hey meiden @meetie nee ik wil een nieuw hond onze is overleden. @mamasuus ik ga zo ff kijken voor het behangetje. @lyd sannend nog 4 dagen!!! hier alles lekker
Hellooo... Ik zit me beetje te vervelen hier op school @Noa, Oh dat is kut.. volgens mij heb ik het wel op hyves gezien, maar ken het me niet meer zo herinneren. Maar leuk dat jullie een nieuwe hond zoeken! Zoeken jullie een zelfde soort? @MamaSuus, Ohh vakantie haha. Ik dacht al. En dat is wel beter, dat jullie nu niet meer zoveel praten!! Twee jaar geleden kon ik het echt niet meer bijhouden! Als ik dan een dagje niet onl was, kon ik meteen 10 pagina's teruglezen hahaha. @Lydia, Wat spannend meid. Waar zijn jullie nu mee bezig om zwanger proberen te worden?
meetie jah wel prettig zo he haha toen had i ker ook moeite mee hoor maar we zijn nu met aardig wat minder dat scheelt denk ikook wel. hoest met je school nu dan? lukt het een beetje, en wat is het ook weer voor opleiding?? nou zal eens kijken of ik al wat rek kan betalen haha of dat we weer moeten wachten....
nou hier vanmorgen ff weer inkopen gedaan haha was hard nodig diepvries en kast waren zo goed als leeg haha dus ff naar ned geweest en erna nog ff hier voor het vlees (ze maken hier vers in de winkel zelfs de gheakt draaien ze waar je bij staat veel fijner dus vind ik) en nu nog ff afwasen en dan straks op verjaardag bij vriendin van yasmine. druk druk druk dus weer hhihi heb ook ff dr schoen bij c1000 neergezet haha altidj goed he gratis snoepies hihihi. en heb pepernoten gehaald en al een sleutel gevonden weet niet of iemand het kijkt maar bij sinterklaas journaal zijn er sleutels kwijt haha. ze zit er helemaal in. nou ga snel verder....
hey meiden hier allles lekker, vandaag wordt me bank opgehaald want hij moet opnieuw gespannen worden grrr . maarja zaterdag och gelukkig weer terug. @meetie we zouden wel voor zo zelfde soort gan maar me vriend wil liever iets kleiner omdat die honden gewoon veel heup problemen hebben hij wil nu een franse bull hoe gaatie op school? @mamasuus en gelukt met de rekeningen? zo te horen is je vriezer weer lekker gevuld. en madam dus de schoen gezet leuk hoor, en de sleutel kwijt ik ken het vehaal me nichtje en neefje volgen het met baby piet hihi
noa idd met de babypiet die is er ook bij vind ze helemaal super. vind die van ned 123 nog altidj het leukst hoor niet zo eng ed. ze kijkt ook wel die van rtl maar die is toch spannender met boefen ed en dat merk je hoor er is al zoveel spanning voor die kids in deze tijd van het jaar. en nog maar te zwijgen over die van nick pff wat is ide slecht zeg veelste eng voor kleintjes als je het mij vraagt. nou zal duncan eens ff inpakken en dan springen we op de fiets naar school. kijken of ze uitgeoefend zijn ze moet morgen ter opening van de kerstmartk en gedichtje ed doen i nde kerk hihihi ons kleine meisje voor een volle kerk als dat maar goed gaat haha. daar moeten we dus morgen maar heen en dan savonds gaan wel kker uit samen jee eerst ff sushi eten en dan naar harry heb dr zin in... rek zijn idd gelukt alles stond er al op woensdag jee nu alleen vanmiddag nog ff op de duitse kijken of het er al op staat kan ik die ok klaar makne dna is dat weer klaar voor deze mnd
@mamasuus hier kijkt e op rtl 4 maar ze snapt er toch nog niks van hihi. wist niet dat ze op nick het ook hadden. ow spannend voor een volle kerk gaat vast goedkomen. en fijn dat het gelukt s met de bankzaken. hier gaat allesn automatische dus geen omkijken naar gelukkig.
dat denk iik ook wel dat het moete lukken morgne als ze zich maar niet voor dr kop mept pff word daar zo moe van he als ze niet weet wat ze moet mept ze dr altijd voor dr kop zo irritant he. of dat ze naar de vleor gaat kijken haha. hier gaaat ook meeste wel automatisch moet alleeen wel nog van de nederlandse naar duitse doen en een paar in dld die niet auto gaan.
ey meiden hebben jullie een lekker weekende gehad? wij wel hoor. gaataltidj veel te snel. @mamasuus owja jij hebt natuurlijk te maken met de duitse bank . @lyd gefeliciteerd met je b'day!! enehh al getest? @mikmak hoe is het jullie? @eliesja met jullie ook alles goed?
wat zeg je nou lydia, is er een wazig iets oooh spannend zeg. heel erg gefeliciteerd met je verjaardag dan eerst maar he. en hoop voor je dat we je over een paar dagen weer kunnen feliciteren.... noa, ook al zo druk haha hier ook hoor. zit nu net ff rustig en dan zo maar weer naar boven haha morgen weer erg vroeg. gister kerstmarkt ons meisje was erg goed in de kerk ze was het duidelijkste te verstaan hadden we niet verwacht haha. erna wij dus lekker uit eten en bios echt helemaal super heerlijk sushi gegeten en naar harry (erg spannend trouwens). vanmiddag zijn we ff naar emmen geweest voor koopzondag ook erg leuk sint was er nog en madam kreeg een handje hihihi. we hebben nog een marsepijnen vakrentje kunnen krijgen hihi wilde ze graag hebben. nou zou gaan afsluiten kunnen we ff douchen ed zo hihihi
he meetie ook weer eens in de buurt, ja we zijn bezig voor een brusje, maar deze keer niets, ongi is vorige week gewoon gekomen hoor... maar no hurry, zal vanzelf wel komen denk ik dan maar hoe is het met jou.. weer terug naar school? @noa alles goed hier hoorl... effe druk weekje gehad achter de rug.... weer een hoop gedoem Gezeik op het KDV, donderdag naar huis wezen kijken.... zaterdag verjaardag in leidschendam gehad, gisteren effe naar mn schoonpa.... voor de rest werken en niets verdienen.. hoe is het hier... @lyd he wat.. is het zover??? spannend hoor.... hier nog niets, maar zal wel loslopen...
hey meiden bij jullie ook sneeuw hier wel hihi. @mamasuus wat fijn dat madam het versje goed deed in de kerk. @mikmak fijn om te horen dat het goed gaat met julie. en hoe was het huis? en waarom geziek bij ht kdv? @lyd balen meid!!! had het zo ghoopt voor jullie. dikke knuf
ach ze kunnen linetje niet zo goed handelen... ze vraagt teveel aandacht, maar ze doet in feite niets anders dan een ander kind... als ze slecht slaapt is ze sneller huilerig of uit dr hummetje, ze speelt maar met 1 kindje specifiek, gehecht aan 2 leidster... maar jeetje zeg ze is nog geen 2, spelen doet ze nog niet echt samen en ze heeft gewoon dr eigen mening.... zit ze in een babygroep waarvan de rest van dr vriendjes al over is geplaatst naar de peuters.... behalve dat 1e meisje.... ze loopt daarbij motorisch gigantisch voor. nog geen 2 maar motorisch een kind van 2,5 en dat is lastig in een babygroep... verder als dat meisje er niet was kwam ze veel bij de leidsters om liedjes te zingen een boekje te lezen... enz enz.. en dat is dus teveel aandacht... nu hadden ze gezegd als ze bij de peuters nog steeds "lastig"is dat ze beter naar een peuter plus kdv kan gaan... hoe bedoel je een kind bestempelen alleen omdat het teveel moeite is een boekje met het kind te lezen???? ze zijn niet goed bij hun hoofd.. peuter plus wil haar dan komen observeren kijken of ze er geschikt voor is..... maar daar hebben we even een stokje voor gestoken, want ik wil niet dat mn kind bestempeld wordt omdat ze te veel aandacht en veiligheid vraagt.... maar goed gaat wel loslopen, ik ga nu definitief 1 dag thuiswerken als linetje ook thuis is... en regel dan wel een oppas zodat ik ook echt kan werken enz enz enz oh ja en het werd ook nog tegen haar gebruikt dat ik veel had meegemaakt de afgelopen maanden met mn vader.... k*twijven... wat een lef... kan daar zoooo kwaad om worden @lyd balen.. ik ook hoor... beter plannen met s*x hahahaha fijne avond iedereen
ly balen meid het klonk erg hoopvol was vollop voor je ant duimen. moet je nou dan weer verder aan de pillen dan?? mikmak, zo druk druk druk dus zo te lezen. en wat een gedoe zeg om een meisje die gewoon weet wat ze wil haha. maar ken het verschijnsel als ze ff anders zijn als de rest is het meteen lastig. verder hier rustig madam is vanmiddag bij oma gebleven wilde daar weer eens zijn nou jah ik vind het best heb duncan u er lekker in en heb al ff sneeuw geruimt en heb al wat versierd hihii want jha wij hebben geen sint en ik ben tot nu nog het enige huis dat niet versierd is dus moet maar eens een keer he haha. nou ga maar weer eens wat doen nuy ik het huis zo voor me alleen heb haha weet nu dus ff neit wat ik wil doen hahaha stom he heb het altidj zo druk.