hier de beloofde foto van onze mafkees ! hihi (die hond zing mehehehehehehheryyyyy christmasssssss you make me wanne shout trlalalalla enz.. en dan flapperend met zn oren ) View attachment 116336
View attachment 116337 ghe ghe t is zoeen lieverd , zo ligt ie nu ( en altijd ) op de rand van de bank te pitten
wat is het toch een snoepie eg zo, en al een beste kater zeg... hij lag idd hier ook graag op de rand haha. hihihi leuk die hond ook trouwens. lukt het nu een beetje met de boom en tibbe dan? die van me ma die vonden vooral het optuigen super alle balleen die me ma erin hing gooiden hum er weer uit hahaha. hoest met tibbe met zijn schijtavonturen daqn word dat al minder? hier gaat dat nu goed ze gaat netjes vooor de duer zitten als ze naar bak moet. (luikje is stuk) die van ons heeft deze wk een slecht avontuur gehad met een stuk glas. ze was ant racen denk ik snachtsi n het washok waar ze altijd slapen en heeft daar een lege fles stuk gegooit en vol met dr pootje erin gestaan oid denk ik. net achter dr hoge teen zat een beste jaap tis nu alweer dicht en is neit dik oid dus neem aan dat het wel weer goed komt houd het wle in de gaten ze heeft eerste dag veel geslapen en nu rent en doet ze alweeer haha gezonde peos dus.
@lydia, hahaha wat een fantastische foto's van poezebeest... nou ja kater dan.... heee jij hebt dezelfde bank... althans het lijkt erop.. iig de kleuren.
ja suus t word denk echt n grote ja ! maar wel zo gek en lief als iets kan er alles mee doen ! en al een week geen poepies meer gevonden !!!! dus gaat zeker de goeie kant op en met de boom die heeft ie nu wel gezien haha.. heel soms slaat ie nog een keer tegen de ballen aan haha mikmak , bank komt van Goossens (hoekbank met chillstukie)
ey meiden hier alles goed. @lyd wat een leuke foto's enehh die bank komt hier ook bekend voor wij hebben zo soort stof ook in de grijs tint en ook met hoek gedeeldt hihi
@lyd onze komt van knibbeler, ook met een lunge hoekje erin maar goed das de trend dus er zullen er ongetwijfeld veel meer zijn met dezelfde soort bank haha nou vandaag gaan almar en de makelaar terug naar het huis.. ben benieuws
haha jah zon soort bank hebben wij dus ook besteld die komt in feb als het goed is. ook beetje zulke kleuren bruinachtig haha goed van tibbe zeg dat ie al een wk niet meer rondschijt.en de boom met rust laat. mikmak veel plezierm et het kijken naar het huisje meiden voor het geval ik geen tijd meer heb nu alvast hele fijne kerstdagen gewenst
ey meiden hoe is het!!!! hier alles ged. kwam ff checken hoe het met lyd was maar zo aan de banner te zien is het gelukt!!! gefeliciteerd meid geniet ervn!!!
heeej ! ja wilde het net komen vertellen vandaag NOD ! View attachment 117489 hoe ist met jullie dames ?? hier dus 1e kerstdag naar disney geweest echt zwaar relax! wachttijden waren gewoon nii langer dan 15 min .. ( meeste moet je langer lopen naar de attractie dan dat de wachttijd was ! ) en toen daar hotelletje gepakt en in de ochtend sneaky getest.. ! en toen al (2 dagen voor nod ) 2 strepen : !
whaaaa lydia geweldig meid gefeliciteerd, dacht gisteravodn nog aan ue in bed haha wat je al neit bezig houd maar goed super joh meid. ga dr lekker van genieten en 2011 word dus lekker jullie jhaar meid. hier lekker lam pff buikgriepje achtig iets haha heel lastig lam ed. en de kelder stond vol met water manleif heeft gister de leidingen vervangen en ging goed tot we vanmorgen van bouwmakrt trug kwame toen stond ie vol water pff en heb nu dus weeer geen water gister ook al niet
hey meiden.. @LY, WAT LEES IK ZWANGER!!!!! superrrrrrrr meis van harte gefeliciteerd joh..geweldig nieuws en tevens een mooi kerstcadeau. @mamasuus, beterschap. hoe was jullie kerst? @mikmak, hoe heb jij de dagen doorgemaakt? @noa, ook leuke dagen gehad? hier gaat het redelijk, wel rotdagen achter de rug, maar heb ze overleefd...nog even een oud en nieuwtje en dan weer fris het nieuwe jaar in..hoop ik. liefs
eliesja, hier wel lekker hoor kerstavond bij me ouders geweest eten alleen waren mijn broer en zijn vriendin er niet aangeien ze in eindhoven wootn en het daar best dichtgesneeuwt was dus die avond doen we binnenkort nog eens over haha. verder lekker thuis kerstkadootjes onder de boom natuurlijk en dus een drukke madam haha. nu iss het snel weer opknappen voor vrijdag pff eerst smiddags hebben we gluhwein feest met carbid schieten. savonda lam op onze bank. we warne uitgenodigd bij een vriendin hier maar zie het niet zitten met de kids zo laat en snachts nog over straat trug lopen. dan 1 jan hebben we rondgang met de buren nou dat word een slachtveld hoor pf zie er nu al tegenop en wou dat het vast maandag was. we gaan dan namelijk bij iedereen wat drinken dus elke huis een biertje en een schnaps pff ze vertelden me dat het zon 30 man zijn dus reken maar uit aah dat word heftig. denk dat ik het maar bij water probeer te houden met schnaps das nog wel te doen hoop ik.
hee dames, @lyd, gefeliciteerd dame!! geniet ervan @eliesja ja de dagen oke doorgekomen, heel relaxt alleen 2de kerstdag naar den haag toegeweest naar mn schoonzusje en man... samen met schoonbroer, schoonpa en jaja almar ook..\ Verder ook hier nieuws.. volgens de berekeningen zijn we vandaag 5 weken en 3 dagen zwanger... dus hahahaha ook hier is het raak. 14 jan naar de vk voor echo en 20 jan controle
Oeh mamasuus ! , da klinkt niet goed met t water.. al opgelost nu ? beterschap meis.. thanx voor de felicitatie eliesja , ja super he ! mooier kado hadden we ons niet kunnen wensen haha mamasuus , klinkt wel gezelli ... maar 30 bier en shotjes .. oeioeioei Mikmak thanx !! whaaa jij ook zwanger !! gefeliciteerd !! xx
mikmak ook jij gefeliciterrd meid kwam het dus toch uit dat je licham erop wachte. leuk hoor 2 zwangere meiden erbij lekker keuvelen over kwaaltjes hihihi. ly, water is nu weer opgelost gelukkig hebben flink gesopt. dat gebueren op nieuwsjaardag heb ik ook niet bijster zin in hoor haha helemaal niet nu me darmen zo van slag zijn pff. vandag kwam de buurvrouw ff langs en gelukkig mogen wij dit jaar gewoon meelopen en hebben dus ons huis nog niet helemaal op de kop voor dat half uurtje. moet met madam smorgens rond voor de kids die krijgen gewoon snooepies geloof ik hihihi. en dan wij zo rond 6 uur beginnen dus maar ff stampot maken van te voren denk ik ff goeie bodem hebben natuurlijk haha. net zomaar visite gehad van een vriend en vriendin en kennis erg leuk. de twee mannen die gingen vuurwerk halen hier (stuk goedkoper en mooier hihi) en vriendin hoorde het en kwam dus mee om de bob te spelen want ze is ook zwanger. en het word een meid jeeeee. helemaal happy dus ze had dus ook iedereen wel een sms gestuurd maar mijn nummer was fout ze was al verbaasd dat ik niks liet horen hhaha. maar helemaal leuk dus heb ik iemand waar alle mooie kleren van yasmine heen kunnen. had al veel voor dr weggelegd want zei altijd al ze krigjt vast een meid en dan zijn die kleertjes voor haar hihihi echt van die stoere rokjes ed. nou zal eens ff de vkantie boeken kwam gister een goie tegen gewoo bij arke, die is vertrouwd voor ons en gaat altijd super, in oostenrijk voor 280 euro 8 dagen nou helemaal goed natuurlijk haha daar doen we het voor. midden in tirol uurtje van munchen waar we dan tuurlijk een daggie heen gaan. en anderhalf vanaf het adelaarsnest van hitler waar manlief graag heen wil hihihi. genoeg te doen dus helemaal goed.
@lyd, thankx.. eindelijk een goede reden een nieuwe banner neer te zetten haha @suus, jep lekker klagen over kwaaltjes en ze zijn behoorlijk aanwezig..... 2de zwangerschap kan alles een beetje veel meer gevoeliger zijn.... en dat klopt wel, lijk nu al bandenpijn te hebben, en ben och wel iets meer misselijk dan vorige keer... maar niet noemenswaardig om giga over te klagen, hang nog steeds noet boven de pot haha oeh lekekr vakantie geboekt he.... en idd das niet te duur