jeetje vanmiddag ff een domper, komt een kennis aanlopen en vraagt of ik nog katten heb dus ik jah die heb ik. en meteen erna dat er dus een is aangereden en dat ie het zag gebeuren maar diie eikel niet ff stopte. en het was dus idd mijn poesie de mamapoes dus bij deze ly is de kleine tibbe een weesje. ze was gelukkig in een keer weg want vrijwel vlak erna kwam ik dus al en ze was niet stuk oid alleen dr tongetje lag eruit meern iet dat is dan wel eweer een geruststelling. en ben dus blij dat diie kennis erna reed anders had ze er miss nog gelegen tot nu ong want als ze er niet rond 20 uur i ga ik e vaak zoeken als ik ze een tijd al neit gezien heb.
ahhhh gerem ... sterkte meis .. GVD rotlui die doorrijden !! kan ik altijd zo boos om worden als er poezen op de weg liggen .. nice bank trouwens :d had de fotos gezien
@suus, och gerum.. echt niet lollig. moet er niet aan denken dat er wat met mijn poezebeesten gebeurd... sterkte meissie maar wel een mooie bank.. maar had ik al op hyves gezet... nou bij ons gaan alle auto's ingeruild worden... mijn peugeot wordt een panda, en die van almar waarschijnlijk een ford mondeo station die jeep is te duur om te rijden en ik hoef niet perse een grote station als almar een gezins auto krijgt... zolang ik maar van a naar b kom en mn boodschappen kan doen.. wel 5 deurs omdat er 2 zitjes achterin zitten strax... maar lekker goedkoop rijden ...
mikmak, zo ff en verandering in autos hihihi altijd handig toch. en idd waarom twee grote autos hier hebben we dat nu nog wel omdat ik de oude gehouden heb maar die is heel goedkoop is een gas en enigwe wat ik ermee doe is een keer per wk naar musikschule. en dokter bezoekjes ed. meer neit dus dat wil nog. me vent heeft dan wel een grote nieuwe auto en las ie thuis is neem ik die dus ook hahaha. maar jah die moet veel rtijden dus moet wel een goeie hebben he. bedankt voor de complimentjes hihihi ben ook wel trots op me bankie. al ziet ie er op de foto anders uit qua kleur hoor hij is niet grijs maar meer beige achtig haha beetje als een lichte jutenzak hahaha.
op zich is dei peugeot ook niet heel erg duur in gebruik hoor.... maar heb het niet nodig... dan kunnen we met de auto van almar op vakantie, en tot nu toe deden we dat altijd met die van mij.... maar goed we zullen zien... almar heeft die pas een jaar.... ofzo iets langer... het allerliefste gewoon 1 op 1 inruilen.... ben al aan het kijken bij de opkopers via mijn werk... en heb een paar emailtjes uitgezet naar 2 garages die hebben wat wij willen hoop alleen dat ze het doen
@mamasuus ik had het gelezen op je hyves wat zielig voor de poes. gelukkig dan maar dat het in een keer gebeurt was. en een mooie bank hoor!! @mikmak ik had ook vaak een klein goedkoop auto'tje der bij hoor als me vriend lang thuis was of als hij ergens anders was door de weeks. nu hebben we gewoon 1 auto want hij vetrekt bijna voor lngre tijd. ow meiden ik had gesoll bij een drogist en mag eind van de middag op gesprek!!! duimen jullie even mee.
@noa... als 1 kon deden we 1 auto... ik wer weliswaar maar 15km van huis af.... maar das net te ver om iedere dag te fietsen..... nu is mijn auto de familie auto... en dan die van hem.... en ik lekekr goedkoop rijden hihi...
is ook toch wel handig hoor twee. ik gebruik hem dan wel neit zo vaak maar om elke keer voor een arts bezoekje oid me ma tem oeten vragen is ook zo lastig dus zolang het nog kan. oftwel zem oten neit nog meer gaan bezuinigen bij de baas haha want dan word het niet meer wat. zo zonder oefeningen is toch neit echt prettig. merk je wel hoor vind ik.
ja dat klopt, heeft almar ook last van... zonder die oefeningen mis je toch behoorlijk wat inkomen..... ze moeten idd niet meer gaan bezuinigen nee.....
ja 15 km elke dag fietsen is best ver. hier gaat mijne gewoon op de fiets naar ht werk en ik de auto hihi. maarja voor hem is dicht biij. en hij is er sneller zo dan met de auto. wel rot dat julle het meteen merken dat ze minder op oefenin gaan. ze moeten ind maar minder gaan bezuinigene hihihi
tja die oefeningen zijn gewoon echt leuke extraatjes.... maar goed, wij wonen in Maastricht, en hij zit op de kazerne in de Vredepeel... bij Venray.. dus als hij een week veel op en neer rijdt merk je dat ook in de benzine...... en die jeep die is dan gewoon te duur...
Hoihoi! Kom zomaar even "binnenvallen" haha Lees regelmatig eventjes mee. Mijn vriend is ook militair en is gelegerd in Havelte. Maar las dat jullie mannen niet tot weinig meer op oefening gaan? Mijn vriend is in December nog 2 weken weggeweest (eigenlijk hele jaar 2010 wel) en hij is deze week, volgende week en die week daarop ook op oefening. Hij komt alleen in de weekenden thuis, dus waarschijnlijk heeft dat ook iets te maken met de bezuinigenen.. Hij had het erover dat hij dit jaar sowieso 16 weken oefening gepland had,, maar ben dan idd benieuwd of het allemaal doorgaat.. En wat erg van de moederpoes zeg!! k***tzakken ook op de wereld zeg!! Dan rijden ze gewoon te hard, en nog doorrijden ook! 2 katten van ons zijn ook eens aangereden, 1tje was gelijk overleden, en een andere is 2x aangereden, 1e keer kon hij gered worden, was kapot van achter dus medicijnen voor plassen en poepen want dat wou niet meer, en de 2e keer kon hij niet meer gered worden dus moesten we hem in laten slapen. Afschuwelijk! sterkte!! Groetjes!
@ly.. en al zenuwachtig voor je eerste echo?? nog 2 nachtjes slapen en dan kun jij ook het hartje zien kloppen
@mikmak ja jouw man zit ergens anderes en dan ben je afhankelijk van 2 autos en inde een jeep neemt veel hihi. @lyd spannend bijna je echo!!! betredt gesprek ging goed. woenssdag wordt ik gebeld en dan hoor ik als ik door ben voor een 2e gesprek of niet.
hoi maddie welkom Mikmak ja echt !!! , pff hoop zo dat ie goed is.. kan i eindelijk gaan genieten !! spannend noa , hopelijk door naar het 2e gesprek iig fijn dat je er een goed gevoel over had.
@ly, zou niet weten waarom het niet goed zou zijn... @noa. spannend dan, hopen dat je wordt gebeld voor een 2de gesprek hier niet zoveel nieuws... donderdag controle bij de vk.... gaan we de mallemolen echt weer in, bloedprikken, bloeddruk meten, hartje luisteren .....
Hey meiden, @mamasuus, ach gossie wat erg zeg en wat een klojovent dat die zomaar doorrijd..sterkte.. @mikmak, leuk een nieuwe tuut! Fijn dat alles goed was bij de vk, altijd fijn om het hartje te zien kloppen.. @maddie, welkom hier meis, kom gezelig mee kletsen! @noa, oh leuk een solli-gesprek, nou zal duimen dat je wordt uitgenodigd voor een 2de gesprek..*duim duim @ly, oh spannend je eerste echo, neem je een camera mee om het te filmen? nou hier nog steeds flink aan het hoesten en nog erg moe, maar verder niet meer zo ziek gelukkig, morgen weer proberen te gaan werken..ff rust hihi..