. en nu wou ik wel weer wat gaan doen. hoeveel uur werk jij?

@mamasuus w balen dat de toelage der niet bijzat. vooral als je het nodig hebt. en wat raar van ej schoonzus en ik zou der niet aan moeten denken 27 4 kids en nog werken en dan de hond. vindt het zieligt voor dat beest.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh suus wat een rotstreek zeg !! ipv dat ze het vragen ?!? tss.... ( zo van : ik heb een anonieme tip gekregen door de kidnermishandeling komt dit misschien van jullie ?! )

hier vandaag ferdi zn eindafrekening om t zo maar te zeggen gekregen RELAXX :) hihi .. (ging totaal 30% af van zn totale premie dus was nog lekker )

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    dat is lekker lyd!!!! goed begin van het het weekend hihi

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat klink goed ly,

hier kreeg ik ook nog te horen van anlief dat ze schijnbaar de kosten voor niet dagelijks heen en weer rijden gekort hebben en dan met trug werkende kracht vanaf juni dus ook nog eens 200 eraf getrokken waarschijnlijk. zijn dr al veel die bond hebben gebelt en zodra wij strookie hebben doen we dit ook aar. dit zouden ze hebben gedaan omdat treinkaartjes goedkoper zijn geworden dusw dan korten ze ons ook maar. maar degene die elke dag rijden die korten ze niet echt belachelijk dus grr. hebben dus gewoon deze mnd 600 minder dan geplant pff en das nog al wat dan he. grr ben dr echt boos van maar jah je doet er weinig aan he. meer geven ze toch niet haha.

en idd van die hond is erg sip ze hebben hem al eens met een gedragsfiguur proberen te herplaatsten maar daar was schijnbaar geen goed gevoel over oid. dus nu is ie nog daar.

na zal eens wat gaan doen ff hout op de kachel ed. manlief is met yasmine een tunnel aan het maken van papier machee voor dr trein hihihi. en ik zit dus hier met een moeiig manneke omdat we de halve dag aan het reizen waren voor boodschappen en telefoon vor manlief.

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ow wat balen zeg!!!!! rot defensie ook mijn vriend is ook veel weg geweest voor zijn opleiding en die kon het ook alles indienenen want werd allemaal vergoed. hopelijk krijgen jullie als nog het geld wan 600 os aardi wat.

en wat leuk dat je man samen met yasmine een tunnel maakt. voor de trein. en je kleine man dus moe.

hoe is het weer bij jullie?

Deel Deze Pagina