sneeuw is weg hoor pff nu hopen dat vijver nog ff ontdooit kan ik ff de blaadjes er weer ui halen en water bijvullen zodat dit jaar de vissen heel blijven. nou nu maar weer ff met madam naar brillenwinkel hij zit nu weer te strak.
hey meiden, daar ben ik weer eens, denk laat even weer wat van me horen..mannetje is inmiddels ook weer thuis! Die heeft eind deze week ook lekker vakantie, wel lekker.. verder gaat het niet echt met mij, het ging wel goed hoor en nog wel, maar het heeft dus met me vader te maken, het is bijna zover dat het alweer een jaar geleden is en dan die kerstdagen.. Ben gewoon continu met me pa bezig, maar het nadeel is dat het thuis ook allemaal doordraait en dat is behoorlijk zwaar..zou zo graag tot na de kerst lekker alleen willen zijn met mijn gedachtes en verdriet..maar dat gaat niet helaas.. En dan is me man ook nog an t zeuren, die is nog ff druk op het werk met die korpsverjaardag enzo en zegt dan doodleuk tegen me goh je toont wel erg veel interesse zeg..nou ja zeg, heb al genoeg aan me kop en dan komt hij ook nog ff zeiken...:x de kids voelen dit ook allemaal haarfijn aan en die zijn een partij druk en slecht aan het luisteren.. maar goed wilde jullie toch nog even prettige feestdagen wensen. heb verder niks terug gelezen hoor, excuses.. volgend jaar ben ik wel weer van de partij.. @mikmak, zal voor jou ook wel ff slikken zijn de eerste kerst zonder je pa, hoe is het met je? @ly, hoe staat het met het klussen? @noa, en al een nieuwe viervoeter in huis? ook alles goed met Yas? @mamasuus, hoe is het met jou, al een beetje gewend aan het idee dat ... je weet wel.. hihi Alles goed met de kindjes? fijne jaarwisseling he meiden. liefs elies
knuf eliesja... Snap dat het moeilijk is met deze dagen.. Klussen gaat goed zit nu in centerparks dus sneaky tussendoor hahahha suus succes met t brilletje xx
ey meiden hier alles lekker. baal aleen van die stomme verplichten kerstdag!!! me pa en me ma doen het beide 1e dag. en me schoonouders ook (elk jaar het zelfde met het zelfde clubje waar wij niks mee he3bben) dus die doe we dit jaar niet en merk gewoon dar me vriend dat niet echt leuk vindt. tjs ik doe nou eenmal liever iets met de mijne dan hun wij hebben teminste allemaal kleintjes, en geen opgedraaft zooitje. zzo dat ben ik ff kwijt hihi. @mamasuus is het gelukt me de bril. @elies dikke knuf voor jouw meid en hopelijk is het snel 2011 @lyd oei lekker cp wij gaan in jan!! en succes met klussen hahah
eliesja, dikke knuf meid is begrijpelijk dat je het nu ff flink heftig hebt en weinig kunt hebbe. noa, wat een goed zeg met kerst ben blij dat wi jdat niet hebben hihihi kerstavond doen we altijd met mijn ouders en de rest zijn we lekker thuis haha sinds vorig jaar hoefen we niet naar schonouders lekker rustig dus haha. lydia lekker hoor cp das altijd leuk. en dan maar ff "stiekem"klussen hihihihi dr bril zit weer goed hoor ze is schijnbaar ineens gegroeid want zat wat krap ineens. we zijn nog met de niklauszug geweest vanavond was erg komisch die man kwam echt bij alle kids persoonlijk ff een praatje maken. en dat wle 2 keer en enige wat madam zei was ik ben yasmine ne ben 4 jaar haha de tweede keer vroeg ie of ze een gedichtje kenden en zij meteen ik ben yasmine ne ben 4 hahaha.
hoi ben ik weer @eliesja, snap je helemaal..... het is ook mega verdrietig, en ook na een jaar nog... ik was afgelopen vrijdag met linette naar de winkel, nieuwe kleur kerstballen halen, kerstboom aan het uitzoeken... en daarna zijn we naar huis gegaan om de boom te versieren, lekker muziekje... en stond daar maar te bleren.... kaarsje bij mn vader aangestoken.. das zo'n bittere pil..... ben benieuwd wat deze kerst nog brengt.. en an ook nog een kerel die het gewoon effe te druk heeft... sterkte meissie.. dikke knuf met mij is het voor de rest wel oke... @noa, sterkte meis.. snap dat jou mannetje dat niet leuk vind... maar wat is 1 kerstdag nu op 1 jaar..... ik vind het bij mijn schoonloeder ook niet echt top.. maar ja voor Almar doe ik dat en dan slik ik wel een avondje... kan me er ook wel overheen zetten en heb dan best een leuke avond.... (val je niet aan hoor, maar ik denk dat het leven makkelijker wordt zonder je enorm druk te maken over bepaalde irri verplichtingen ) @mamasuus, fijn dat dr bril weer goed zit..... is dan wel hard gegaan zeg... flinke groeispurt Hier voor de rest druk... van het weekend een hoop kleine klusjes gedaan om het huis maar af te krijgen, woensdag een extra dag vrij om te schilderen... en om 5 uur naar een ander huis kijken wat echt super gaaf ligt.... en met een lap grond er om heen dat enige naam heeft... iets van 1330m2.. ben benieuwd, manlief en ik waren er erg enthousiast over iig... valkenburg wordt het misschien toch niet... pffff moet toch naar je zin zijn he hahahahah
zo dat klinkt goed mikmak lekker stukkie grond is altidj fijn hoor dat heb je niet zo makkelijk meer in ned of is ht in limburg neit zo aan de prijs? zelf hebben we 1600 en ga echt niet meer voor minder hoor is echt heerlijk zoveel vrijheid. de kids lekker rond laten rennen ed altijd goed. verder hier weinig nieuws lekker druk alleen meot de trap nog ene keer doen want madam was het vergeten en is dus mooi op de pas geschilderde ropiie tree gaan staan en erna op de witte jeeeee niet zon succes dus. ook nog ff opruimen al kwmam ik er net achter dat ik afwasmiddel vergeten ben ... grr kan ik neit afwassen (alsof ik dat erg vind haha) maar jah is wle beetje rommelig zo op het aanrecht he.
maastricht is peperduur suus, maar het is een huis waarvan de erfgenamen geld willen zien en dat is gunstig en het ligt tegenover een klein kampje.... dus niemand wil er wonen.. en dat is dom.. want het is een fantastisch huis... dubbele garage erbij enz enz enz.... morgen kijken, ik ben benieuwd
hey meiden hier was ii ook weer is hihi. hier alles ze gangtje dus mag niet klagen, mw wordt met de dag ondeugender @mikmka huis klinkt goed! ben benieuwd en van een kamp hoef je geen last te hebben hoor. wat betreft kerst vindt het opzivh geen ramp om bij me schoonouders te zijn. maar hun vieren kerst met hun vrieden dus geen familie van mij vriend. en me vreind heb zelf ook niks met die vrienden en hij vindt het dan ook niet echt nodig om met hun te vieren, hij zei zelf dan doen hun maar een keertje anders. en er wer gezegd dan breng je die meid maar weg nou dat doe ik dus echt niet. @mamasuus hihi zie je trap al voor me hihi
noa, hoest met de kleine meid dan, kanpt ze al wat op? eliesja, het gaat redelijk met de gedachte hoor haha al is het nog steeds wel een raar idee momenteel. maar jah dat went ook wel weer zullen we maar denken he. mikmak, hoe was het huis, voldeed het aan de verwachting?? ly, bij jou ook alles lekker momenteel? zag dat je volgend jaar lekker wat voor hebt he concert en ook nog eens hans teeuwen hihih altijd leuk. al moet ik zeggen dat ik zijn kaartjes dit keer mega duur vond zeg pff. en dan te bedenken dat ik er ene keer gratis met school heen ben geweest toen hij nog niet echt bekent was hihihi. jee duncan heeft weer eens een nachtje doorgeslapen eindelijk had al weer aaridg last van vermoeidheid savonds. heb hem dik ingepakt miss da dat geholpen heeft en het feit dat ie gister niet in zijn bed geslapen heeft maar ff anderhalf uur in de auto haha. waren druk met boodschapppen. nou ga nog ff op de wii voordat de kids wakker worden. ff beetje sporten kreeg gister alweer een compliment dat me kont dunner was gwworden haha dus we moeten maar doorgaan dat voelt dan toch wel goed hor haha
ey meiden hier alls lekker ondanks de regen bag niks aan, geef me maar liever sneeuw. @mamasuus ze is aardig opgeknapt na de kuur dus mag niet klagen. en jij heb dus de wii fit. ik heb hem toen is geleend een vriendin maar in me oude huis ging het niet zo en ik was toen net 2 maanden bevallen ja dan houdt je het ind niet vol hihih. ik vindt het leuk maar dan moeten de gordijnen dicht anders denken de buren wat is die tocg aan het doen. maar een compliment dat e dunne bent geworden is tochg leuk om te horen!!
ghe ghe mamasuus , gooo WII ! op naar n dunnere kont wij hebben ook n wii maar moet er echt meer aan gaan doen. ja volgend jaar naar Hans teeuwen,guus meeuwis, en waarschijnlijk ook Rihanna !
zo lekker programma hoor, en nu maar hopen dat je er met een dikke buik loopt met oorwarmers erop tegen het geluid hahaha. ik sta ook te weinig achter dat ding hoor moet het cht vaker doen maar de stap om het ff te doen he pff das altijd zo lastig. zit maar beetje achter pc op de bank nu want madam heeft vriendinnetje te spelen en er valt natte sneeuw buiten dus zitten we binnen maar kan niet ergens anders heen om te opruimen oid want ze is bang voor de honden pff lasitg dan hoor ze kunnen het goed vinden das alleen een probleem dan he.
jee de boom staat hoor. madma heeft hem opgetuigd dus een echte kinderboom vol met plasticdisney ballen hahna
aah duncan kruipt onder de boom, erg lastig dus krijg hem er maar weer weg haha. en de katten smijten de ballen en slingertjes eruit haha ben ik blij met plastic ballen zeg
hihi onze Tibbe vind de boom ook geweldig ! haha en ik heb een zingende (incl. flapperende oren ) kersthond !vind tibbe maar gek , haha heb een coole foto zal ik straks eens plaatsen !
HAAI, @suus, ja het huis was fantastisch... moet werkelijk alles nog aan gedaan worden, maar het is ruim, warm, licht en de tuin is super... woensdag gaan we met de aankoopmakelaar voor een 2de bezichtiging.. wellicht dat er een bod komt.... heeft gelukkig al wel dubbel glas, alle kachels kunnen in ere worden hersteld maar goed dat gaan we dan alleen in de huiskamer doen, op de slaapkamers lijkt mij niet zo'n strak plan haha @lyd hoe is het met je??? veel muziel voor jou dus... en idd hopenlijk met een dikke buik.. alhoewel die tijdens een concert behoorlijk in de weg kan zitten haha verder zijn we hier behoorlijk ingesneeuwd met een half metertje sneeuw ofzo.. en linetje roept als ze naar buiten kijkt alleen maar... kijk mama neeuw hihi.... hier druk met de laatste loodjes voor het huis helemaal af is en de verkoop in kan.... werk is saai, de ene is op vakantie de andere is ziek dus zit hier alleen... en daarbij heeft het me 1.5 uur gekost op het werk te komen op een stukje van 15km dus dat voorspeld ook niet veel goeds op de terugweg... @noa,. fijn dat de kuur goed aanslaat bij je meisje...
heej ! hmm noa begrijp t .. was je nog een beetje (redelijk ) snel thuis ?? zal wel niet met dit klote weer.. hier , ach liever een dikke buik die in de weg zit dan geen hihi ga waarschijnlijk met kerst testen dus ben beniuewd..