@ly, zie net staan dat fer het naar zijn zin heeft haha hoe is het met jou? Zit je nu aan de clomid? Bijwerkingen van?
in dijkhuizen heeft ferdi ( mijn vriend ) niet gezeten . en eliesja wilde weten of ferdi t naar zn zin heeft en dat typte ik eronder ! want dat heeft ie .. ja heb de clomid er al weer opzitten morgen naar de gyneacoloog neem aan voor een meting of mn eitjes nu goed groeien bijwerkingen : * soms misselijk * kan me niet concentreren * opvliegers !! ( das nog wel t irritantste ! ) * meer energie
@lydia, ik denk dat sabrina bedoelde dat dijkhuizen haar mans achternaam is, niet het plaatsje!! althans zo lees ik het, kan het ook fout hebben hihi.. meer energie si niet verkeerd haha, maar idd die opvliegers..pfff minder hoor, nou hoop dat het allemaal goed is gegaan. En als je nu goede eitjes hebt, wat gaan ze dan doen? Of wat moet jij dan doen? weer iets anders slikken en dan volop klussen?
ly, das minderm eid die opvliegers weet dr alles van heb ze gewoon al van me eigen hormonen en is geen pretje hihi. nu maar hopen dat je nu verder kunt en flink aan de klus dan maar... eliesja, das idd prettig dat je je eigen dinge verder kunnt doen he. toch wel handig zo af en toe moeders hahaah. en je vensterbank gedaan dus waarom niet met acrylverf dan? dat stinkt niet zo. doe ik tegenwoordig allesm ee ne het droogt ook nog sneller. moet vrijdag weer ff halen voor de trap ze hebben dan weer 20% bij praktiker hier in dld voor klantenkaart houders jee. dus ff behnag voor me halletje en verf voor de trap halen dan kan dat er binnenkort ook op zal dan fotos maken als het af is want heb echt mooi behang uitgezocht met bordeaux rood en vanile en dan strepen en een of andere bloem erop. erg mooi vonden we die hihi. dan worden de traptreden ook die kleur rood dus ff laten mengen en de stootborden worden beige hihi ben erg beniieuwd hoe dat word haha. nou hier vandaag madam thuis ze wilde niet naar school pff hebben wij weer manlief heft papadag en madam wil neit naar schoool heb dus hele zooitje hier vandaag haha. e dan regent het ook nog buiten.....
@sabrina, welkom hier @lyd hahaha ik heb gewoon een effe witte gekocht die heeft geen tierelatijntjes, allee die 2 bandjes boven de cup voor de rest geen idioterie hou daar ook niet van... maar ze zitten super @mamasuus, SAPPH is een lingeriemerk... en die zitten fantastisch.... en nog een redelijk betaalbaar merk ook.. hebben hun website moet je maar eens kijken... is leuk wat je zegt 279 euro voor een paar sloffen, alhoewel deze dan niet als sloffen eruit zagen hahahahahaha... en ja zal er wel aan moeten wennen dat 1 van de ouders is weggevallen, nou ja wennen niet maar mee leven is een moetje, er is no way back @eliesja, wauw 1 hele dag al he.... hoe lang gaat hij eigenlijk... heb je vast wel gezegd maar heb het niet gelezen... althans bewust gelezen dan... met mams gaat het zwaar... het is zwaarder dan ze dacht... eerst weet je dat het afscheid wel komt, dan is het echt wachten tot het einde en hoop je dat het niet meer te lang duurt voor hem.. maar dan is het voor het eggie en dan val je in een gat.. 7 jaar zorgen valt ineens weg, je partner die je bijna 50 jaar kent, lief en leed mee hebt gedeeld is er niet meer.. en dat is zwaar... maar ze is een sterke vrouw en samen met dr kids komt ze er echt wel doorheen.. althans gaat ze echt wel een weg vinden om het leuk te hebben in haar resterende tijd.... @noa, leuk zeg een baan in de speelgoedwinkel die bekend staat als saggies... hahaha 1 voordeel is, als jij je dag niet hebt valt het daar niet op *lol* hier alleen vandaag nog werken en dan begint mijn weekend al... effe een extra dagje vrij ingepland met kiddo en manlief... dussss de dag mag voor mij wel snel gaan
hihi oke dan dan isstie wel mooi mijne is wit met zwart zonder alle bandjes vandaag naar de gyn geweest om te kijken hoe mn eitjes groeiden zag er goed uit zij die. nu vrijdag weer terug .. x
mikmak jah leuke bhs maa niet in mijn maat hahah ze gaan tot E zag ik en ik heb H hihihi dus tja dat word hem niet. en zijn er uggs die er niet als sloffen uitzien dan??? ly goed hor dat ze groeie
das juist het mooie van SAPPH suusje, ze gaant to f of g, heb zelf ook 75E..... en ja er zijn non-sloffige uggs
kon ze toch in mijn mt niet vinden soms kan ik namelijk ook wel G aan dan gewoon een beetje grotere omvang
indd er zijn ook ugg's zonder slofuitziening ! ohhhh hahahhah is dijkhuizen zn achternaam !! hahhahahah BLOND !
hey meiden!!! nou hij is weer thuos hoor!!!! en hij had uggs mee voor onze kleine meid echt lief. @lyd fijn dt de eitjes groeien nu maar hopen als je moet rpikken dat het raak wordt!! @mikmak inderdaad het valt niet op. maar ik heb besloten het niet te doen, het bedrijf zo me maandag bellen en ze moeten dat nog doen vindt ik ook al vreemd. en het hele gesprek was vaag enzo nou lama zitten dan.
noa, jee hij is er weer en lief dat ie wat meenam voor de kleine meid. en groot gelijk hoor dat je nu zegt laat maar als ze hier hun afspraken al niet nakomenn hoe meot dat dan als je er werkt. dan is eht jaa morgen maken we loon over en vervolgens wacht je er een wk op haha dat wertk niet natuurlijk. hier druk ant kijken voor zonvak volgend jaar we wilden eerst het jaar erop want is toch wel rpijzig ed maar toen bedachten we ons dat duncan het jaar erop ook moet betalen en dat betekend dus nog eens zon 400 extra en tjah daa een hoop geld he haihihi en we willen toch graag nog eens naar cran canaria is ons toen erg goed bevallen dus we gaa maar eens ff op onderzoek uit. lappie van me ma is weer klaar dus die kan vandaag ook weer trug is weer lekekr opgeschoont. manlief is die van hem vergeten wat ik dus neit erg vind kan ik vandaag lekker nog ff rustgi neuzen haha. vanavond hebben we lanterne fest. dus eerst om 17 uur in de kerk dan rondlopen met lampionnen en dan is het hot dogs met gluh wein en warme choco op school. tot half 8 oid. dan dus duncan weer halen bij me ouders ne gauw naar huis de kids in bed pff woord nog wat haha. loop ik daar weer eens als alleenstaande mama. weet zeker dat verder alle papa`s er zijn die zijn er altidj behalve die van ons dus haha leuk he vrouw van millitair haha. nou ga noog ff nuezen voor de kids uit bed komen.
eliesja ik las net in vakbond blaadje dat als je uitgezonden zou worden maar dit toch op laatste moment niet gebeurt en je hebt al kosten gemaakt je dit ff moet melden dan zou je dit trug kunnen krijgen. staat in over kinderopvang ed maarm iss ook wel andere uitgaven heb geen idee gaat om 700 millitairen miss heeft je vent er wat aan. tis alleenn wel dat je het voor 18 nov moet melden.
ey meiden nou ons meisje kreeg vanavcht opeens 40 nog wat en vandaag ging het wel tot end vande middag was die bijna 41 en nu was die 40 dus hoop maar dat ie blijft zakke. ze is ook verkouden en hele rode wange @mamasuus inderdaad en ze hebben nu nog niet gebeld. dus ik zeggewoon sorry maar ik zie der vanaf. en ind als dat nu al zo gaat stel voor dat je der werkt dan gaat alles zo!! is het nog gelukt met de vakntie. meidne ik zit in twijfel heb hele leuke kruising sintbernardxlabradoor/deense dog gezien. of een kruising goldenretriver/labrador. vindt het zo moeilik