millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    lekker vochtig hoor hier net als overal denk ik lekker guur weer hihihi maar wel sellie. manlief gaat als het goed is de trap straks gronden en breng ons kleine mannneke op tijd naar bed die krijgt ook nog eens zijn tweede kies onderin nu pff echt af en toe haha

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

nou Alyssa is paar daagjes logeren bij mijn moeder. vanmorgen weg gebracht. Woensdag komt ze weer terug.

@noa, ik ben ook van 24 naar 18 gegaan en nu naar 8 uur in de week. Maar yah heb nu wel 3 kids dus beetje lastig dan. en die ene dag komt me ma oppassen. wil geen gebruik maken van opvang of bso dus vandaar dat ene dagje maar.;)

@ly, zo das wel lekker dat die premie binnen is, al plannen ervoor?:D

@mamasuus, ach duncan weer een kiesje!:(

Hier is het weer ook wisselend, flinke buien, dan weer zon..hebben vandaag al heel veel regenbogen gezien!:)

verders weinig nieuws

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ow kiezen zijn niet fijn, ons meisje heb er gelukkig weinig last van gehad.

@elies ow lekker ff 1tje uit ligeren en jij werkt er dus 8. wel lekker
    deze baan is vor 15 a 20 uur dat is ook echt de max aabgezien mijn vriend altijd op zee zit. en ze gaat dan naar mijn vader en ze vrouw maar daarna wel naar opvang dus moet kijke wat het dan gaat koste want ga niet voor de jan l*l werken natuurlijk. en we willen toch wel voor nummer 2 gaan over niet al te lange tijd.

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ehh .. trouwen apart zetten , shoppen , rekeningen betalen ;)

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, idd eerst kijken wat je er aan overhoud, ook een reden dat het voor mij geen zin heeft, breng alles dan naar de opvang, blijf ik liever bij me kindjes, hoe fijn ik werken ook vind!

@ly, nou je hebt het aan mooie dingen uit te besteden hihi.;)
    alleen jammer van de rekeningen:D

Nou ik ga zo toch maar even langs de hap..heb nog steeds giga pijn met een branderig en stekerig gevoel op de plek waar ik ben gevallen. zekere voor het onzekere.Toch!!?

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm indd ja .. misschien wel iets 'meer' dan alleen pijn ..
    succes .. we horen t wel ..

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lyd klinkt wel goed je bestemmingen allesn de laatste wat minder natuurlijk hih

@elies inderdaad ik doe het ook niet als ik er maar beetje aan over houdt. dan bloijf ik liever thuis ookal vindt ik werken ook leuk.

en ik zou ook maar even naar de hap gaan laat je het even weten wat het is.

zag trouwens op mikmak der hves dat haar vaders was overleden. echt snel gegaan.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oeh indd.. hmm s ff kijken..

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ja dacht zeg het maar even bij jullie, ze zal voorlopig niet komen denk ik.

ben je al ong lyd?

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh heb mikmak niet op hyves :S ... raar..
    hoe heet ze ?

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee nog niet ongi ... morgen laatste pil provera .. en dan binnen 2 tot 6 dagen ongi worden..

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lyd oke nou hopen dat de clomid snel werkt. bij me vriendin was het de 1e ronde raakt dus ga ook voor jullie duimen.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ly ze staat bij mij als laatste krabbeltje heeft zzelfs dus nog ff de moeite genomen om ff te laten wetne dat ze de komende tijd heir niet komt.

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden.

Even vanaf mijn telefoon. ;)Gelukkig niks bijzonders aan me heup. Heb het gewoon zwaar gekneusd. Door die enorme bloeduitstorting krijg ik dus dat nare gevoel en die steken. Kan nog wel ff duren ook. ;)

@ly, zal ook hard gaan duimen dat het de eerste keer gelijk lukt.

@mikmak, meis heel veel sterkte. Mocht je van je af willen schrijven mag je me altijd pb-en. Weet hoe kut het is om je pa te verliezen. Heel veel sterkte voor nu en de aankomende tijd. Knuff

@mamasuus, sterkte met babbelen.

@noa, groot gelijk hoor en vooral als er nog een tweede kindje mag komen.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gelukkig eliesja! :) rustig aan dus..

thanx meiden ik hoop t ook !!

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lyd, ik zal je effe op hyves zoeken...

Nou meiden de laatste loodjes.... wat wordt je zo'n periode geleefd zeg... donderdag nacht werden we om 1 uur uit bed gebeld dat het wel eens zover zou kunnen zijn.... nou alle 4 de kids waren in no-time bij mn moeder.. mn zus was er al. we zijn de hele nacht met zn alle bij hem op de kamer geweest, mama naast hem, mn zus en ik op het bed ernaast.. mn oudste broer ging maar wat facturen betalen (ze wonen boven de zaak namelijk) en mn andere broer had zn slaapzak meegenomen en heeft weer in een ander bed gelegen, als we allemaal daar waren hebben we wat herinneringen opgehaald en gehuild, gelachen alles eigenlijk.
    hij is de nacht nog doorgekomen (comateus dat wel) en om 1 uur smiddags wilden mn zus en ik effe naar huis, douchen slapen en terugkomen als de kids in bed lagen.... op het moment van overlijden om 4 uur smiddags waren mn zus en ik thuis, mn ene broer was effe in de werkplaats en mn andere broer de post halen... bij mn moeder ging de telefoon en ze nam hem in de huiskamer op, mn oudste broer dacht ik kijk nog effe om de hoel en riep mn moeder, hang de telefoon maar op hij is overleden.....
    iedereen werd weer gebeld, binnen 2 uur stond de dela er om papa mooi te maken voor de opbaring, wij de 4 kids hebben hem aangekleed de jongens het ziekenhuisbed verplaatst naar een andere kamer en vervolgens is hij er in gelegd....
    de volgende dag kwam er weer iemand van de dela om kaart uit te zoeken, moet het in de krant... de dienst, waar en ga zo maar door.

zondag zijn de kaarten verstuurd, gisteren hebben we de dienst samengesteld, het plekje op het kerkhof uitgezocht en de bloemen besteld... tja het is wat, alles gaat met ups en downs en dat zal voorlopig nog wel zo zijn.. donderdag wordt hij begraven....

voor de rest heb wel gelezen, maar vandaag laat het geheugen me even in de steek. ik ga in ieder geval hier effe opruimen want het lijkt alsof er een bom is ontploft in huis.... tot laters

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh lieve mikmak, wat verschrikkelijk he...en vooral dat regelen.het is nu zo definitief.. nu ga je een fase in dat geleefd wordt door het regelen... de begravenis, maar dan, dan wordt het verschrikkelijk, vooral voor je moeder, jullie gaan straks naar je gezinnetje terug en dan heb je wat afleiding..moet dan zo aan me moeder denken..:(:(
    komt sowieso nu helemaal naar boven...zit ook ff potje te janken nu...sorry..
    Heel veel sterkte meis.. met dit enorme verlies. knuff..

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    zo nu ff tranen weg...:)

danny is nu even op de peuterspeelzaal, de oudste ligt nog op ene oor, dus ff rust in de tent!!:)

danny is heel erg aan de kuch en mennnn wat is dat ventje s'morgens vroeg wakker zeg..pfff, hij is gewoon 6uur al klaar wakker..:(
    Ben benieuwd hoe dat met dat uurtje terug gaat straks, hopenlijk geen 5uur ofzo.;)

vanavond weer proberen te werken, op een rustiger tempo dat wel, maar die extra centjes zijn wel erg welkom, vooral met de feestmaanden voor de deur!!

gaan jullie nog wat met halloween doen?
    hier gaan de kids verkleed langs de deuren, dus ff wat aan verkleedspullen scoren..en lading snoep in huis halen.;)

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @eliesja, ja het heel erg definitief.... en dan wil ik me tot werken zetten, maar ik kom er niet aan toe.... net ging de deurbel weer heeft een dinnetje van mij een hele grote bos witte rozen laten bezorgen bij me... nou de tranen gingen direct weer vloeien.... net mn moeder aan de lijn die me vraagt wat ze met zijn kleren moet doen? weggeven.. weggooien... flesjes met aftershave... zou iemand ze willen hebben.... ze stond de was te strijken waarin mn vader nog had gelegen die nogal besmeerd waren.. als je begrijpt wat ik bedoel... ze herkend de mensen zelfs niet die haar aanspreken op straat om haar te condoleren.... pfffff
    ik ben strakjes wel weer blij als de begrafenis is geweest en dat je weer je normale leven kan oppakken... ja en met 100.000 herinneringen natuurlijk.

en dat is ook zo wij gaan terug naar ons gezin, maar zij zal toch alleen dr weg weer moeten vinden...

maar meissie, huilen mag.. een dinnetje van mij zei me vanmorgen dat je je er niet overheen hoeft te zetten en dat je als het zo is best verdrietig mag blijven zijn.... ondanks dat alle mensen zeggen.... ach over een tijdje ben je er weer overheen.... nou dat wil ik niet en zal er alles aan doen mijn vader levend te houden in mijn gedachten.....

nee hier geen halloween feestjes.... helemaal geen feestjes tot 1 november mijn nichtje 9 wordt...

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ach wat rot voor je ma zeg...ze weet het even niet meer..maar wil ze nu al alles weg doen van je pa?? Kan dit niet beter wachten tot ales achter de rug is..straks krijgt ze spijt en wilde ze juist die dingen bewaren..

weet ook wel, dat als ik wil janken ik dat ook lekker mag doen,ook al is dit nog over 2 jaar... maar hou me toch best groot voor me kids..
    pak mijn momentjes wel..eigelijk te weinig..:(

hier is het alweer bijna jaar geleden..21 december..de verschrikkelijkste dag uit mijn leven..bah gaan we dat weer krijgen..:(

Deel Deze Pagina