millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    #1661 noa307, 10 jan 2011
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
    @mamasuus ow emmen daar was ik vorige week!!! was dus dicht bij
    lekker dat de vakantie in gelut

@lyd. ja hoe snellen hoe beter he.vondt het ook leuk om te groeien hoor.

@mikmak ben benieuwd waar is de link hihi.
    en alvast gefeliciteerd met jullue meisje.

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ha meiden, ik kom hier even mee babbelen, want ik ben ook militairsvrouw :D helemaal niet leuk soms en vooral vandaag niet. Alleen naar de gyn geweest omdat man zo nodig op oefening moet :( maar ja hoort erbij he! Nu maar nachtdienst draaien, anders lig ik toch alleen..
    Zijn jullie mannen toevallig ook op oefening?

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, ooh leuk was je inde huttenheugte dan? want je was toch cp. daar zwemen wij regelmatig ga binnenkort een kortingspas daar aanschaffen kunnen we met veel korting zwemmen hahaa is idd dicht bij ons hihihi. en idd fijn van de vak pff hele opluchting.

@mikmak. ooh spannend meid en gefeliciteerd met de kleine meid he twee jaar al weer wat gaat dat snel he? geniet ervan vandaag.
    en idd kom maar op met je huis hihih ben ook benieuwd hahah.

mamsie, welkom hier hoor klets maar mee we gaan niet echt hard hoor maar das dus wle prettig. en nee mijne is niet op oef voorlopig. en het is idd een hard life af en toe met een millitair hier ook bij de tweede alle eerste controles allen gedaan want toen zat ie in uruzgan. en bij de eerste ben ik haast altijd alleen geweest ook ivm werk hij was toen binnenslaper en jah om dan steeds vrij te nemen he dus toen was me ma altidj mee ook handig. daarom bij de tweede expres de meeste afspraken op de vrijdag laat i nde middag gemaakt zodat ie meekon.

nou hier verder weinig nieuws gister lekker naar dierentuin geweest in emmen met kids en oma hartstikke leuk de kleine man vond het echt super hahaha en de meid natuurlijk ook. de vak aanbetaling gedaan dus dat is ook klaar. de kleine man nog verwent met vast een winterjas voor volgend jaar van oma haha ben gek op sale hihihihi.
    moet nog ff afwachten hoe en wat dit jaar met uitzending de grote bazen op kazerne waren al aan het babbelen over hoe en wat dus horen vast binnenkort wie waar heen moet en wanneer ong. nog ff zien dus.

4. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hallo allemaal

mikmak: gefeliciteerd met je dochter !!

De jongen die mij leuk vind (jeetje wat kljnkt dat eigenlijk stom whahahaha) en die met mij verder wil gaan daten zit nu op congres voor 3 weken.
    Ik zit idd te overwegen om het daarna een kans te geven. Het feit dat hij militair is en dus de kans bestaat dat hij weg moet vind ik niet erg aangezien ik sinds de geboorte alles al alleen doe als alleenstaande moeder. Ik vind het juist lastig om evt weer relatie weer aan te gaan omdat het ook fout kan gaan, maar tja dat kan het altijd he ?!

Ga binnenkort maar eens vragen hoe hij dat ziet allemaal dan... ennuh tja wie weet wordt ik dan ook een echte militairs"vriendin" whahahaha.

Heb besloten het iig niet overhaast te doen.

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ja daar was ik!!! ze vondt het zwembad geweldig. vooral dat golfslagbad hihi. als ik dat had geweten. ik zat er wel aan te denken van volgens mij woon jij ook in de buurt maar wist niet zeker als het daar was.

lekker he die salé

@mikmak gefeliciteerd met jullie dohcter!!!

@mamsie mijne gaat binnen kort weer weg.

@mamametzoon leuk hoor dat je het toch een kans gaat geven

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    huisje kopen? hihi
    Karbindersdreef 41

@mamavanthom, bedankt
    en heel goed gewoon rustig aan doen.... komt het allemaal wel goed...

@noa en suus, thanks... zometeen nog effe de vlaaien en taart halen en stokbrood, broodjes enzo en dan zijn we klaar.... maar linetten heeft zo'n k*** nacht gehad, is helemaal niet leuk zo feest te vieren met zo'n schreeuwlelijk haha...

@mamsie, welkom hier... en idd we gaan niet echt hard hier.. dus goed bij te houden... tja is wat he, ik heb vrijdag mijn eerste echo van ons 2de kind en moet ook alleen omdat manlief niet meekan... het zei zo.... volgende keer zal hij wel meegaan...

7. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik kom me hier ook ff melden

ik heb 2,5 jr geleden ook tijdje hier meegeschreven.
    maar mn ex (vader van mn dochtertje) was een gigantische leugenaar en heeft nooit in het leger gezeten.

maar heb sinds half jaar nieuwe vriend en die is wel een militair.
    dus ik kom hier af en toe weer ff kijken.

als het mag van jullie??

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey lieve meiden...

Nog de beste wensen allemaal..

@mikmak, wat leuk meid vanharte gefeliciteerd.

Zo dat als eerste, verder nog weinig echt terug gelezen.
    Ja paar nieuwe meiden, leuk, welkom meiden.
    Zag ook iemand uit rotterdam, leuk een stadsgenootje hihi.

Verder kom ik even melden dat ik ziek ben, leuke melding he haha, niet dus ben het slachtoffer van de mexicaanse griep. Heel fijn maar niet heus..heb nu dus mijn oudste zoon aangestoken en die ligt nu doodziek op bed..ben een slechte moeder..;)

Zodra ik beter ben dan zal ik julie weer eens lastig vallen.

Ben gelukkig ook die feestdagen doorgekomen.

Ly hoe gaat het met je buikje?

Liefs van mij

9. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @mamasuus; dankje voor je welkom

@mikmak; nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Jammer dat hij niet bij de eerste echo kon zijn! Was wel alles goed?

@eliesja; wat een prachtige kindjes heb jij.. Vooral je dochter is echt een poppie om te zien!! Hoop dat ik er ooit ook zo eentje krijg, alleen zal ze geen krulletjes krijgen denk ik :)

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak leuk huis hoor. nu maar hopen dat het snel verkocht is. en heb je nooit last gehad van die booom in je tuin? wij hebben die van ons goed gesnoeid hihi.

hoe was de vejraarda?

@elies beterschap!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Whaaa wat een hoop hier ineens !

welkom nieuwe meiden :) ! ik ben hier illegaal ;) !

lovelyyengeltje .. jeetje je ex.. wat een maloot dan..
    maar nu iig een echt militair :D !

eliesja , beterschap meis !
    met mn buikiej gaat t goed.. donderdag weer nieuwe foto maken ;) !

mamsie , mikmak heeft a.s vrijdag dr eerste echo ;) !

mikmak ! GEFELICITEERD MET LINETTE ! :D

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mikmak , succes met de verkoop ziet er goed uit :D !

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai gaan we nu ineens druk doen hierhahah niet te snel he dan houd ik hetn iet meer bij zo vaak kan ik niet bij de pc.

eliesja meid jeetje das neit zo fijn kom dr maar snel weer bovenop dan lijkt me geen pretje.

noa, we hadden best ff een bakkie kunnen doen idd hahah ben dr in 30 min hihihi. mooi zwembad idd he wij zemmen dus ook alleen daar nog want de gewone zijn nu zo gewoon he hahaha.
    en hij moet dus alweer binnnenkort, hoelang nu weer dan?

nou gaan ff filmpje kijken.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    haai,

@noa, die boom staat bij de buren :D

@lovely, woonde jij met je ex niet bij je ouders in? en dat je zus enzo allemaal niet zoveel in huis wilde doen?

nou ja welkom terug dan iig ;)

verjaardag was leuk, wel wat druk en ik had alleen broers en zussen uitgenodigd met de kids... das dan toch weer een huis vol... ik bedoel wij zijn met 4 kids thuis maar bij almar ook.... en dan alle aanhang en neefjes en nichtjes..... was blij dat alleen mijn broers en zus er waren met de kids en de mams van manlief..... Linette is iig goed verwend...

@mamsie, ik moet vrijdag nog naar de echo, ga ervan uit dat het goed zit, zo goed als dat die buik al groeiende is ;):D

@lyd, thanx en hoe is het met de buik?

@eliesja, beterschap... snel beter worden hoor

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mikmak , ja goed..
    zal morgen weer eens n foto maken :)

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oh echt ben je al buikfoto's aan t maken... ikke nog niet hoor. wacht vrijdag nog even af tot ik bij de vk geweest ben en dan zullen we wel zien... kan in ieder geval mn spijkerbroeken in de kast laten, want dat werkt niet meer.... heb al wel wat positie jurkjes (tunieken) dragende.... die lijken niet echt op positiekleding... en voor de rest nog de normale maillots en leggings... zal wat worden weer hahahaha

en hoe was het filmpje suus?

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja kan mn broeken ookal ni meer aan ;)
    vind het wel leuk om elke week een foto te maken :)

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Oh whaha idd a.s. vrijdag ga je voor die echo mikmak, groeiend buikie is een goed teken!

@lydia, jij bent illegaal omdat je geen militairsvrouw bent?

Mijn man komt morge thuis yoehoe!! Een week eerder dan verwacht!! Zou helemaal mooi zijn als mijn eitje op springen staat..

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja mamsie, morgen kan ik zeggen dat ik morgen moet... vind het wel een beetje spannend... ga ik voor het eerst het knipperlichtje zien hihi....
    manlief zei wel dat ik maar niet meer op vrijdag moest afspreken omdat ie wel wat vaker mee naar de VK zou willen...en vrijdags kan hij gewoon echt niet... nou das prima..

vrijdag als alles klopt dan ga ik ook maar gelijk de kraamzorg enzo informeren, kunnen ze vast plannen enzo.. en CZ inlichten, krijg ikweer zo'n gaaf kraampakket met die confortabele luiers hahahaha... das ook niet makkelijk lopen hoor hahahaha

Super dat je man morgen thuiskomt!!!!!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja illegaal omdat mn vriendje niet meer bij de landmacht zit ;)

Deel Deze Pagina