millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, jeetje meid das niet mis best hooge koorts voor zon kleintje stop je er wel zetpillen in dan??? sorry ben altijd erg voorzichtig met zulke hoge koorts aangezien ons meiske regelmatig stuipen gehad heeft en das echt geen pretje om te zien dus vandaar mij is gewleerd ze vanaf 38,5 wat te geven.
    beterschap maar met de kleine meid.

vakantie pff kom er nog neit uit haha ga maar ff op pad voor boeken denk ik dan heb je toch een beter beeld vind ik want internet is zo lastig zoeken voor zulke dingen.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @noa, oeh kinder uggs... te gek zeg!!! das wel leuk die had ik vorig jaar ook voor linetje... nou ja nepperts dan hahahaha

He jakkes, das wel erge hoge koorts.... en een zetpilletje gegeven? hoe is het nu?

weekend weer voorbij, donderdag vrij gehad.. lekker de hele middag in bed gelegen... nou ja van 12 tot 3, vrijdag bij mn moeder geweest, zaterdag naar sinterklaas.. hahah en de sint vind ze niets maar zwarte piet is oke.. maar ja dat zijn ook degene die het snoep uitdeelt hahaha en waar snoep is is linette

gisteren weer naar huizen aan het zoeken gegaan met manlief.....
    linetje had vanmorgen ook wat koort, 38,5 graden maar dat komt geheid van dat smerige weer toen we naar sinterklaas gingen... we hebben nog wel Onno Hoes en Albert verlinden gezien.. want Onno hoes is de nieuwe burgemeester van maastricht, en nu treft het dat ik daar ook woon haha

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey lieve meiden, ik zie dat er niet zo heel veel is gekletst de afgelopen dagen..

ben hier dus ok erg druk, gaat overigens wel heel goed, maar oh zo druk..ben nu dus papa en mama haha..

gister contact gehad met mijn ventje en het gaat redelijk, het is daar erg warm en het douchen daar is een ramp, mogen zich 1x in de 3 dagen ff wassen ofzo, zo schandalig..maar me vent is gelukkig wel wat gewend..hihi..

verdre is het mega druk hier, danny is iedere dag om 6uur al wakker en probeer daarom s'avonds al heel vroeg te gaan liggen om zo een beetje bij te blijven..vreet energie;)

vraagje, heeft iemand van jullie zo'n sfeerhaard op bio-ethanol?

zitten er aan te denken om er 1 aan te schaffen, heb wel al een mooie gezien. maar heeft iemand hier ervaring mee, is het de aanschaf waard?

liefs elies

ps sorry heb nog niet helemaal terug gelezen, ook al is het niet veel.
    moet zo de kids weer van school halen..nu ff danny wakker maken..laters:)

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, las wel iets over dat je kleine meis koorts had, nog steeds? hoe gaat het met haar nu? beterschap knuff

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee meiden ,

eliesja , ja is wel rustiger hier ja .. phoe zal wel weer ff wennen zijn zo alleen ..
    en dan met 3 kids ;) snap dat je niet zoveel tijdhebt papamama :)

noa je meisje weer wat beter ? zal toch wel .. hoop t iig van wel :)

hier vanochtend weer naar de gyn geweest eitje was nu gegroeid en heb wqaarschijnlijk vandaag of morgen mn eisprong.. nu nog mooi bevruchten ( aan ons zal t niet liggen :p ) en dan over 2 weken ongi of testen ! spannend dus !

meetie zag schattige pietjes foto;s op je hyves :) nice !

xx

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat klinkt goed ly you go girl.....

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanx , ja ja hoop t zooooo !!!!

x

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lyd.. suc6 klikt in ieder geval positief

@elies, he bio ethanol he.. nee heb er geen, maar een kennisje van ons heeft er 1 en die zegt dat het super mooi is en dat het vuur echt lijkt, was er super tevreden overn

gisteren heeft mn moeder linetje rond 15.00 van het KDV gehaald.. feestneus, heb ik lekker daar gegeten.. toch wel makkelijk hoor zo'n dagje niet koken enzo....

voor de rest niet zoveel bijzonders....

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

hier gaat het weer goed hoor, ze is nog wel verkouden en grijpt af entoe naar de oortje dus morgen maar ff afspraak maken want op ooronsteking zitten we niet te wachtte.

en we zijn nog steeds aan het kijken voor een hondje, wou graag weer het zelfde ras maar komt heel veel hd in voor en heb overlegt met de arts van onze hond en die zei ik zou het niet doen de voor ouders moeten oook echt hd vrij zijn.

dus nu ga ik toc voor de cc. moet we dus ff op en neer naar zeeland haha.

@elies owja jouw mannetje is weg ntuurlijk, zal wel druk zijn zo in je eentje.

@lyd klnkt goed!!!! dus wij wetenw ar jij doet hahaha. nou hier gaan we een kaarsje branden voor je hoor.

@mikmak willen jullie verhuizen?

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @noa, gelukkig gaat het al weer wat beter met je meisje, en wat je zegt effe naar de HA toe... oorontsteking is niet lolllig als dat het evt zou zijn

en ehmm ja op en af zijn we telkens aan het zoeken naar een ander huis... lang verhaal, maar we komen telkens uit dat dit huis gewoon niet ons huis... al helemaal niet mijn ding... heb in eerste instantie geweigerd daarin te trekken....

maar goed we willen buiten maastricht gaan wonen.. richting van het mergelland, valkenburg.... hebben volgende week donderdag 2 bezichtigingen

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak ken me je verhaal inderdaad nog herrineren. hopelijk zit er wat tussen bij jullie bezichtingingen. ga duimen voor je.

morgen middag moeten we naar de dokter dus ben beniwued.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja precies, en nu kriebelt het weer... gaan we kijken of we nu echt resoluut een besluit kunnen nemen door dit huis in te ruilen voor een ander ;)

spannend, nou we horen het wel hoe het met je ukkie gaat

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, en hoest nu met de kleine meid? weet je al meer??

mikmak, zo dus de draad van een ander huis maar weer opgepakt. is vast fijn dan idd lekker samen wat beginnen.

hier erg druk vandaag nog ff flink wat klussen en de auto is voor een beurt dus die moet gehaald want morgen naar utrecht met manlief tis nu toch zover.....na morgen is de kans voor ons verder verkeken..

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanx voor t duimen :) , ik ben benieuwd...
    28e jarig en rond die tijd ook mn NOD !

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    nou ze had oorontsteking!!! dus we hebben medicijnen

@mikmak ben beniwued!!!

@lyd we duimen nogsteeds!!! zou wel leuk zijn posi teste op je verjaardag.

wat betreft die solli van de speelgoed ze belde vandaag en ze mochte me een contract aanbiede voor on 16 uur dus ik zei en dan vast nee want dat had niemand daar en was voor nu on 3 a 4 maan en hij wist ook niet wat ik gingverdienen en allemaal erg vaag!!! dus heb gezegt dat ik er van zie.

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh helemaal happy heb de grote garage van little people net besteld voor duncan voor de kerst. die kost in ned bij intertoys 70 euro en heb hem voor 50 jee en ook nog eens 10 euro korting erop dus eigenlijk maar voor 40 jee. wilde hem laatst ergens halen was ie 45 maar compleet uitverkocht en zek on me neit vertellen wanneer hij weerkwam en mochten geen bestellingen meer opschrijven.

dus ff gezocht op internet zou hij pas weer vanaf morgen op voorraad en dus te bestellen zijn maar keek vanmiddag was ie er ineens al jee meteen bestled uds. haha

noa, ooh das minder dan dat het idd oor is maar gelukkig nu mediccijnen gaat vast snel beter dan.
    en groot gelijk datj e ervan afzag dan hoor.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mhhzz noa nee snap het helemaal dat je dat afzecht.. wat apart zeg.. t niet zeker weten..

ghe ghe goooo suus ! , leuk kadotjes kopen :)

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @noa, aha oorontsteking, nou dan zal ze strakjes wel weer rap gaan opknappen met dr medicijntjes

haha, snap dat je er van afziet.... eat een idioten.... 3 of 4 maanden... snap dat ze daar in die winkel niet vrolijk zijn... zou ik ook niet worden met zulke voorwaarden... en dan ook nog niet eens weten wat je gaat verdienen....

@mamasuus, oh tof de garage van little people... heb voor haar het stadscentrum en de kermis, en die paarse auto.... ga voor kerst wat anders kopen voor dr.. maar ongetwijfeld dat ze van 1 van dr ooms of tantes wel weer iets krijgt van little people hihi

@lyd we blijven duimen.. hopo het zo voor je... hier weer op het wachtbankje kijken of ik ongi ga worden...

weet je wat het bizarre is, ik zei in augustus/september tegen een dinnetje, ach ik ga nu toch niet posi testen, pas na de 22ste van oktober nadat mn vader is overleden... en wat denk je, hij is op 22 oktober overleden... :$:( vraag je je toch af he ;)

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zal ook voor jou duimen meis ! voor een Brusje voor linette :D

hmmzz wel heel apart indd met je 'voorspelling' misschien een teken ..
    apart zeg..

x

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

@noa, dus toch oorontsteking, nou gelukkig nu medicijnen en dan zal het snel beter gaan. Soms ook niet echt aan te zien dat ze dat hebben he, denk al gelijk griepje.
    En was je er al uit wat voor hond het gaat worden?

@mikmak, oh leuk verhuizen..hihi, zou ook best willen, maar me vent wil hier dus niet meer weg..dan maar een verbouwing ertegenaan, althans hoop dat dat financieel lukt.

dus dat bio-ethanol is dus wel een aanrader..ga het toch maar doen denk ik, alleen overleg wel eerst maar met me vent, vooral om het plekkie waar hij komt te hangen, hebben niet zo veel plek of keus dus tja.

@mamasuus, leuk een garage van little people, heeft danny ook, maar is er een nog grotere dan??? Heb namelijk voor deze gewoon 49 euro betaald...deze zijn al zo lang rond de 50 euro..zag ook geen andere, ken ook geen andere dan deze. heb je foto ervan?

@ly, oh meis wat spannend, zou wel een super cadeau zijn voor je verjaardag..ga ff flink duimen.;)

nou hier nog steeds drukjes, danny is nog steeds zo vroeg wakker, zit iedere keer om 6uur al beneden..:(

maar dit weekend gaat hij weekendje naar me ma...zoo fijnnn whaa..kan ik hopenlijk een beetje bijkomen. morgen komt ze m halen en maandag haal ik m weer op.:):)

en dan nog maar een weekje dan is me vent weer lekker thuis.:)

*duimt verder voor ly.

Deel Deze Pagina