snap dat je niks gaat doen..ales op zijn beloop..eerst dit en dan een weg verder zien te vinden met het verlies...
@mikmak wou je heel veel sterkte toewensen deze moeilijke tijd. het is niet niets je vader verliezen. dikke knuff voor jouw. @elies ow fijnd dat het niks ergs was en werkze. hier doen we niet aan halloween.
mikmak je hebt me al geaccepteerd .. had je al gevonden .. pff heavy hoor je verhaal .. zat hier met tranen in mn ogen.. wil je echt heel veel sterkte wensen !! t zal indd de komde dagen in een roes voorbij gaan , en tuurlijk mag je verdriet hebben ! dikke knuffel meis ! en heel veel sterkte de komende dagen ! x
@lydia, ja haha zag het later toen ik naar hyves ging dat je al een uitnodiging had gestuurd. nou hier weer hectiek op en top.... gisteravond kwam mn moeder binnenlopen met mn tante en zei ze dat mn broer bezig was met een foto van mn vader voor de bedankkaartjes... ik huh. mam die zijn niet geregeld want die wilde je niet...... vanmorgen effe langs me ma gegaan nog effe met mn tante gepraat... daarna naar huis proberen te werken, maar niet gelukt in plaats daarvan mn broer gebeld en gezegd wat me mam zei... dus ik stelde voor alsnog die kaartjes te regelen met de uitvaarder.. kijken of dat nog ging.. even ge-googled wat je er normaal opzet.... de uitvaarder gebeld en ja het kon nog net.. mn broer gebeld dat ie me de foto doorstuurde, tekst geschreven wat er op de rouwkaar staat en dan het bedankje van ons mn vaders naam en geboorte en datum overlijden.. morgenochtend voor de begrafenis komen ze aan
nou ja om het dan maar af te maken, had ik me moeder daarna nog aan de lijn en ze zei.. ja heb toch maar een nieuwe broek en vest gekocht maar ik denk dat de broek korter gemaakt moet worden.. maar dat doen we strax wel als jij hier bent.. rond een uur of 7.. nou dat lijkt me niet zo'n goed plan want dan komen ze van de dela met de kist om papa erin te komen leggen met ons.... dus dan kom ik wel in de namiddag om te bepalen of de broek korter moet... kortom, is sta nu al te koken, ga strax linette halen eten hier rond 17.00 om dan naar mn moeder te gaan om naar haar broek te kijken hoe onbenullig druk kun je zijn.... vervolgens maak ik bijna nog een ongeluk deze ochtend toen ik van mn moeder naar huis reed... domme k*t wilde keren op de weg en liet mijn voorganger door en begint ze 1.5 meter voor me snufferd de weg op te rijden.... ze stak ook nog haar hand op.... nou ik heb volle patrol geremd en wat bij moeten sturen, maar ik gleed door hoor.... ikke het raam open gedaan of ze nog goed bij dr hoofd was en of ze een doodwens had door zo te rijden.... grrrrrrrr ik reed f*cking in de Jeep van mijn vriend
hmzzz indd .. wat een geregel ook en dan ook geen duidelijkheid.. zal ookwel door de roes van jullie mam komen dat ze het niet meer wist dat ze zei dat ze dat niet wilde... hmm.. en de broek vermaken nog.. indd en dan nu al koken.. nou lekkere kut indd op de weg !! ben blij dat het met een sisser is afgelopen !
mikmak, jeetje meid tis allemaal wat zo he. heel veel sterkte in ieder geval de komende tijd en ook morgen . je word nu echt nog ff geleeft als het goed is kun je straks weer rustig aan alles proberen te verwerken en alles op een rijtje zetten. dan heb je de drukke tijd achter de rug. hier vandaag naar oogarts met madam en ja hoor ze moet een brilletje pff ze wil graag een lila kleurige hebben met rose dus ben benieuwd wat ze hebben. ooh jah enn duncan is gister naar kapper geweest voor het eerst nu heeft ie echt een kort jongens koppie hihihi.
oh een brilletje heeft ze een grote min ? (sterkte) noa zal hier ff t verhaaltje plakken wat ik ergens had getypt: mn zusje (19)heeft een kindje troy (2,5) ik ben vanaf zn geboorte al helemaal gek op m en heb altijd voor hun klaargestaan ! (hijs van juni 2008) de papa heeft 2 jaar bij ons thuis gewwoond ( bij mn ouders met mn zusje en troy) en heeft nooit naar zn kind omgekeken . vaak ruzie enz.. nu was het n maand geleden uit en was hij weg ( EINDELIJK DACHT IK!) , en had ze een nieuw vriendje.. nu was het 3 dagen terug ineens uit en is ze met troy eruit genaaid naar dr ex en gaan ze in een chalet op een camping wonen. ik heb altijd voor haar klaargestaan, hij heeft nooit iets gedaan met troy.. en ze is zo fucking naief en zegt alleen maar : ''boeit mij niet wat jullie vinden ik doe toch watr ik zelf wil en ik wil kevin (haar ex ) ! ons mam en pap hebben ALTIJD alles betaal en de kinderbijslag mocht ze altijd leuke dingen voor troy voor kopen enz.. en nu doet ze zo.. en lult ze tegen iedereen dat ons pa haar uit huis heeft gezet enz.. pff ik heb de ogen al uit mn kop gejankt omdat ik me niet voor kan stelllen dat ik troy nu niet meer zo vaak zie ( zag m zeker 2á3 keer per week ) .... pffff.... zo dat is er even uit.. ( hoop een beetje logisch )
Hallo allemaal, zou me erg graag bij jullie melden, de militairsvrouwen! Manlief is eergisteren op uitzending gegaan, de dag ervoor op de echo mogen zien dat we na 2 miskramen toch weer zwanger zijn van ons tweede kindje. Zou het fijn vinden om hier af en toe eens mee te kletsen....
welkom pino !! wat super zeg ! natuurlijk niet van de MK , maar dat jullie net vooradat hij we ging nog zoeen super nieuws kregen ! ik ben hier illegaal wanyt mij vriendje is sinds 2 weken de dienst uit ! maar tijdens zijnuitzending heb ik super veel gehad aan dit forum en deze club militairsvrouwen ! waar istie heen ?
Dank je wel, het is zeker super nieuws hoor en we zijn dan ook echt heel erg blij. Hij is naar Afghanistan toe, tot maart, hopelijk iets eerder maar op de een of andere manier hebben wij altijd de langere uitzendingen... Haha illegaal, das een goeie! Werd zijn contract niet verlengd of wat het een bewuste keuze om uit dienst te gaan?
hey meiden @mikmak pff hety is zo te lezen een zware tijd voor je dikke knuf. @mamasuus hihi yasmine aan een brilletje zal der vast leuk staan. die kleurtjes heb mijn zusje toen der tijd ook in de bril gehad dus moeten jullie vast wel ergens tegen komne. @lyd jeetje wat een verhaal meid. snap dat je daar verdrietig om bent.hopelijk kan je hem toch wat vaker zien. ben ej al ongi? @pino gefeliciteerd met jullie zwangerschap. toch een spannende tijd en in verachting en je man weg. jij bent dus al aardig ver als die terug komt. hoe ber ben je nu? mijn vriend komt over 2 weken terug. en dn in jan weer voor paar maandjes.
@noa307 Ben nu 7 weken en 1 dagje, dus ben al een eind in de goede richting als hij thuiskomt. Waar zit je vriend dan en wel heftig als hij zo kort daarop meteen weer weg moet...
hey meiden, bent ik weer.. @mikmak, jee wat een drama weer meis, lb van die broek, maar ja je mams zoekt ook wat afleiding. Komt nu ook wel veel op haar af.. sterkte meis knuff. @mamasuus, dus madammeke moet een bril, wel leuk als ze die dan in roze hebben hihi Duncan naar de kidknapper geweest, ging dat goed?? zat hij stil dan??hihi @noa, ben je het al zat zo alleen zonder mannetje? Even terug en dan weer tijdje weg..ble..zie zelf wel even tegen 3 weken straks op en dat is maar 3 weekejs hihi. @lydia, jee wat een klote zooi met je zusje zeg. Hoop dat ze nog een keer een helder moment krijg en die ex dumpt!! @pino, welkom hier meis en van harte met je zwangerschap, leuk nieuws nog voor hij weg ging, maar wat gaat hij lang zeg!! en hij heb de pech dus dat hij nog daarheen moet?? Mijn vent moest eigelijk ook, maar dat ging gelukkig allemaal niet meer door met al die bezunigingen. beterrr. Alleen straks voor 3 weekjes senagal. hier ligt alles.
Pino hij heeft er zelf voor gekozen want kon eik n onbepaalde tijd contract krijgen.. Heeft nu ook gewoon eervol ontslag gekregen.. X
ff snel wanty meneer huilt we hebben een roze uitgekozen een lekre simpele van 19 euro haha dr was een vele mooiere maar die was 89 tjah dan eerst maar ff goedkoop proberen he ff zien hoe ze er mee omgaat. en die had ook kleine brilleglazen zodat ze erover heen kon kijken das ook neit goed natuurlijk en het is nu vooral nog voor de functie om dr ogen beter te laten worden mocht ze voor altidj een moeten kunnen we altijd nog kijken naar een dure .
zo was ik maar weer. @mikmak, sterkte nu meid zal wel wer flink zwaar zijn nu een dag erna.. @lydia, zo meid wat vervelend met je zus zeg begreep al niet waarom het op je hyves stond.. kan me voorstellen dat je er oo kbehoorlijk boos ombent nu. @eliesja, jah stilzitten deed hij wle hoor bij mij op schoot want toen ie inde kinderauto zat begon ie te huilen haha. @noa, hihi dus toen ook al zulke mooie brilletjes. hier is hetn u een soort van oud rose kleur geworden de goedkoopste die er was haha dr was een ander die echt mooier was maar dus ook behoorlijk duurder en met kleinere glazen met dus kans dat ze errover gaat kijken en dat moet natuurlijk neit he. ze heeft geen sterke sterkte hoor haha +0.25 rechts en +0.50 links. valt dus mee den kdat veel mensen dit hebben maar ze willen de zekerheid nemen en dan toch eerst maar bril hetk an zijn dat het erdoor beter gaat worden dus dat laten we dan maar hopen he. en anders gaan we volgend jaar toch voor de mooiere duurdere bril maar eerst maar eens proberen haha. nou ga snel nog wat doen voor manlief thuis komt hihihi
hey hey, @mamasuus, dus het is een roze geworden, leuk kleurtje hihi..idd eerst even kijken hoe ze hiermee omgaat! we(ik vooral haha) gaan onze slaapkamer een nieuwe look geven. Hebben nu een bruine muur achter ons bed en die gaan we weer wit verven en dan doen we daar tegenaan een fotobehang. deze om precies te zijn: Bekijk bijlage 104441 ben benieuwd hoe het gaat worden. Duurt wel even hoor, voor we dat gaan doen, denk pas in de kerstvakantie. Maar jullie houden het eindresultaat tegoed. (of jullie willen niet kan ook hihi)
eliesja, mooie foto meid en tjah nou jah vooruit dan je mag het laten zien als het af is hahaha. pino, sorry bedenk me net ineens heb je nog neit welkom geheten dus bij deze welkom hier. heftig dan om deze dingen nu allen te doen. wij ontdekten het de laatste keer ook mar gelukkig moest me vent niet zo lang heen hij was toen van begin feb tot eind mrt dus was precies 12 wk toen ie trug was en hebben het toen samen verteld tegen iedereen. hij heeft alleen de eerste echo gemist maar woon in dld en hier hebben ze gelukkig elke keer een echo. nou ga verder de kids zo maar naar bed doen want de oudste is zo jankereig als wat pff en de kleine begint ook al...