@lyd, ik gun jou zooooo ineens een trio van dames met pittige karaktertjes nee hoor, je kan ze beter zo hebben dan een kind waar niets inzit... en doorgaans is linetje zooooo lief en knuffelig, maar ja ze is nu eenmaal opstandig zo nu en dan.... een echt eigen willetje
jah mikmak ze vertellen me aan alle kanten dat het bij eem ied hoort, het ene moment peoslief en het andere grrr gillen schreeuwen meppen alles kapot gooien hahaha. nu speelt ze bijv weer lekker rustig in de kamer heb je geen kind aan nu hahaha. tot er ietsn iet gaat zoals zij wil dan is er weer heibel in de keet haha. al moet ik zeggen dat duncan ook al begitn hoor dat wordeen in de supermarkt op de grond schreeuw kind hahaha. zo had ie vnamorgen al een aansteker te pakken die wilde hij percee hebben dus ik steeds nee die krijg je niet en elke keer dat ik hem dus weer afpakte en trug in het vak zetten begon ie harder te schreeuwen tot ie zich op de grond liet vallen en dus nog meer drama maakte hahaha. nou heel simpel dus oppakken en meenemen hahaha. niet te moeilij over doen andersl oopt ie straks met me weg als ie wat ouder is. wat een gedoe trouwens zeg vakantie boeken ben dr al vanaf dec mee bezig nu heeft manlief izjn vak een weekie kunnen verschuiven zodat we dan de laatste wk van aug kunnen (scheelt behoorlijk in prijs en hopelijk is er dan wel wat vrij) nu dus maar arke weer gebelt voor zelfde app. nu maar hopen dat het lukt want alle systemen liggen er plat grrr.
hallo meiden ik kom hier even min of meer illegaal melden waarom?? zit zo: zelf ben ik een alleenstaande mama van 30 met zoontje van 2 jr. (ex weggegaan in zw.schap) Nu is er iemand die me wel ziet zitten. Echter deze werkt ook bij defensie. Hij werkt nu niet meer onregelmatig begreep ik. maar gewoon in nl van 9-17. eerder is hij wel uitgezonden geweest enz. Dus wil graag meelezen om te zien hoe andere meiden dit ervaren om een relatie te hebben met iemand bij defensie. wat houdt dan nu in enz.
o wel leuk om te melden misschien: zelf werk ik 4 dagen in de week als pedagoog op een sociaal medisch dagverblijf.
welkom mamametzoon (zie je wel s bij alleenstaande mama's topic omdat een vriendin van mij daar meeschrijft ) ik ben hier illegaal omdat mijn mannetje niet meer bij defensie werkt. maar hoeft hij ook geen oefeningen/ of aankomende uitzendingen meer te volgen ?! tja t is wel een vak apart vond ik de landmacht omdat Fer iig altijd een eind moet rijden naar zn werk .. vaak langer moest werken , dan ineens weer niks te doen had en eerder klaar was en ga zo maar door .. en vind het gewoon n rot organisatie op sommige dingen .. maar verder ist wel te doen hoor haha , maar ik zou er iig niet aan moeten denken dat ik een kindje heb en meot zeggen dat papa 5 mnd weg moet bijv.. andere meiden weten wel hoe dit is en zullen je er mee over kunnen vertellen mikmak , ohh ik wil wel een temperamentvol meisje hoor ! hihi
hai hai, @mamametzoon, welkom hier dan maar. hier alle mogelijke dingen al meegemaakt haha zti allang in "het vak" haha ben nu bijna 11 jaar samen met een millitair waarvan 7 getrouwd. nu 2 kids en drie uitzendingen later. het is best te doen hoor. maar je moet als vrouw wel wat kunnen hebben en goed je eigen boontjes kunnen doppen maar als je al een tijd alleenstaande mama bent dan ben je dat in ieder geval al gewend. want dat ben je als vrouw van millitair ook regelmatig het ligt er natuulijk aan wat ie doet he. en ief hebben ze nu steeds midner ivm geld dus dat scheelt ook wel weer hoor. en is ie dan een binnenslaper of gewooon thuis want daar zit ook nogal een verschil in. als ie gewoon een thuis slaper is en gewoon normal tijden werkt dan is het net als elke andere "doorsnee"baan. het zijn idd echt de oef en eventueel uitzendingen waar je dan aan moet wennen. zo hebben wij idd jaren lang een weekend relatie gehad en onze eerste meid heeft dus papa in het begin niet vel gezien alleen de weekenden en toen ze anderhalf was is ie 5 mnd naar ururzgan geweest. maar goed je mag alles vragen hoor. ly, hihihi weet wat je wenst he haha. nee het is echt wel leuk hoor maar soms grrr. zo vandaag ook weer haal haar en dr vriendje van sport komt die vrouw naar me toe om ff te vertellen dat ze beiden behoorlijk druk en lastig waren en zelfs haar op dr rug gemept hebben en aan dr haren getrokken. nou dan sta je daar wel ff met je mond vol tanden hoor. en dan willen ze ook nog niet komen natuurlijk en luisteren. pas als ik dreig met een verbod op iets bij madam dus speelverbod dan lukt het (al heeft ze hem alsnog wel te pakken want ze ging erna zo weer door) en dr vriendje heeft een tv verbod van mij gehad want die luisterde ook al niet en nog beweren dat ik hem mega pijn deed met het op het podium tilen dikke krokodillen tranen erbij. grrr momenten zijn dat joh. maar goed nu is ze ineens weer poeslief en ben ik dr beste vriendin zo zegt ze zelf hahaah. ooh trouwens hier moet manlief dsu waarschijnlijk naar ide nieuwe missie he, pff zal ook neit zo zijn en hij gaat ook nog een keer dit jaar 3 wk naar aruba en mag niet eens mee hahaha gaat weer lekker hier dus.
hee suus , dat meen je niet ! zag het op tv en dacht : ''gelukkig fer is weg daar.. '' maar jullie zitten er nog midden in .. hoop dat ie niet hoeft.. zoo en die madammeke van jou .. oioi ! ik werk op de peutergroep en de BSO dus maak ook genoeg mee maar zijn natuurlijk niet mn eigenste kinderen .. haha we zullen zien wat wij krijgen .. een temprament vol meisje of een stoere / niet luisterende jongen ! haha
ey meiden hier was ik ook weer!!!! waren lekker weerkje naar cp!! die meid vondt het geweldig in het zwembad. en alleen maar willen lopen en alles zelf doen. en gillen ls het niet ging zoals zij wou hihi. @mikmak en lyd lekker hoor dat jullie al groeien bij een 2e chijnt het ind sneller te gaan. ik kon rond de 20 weken me eigen broeke niet meer aan. @mamasuus is het nu gekukt.
mamasuus bedankt voor je uitleg hij is 2x naar uruzgan geweest waarvan 1x als officier. Hij is sinds kort dus alleen nog van 9-17 werkzaam binnen nl en dus thuisslaper begreep ik nu. juist omdat hij zich wat meer wil gaan richten op toekomst en evt gezin enz. Wel een voordeel dus. wat voor rang heeft jullie man dames?? ennuh brutale vraag maar klopt het dat ze aardig verdienen bij defensie (noemde een vriendin van me dat ze daar achterlijk veel verdienen... vind ik niet belangrijk hoor... maar zou me daar juist wellicht wat ongemakkelijk bij kunnen voelen)
noa, meid dat klinkt goed zeg lekker er ff tussenuit met zn drietjes das altijd goed he. dus jou meisie is ook al zon lekre "bitch" hahaha. en nee nog altijd niet gelukt ze bellen me als het goed is straks nog trug en anders word het toch echt een andere app nog ff afwachten dus pff lastig hoor ben dr wel een beetje klaar mee nu hahaha. ly, je eigen zijn idd anders hoor die kun je neit weggeven om 17 uur hahaha. en bij de ouders zijn ze vaak nog erger omdat ze daar zichzelf kunnen zijn. maar ze is momenteel ook wel heel erg hoor hahaah en het is idd allebei leuk hoor ik dacvht altidj dat ik twee meiden zou krijgen maar onze jongen is toch ook echt helemaal super hoor nu al een echte charmeur. mamametzoon, mijn vent is opc en dus sgt1 en dat verdienen valt idd mee hoor het ligt er echt aan welke rang ie heeft en dan ook nnog eens hoe lang je al in dienst zit. je kunt op internet zo opzoeken hoor gewoon ff googlen hahaha. zijn echt standaard dingen en dat krijgen ze dna ook echt plus nog eventuele reiskosten en oef komen weer extra dan. maar echt geloof mij het is echt niet heel veel hoor veel mensen denken dat net als dat ze denken dat ze mega veel krijgen als ze op uitzending gaan maar echt dat is niks als je ziet wat ze ervoor moeten doen. en als je dan thuis nog een gezin hebt en dus huis ed dat betaald moet worden dan is het dus nog minder wat overblijft. maar het komt dan vaak door die jonge ventjes die nog thuis wonen die zodra ze trug zijn een uitzending bak kopen en weeti k neit hoe met geld strooien want jah idd die houden er veel aan over hahaha. nou ik zou nog eens verder kijken naar een vak mocht die enen niet lukken mmoet ik toch wat achter de hand hebben hahaha.en zo nog ff een cake bakkenn met madam had ik belooft dus tjah dat moet dan ff he ihihihi
jee ze heeft net gebelt en jawel het is gelukt we kunnen op vakantie nu alleen nog ff heen om een aanbetaling te doen binnen 5 dagen. hij is nu voor ons gereserveerd woehoe. we gaan dus toch en nog 200 goedkoper ook omdat we een weekie later gaan hihihi. manlief heeft het voor lekaar gekregen dat ie zijn vakantie verplaatst heeft een wk helemaal super dus.
heej ! noa ja zeker leuk ! kan me niet snel genoeg gaan ! suus , super dat de vakantie geboekt is .. weer een zorg minder !
tot je zon last hebt en het liever uit wil hebben ly hahaha al kun je je dat nu nog niet voorstellen. maar idd fijn hoor als je lekekr groeit vond het ook altijd heerlijk dat je er lekker mee kunt rondparaderen hahaha. en idd fijn dat die vakantie nu geboekt is. straks ff aanbetaling doen hebben we dat ok weert gehad gaan we meteen ff naar de sdierentuin heb madma al afgemeld op school haha ze hebben in emmen aangepaste openingstijden en dus ook tarieven dan is het uds weer een keertje leuk om heen te gaan en dan ook echt voor de dieren en niet om te spelen. madma is echt gek op dieren en meneertje ook al dus is vast leuk. zo kijkt ze ook graag naar planet earth ed de dodelijkste 60 is haar favo programma tegenwoordig (kwart voor 17 op ned 3)
@noa, ja dat groeit echt hard.. maar de eerste keer kon ik na 9 weken ook al niet meer in mijn kleren.... ennu gaat het dan noch een paar weekjes rapper hahahahaha @mamvanthom, hoi welkom hier... tja m'n mannetje is nog niet op uitzending geweest, wel een binnenslaper en op oefeningen enzo... dus het is gewoon aanpoten als een soort van alleenstaande moeder... maar als manlief dan wel thuis is. probeert ie wel veel over te nemen... maar het went, en het loopt allemaal... nu hebben we er nog maar 1, maar nr 2 is onderweg dus ben benieuwd hoe dat dan gaat lopen allemaal hihi @suus, fijn dat je vakantie is geboekt nu... hier vrijdag een bod gedaan op het huis, ons huis staat nu dan officieel te koop..... hopen dat het allemaal lukt en linette wordt morgen al weer 2....