millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden
    hier alles lekker!!!

@mikmak gefeliciteerd!!!!!

@lyd nogmaals gefeliciteerd!!!!

leuk 2 meiden tegelijk ik liep met mamasuus hihi.

@mamasuus lekker dat de vakantie geboekt is!!!!!

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    krijg de vakantie niet geboekt grrr daar wordi k toch zo grrr van. gisteravond maar bezig gebleven ermee zo lastig steeds als ik dan alles ingevult had dan stond er weer dat er een fout was. het bleef aan de gang.

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @noa, thanx meid. hoe is het met jou en je meissie?

@suus, klote dat je die vakantie niet geboekt krijgt.. en als je nu eens belt en het vie Arke kantoor zelf doet?

nou de makelaar komt zo dus ben effe weg weer

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmmm suus das balen indd , ik zou ook ff naar Arke bellen ..
    moeten hun t maar voor je boeken..

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou lekker heb dus idd gister ff het alternatieve numer gezocht (kan jah geen 0900 bellen vanuit hier) en blijkt ie al volgeboekt te zijn alleen nog een 2 of 4 kamer app isvrij nou 2 is voor ons not done ga niet met de kids een wk op een kamer slapen kan ik net zo goed hotel doen en das neit de bedoeling. en een 4 kamer is meteen een dikke 100 euro duurder nu vond me vent dit geen punt maar ik wel haha heb ik een lekre goedkope kunnen vinden in een goeie omg word het nog duur haha dus kijk vanmiddag nog ff op neckermann die schijnt ook goed te zijn kijken wat daar voorbij komt in oostenrijk want daar wil manlief nu toch wel graag heen lekker in de bergen.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm das klote ! lekkere organisatie daar..
    indd mooi ergens anders heen :D !
    succes :)

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou idd op internet staat dat er nog 3 kamers zijn en dan probeer je te boeken en heb je alles ingevuld dus je namen en adres ed en dan zegt ie sorry foutje. en ook niet waarom grr. dus nar weet ik hoe vaak geprobeerd te hebben ff gebeld zegt ze doodleuk jah die zijn ok volgeboekt. aaaah zet dan niet op de site dat het kan. daar heb ik zo de P in he .

nou meiden wens jullie allemaal een goed uiteinde. tot volgend jaar maar weer he

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    en allemaal nog heel???

happy newyear he meiden. dat dit jaar ons allemaal maar goeie dingen brengt.

hier was het lekker dit weekend, eerst oudjaarsdag carbid schieten en gluh wein drinken, savvonds lekker samen op de bank en gisteravond met de buren rond dat was wel ff wat haha maar wel erg gezellig hihihi.

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Haai iedereen, gelukkig nieuwjaar...

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Everyone a happy newyear !! :d:d

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
  12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ziet er goed uit hoor mikmak, lekker ruim mooi stukkie gras. ben benieuwd hoor zal voor je duimen.

hier uds idd ook neit veel nieuws heb gister boom eruit gedaan en alles ff veranderd haha veel meer ruimte ineens hier hahaha. madam weer naar de kiga sidns vandaag heerlijk dus hihihi. en duncan die net in paniek schreeuwt dus ik erheen heeft ie een rollo gegeten en denk dat het hem neit echt beviel oid hahaha.

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zoo mikmak ! , mooi man dat koop je hier echt niet voor dat geld !
    nicee :)

hier verder niet zoveel nieuws 19e eerste echo :D !

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lyd, spannend de eerste echo... ga je voor t eerst het knipperlichtje zien... hier volgende week vrijdag.. de 14de.....
    ja he.. top he dat huis... vanaf vrijdag staat ons huis ook op internet... zal dan wel een linkje sturen ;)

verder ben ik al weer begonnen met uitbuiken... tja vorige keer kon ik na 9 weken al niet meer in mijn eigen kleren, en met de 2de gaat het dan toch weer sneller.... of misschien ben ik wel verder dan ik dacht hahahaha

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    spannend ,

ja ik vind het ook zooo spannend die echo haha ..
    en kan nu mn eigen broeken al ni meer aan .. als ik de knoop dicht doe doet mn buik al pijn ( alsof ik n maat teklein aan heb.. ) waar gaat dit heeennn ;)

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahaha, wordt alleen maar erger.. maar het is voor een goed doel
    voor mij hoef ik niet meer zo tonnetje rond te worden... maar hier loop ik in maillots. leggings, jurkjes.. nog niet in zwangerschaps kleding enzo

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee ik ook niet hor ... liep zoeizo al heel veel in leggings :D !

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja ik ook hoor... maar mn skinny jeans hangt effe in de kast.. pas m denk ik nog wel maar mn buik is best gezwollen dus zal dat wel wat irriteren...

maar ben wel van plan binnenkort effe de positiekleding van de zolder afhalen en effe op een kort wasje draaien voor als het wel nodig is binnenkort

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zo dus jullie groeien al lekker fijn hoor altidj goed he/

jeetje heb hier ene echte gilmeid aaaah gister ok weer zo lekker over stuur janken echt erg hoor en echt om helemaal niks alles kapot willen maken en weet ik wat nog meer maar jah schijnt normaal te zijn bij meiden hahaha.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suus, oh is dat meiden eigen... oke.. want dat dametje bij mij thuis kan ook zo'n enorme kattekop zijn.... pffff heel vermoeiend.. maar wel een lief vermoeiend meissie hihi

jep hier groeit het goed.. mn borsten beginnen ook al behoorlijk pijnlijk en mega gevoelig te zijn.. das niet fijn..

Deel Deze Pagina