@eliesja, ja gelukkig wel ja, ze komt vanavond bij mij eten.... gaat ze me vast in geuren en kleuren vertellen hoe het bij de HA was @mamasuus WHOEHOE.... YOU GO DUNCAN!!!! hier vandaag niet zo'n zin in het werk.. gelukkig is het rustig en kan ik op mn gemakje effe wat snuffelen op MP en hier effe kijken enz enz. voor mij mag de dag dan ook wel voorbij zijn.. maar ja nog effe dan... hihi voor de rest niet zoveel nieuws onder de zon... of moet ik zeggen de echt hele grijze lucht....
ja hahaha, laarzen, effe op geboden maar nog geen reacties terug gekregen hahahahaha en had geboden op een mexx trui maar ben al overboden hihi... laatste dag op het werk, linetje naar mn schoonzusje gebracht, ze vond het leuk haar een dagje te hebben.. prima.. ga ik strax effe boodschappen doen na het werk zonder mn meissie en dan ophalen... tja soms dient gemak de mens
zo lekker losgegaan hihihi. en das een fijne luxe idd zonder kleintje boodschappen doen hihihi altijd goed. jeetje wat is het nat buiten hier pff vanmorgen ff met doggies gelopen nou heb het erdoor hoor pff zit nu met joggingbroek op de bank haha manlief heeft lappie hier gelaten hij heeft regimentsdiner vanavond. vanmiddag ff op visite bij vriendin en vriendinnetje van duncan hihi die zijn allebei jarig geweest afgelopen wk dus doen we vanamiddag ff bakkie. zat miss nog ff naar ned savonds voor verjaardag dat zeiden ze ook gister al lekker op tijd om oppas te regelen hahaj. maar jah dat moeten ze nog leren ze verwachten net hun eerste kindje dus hebben nog geen idee hoe dat werkt haha
bah lekkere natte kliederzooi dus... joehoe heb p[ MP een helemaal nieuwe coltrui gekocht van MEXX voor 6 euro hahaha.. waar je maar blij mee bent
@mikmak hihi das nog is leuk shoppen hahaha. @mamasuus hoe was de visite? nou had toc gesolli bij de speelgoed winkel hoorde maar nks, werd ik vanmiddag gebeld mocht meteen op gesprek het is ong voor anderhalve dag in de week. en soms meer nou ik vindt het prima!!!! is ook goed te doen als ik alleen ben
noa, dat klinkt goed meid en miss krijg je dan zelfs nog wel korting hihihi altijd goed he. visite was goed hoor. de kleintjes hebben lekker op de grond gespeelt. dat meisje is 3 wk jonger dan duncan maar qua ontwikkeling een ardig stuk trug ze kan net gaan zitten en tijgert over de grond nu. maar wel leuk duncan die probeerde dr steeds mee te krijgen erg schattig. en de groten hebben lekker boven gespeeld al hebben ze elkaardaar ook weer de hersens ingeslagen haha echte beste vrienden dus ene moment super andere moment lekker meppen haha. vandaag ff druk opruimen heb nog mega veel was staan dat gevouwen moet en nog wat gewassen moet ed dus heb druk zat. plus de grond die zo zwart is door de vochtige hondevoetjes een ker kruipen en zijn breok is vies dus vandaar maar een donkere broek aan nu haha. en manlief komt als het goed is op tijd door dat diner van gister hebben ze tot 12 uur nog presentaties ed en dan mag ie weg. scheelt dat het toch slecht weer is. ooh en meot ngo ff me ma vragwen voor morgen of ze kan komen oppassen dan kunnen we naar verjaardg van vriend toe. moet nog ff zwangere boeken voor dr zoeken en heb voor die vent "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van kluun besteld vor zijn verjaardag hihihi. die heb ik toenn ok aan manlief gegeven de eerste keer is een erg grappig boekie vind ik. dus hoop dat ie hem nog niet heeft. gelukkig komen ze net om het hoekie kijken met zwanger ed dus miss dat ze nog geen idee hebben haha. zal dan meteen me maxi maar weer aanbieden haha wie weet kan ik hem nog kwijt.
hey meiden, nou het werken zit er weer op hihi. was wel erg lekker moet ik zeggen.. En nu genieten van me vent, die gaat maandagochtend heel vroeg al de deur uit.. @mamasuus, joehoe, wat goed van duncan zeg, wel lief dat hij op pappa heeft gewacht.. @noa, oh dass wel heel erg leuk bij een speelgoedwinkel hihi..als goed is krijg je dan 15% korting op je aankopen.altijd lekker.. en idd net genoeg die uren. wanneer hoor je of je bent aangenomen? @mikmak, dus je had geen zin om te werken, maar toch een mexx trui gescoort beter! was het gezellig met je ma eten? danny met papa komen eraan, gaan nu ff pizza eten.. nou meiden fijn weekend..
@mamasuus het was gezellie zo te horen hihi en de strijk tja die heb ik ook nog hahah @elies fijn dat het werken der op zit en nu maar van je mannethe genieten nog. ik hoor het na et weekend en de uren zijn mooi te doen ind. hij wou eerst halve dag dat vondt ik ff te weinig.
haha ons mannek heeft toch een humor zit is steeds om een hoekie te kijken en zegt dan beeeh hahaha en dan begint ie me te kietelen in me gezicht hihih hij lacht harder dan ik maar goed hihihi nou zal ze eens ff in bad doen hihi
hihi , kei schattig ! vandaag ook de kinderen lagen helemaal dubbel omdat ik PRRFT deed met mn mond hahaha ! waar kindjes wel geen lol om kunnen hebben !
@noa, oh meis spannend, nog een weekend in spanning dus.. @lydia, jaaa was wel erg luxe en lekker, we hadden vanmorgen al boodschappen gedaan, lekker zonder kids, zo fijn en toen zagen we die lekkere pizza's liggen, tja wrom niet he hihi.. @mamasuus, ach wat een dottie zeg.. wacht maar tot ze 2 jaar zijn geweest haha
hai hai ly hihi zo cute he die schattige kindjes met hun lachjes hihihi noa, dus nog ff het weekend over wachten nou ben benieuwd hor spannend.... eliesja lekker hoor zo luxe pizza tussen de middag en doordewk. dus jij nog ff een weekendje genieten met je vent en dan vol ertegenaan die paar weekies maar dat gaat ook goed komen volgende wk komt sint aan heb je weer wat afleiding hihih. gewlukkig is dit een drukke tijd met sint maarten en weet ik veel. lopen ou kids ook nog rond dan of niet? hier hebben we volgende wk alwer druk schemaelke dad sint maarten liedjes zingen op de kindergarten om half 12 en dan donderdag sint maarten feest vanaf 17 uur eerst in kerk en dan rondje lopen en eran op kindergarten worstjes en gluh wein en warme chocomelk. tot half 8 dan haal ik duncan weer op bij me ouders ne meoten ze nog in bed pff en dan vrijdag avond ga ik nog met madam lopen met de buren van me ouders want hier zijn geen kleine kids. en dan zat naar coevorden sint halen en dag erna verjaardag van schoonmama dus volgende wk nogal druk haha. vanmiddag ga ik manlief ff helpen behangen in de kelder we hebben gister veel behang gehaald ed we hadden onze jaarlijkse kerstbonus van me oma gehad hihihih die krijgen wesinds ze vorig jaar die hersenbloedingen gehad heeft en ze dus een beetje van dr vermogen af moet anders betaald ze zoveel in het verpleeghuis hihiih. noiu we gaan ff bakkie doen
Hey meiden, @mamasuus, nee hier lopen wij niet mee met sint maarten. halloween hebben wij wel gevierd, maar aan sint maarten doen wij niet. en idd de intocht van de sint komt er weer aan, alleen vind ik daar geen reet aan, dus ga daar dan ook niet alleen heen met de kids.hihi Dus daar bij jullie pakken ze het wel groots aan dat sint maarten? Is het behangen nog gelukt? lekker zo'n kerstbonus!!
eliesja, hier dus idd geen halloween gedaan me ma heeft af en toe de buurjochies dan op de stoep in pakken maar meer eigenlijk niet. hier is sint maarten wel weer feest idd we hebben dan ook al een lampion gemaakt dinsdag. zelf vins ik sinterklaas dus ook niks hahah wij vieren dit ook niet ze mag een keer de schoen zetten want ziet het natuurlijk op tv maar verder komt bij ons de weinnachtsmann hihi. en we willen dus nu een keer intocht doe nviind toch dat ze dat een keer mee gemaakt moet hebben haha en dr me vriendin gaat dna ook mee met de kids en dan gaan we 12 dec met de niclaustrein das een oude stoomtrein en die rijd dan een uurtje heen en weer met niclaus met zwarte pieten en dan krijgen de kids ook snoepies ed ook wel grappi lijkt me. en zon bonus is idd fijn hihi alleen jammer dat de helft weg gaat naar de autolening haha maar jah daar moeten we toch ook weer eens vanaf en dan maar zo snel mogelijk he zodra ik wat extra heb gaat het erheen hihihi. na zal eens ff afwassen en de boodschappen uit de auto halenn ze hadden verkoopzondag dus ff gauw nog wat inkope gedaan na de dierentuin. ooh jaa behang is gelukt hoor zit er mooi in manlief is nu bezig met de stroom draadjes ed.
nou mamasuus , druk weekendje voor de boeg hier gister heerlijk geshopt (meer voor ferdi mocht wel weer een keer ! ) en ook voor mij maar vind het nog niet genoeg , wil nog een sjaal en schoenen ! hier verder een lazy sunday