millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja weer aan de Clomid ..

nou dat vind ik ook niet normaal nee.. wij hebben ook wel eens drukke kinderen maar ja die zitten er gewoon tussen ...
    pff vind het wel aso indd om haar dan meteen over te willen plaatsen ..
    misschien eens vragen of ze een pedagoog tot beschikking hebben of die een keer wil komen kijken wat die ervan zegt ( hebben wij ook ) misschiendat ze dan wel zegt dat het helemaal gewoon een normaal meisje is die gewoon anthiausiast is :D

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    jeetje mikmak dan moeten ze lin toch gewoon naar de peuterrgroep doen, ik snap wel dat ze niks wil doen met die baby'hihi. groot gelijk dat je der niet wil bestempellen ze zijn zelf niet goed. fijn ddat je een dag thuis kan gaan werken zodat lin dan ook thuis is. al sik in de buurt had gewoond had ik gerust willen oppassenhoor.

@lyd ow jij weer aan de clomid. nou we gaan weer opnieuw duimen hoor meid

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @noa vanaf vandaag zit ze dan ook bij de peuters :D
    miss moet je gewoon verhuizen hahahahaha... ;)

@lyd, weer chlomid he.. op naar de volgende ronde dan maar... hier ook weer wachten... gewoon veeeeeeeeel s*xen

precies, maar druk is maar relatief, ze vermaakt zich gewoon met klimmen, rennen enzo.... en ze is gewoon erg slim en creatief, ze is gewoon die meiden daar te snel af... wat eigenlijk dan wel weer grappig is.... en nee geen reden om evt over te plaatsen naar een ander KDV. ehmmm nou dat is ook 1 van haar leidsters. maar weet je 1 leidster zegt wat en de ander neemt het over, en constateerd mss 1 keer per maand eens wat ofzo.... echt typisch Limburg, geen eigen oordeel vellen maar gewoon afgaan wat de ander zegt.... en dat pik ik niet. en haar laten observeren door een buitenstaander wil ik niet want dat voelt ze echt wel aan hoor als ze dat gaan doen....
    en ze zullen niets anders concluderen dan dat het een hele ondernemende tante is die je gewoon goed onder de duim moet houden, want ze heeft nu eenmaal een eigen mening;)

voor de rest weer aan het werk, super glad op de wegen in de stad....

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou mn follikels woren gevolgd dus sexen komt wel goed opt goeie moment ;)

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahahahahaha.. su6

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx U 2 :D

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    gaat lukken ;)

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zo dus de kleine meid overgezet mikmak? dan voelt ze zich hopelijk daar beter op dr gemak. hier momenteel ook gedoe op shool pff ze hebben veel kleintjes aangenomen van 2,5 die ook nog in pampers lopen en daardoor worden de groten dus vergeten ik kan daar dus echt niet tegen he. ons meisje wil ook zo veel maar ze doen er niks mee omdat ze het te druk hebben met luiers verschonen grr. en die kleine etters op hun plek te zetten. daar kan ik dus echt niet tegen he. maar dr wat van zeggen is dan wer taboe dus ga er binnenkort eens ff over babbelen met een vrouw die in de ouderraad zit ze heeft het ook mogelijk gemaakt dat engels gestopt is (was eenramp yasmine wilde niet heen omdat de jongens steeds liepen te etteren en ze dus toch niks leerde) miss dat zij wat kan doen ze heeft een meid die even oud is als yasmine en die ook veel meer kan dus al schrijfen ed dus wie weet.
    zo was vanmorgen ook weer stom madam geeft me tekeningen uit haar la mee heeft ze allerlei dingen erop geschreven waaronder naam van vriendin en papa . en de juf goh kun je dat allemaal al schrijfen grr is toch stom dat de juf dat niet eens weet.

verder niet veel nieuws heir alleen wat koud en wit haha en duncan is stil dusga maar eens ff kijken wat ie doet hahaha ons boefje.

succes he meiden deze ronde

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

hier sneeuwt het ook grr heb gister winterbanden der onderlaten zetten staat in de garage :x heb nu leen auto mee die auto stoel kreeg ik er met moeite in zo 3 deurs en ja ben 5 gewend hahaa.hopelijk is is sel klaar

vanmodda terug naar de doker want der oorpijn is niet over en de verkoudheid duurt ook al 4 weken en dat wordt niet beterder

@mikmak hihi ze is gewoon te slim voor die leidsters. wel fiinj dat ze overgelaatst is, en wat betreft verhuizen ik ben net verhuist jij wou verhuizen dus zo zeggen kom deze kant op hahaa;)

en succes met klussen.

@lyd jij ook veel succes met klussen.

@mamasuus ow vervelend dat ze die oudere kindjes maar beetje laten gaan, en ze geen door hebben dat ze al beetje kan schrijve, k zo ook aan de bel trekken hoor

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, toch om te verrekken dat ze niet weten wat yasmine wel en niet kan.... oh mag je daar niet over praten als de aandacht wat oneerlijk verdeeld is.... wat stom zeg..... je hebt gelijk om dan eens via een andere weg je beklagingen neer te leggen...

Ja ze is tot nu toe wel oke bij de peuters... ze vind het allemaal wel wat.. als ik smorgens vraag of ze weer naar de grote kindjes gaat dan knikt ze ijverig ja, en gilt dan ook hard ja.....

@noa, irri dan in een 3deurs... maar goed je zal je eigen auto snel weer terug hebben....

ja haha ze is idd te slim voor die dames daar... heel goed....

Hmmm naar het noorden he... zal er eens over nadenken.. maar denk dat dat een no go wordt... :D

Hier voor de rest weinig nieuws, veeeeeeel sneeuw, linetje vind het fantastisch, behalve als ze het met dr handjes aanraakt dan krijst ze het uit van de kou, maar rennen door de sneeuw doet ze als een echte prof.. maar ja is dan ook al dr 2de jaar dat ze door de sneeuw kan huppelen... ze liep vorig jaar rond deze tijd al 1 maand ofzo...

heb voor sinterklaas voor haar een keukentje gekocht... waren in de aanbieding bij bart smit van 49,99 naar 29 euro... kon het niet laten staan hahahaha, ben benieuwd wat ze er van vind

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak ooh leuk zeg een keukentje dat bevalt vast goed hihi en fijn dat ze het goed naar dr zin heeft.
    jah belachelijk he zit me toch wel behoorlijk dwars toch binnenkort eens ff een babbel maken. lastige is ook dat het dus klein dorp is en veel fam en buren ed. zo zit er een neefie van een van de juffen ook hier nog op school en die lijkt veel meer te mogen zo liep is laatst vieze bagger uit zijn schoenen te trappen i nde kring en ze zeggen niks vegen het gewoon op. pff en nu is het ook zo dat die mama ook echt een bitch is hoor. die heeft er nu twee opzitten waarvan de jongste nu net drie maar nog in luiers. maar echt altijd het hoogste woord zulke mensen kan ik dus echt niet tegen he hahaaha.

enne is duitsland niks hihihi mooi groot huis en goedkoop en nog eens een hoop kindergeld ook hahaha en in limburg zit je ja makkelijk over de grens.

@noa, jeetje is het nog neit weg joh?? hier ook niet niet helemaal hoor maar ga morgen toch maar zijn enting halen voor hij weer een nieuwe verkoudheid ophaalt want volgende wk word het weer warmer en dan zul je zien dat ie weer een tegenkomt hihi.

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meien

nou we hebben een kuurtje en zalf voor de droge huid ik smeer me wezenloos maar der beentje zijn kurk droog en der handje3s en wagen opgescheurt lijky het wel. de oren waren erger geworden en der slijm ook.'''

@mikmak ow toch niet het noorden hihi. ja als het goed i morgen me eigen auto gelukkig.

leuk hoor een keukentje, en bij jullie dus een paksneeuw hier legt ook wel wat maar niet heel veel.

@mamasuus ja dat heb je in een dorp he. maar toch vindt ik dat je iedereen hetzelfde moet behandellen.

en het was ind nog noet over bij duncan zou te horen ook niet.

13. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    Hoi allemaal.

Hier nog een militairsvrouw (vriendin eigenlijk).... Mijn vriend is militair en we hebben sinds kort besloten om te stoppen met de pil en ervoor te gaan!

Groetjes

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, jeetje meid dus weer aan de kuur het blijft ook maar he pff. vriendinnetje van duncan ook die bleef maar koorts hebben ondanks ab dus die gat vandaag ook maar weer eens heen.
    heeft je kleine meid dan zelfde droogheid als jij hebt? jij had dat toch ook of neit? lastig lijkt me dat ook voor zon kleintje.
    wij gaan toch maar gewoon prikken vandaag ben beniwued zou wat geschreeuw worden hahaarm kindje.

aislin, welkom hier . klets sellie mee zou ik zeggen we gaan niet te hard dus goed bij te houden hahaha. succes met de voorgenomen plannen.

15. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    thnx mama suus!
    waar komen jullie eigenlijk vandaan? en waar zitten jullie mannen gestationeerd of hoe je het ook moet noemen;)?
    als ik het mag vragen tenminste;)
    Ik kom uit Westervoort (vlakbij Arnhem) en mijn vriend zit nu nog in Assen maar volgend jaar komt hij in Schaarsbergen te zitten:)

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat mag je best vragen hoor hihi.
    wij wonen in duitsland vlak over de grens en mijn vent zit in wezep bij de genie daar is ie momenteel opc. en blijft daar nog wel ene paar jaar als het goed is.
    hij heeft op woensdag altidj papadag dus dan is ie lekekr thuis voor de rest dus een binnenslaper.

en jou vent dan gaat ie altijd op en neer of is ie ook binnenslaper? moet wel zeggen dat het dan een stukkie lastiger is met zwanger worden hebben wij toen ondervonden haha bij de eerste was het snel raak want hij had toen vakantie maar met de tweede duurde het 7 mnd aangezien mijn ei altijd ongunstig kwam midden in de wk haha.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    welkom aislin :)
    ik ben hier illegaal :p want mijn lief is afgelopen oktober weg bij de landmacht hij zat in schaarsbergen.

wij wonen in veghel :)

18. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    :O foei! haha;) maar volgens mij is het toch een beetje...eens een militair altijd een militair;)

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meiden,

@Aislin, Welkom! Ik ben momenteel ook illegaal hier. De vader van mijn kindjes en ik zijn sinds een paar maanden uit elkaar.
    Hij zit in Schaarsbergen en is binnenslaper.
    Samen hebben wij twee jongetjes (Jesse vandaag 2 jaar, Dylano 4 jaar)
    We wonen in Den Haag.

@MamaSuus, Ik studeer nu Pedagogiek. En jaaa het is super!!!!
    Hahaha hier heeft Dylano het ook elke keer over die babypiet!! Geweldig. En je hebt helemaal gelijk hoor. Die van Nick is echt erg...

Wat goed dat het Yasmine gelukt is in de kerk!
    Je zal je wel trots gevoeld hebben!

Leuk dat jullie het huis al versierd hebben! Hier kan ik ook echt niet wachten tot de 6e.. dan gaat meteen de boom uit de doos!!! Hahahaha.

Jeetje wat een nalatigheid bij Yasmine op school. Zo oneerlijk allemaal ook. Groot gelijk heb je dat je het viavia even aan wilt pakken!!

Zit Yasmine op engelsles? Begreep ik dat goed?

@Lydia, Wat jammer dat het niet raak was. Hopenlijk deze ronde!
    Hoe was je verjaardag?
    Oh wist niet dat je mannetje op Schaarsbergen zat? Was hij overgeplaatst?

@Noa, Oh een Franse Bull is wel een stukje kleiner hihi.
    Hebben jullie al een keuze gemaakt?

Hoe is het met jullie auto? Heb je hem al terug?
    En ach, het is al aardig dat jullie een leenauto kregen! Hier staan bij de dealer leenfietsen.... hahaha. Waar je ook voor moet betalen, dus ik heb enkel de benenwagen tot mijn beschikking.

@Mikmak, Wat leuk dat jullie voor een tweede brusje gaan. Spannend zeg.

Wat stom van het kdv!!!! Ik krijg daar echt de kriebels van.
    Gelukkig is het al opgelost! Heb je goed gedaan hoor meid!

Jup, ik zit weer in de schoolbanken. Voel me helemaal op mijn plek!

Leuk zo een keukentje!!! 29 euries is inderdaad nog wel te doen!!

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hey meiden

bij jullue ook zo veel sneeuw hier wel, komen me winterbanden goed van pas hihi. en had het stoelje vn de ikea kinderstoel op de slee vast gebonden zodat ze toch even in de sneeuw kon.

@mamasuus ja aan anitbiotica maar heb het idee dat het alleen maar erger is geworden. en die droogheid heeft ze inderdaad van mij. gaat nu al beterder dan vorige jaar toen broeide ze erg in de maxi met voetenzak.

@aslij welkom hier en leuk dat jullie voor een ukkie gaan.

Deel Deze Pagina