@pino ow 7 weekies leuk hoor. mij vriend heb nu een oefening gehad, en is dan in totalal 6 weken weg geweest bvolgens mij. @elies ik moet eerlijk bekennen dat ik er eigenlijk helemaal niet o erg in heb dat hij weg is heb het best druk ik wist genees wanneer die terug kwam dat heb ik van de week maar ff gevraagd hihi. wat een gaaf behang. onze kamr is nog wit moet nog kleurtje tegen aan maar kon niet meteen na het stuce. @mamasuus klinkt wel leuk der bril. en groot gelijk dat je het eerst probeert met een goedkopere, de sterkte is inderdaad niet veel hopelijk groeit ze der over heen. me zusje wel in iedergeval.
noa, hoop wel dat eroverheen groeit want tis toch best een beperking af en toe. met spelen bijv al en zwemmen bijv. hier nu ff ant kijken voor een mutterkind kur maar snap er nog niks van hahaha. de duitsers zijn er gek op je gaat dan 3 wk met je kind op kuur en krijgt er allerlei therapieen ed voor de kids is er opvang en je hebt dus veel verschillende dingen voor overspannen mamas maar ook ,de redne van ons, voor kids met ademweg problemen. probleem is alleen dat het allemaal ver weg is bij oostsee. en het is ook nog ees 3 wk. dus ik met de kids 3 wk van huis pff weet niet of dat wat is en dan moeti k duncan steeds als ik een therapie heb oid ,wanr ze hebbenn ook voor rug en nek, bij de opvang laten en madam heeft dan ook steeds therapieen ed . voordeel is wel dat de krankenkasse het betaald hihihi als de aanvraag geaccepteerd word tenminstem aar de kinderarts dacht wle dat we een goeie kans maakten. nou jah ga nu maar ff me was vouwen.
hey meiden, leuk/gezellig weekend gehad?? hier wel leuk, niet super veel gedaan, de nodige boodschappen, gister hadden we een neefje die kwam spelen en alyssa ging naar me schoonzus. Dus even aan kinderruil gedaan hihi..nog vistite gehad van me zwager+aanhang. verders weinig..nog 1 weekje dan gaat manlief weg.. @noa, oh das wel lekker dan als je er weinig erg in hebt. dan vliegt de tijd snel!! @ly, dank je. Al ongi? @mamasuus, ehhh, eerlijk gezegd snap ik niet zo wat je bedoelt hihi Therapie? voor jou of de kids.. sorry hier verder niks..danny slaapt en zit een viscuisine te eten.
ey meide ik heb een lekker weekend gehad. zat naaar ballorig geweestmet paar andere kindjes. en gister hebben we in huis gerommeld. vandaag bij het cb geweest, voor mw haar prikken ze was 80cm. en 9 kilo nog wat. @elies ow leuk kider ruil hihi. ja het is echt voorbij gevlogen de tijd. hij kokmt volgende week thuis en dan vanaf woensdagmiddag vrij dus dat is lekker. kan hij ff met die meid en ik ff tijd voor mezelf hahaha hier legt mw ook op bed, en lekker een vis nog wat huhi
eliesja, hier ook leuk druk weekend hoor. maaruh dat wat ik dus bedoel dat hebben ze ook in ned niet. ik zou het een beetje meer naar ned proberen te vertalen hihi./ het is een soort kuuroord waar je dan heengaat de mama+kids. dit kun je aanvragen bij de ziektekostenverz. voor kids maar ook voor de mama`s de mama`s doen het vaak voor burn-outs maar ook wel voor ademweg problemen dus astmha ed of voor eczeem of rugklachten voor van alles dus. en voor kids kun je het voor de zelfde redenen aanvragen en in ons geval zou het dan voor yasmine voor dr ademwegen zijn. het punt is dus wel dat het 3 wk duurt je zit dan aan zee vaak op een eiland in dus een kuuroord dus ook met gemakken als sauna ed erbij. je hebt een appartement en eet gesamenlijk met de andere mama`s en kids maar wle je eigen tafel dus net als op vakantie zeg maar. overdag moet je dus therapieen volgen (diegene voor wie het is aangevraagd dus) bij yasmine zou het neerkomen op dingen voor dr luchtwqegen die goed zijnbepaalde techniken en miss met zeezout dingen ed. voor de burn out mama bijv is het psych en yoga en al die dingen meer. je hebt er zelfs opvoeding kursus bij. er is voor als de mama wat heeft opvang voor kids zowel voor groten als ook de kleintjes. de verz betaald alles. in het weekend heb je vrije tijd en kun je dus lekker met de kids over het strand wandelen ed. nu lijkt het me dus aan de ene kant wel wat maar aan de andere pff 3 wk weg en zoals ik gezien heb zo gauw is het voor mijn verz helemaal bij de oostzee das dus tegen rusland aan vind dat wle een beetje een eind uit ze buurt ook hihihi. maar goed dat is het ook miss dat je hetn u beter snapt en anders vraag je maar. we hebben hier dus een thuis weekend geahd madam dr bril gehaald. manleif in de kelder ant klussen geweest en gister ff winterbanden om de kia gedaan en verder in huis met madam filmpjes gekeken toy story 3 en sinterklaas journaal de biosverzie haha van vorig jaar. lekker rustig dus ook hier.
noa, hihi dan is yaslin ong even groot als duncan. hij is 79 cm en 9330 gr hihi. en dus ook prikjes gehaald wij moeten ook ng maar hij hoest nog steeds van de wk dus nog ff bellen wanneer het dan kan.
@mamasuus, hihi ik snap m nu..tja dat is idd wel een moeilijke beslissing, maar als het voor jasmine heel goed is en het helpt, wat zijn dan 3 weekjes?? Maar ik begrijp je wel hoor, is natuurlijk wel ff 3 weken..kan duncan mee daarheen dat ik goed begreep of moet je voor hem dan weer oppas zoeken? En dan is het zeker minder dat het niet in de buurt is. klinkt eigelijk wel erg lekker, zou iets voor mezelf zijn. jammer dat ze dat niet in ned hebben.
jah klinkt eigenlijk wel goed he hahaha. maar zo ver weg pff. en idd duncan die kan dan gewoon mee. maar als ik dan ook voor mezelf erbij doe dan meot hij vaak naar opvang en daar ben ik nooit zo van. kan me kind moeilijk bij vreemden achterlaten ook al hebben die ervoor geleerd haha. heel veel vrouwen gaan er hier op kuur met de kids ff drie wk ertussenuit maar jah je hebt ook kans dat je dus echt met van die treurige gevallen zit die net gescheiden zijn of verschrikkelijk dwarse kids hebben ed en daar zit ik ook neit op te wachten. een van die sitse had zelfs eeen soort van tegen vaders beleid. neit dat ze er echt op tegen zijn dat die op bezoek komen maar wel erg dreigend zeg maar dat het niet goed voor de vrouwen is want die stoppen dan vaak na het bezoek om dat ze de man missen of de kids die heel erg heimwee krijgen. en ook dat het niet echt eerlijk is voor de vrouwen die geen man hebben of die miss mishandeld zijn en daarom er ff zijn. nou echt belachelijk vond ik dat. het is mijn probleem toch neit dat hun in die situatie zitten. ik kan daar niks aan doen. waarom zouden wij dan geen recht hebben op een bezoekje we zien hem ook wel vaker zo lang neit.... ok wel langer en dat kunnen we ook hebben. maar goed vond dat dus vooral belachelijk en als ik ga is het dus niet daarheen hahaha.
Haai, @ Pino welkom hier, en gefeliciteerd met je zwangerschap @ ladies bedankt voor de steun.. het zijn echt geleefde dagen..... maar afscheid was tof.... heel persoonlijk hebben wij alle 4 de kids wat verteld over onze herinnering, muziek er bij uitgezocht enz enz.. ben wel supermoe zo.... nu kan ik het verdriet een plekje gaan geven.... @lyd, oh mooi... spannende tijden nu tegemoet.... zullen duimen... @mamasuus, och een brilletje... heeft wel wat schattigs... maar met spelen kan ik me voorstellen dat het irri kan zijn voor een ukkie.... hier voor de rest weinig nieuws, ben weer aan het werk.. gelukkig lekker rustig want moest nog het eea bijwerken enzo... maar gelukkig ook effe tijd om hier wat te babbelen... de tuin is zo goed als af, nog 4 tegels leggen en 6 tegels weggooien, de heg snoeien en klaar... ja de tegels reinigen en effe met een hoge druk alle troep eraf spuiten... maar das het werk ook niet eer
@mikmak, fijn dat het een mooie dienst was, mooie herinnering zo toch. en nu het gewone leven weer in..pfff...ene kant wel fijn, maar wel zo moeilijk..hoe is het nu met je mams? nou sterkte voor de komende tijd.
thanx meiden , ben benieuwd ja .. hoop dat ik ook snel zwanger mag raken mikmak , zoo weer terug aant werk en aant werk in de tuin .. indd het gewone leven begint weer.. t zal niet makkelijk zijn , maar het zal tezijnertijd een plekje krijgen.. xx
@mamasuus ow grappig dat ze gelijk lopen hihi.ze was echt stoer tijdens de prikken en echt geen last van. @lyd o spannend!!!! nu moet het goed komen me vriendin was na de 1e ronde zwanger en ze waren ruim een jaar bezig.dus we duimen ook voor jullie. @mikmka je bent al weer druk zo te lezen. hopelijk kan je alles ene plekje geven.
hey meiden, zo alles op school, net ff lekker gebadderd en zo danny alweer halen.. vanavond werken en morgen en donderdag..drukke werkweek deze week. verder weinig nieuws.
@eliesja, ja is wel fijn het gewone leven weer in.. maar er is geen uur dat ik niet aan mn vader denk... me moeder heeft morgen een afspraak met de dokter, en moet zorgen dat ze dr hoofd weer helder krijgt en zorgen dat ze fysiek in orde raakt..... maar ze heeft het er zwaar mee.... zwaarder dan ze dacht... maar alles op zn tijd, stapje voor stapje oeh lekker gebadderd..... ga ik strakjes wel effe doen en dan neem ik de kleine druif lekker met me mee, das zo'n feest in bad @lyd, ja haha het leven gaat ook gewoon door, dus terug naar de drukte.. en idd het verdriet en gemis gaat een plekje krijgen, maar nu nog niet gisteren een verjaardag van 1 van mn nichtjes gehad, toch een beetje bedompt hoor zo de eerste verjaardag zonder ja vader....
@mikmak, wel goed van je ma dat ze al bij de ha is geweest, dit valt gewoon bijna niet te verwerken op een normale manier.. en dat denken eraan zal natuurlijk blijven, hetzij veel later op een andere manier.. en al lekker saampjes in bad geweest? danny is weer opgehaald en ligt al weer te meuren hihi..hoor m nog wel af en toe hoor..lijkt wel of hij weer in een andere fase zit, hij wil eigelijk niet meer slapen, niet moe hoor, zegt hij dan, kijk maar.. wakker en dan kijkt hij met van die grote ogen naar me..zo grappig..
@eliesja, ja vind ik ook ze heeft natuurlijk 7 jaar zorg gehad omtrend hem en ze zijn 43,5 jaar getrouwd, 4 jaar verkering dus ze kenden elkaar al bijna 50 jaar, is niet gek dat ze dat niet op een normale manier verwerkt krijgt.. ze kan morgen terecht gelukkig.. mn zus belt de arts nog even om nog extra te benadrukken dat mn ma hulp nodig heeft dr hoofd weer helder te krijgen... zelfs mn oudste broer belde me daar vanmorgen nog voor... das wel fijn dat iedereen zich zorgen maakt.... nee hahaha, ik bedoelde meer vanavond in bad, ben aan het werk haha haha die fases he.. had ik ook een paar weken geleden.. werd ze wakker en ik dacht ineens, jeetje het is een echte peuter hahaha, ze kon ineens zoveel meer... grappig he om te zien
@mikmak, fijn dat je moeder van die lieve kinderen heeft..helass heeft me moeder niet zoveel aan me broer en zus.. oh haha dacht vanmiddag, tja das wel moeilijk dan als je op je werk zit..nou leuk vooruitzicht dan..beter dan mij, ik moet werken. ja gaat allemaal zo hard ineens, al die verschillende fases die de kids doormaken..vind danny nu ook echt een kereltje aan het worden. zo wijs, veel praten..wel leuk..