@mikmak, oh en ga ook gelijk voor jou duimen vor een brusje..spannend hoor. *duimt verder voor ly en mikmak.
eliesja Little People Große Auto-Spielbahn + gratis Fahrzeug, Fisher Price, Little People - myToys.de dit is hem hij is zon 60 cm groot geloof ik dus dar kan ie mooi bij staan en de autos die crossen dan naar beneden. erg gaaf dus vond ik hij is echt veel mooier dan die kleine hihi die zag ik ook wel staan idd en die kost idd ook 49. mikmak, wat vaag idd zeg van je voorspelling nou wie weet dus dat je binnenkort dan die test in je handen hebt. nou hier niet veel nieuwes onder de zon.
Oh die is gaaf suus, die heb ik hier nog nooit gezien, als ik die had gezien had het die ook geworden..leuk man. heb dus de kleinere versie en hij is daar al idolaat van hihi heb zo een portfolio gesprek op school van Alyssa, ben benieuwd hoe het gaat op school..denk wel goed hoor, ze heeft het prima naar haar zin.
ey meiden nou het gaat al wat beterder met der oortje dus das mooi. en fijn dat jullie het ook zeggen dat ik er goed aan heb gedaan om daar niet te gaan werken. @mamasuus das niet duur!!! voor zo iets groot gelijk dat je hem meteen bestel heb. @mikmak ow we duimen ook voor jouw hoor!! zo wel leuk zijn 2 te gelijk zwanger hihi. @elisa nou ik zou morgen gaan kijken bij een nest maar ik zie der vanaf ze vragen biijna 1300 voor de pup zonder koopcontract en tja bij een erkende fokker heb je dat wel toch een soort garantie o erfelijke afwijkingen. dus ik zoek nog lekker verder. hoe was bij alyss op school? en is het nog allemaal te doen zo zonder je man?
eliesja, jah gaaf is ie he, ze hebben hem ook bij intertoys hoor maar daar is ie 70 euro. stond in ieder geval in het grote boek hihihi en vorige wk nog op internet nu niet meer tenminste kan hem daarn eit meer vinden. succes met je gesprekkie noa, zo das nogal wat voor een doggie zonder ene kontrakt idd dat deed ik ook niet zeg pff is jah zon beetje een minimum maandloon.
inderdaad mamasuus het is een hoop geld en dat heb de vorige hond ook rond die prijs gekocht. dus ik ben nog op zoek hihi
das dan idd iets waar je dan goed over meot nadenken en niet moet gaan voor het schattige uiterlijk van zon beesie lastig hoor. hier alles lekker momenteel manlief loopt al weer wat beter, hij is dus donderdag geweest voor zijn knipknip. en hier komen er dus echt niet meer. genieten vann me twee heikneuters dus. en nog steeds druk emt vakantie zoeken al word het denk ik toch dichterbij want 2000 voor een vakantie van een weekie das ons toch echt te gek momenteel met al die bezuinigingen bij defensie.volgend jaar haast geen oefeningen ed dus word niet echt een vetpot en elk duppie omdraaien waarschijnlijk. de goedkoopste die we vinden is rond de 1400 ook nog te veel vind ik dit keer. dus kijken we nu maar naar oosterijk ed. en heb al wat leuke dingen gevonden van die huisjes van particulieren rond de 500 dat klinkt beter hahaha. zien er nu toch wel tegen op hoor met die bezuinigingen me vent zit er nu zwelfs over te denken zich iin te schrijven op jobtrack wie weet krijgt ie een goed aanbod. het word nu zo heftig ineens. hij heeft dan wel een vast kontrakt maar jah als het niet meer word en alleen maar minder dan is het ook niet intresant natuurlijk.
Hey meiden, het gesprek van Alyssa ging goed, ze heeft alleen niks gezegd, de juf deed het woord, waren natuurlijk zo klaar haha. maar dat is alyssa, als iemand iets aan haar vraagd zegt ze dus niks. @noa, zo das idd wel heel veel geld voor een hond zonder papieren, zou ik dus ook niet doen. succes met verder zoeken en fijn dat het met je kleine meis beter gaat! @mamasuus, ik had toen in juli deze garage gekocht, mischien hadden ze m toen nog niet, geen idee, waren toch echt bij een grote speelgoedwinkel geweest, waar ze m zeker te weten moesten hebben, maar ach heb er 1 hihi. idd het wordt echt minder met de oefeningen volgend jaar en dat kale loon is ook geen reet...hier ook bezuniggen hoor! voor wanneer is die vakantie? fijn weekend meiden
elies, de vakantie is voor volgend jaar zomer dus we hebbenn nog wel ff hoor haha maar jah hoe eerder je bent hoe meer keuze ed natuurlijk. geen idee eigenlijk of ze die toen al hadden haha heb hem wel al eerder gezien maar hebben hem neit altijd overal liggen tis natuurlijk normaal niet een goedkoop ding. dus de kleine meid doet het goed op school hihi , hier is yasmine net zo hoor normaal altidj dr mond wagenwijd los maar op zulke momenten echt niet haha. zo vandaag vast ff een deel langs de trap behangen. echt heel mooi staat het hoor ls het af is komt er zeker een foto hihihi ben dr helemaal trots op. duncan doet het nu wel zo goed die loopt nu echt hele stukken alleen de hele tijd is ie er mee bezig hihih zo goed. zijn helemaal trots en hij ook natuurlijk.
Hahahaaa... nog de oude bekenden in het forum, zo te lezen Ik had echt het idee dat iedereen al afgehaakt was. Hoe is het met jullie meiden? Mikmak, op voor een tweede schatje??
ey meiden!!! allemaal lekker weekend gehad wij wel . ben druk opzoek nog en tja blijf telkenes bij de dure hond uitkomen. het karakter van dat ras is gewoon super!!! en als we een keer niet kunen wandellen maakt het ook niet uit.. pff lastig lastig. @mamasuus nog gelukt met de vakantie. @elies fijn dat alles goed was ops choll, je mannetje komt zeker bijna terug. @meettie hihi hier alles goed hoor!!! met julli ook?
meetie, ah meid we zijn er allemaal nog haha je kunt zo weer mee doen hoor ook zonder de millitaire kant lydia is ja ook illegaal hier haha. noa, nee ben nog op zoek haah het word denk ik nu toch maar oosterijk oid. en dan een huisie ergens dan zijn we stuk goedkoper uit al zal ik echt wel graag naar de zon gaan. maar jah das dan niet anders. toh een beete rekening houden met nu he heb trouwens al een paar fotootjes van me nieuuwe behangetje op hyves gezet kon niet wachten ben dr zo trots op haha nou wij gaan douchen en dan naar bed manlief moet morgen erg vroeg en hij loopt nog wat moeilijk dus jah nog ff goed rusten zeg maar.
even je behangetje bekeken suus maar (Sorrie) vind het afschuwelijk maar das gewoon niet mijn smaak zou wat zijn als iedereen de zelfde smaak had he
das idd niks nee lydia als iedereen zelfdfe mooi vind haha. ze ben ik zelf echt anti creme en wit ed haha en die moderne dingen ieuw.. das dan weer niks voor mij. en hoest met je ei??? of hoef je eerst niet meer heen en is hetn u duimen dat ze elkaar gevonden hebben?
Jeeej en jullie kletsen ook niet zo snel meer! Of is dat toevallig omdat het weekend was?? @Noa, Ja hoor, hier gaat het prima! Druk met alles, maar ik begin steeds meer te genieten. Willen jullie nog een hond erbij? @Lydia, wat doet je mannetje nu? @MamaSuus, Gaan jullie een vakantiehuisje kopen? Het behangetje vind ik erg leuk staan! Hihi dat is waar joh.. gek idee dat ik officieel ineens geen militairs vrouwtje ben is nog wel een beetje wennen..
meetie , hij werkt nu bij de mars hier in veghel . als monteur van een eigen lijn. suus , ja als het goed is istie wel gesprongen heb ook een posi ovulatie test gehad
@meetie, nee meestal gaat het hier lekker langzaam hoor haha allemaal druk met van alles en nog was haha. en neehoor een vakantie woning gaan we niet kopen haha we willen gewoon op vakantie volgend jaar maar komen er niet uit de eisen die wij hebben zijn niet echt goedkoop haha. lydia, ooh super dat ie er gesprongen is daas dan zowiezo al positief dan he. en nu dus lekker ff wachten.... tomdiedomdiedom......... altidj maar weer dat wachten he