millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej goeiemorgen :)

kinderen zijn lekker aant spelen dus ken ik mooi ff rustig reageren ;)

ik tel de dagen zeker af ! nog 78 ;) als t goed is .. want weet je maar nooit .. maar goed zit dan iig in de richting .

buster , ja indd wel wat veiliger zo een traphekje , ik zie dat ook wel bij troy (mn neefje) als die bij mij is en ik ben 5 sec. iets uit de koelkast halen roept ie '' eh , eh '' want staat ie halverwege de trap en weet ie niet meer hoe die naar beneden moet :p hup 'tante ly ' weer n hartverzakking rijker ;)
    terwijl die goed weet dat ie t niet mag , want als ie beneden is en hij loopt richting de trap kijkt ie je aan en ist '' oehh '' en zown geniepig lachje :p !
    hihi en jaloers om mn sauna .. ja nu ken t nog .. normaal doe ik dat ook niet zovaak hoor als ferdi er gewoon is .. ben ik liever bij hem int weekend.. maar nu ist wel lekker om naar uit te kijken :) gaat t weekend ook lekker snel voorbij

elieja .. van mij mag de lente ook zeker weer komen ! ben echt n zomer mens !! :D let the sun shine !!
    en jullie pap .. toch verwerkt iedereen t denk op zn eigen manier jouw tijd zal ook komen .. rustig aan .. en op den duur ff lekker alles eruit gooien ... :( .. :)

nah zal maar s ff bij de kids gaan kijken .. wel lekker geld verdienen zo ;) maar ja die grote vermaken zich ook zo goed zelf..

2. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Goodmorning Sunshine!!! :D

Ja, want die schijnt hier vol op! Heerlijk zo na die sombere dagen. Ga straks lekker een wandeling maken, kan wel ff wat frise lucht gebruiken. Ik pak me wel goed in, want helaas is de temperatuur nog niet echt zomers.

@Care: Wat vervelend dat je zo rustig aan moet doen, terwijl je zelf helemaal niet die behoefte heb. Mag ik vragen wat de reden voor de rust is?

@Busster: Nee, kamertje moet nog behangen..hi.hi.. Durf het alleen niet zo zelf, want het is 1 afbeelding in 6 banen. Als ik dus 1 baan verpest, moet ik alles nieuw en ik heb nogal een dure smaak. ;) Mijn papa maar even heel erg lief aankijken. ;)

@lydia: Werk je op een kinderdag verblijf? Of pas je thuis op? Was ik gewoon ff nieuwsgierig naar. Fijn dat ze zo lekker rustig zijn.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey allemaal!

@busster, dank je meis.Zal ook heus wel komen, maar moet zo vaak me tranen wegslikken en dat is voor het verwerken niet goed..maar we komen er wel..;)
    Sterkte vandaag met mara bij het cb..;)

@lydia, haha dat is idd lekker geld verdienen, zal zeker niet vaak voorkomen dat ze lekker aan het spelen zijn? Weet wel dat het vast nog komt het verwerken, althans dat hoop ik maar!

@bloemie, idd heerlijk zonnetje, eindelijk weer na die sombere dagen!:)

@noa, hoe is het met je meis? Gaat het ook nog steeds goed met yas en haar exceem?

...danny ligt op bed en alyssa is aan het knutselen, althans ik met hulp van alyssa..dus ga maar weer helpen, ze zit alweer te mokken..

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha weet niet waar jullie vandaan komen .. maar de lucht ken hier niet witter zijn hooor ;)

ik werk op een kinderdagverblijf op een buitenschoolse opvang .
    sochtends komen ze vanaf 7.30 tot 8.15 dan breng ik ze naar school .. maar sochtend spelen ze eigenlijk altijd gewoon lekker ( zijn geen drukke kinderen ) dus zit ik altijd of er gewoon bij of ff lekker op de computer ;)
    smiddags daarin tegen zijn het er een stuk meer ( ochtend max 6 middag ong 20 ) en daar heb je een hoop drukke en oudere kinderen ( tot 11) bij zitten ! hihi .. maar zelfs dan zijn ze soms! wel lekker aant spelen zodat ik met mn collega lekker ken chille/kletsen ;) !

bloemie : ohh da vind ik zo gaaf he van die fotobehang / afbeelding behang :D !
    lydia kan niet wachten om de kamer te maken ;) hihi

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden
    was ik weer hoor!!! me meisje is verkoude echt zo zielig om te zien, en mijn hooikoort of allergie hoe je het ook noemt komt al op. omdat iedereen van die hyacinten in huis heb staan.

en we hebben het best druk gehad,laatste dagen we zijn bij ikea geweest, en bij de baby winkel.

der eczeem gaat heel goed, bijna zo goed als weg.

dus ik doe vanaf hier weer mee goed?

@eliesja het gaat nu goed met haar eczeem daar ben ik echt blij om

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi druk druk noa :)
    fijn dat yaslin dr exeem weer (zogoedals) weg is :)

7. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Lydia haha zo'n gezichtje als je neefje trekt tijdens het op de trap klimmen ken ik hier maar al te goed dat deed ze ook eerst voordat we het hekje hadden want hoe klein ze ook zijn ze weten best dat het niet mag. Werkse vandaag trouwens.

@ Bloemie Zou inderdaad dan maar even lief naar je papa kijken want is zonde als je alles opnieuw moet kopen. Ben wel benieuwd hoe het kamertje dan word vind het altijd wel mooi zo'n fotobahang muur. ( zet je een foto hier zodat wij hem kunnen bewonderen)

@ Noa wat fijn dat de eczeem van je meisje bijna weg is.
    @ Eliesja lekker knutsellen dus en danny op bed. Hier ligt Mara ook eindelijk.

Net dus bij het CB geweest mevrouwtje was 10,6 kilo en is 75 cm te klein voor haar gewicht volgens de arts maar ik vind haar al een stuk slanker als dat ze was dus ik trek er me lekker niks van aan want mijn meisje eet eigenlijk niet eens zo veel , vliegt er straks wel af als ze zelf gaat lopen. Mara kreeg ook 2 prikjes een in haar beentje en een in haar arm nou en die laatste vond ze dus echt niet leuk . Gillen dat ze deed maar gelukkig was het snel over dacht ik tot ik met haar door de HEMA liep tjonge plaatselijk luchtalarm ging af hahaha maar mijn arme meisje had dus zo;n pijn aan haar armpje zei ook steeds auw mama auw. Zo zielig . De arts had al wel gezegt dat die prik erg pijn kon doen maar tja vorige keren had ze ook nergens last van maar nu dus wel.

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, hey meis, fijn dat je er weer bent, wel vervelend zeg dat je hooikoorts nu al op komt, tis nog zo koud...
    en fijn dat het heel goed gaat met yas..:)

Zo zo, busster dat is al een flinke dame hoor, wat gewicht betreft, maar wel goed toch!! En idd niet druk maken, want als ze eenmaal gaat lopen en rennen gaat dat er wel af hoor! Nou gelukkig zijn die prikjes weer ff voorbij, is altijd zo zielig..

@ff jullie mening, wil namelijk 3 canvas doeken bestellen met deze foto's, nu ben ik er voor luke en alyssa al uit, maar vind het van danny moeilijk, dus kunnen jullie me helpen, heb 2 keuzes voor danny, welke vinden jullie het leukst/mooist?
    nummer 1:
    Bekijk bijlage 50238

dus wat vinden jullie beter bij luke en alyssa passen?

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
  10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ik zal hier de link van de foto zetten zodat je die foto's beter kunt zien>>

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lydia ja zeker druk druk druk maarja hoort erbij he. hihi. zag dat je vakantie had geboekt lekker hoo!!!

@buster ow mara dus prikkies gehad, das altijd vervelend. en de mw vondt haar dus iets te zwaar, maarja wat doe je der aan he? ze lopen het er van zelf wel weer vanaf hoor. hier lopen ze ook altijd wel wat te klagen dat is hun hobby denk ik zo hihi

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    eerste:

tweede:

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja heb nu al zin in mn vakantie !! :D haha duurd nog ff ;)

mooie foto's eliesja :) !!! mooi poppetje !

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dank je,:) maar welke vind jij dan het leukste om op canvas te zetten? (zie vorige pagina):D

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha sorry ;) gemist ..

ehhh moeilijk ... hmmmmm... de 2e dan ;) !

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha ga ik weer bijdehand doen..:D
    de tweede van de collage of de tweede van de link?hihi

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    2e van de collage !

en nu race ik naar me werk , zie dat ik te laat ga komen haha ! :p

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha bedankt meis, werkse nog!!;)

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai fdf snel, eeg was weer in orde. dus alles ok.

duncan is druk met snot en tandjes je ziet ze alleen aan de voorkant zitten en niet bovenop hahaha. en het zijn de hoektanden die schijnen echt mega door aan de vorkant

nou ga gauw ff naar het spul en kijken of de hutspot al klaar is kom morgen wel weer

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ lydia haha snap dat je zin hebt in je vakantie , ik zag foto's op je hyves en als je nog een plekje over hebt in je koffer probeer ik me daar wel in te wurmen hoor haha lijkt me heerlijk daar.

@ Eliesja ik vind de 2de foto van Danny op de collage het leukst. Je hebt echt 3 plaatjes op de wereld gezet hoor wat een mooie kids heb je toch!!

Deel Deze Pagina