@mamamsuus ja de rest is dan zo gewoon nu he hihu. hij gaat voor min 4 maanden. kan langer worden maar hore was eind van de rit. hoe was de film> @mikmak ow vandaar hihi. suces voor vrijdag!!! @lyd show je hem op je hyves of niet// ow visite zo terug
mn buik ? nee nog niet.. zal m hier ff neerzetten .. net gemaakt Bekijk bijlage 120996 ( ben denk 2 dagen korter dan mn banner maar dat weet ik next week ! )
noa, nou idd zo simppel dan he hihihi. jeetje meid weer zo lang joh das tch ook niks ben dus blij dat me vent toen die tijd voor de marine afgekeurt was hahah hij was nog te jong toen , 17 geloof ik en heeft uds eerst ff in burger gewerkt en toen naar landmacht en das dan toch net iets meer thuis he... mikmak, filmpje was erg leuk hoor, megamind gekeken we lagen echt in een deuk hahaha. spannend hoor morgen succes is altijd leuk die eerste keer weer. ly, zo meid al lekker ant groeien idd zeg. en elke wk hihihi dat hield ik neit vol hoor heb er zo af en toe een gemaakt hahaha al paste hij er op al gauw neit meer goed op als ik zelf maakte hahaha had niet vna ide lange armen. mamsie ooh fijn joh dat ie eerder komt nu hopen voor je idd dat ie springt en je dru kkunt klussen. nou hier helemaal happy kreeg een brief dat me ban ker was jeee hebben hem meteen gehaald en in elkaar gezet en manlief ligt er dusn u al op te pitten haha zal vant weekend ff fotootje op hyves doen op fb staat ie al wel die is wat sneller met fotos erop zetten hahaah.
@lyd aha de buik.... zou mook nog niet op hyves zetten, effe wachten tot het knipperlichtje.... doe ik wel iig.... maar of ik deze keer buikfoto's ga maken, kweet niet, iig niet meer zoveel als de eerste keer.... denk ik hoor @suus, super zeg.. megamindy..joehoe je bank is er. beetje jammer dat manlief er languit op ligt hahaha.... nou ik ga in bed tv kijken.. tot morgen
mikmak niet megamindy hoor hihih megamind zon vent met een blauw kop haha die is nog in bios nu maar wel geweldfige film we hadden hem voor madam maar konden hem alleen in engels vinden dus kijken we hem eerst zelf
ja iedereen weet wel dat ik zwnager ben maar als mn buik echt begint te groeien ( nu ookal maar na de 10 weken ofzo ) zet ik t pas op hyves nice suus , zal t wekend is kijken op hyves naar je bank manlief iig meteen goed ingelegen
Hey, dank voor de beterschap! hier al wat aan de betere hand gelukkig.. Wat een hel doorgemaakt zeg en me vent was dus op ski vakantie he..was dus donderdag al ziek ant worden en me vent is vrijdagnacht vertrokken en komt pas as zaterdag naar huis, dus heb het hele weekend voor dood gelegen met 3 rondlopende kids.. had ook geen hulp, niemand die kon of er was... met de oudste gaat het ook weer beter. @ly, zowie wat een mooi buikje al, begint al goed te groeien! @mikmak, huisje die je gaat kopen ziet er leuk uit!! Wel een opknaphuissie neem ik aan? Maar daar kan je wel een paleisje van maken!! Buikje ook al aan het groeien? En natuurlijk nog van harte met Linette! @mamasuus, film film!? Leuke film geweest? @mamsie, dank je voor het compliment. @noa, hebben jullie inmiddels al een nieuw hondje?
@mamasuus, kan je die foto van je nieuwe bankie ook niet hier plaatsen? Zit eigelijk nooit op hyves.en ben best wel sgierig hihi
heb het nog nooit vor elkaar gekregen hier om een foto ero pte zetten haha geen idee hoe en wat wel eens geprobeerd maar komen alleen maar letters hahaha. dat ding stinkt wle trouwens hoor pff een beste plastic lucht gelukig is het dus niet koud buiten en heb dus de deur lekker los haha. meneertje ligt toch al te pitten hahaha die was vanmorgen ant spoken en hij was zo jengelig net dus ff gevraagd of ie naar bed wilde en hups hij was zo bij de deur naar boven dus dan er maar in en hij ligt heerlijk te pitten haahaha. gelukkig dat je je weer wat beter voelt zeg dat lijkt me idd heftig dat er dan niemand is die ff mee kan helpen met drie kids das jah niet alles. de film was dus megamind echt die meot je zien hoor zulke komische grapjes erin hahaha. ly, dan niet raar opkijken als je buikie binnenkort ineens wat minder is weer he want zijn nu alleen nog je darmen die opgeblazen zijn. aangezien de kleine nog lekker warm achter je botje zit. nah zal eens ff zien of de doggies al opgedroogd zijn mogen ze weer naar de kamer hahaha wil echt nog geen natte zanderige hondjes op me nieuwe bank...
das meestal he een nieuwe bank stinkt altijd hihi. Maar hij zit wel lekker!? Kun je ook niet met dat paperclipje werken wat in het berciht staat, zo kun je gewoon een foto selecteren uit je afbeeldingen en die zet m om in een linkje en die kun je weer toevoegen, maar vast al eens naar gekeken? Oh megamindy, leuk mischien vind me dochter die wel leuk, keertje downloaden. nee was idd geen pretje, moest gewoon koken en strontluiers verschonen tijdens me zieke kop..
hahaha ook al het was dus megamind hahaha zon poppigie met een blauw hoofd een superhelden film haha meer wat voor je oudste zoon denk ik hihihi
oh haha het klinkt als megamindy, maar dan voor jongens haha.. nou denk dat danny dat nog niet echt wat vind nee...die is helemaal weg van AUTO's haha.
@lyd mooi buikje al hoor ookal zijn het nu nog de darmen. @mamsuus mijn nieuwe bank stonk gelukkig niet zo. en jowu man e dus voo afgekeurd. achja je went er maar inderdaad is wel lang. ben bnieuwe naar de foto van je bank. @mikmak wanneer mag jij voor de echo? @elies ow wat balen dat je geen hulp gehad terwijk je ziek was. als ik dichter bij had gewoont had ik wel gekomen hoor. betreft hond nee nog geen nieuwe. we willen graag zo zelfde maar zijn gewoon geen goeie nesten die helemala gerontgend zijn op hd enzo.
@suus, hahaha, ik las echt wel megamindy.. *lol* nevermind dan... en doggies droog wel grappig dat ik megamindy lees... en iedereen met mij hahahaha @noa morgen ochtend om 9.40 mag ik voor de eerste gaan... daar heb ik wel veel zin in.. @elies, balen zeg, ziek zijn maar je mag het niet zijn...
super meid dat het knipperlichtje te zien is. haha wel komisch idd dat iedereen megamindy leest haha. de bankstank word al iets beter hoor maar moet wle konstant ramen op kiep zetten. dacht zelfs dat madam er vanancht van gekotst had maar dat kan ook ergens anders van zijn natuurlijk die heeft dat wle vaker uit het niets haha. nou ga lekker bank hangen met me vent...
thx dames.... ben erg happy dat het gewoon weer knipperde... ben de hele dag al aan het bedenken wie ik het nog meer kan vertellen hahahahahaha dames fijne avond