oh meid maakt niet uit hoor... mijn echo ziet er ongeveer ook zo uit... heb ook 3 foto's meegekregen... haha maar super gefeliciteerd!!!! geniet er van
@ Lydia Gefeliciteerd! Heerlijk gevoel is dat he... Ik heb net een afspraak gemaakt voor de 3de pretecho... gelukkig kon het op een woensdagavond, want mijn man kreeg voor de 20 weken echo ookal geen vrij!!
oeh das nie fijn .. ja dat ist landmacht wereld veel weg / geen vrij .. t voordeel is dat ferdi hier in Veghel werkt en zo ff half uurtje op en neer kan ik moet 31-01 naar de vk , en daarvoor wilde ze nog een echo doen .. haha kom maar op mijn gevoel is nu indd wel beter pff wat vond ik t spannend
@abster, das ook niet flex van de commandant dan.. hier heeft almar daar wel wat mazzel mee.. moet morgen weer naar de VK.. zal hij wel meegaan.. op zich is dat wel leuk maar niet echt interessant...
Kaj komt zoiezo alleen in het weekend thuis aangezien hij aan de andere kant van Nederland legerd is, maar ik was er goed kapot van. Gelukkig kan hij vanaf nu wel mee!! Ach, dat is het risico van een army wife zijn he.
maddie, grapig zeg dan Zijn ze samen weggeweest, kennen ze mekaar miss wel want infanterie en genie is aan mekaar gekoppelt op uitzending. die van mij was toen groepscommandant dus een sgt1 , nu nog sgt1 maar met opc functie al is ie momenteel ff de pc dus tijdelijk is ie luitenant1 tot feb. in 06 is me vent niet weggeweest toen kwam ie net daar. die van mij is in 2009 weer geweest voor 2 mnd maar dus ook al weer een andere functie haha dat gaat maar door he van de een naar de ander. ly, jee meid een kloppend hartje helemaal goed zeg zon kleine boon hahaa das altidj goed he. mikmak, nou idd wil best mee hoor geen punt de kids zijn nog niet leerplichtig pas met 6 jaar dus kom maar op maar jah jammer genoeg gaat dat niet meer tegenwoordig. tis zelfs zo erg dat ze komend jaar de jaarlijkse verhoging ivm het aantal dienstjaren neit meer omhoog laten gaan. en dat ze dus nu ook al neit meer de overuren willen uitbetalen maar die nu automatisch tijd voor tijd laten worden. beetje jammer want me vent heeft veel overuren laatste tijd zelfs op zondag is ie vaak nog bezig omdat ie nu dubbele functie heeft. en hij heeft geen tijd om die tijd in te lossen. beetje jammer dus kunnen zonder die oef wel wat extras gebruiken ivm verbouwing haha. abster,wat raar idd dat ie geen vrij kon krijgen dan, nu is het als ie in opleiding was of oef is wat adners. toen kon die van mij dat ook neit hoor darom plande ik zulke dingen altijd vrijdag eind van de dag omdat dan toch de meesten wel naar huis komen. maar als ie gewonen normal funcite had kon ie gewoon komen en hij is dus bij de tweede bijna altidj meegeweest alleen de eerste keer niet omdat ie toen net in uruzgan zat hihihi dus die heb ik alleen gedaan. hier verder niet veel spannends, me nieuwe camera is gearriveerd jee een met 14 megapixels das weer wat anders als de oude met 7,1 hahaha die is ook al 3 jaar oud en heeft al veel meegemaakt haha heeft zelfs op kleine afstanden van ontploffingen gestaan in de zandbak haha is zon wateren, stof en schock proof van olympus echt super ding. hij stond op de tank samen met een van een andere jongen en die was echt kompleet stuk en die van ons deed het gewoon nog zelfs geen krasje haha. dus die bewaren we mooi voor me vent voor oefeningen ed en voor onder water fotos dat kan ie ook goed. zal eens ff wat gaandoen em boodschappen moeten zelfs nog opgeruimd haha
@mamasuus; Haha grappig! Misschien kennen ze elkaar dan inderdaad wel! hij zat toen in een peleton waar ze die eekhoorn uit iceage als 'mascotte' hebben. mijn vriend was toen ook sld1, nu nog steeds.. Vanaf april kpl2, en dan iets met schutter lange afstand hulp ofzoiets, maar daar ben ik allemaal niet zo goed in! Haha. Zal hem eens vragen wie toen de groeps commandant was bij hem @lydia: jeeeej! geweldig is dat hé! En fijn dat je je nu ook wat zekerder voelt, lekker van genieten! @Abster: dat is inderdaad jammer dat je vriend daar niet bij kon zijn! Bij mijn vriend doen ze gelukkig niet zo moeilijk als hij een dag vrij neemt. Tenzijn hij op oefening is ofzo natuurlijk.
jeetje het word zowaar nog druk hier hahaha gezellig hoor als jullie maar neit te snel kletsen want dan kan ik hetn ietm eer bijhouden hahaha. welkom mamav2boefjes. maddie zal me vent vanavond ook eens vragen als ik hem bel of ie mensen daarvan kent. naam trouwensn iet hier heen zetten dan he kun je beter ff pben . ben erg voorzichtig namelijk met namen. nou moet ik toch echt ff wat gaan doen....
@mamasuus; nee dat doe ik niet, dat mag niet he, ivm veiligheid! pben kan natuurlijk altijd. Ben benieuwd of ze elkaar kennen, zou wel grappig zijn! Ga hier de kleine zo even op bedje leggen, kijken of hij nu wel wil slapen. Hij slaapt slecht de laatste paar weken, vooral 's nachts.
idd ivm veilgiheid , zo lasitg joh dat ie zo slecht slaapt das niet erg prettig idd. die van mij ligt gelukkig al een tijdje daarom moet ik nu ook echt wat doen de grote is lekker ant spelen dus heb ik ff tijd hahaha
@mamavan2boefjes, welkom hier, waar zit je man gelegerd? @suus haha, ja wordt idd druk hier ja en dat klopt, almar neemt zowiezo altijd tijv voor tijd daar had ie ook geen moeite mee maar daar snijden ze ook in hoor.... en avonddiensten hebben ze ineens verkort met een uur enzo... geen idee over de jaarlijkse verhoging niet doorgaat... maar bezuinigen doen ze en dat merk je aan alle kanten ze hebben dan wel weer een rechtzaak gewonnen betreffende de fase 2 militairen.... dat ze dus niet zomaar op 35 jarige leeftijd eruit gezet kunnen worden..
@ mama suus, Hij zat toen ook in opleiding, alhoewel ze die dag rust hadden... Maar ik kon het niet verzetten, het was net voor kerst en anders zou het in januari zijn en dan zat ik al over mijn 20 weken heen. Gelukkig kon mijn moeder wel gezellig mee... Had manlief net aan de lijn, die is opweg naar het eindfeest... en oh wat had hij daar zin in zeg... NOT
mikmak, jah hier ook meestal tijd voor tijd hoor maar hij heeft geen tijd om het op te nemen dus dachten we nou laten we het dit keer maar uitbetalen dan kan het ineens niet meer grr en hij zit de hele wk al tot 22 uur op zn kantoor beetje jammer dus geen idee wanneer ie dat kan opnemen dan hahaha. lekker handig dus ...not . zo dus nu mogen ze er ineens niet meer uitgezet worden dan met 35? hou me met dat stukkie neit zo bezig omdat manlief in fase 3 zit hihihi maakt dus voor hem neit zoveel uit zeg maar. abster, jah opleiding is altidj weer anders he dan heb je idd erg moeilijk vrij dan moet het wle heel ernstig wezen mocht je wat kunnen missen anders doen ze dat echt niet. maar wel raar idd als ze dan toch niks deden die dag. maar gelukkig kon je ma dan toch mee ook luek idd hier is me ma ook vaak mee geweest met de eerste want woonde toen ent hier en kende de taal nog neit zo best en ma had een auto ik neit haha zelfs geen rijbewijs toen nog. dus toen eignelijkl naar elke kontrole met me ma geweest ook best leuk hoor hier hebben ze elke keer een echo dus dat was voor haar dan ook weer speciaal. nou hier verder weern iet veel nieuws druk zoals altijd hahah net bovenverdieping gedaan kan ik vanmiddag beneden weer doen en ff ramen wassen erbij want met die zon erbij is het echt verschrikkelijk al die vingers en natte neusen hahaha.
zoooo hallo dan...wat wordt hier ineens veel gekletst en weer 2 nieuwe meiden erbij! welkom meiden! het werken gister viel best tegen, was best moe en veel hoesten nog. idd suus bij mij zijn deze klachten dus ook nog steeds. @ly, fijn dat er een kloppend hartje is, super nieuws natuurlijk! moet zeggen dat waar mijn man zit er nog weinig wordt bezuinigd..alleen die uitzending naar afganistan was om die reden.. aankomende week moet manlief alweer op bivak en die week erop ook! maar daar moeten we het wel van hebben, dus helemaal niet erg, weer extra centjes. er zitten wel wat veranderingen aan te komen binnen zijn werk, sowieso gaat hij in juli weer terug naar Rotterdam en wordt dan bevordert..beterrrr en heel mischien gaat hij er al zeer binnenkort heen, is tie weer lekker om half 5 thuis ipv 6 uur.
@elies, toch nog neit helemaal fit he... vandaag op controle bij VK geweest en bloed laten prikken enzo...alles oke.. morgen ochtend om 8 uur krijg ik een extra echo van de VK cadeau omdat toch nog eens te kijken naar ons knipperlichtje en te meten hoe ver ik werkelijk ben... altijd fijn.. almar en linetje gaan dan ook even mee.. tis wel vroeg, maar ja voor een goed doel dan maar hihi nou ga hier afsluiten en naar huis toe....ben er wel klaar mee voor vandaag
@suus nee er is een rechtzaak geweest over dat uitzetten meet 35.... stel je voor dat je op je 30 of 31 naar fase 2 gaat dan staat in de CAO dat ze 7 jaar in deze fase moeten blijven of als je net bevorderd bent dan nog 7 jaar ongeacht je leeftijd, en dat strookt met het uitzetten op je 35ste... ze moeten het dus verlengen... onder het mom van leeftijdsdiscriminatie... het is nog niet duidelijk of ze dus op zoveel jaar fase 2 gaan verlengen of dat je op zoveel jaar een bepaalde titel... maar iig is de 35 jaar regel dus gekraakt
@mikmak, nee nog niet helemaal.. oh wat fijn dat je een extra echo krijgt, altijd leuk! en ook fijn dat bij de controle alles oke was! heb je verder veel last van klachtjes?