Hey dames, Ik heb me net voorgesteld maar ook ik ben getrouwd met een militair! Ik ben zwanger van ons eerste kindje.. dus nog nieuw en spannend allemaal!
@eliesja, tuurlijk rustig aan doen, werken kan nog de rest van je leven haha ja haha wil echt graag nieuwe broem broen @abster, welkom hier.. spannend je eerste kindje... hier nr 2 onderweg... en waar zit jou man gelegerd? en wat doet ie... gelijk vuurdoop dan maar he
Dankje haaha, Hij heeft afgelopen vrijdag zijn rode baret (Luchtmobiele Brigade) gehaald en is gelegerd in Schaarsbergen (hiervoor 4 jaar in Ermelo). Hij is Medic.
aha, oke.. pittige opleiding geweest... manlief hier is gelegerd op de Vredepeel en is sportinstructeur.. traint de rest van de mannen hahahahaha daarvoor heeft ie in Assen gezeten, Amersfoort en Vught. hoe ver ben je al met je zwangerschap?? misschien leuk om er ook een banner onder te zetten... wij zijn niet nieuwsgierig, we willen alles gewoon weten
Ja zeker pittig, hij doet het naar eigen zeggen ook nooit meer! Sportinstructeur, leuk, heb je altijd een afgetrainde man in huis! Ik ben nu 23 weken en 3 dagen zwanger. En als het goed is heb ik al een banner
ja ach ja, kan ook verder kijken he... iz zie 'm waarschijnlijk daarnet ook al maar drong nog niet tot me door haha.. blond zullen we maar zeggen.... ja altijd een afgetrainde in huis, maar ook eentje die niet stil kan zitten.. hij doet dan ook behoorlijk wat sporten....
zo wat is hier ineens aan de hand haha allemaal op de kletsstoel ineens hahaha. noa, goed man zal ook voor je duimen dat je verder mag.. idd wel handig dati e op het fietsie kan hebben we ook eens gehad toen wen og in ned woonden hihih izat ie in havelte maar was maar heel kort want toen kregen we het in de kop om naar dld te gaan. haha zit je een keer dicht bij je werk ga je zelf weg hihihi je hebt van die mensen he.... mikmak, zo dus al bijna de eerste keer vk jah dan word het echt serieus he hahaha. en vind het ook idd lastig zo want van die oef doen we dan idd de extra dingen en met verbouwen nu is dat wel handig maar hj heeft er maar 2 het eerste half jaar meer mag niet. maar daar staat tegenover dat zijn gedoetje dit jaar operationeel staat dus als afghanistan doorgaat (wat vast wle zo is) dan mogen hun heen en nog aruba ook geloof ik. eliesja, zo meid dus al bijna weer opgeknapt die mexicaanse kan lang duren he vooral het herstel heb ik gehoord dat je eerst nog ergm oe bent ed. ly, je bent toch best misselijk las ik dan zit het idd wel goed meestal zeggen ze toch maar kan me voorstellen hoor dat je dan wat geruster bent had ik bij de eerste ook met elk pijntje dacht iok dat het mis ging en ik heb toch een last gehad bij madam. zelfs zo eerg dat ik snachts op de grond lag te creperen dat het zo nzeer deed dat ik echt dacht dat me lichaam het loos wilde worden. maar bleek dus banden pijn hahah alleen dus heel heftig. abster, welkom hier en klets lekker mee hoor, de mijne is opc bij genie in wezep momenteel. maddie, vorig jaar gingen de oef idd nog wel maar nu worden er veel niet goedgekeurd of idd alternatief en neit in weekenden want dat kost te veel. zo heeft me vent er ene voorbereid die nu dus op de kazerne moet en met heel wat minder materiaal dan ie eigenlijk nodig is dus dat word aardig primitief en goe gebruik maken van je fantasie haha net als dat ze dus vaak met schieten pow pow moeten zeggen hahaah als het potje voor minutie leeg is hahaha. die van mij zat trouwens ook een tijd in havelte en wil er eigenlijk wel weer heen rijd net een stukkie makkelijker hoefti e neit langs zwolle met zijn eeuwige files. haha we hebben er dus dichtbij gewoond haha op 10 min fietsen afstand. nou hier alles verder ook allemaal zijn gangetje hoor. erg nat buiten en madam vond het nodig om met dr kin op de punt van de tafel te belanden dus die heeft er nu een lekre plek zitten hahaa. heb dr nog zo gewaarschuwd ze speelde met de kussens van de bank dacht dat ze er wel brug van kon maken en er ook nog voer kruipen haha nu dat kan dus niet. moet ze maar luisteren naar mama dat de bank geen speelgoed is...
Oeps madammeke toch , eigenwijsje ja ik denk ook wel dat t goedzit maar zekerweten doe ik t morgen pas ( altans als de echo dan goed is is die zorg iig ff weg ) heb iig met ALLES wat ik aanheb pijn aan mn buik bah bah alleen n strainingsbroek zit lekker maar ja kan ik natuurlijk moeilijk mee naar mn werk haha !
@ allemaal: Bedankt voor het verwelkomen!! @lydia86: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! En morgen je 1e echo?! Leuk!! en super spannend natuurlijk!! @Abster: jij ook welkom, hihi. @ Mama Suus: Toevallig! Hoelang heeft hij daar gezeten, en wanneer issie er weggegaan? En bij welke compagnie zat-ie (als ik dat allemaal vragen mag ) Mijn vriend is er ook een jaartje tussenuit geweest... maar kon toch niet wennen aan een 'burgerbaan' dus is weer terug naar Defensie gegaan. Klopt, sommige oefeningen gaan ook op de kazerne plaatsvinden, nu heeft hij dus 3 weken achter elkaar, dit weekend komt hij op zaterdag weer, maar het andere weekend al op vrijdag. (niet dat ik dat erg vind natuurlijk. ) maar je merkt het inderdaad direct als er geen of minder oefentoelage is! hahaha ja ik zie ze al liggen met hun geweertjes en maar 'pow pow pow roepen"
@lyd.. het zijn de banden meis.. de banden.. en tuurlijk zit niets dan lekker... tijd voor wat ruimere kleding.. gewoon waar je wat makkelijk in beweegt... @suus oeh aruba is wel lekker.. en toch weer naar afganistan he... heb je iig die extraatjes... almar zou naar kreta gaan op 22 oktober maar die werd in nederland gehouden omdat mn vader toen slecht lag... en maar goed ook want de dag dat ie zou vertrekken is mn pa toen gegaan.. en volgens mij zit er niet zo veel in het verschiet voor de rest voor hem
ly, dat word dan toch miss al wat broeken aanschaffen want idd die druk is neit prettig. mikmak, idd net ff dat extra is dan niet erg haha maar das ook het enige wat er dan goed ana is natuurlijk. en aruba is idd ook wel wat jammer dat we neit mee mogen haha net als ze vroeger deden. ? maddie, hij heeft er in 06,07 en geloof ook nog 08 hij is toen met hun weggeweest naar uruzgan zat bij genie weet niet meer wlke ding alleen dat het pantsergenie was haha ben niet zo gied in al die nummertjes ed haha. hij heeft toen naar ied gezocht. en hij heeft heel lang geleden er ook gezetn bij mech brig 43 maar das echt al meer dan 10 jaar trug toen ie nog thuis woonde haha. die van jou dan? is die daar allang en wat voorn functie heeft ie er? nou gaa weer verder de kids zijn erbij gekomen en is neit echt handig in me rommel/pc kamer hihihi
thanx meiden .. heb al n zwangerschapsbroek een skinny maar die band zit voor geen meter achh jaa.. komt vast wel goed..
@ Mama Suus; Mijn vriend zit bij de pantserinfanterie. De 43e ook volgens mij, bij de coyotes hahaha. Hij is nu sld1 volgens mij boordschutter?, in april krijgt hij zijn nieuwe functie, sla hlp ofzoiets, kpl2. Ik ben om heel eerlijk te zijn niet zo thuis in al die functies en benamingen haha, zal hem vragen als hij terug is van oefening! hij is ook van november 07 tot maart 08 op uitzending geweest, en een keertje in 2006. @lydia86, de band van de broek gaat vanzelf passen hoor, haha al vond ik het eigenlijk nooit lekker zitten zo'n band, hij bleef me altijd afzakken.
@lyd, had tijdens de eerste zwangerschap bij H&M een spijkerbroek gekocht... die banden zijn niet zo achterlijk hoog. zou daar eens gaan kijken op de mama afdeling... @suus ja das wel jammer dat we niet mee mogen naar zulke oorden...
Ejj sorrie , was even overal mn verhaal aant doen thanx voor t vragen hierbij de echo , met kloppend hartje ! Bekijk bijlage 122838