millitairsvrouwen deel 2

Discussion in 'Algemene clubs' started by mama suus, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    ey meiden

ik ben der nog wel hoor maar is nog best druk hier de laatste weekie dus sory day ik er nit zoveel ben.

alles gaat in iedergeval hihi

2. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    nou noa fijn dat alles in ieder geval goed gaat!

ken het wel hoor, dat drukke, geen tijd om aan de pc te zitten dan!;)

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hii noa :D

4. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, aah ok tjah zijn ook weer wazigie regeltjes he hahaha blij dus dat we daar in ieder geval dan geen last van hebben.
    leuk hoor een extra fotootje is altidj leuk he. en fijn dat de rest ook goedgekeurd is dan.

elies, tjah meid tis een lastige griepje he beetje jammer. maar sorry heb hier nog te veelte poetsen haha al heb ik zelfs gister nog ff de ramen gedaan hahaha was op dreef heltp toch ff smorgens met de doggies een rodnje fietsen geeft ff dat beetje meer energie he. hopen dat ik dat volhoud hahaha.

hii noa..

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Mikmak ! en hoe was de extra beebje kijken echo :D ?

6. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, jammerrrrr hihi..moet ik het toch maar zelf doen, vraag me mamsje wel of ze volgende week extra dagje kan komen om schoon te maken.;)

@mikmak, en al geweest? hoe was het?

me vent komt zo al lekker naar huis, heerlijk, kan ik danny eens een keertje laten liggen, hoef ik hem niet het bed uit te rukken om die andere 2 van school te halen..altijd zo zielig..

laterrr

7. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    zo das lekker eliesja zo vroeg al thuis. hier was het wat later eb ik moest dus wel de kleine man uit zijn bed halen om de andere van sport te halen hihihi.

hier begint het ziek worden ook weer, de kleine man was laatst al een tidj ant roggelen vanaf de kerst al. nu begon ie al wat te hoesten afgelopen weekend. en nu kwam er gister snot bij en dus nog meer hoest pff arme jongen. zn neusje blijft maar lopen en dan die droge hoest.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @lyd fotootje kijken was verrassend.....

dames het zijn er 2....:$

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    WHAAAAA dat meen je niet !!!
    whaa !!!!
    gefeliciteerd ~!!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hadden ze de 1e echo niet goed gekeken ??
    haha ik zei al tegen fer .. '' oh my goddd dadelijk krijgen wij er ook ineens 2 ! '' haha ..

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    lyd, op de eerste echo zagen we ook echt maar 1 knipperlichtje, had toen ook nog gevraagd...weet je zeker dat het er maar 1 is..... en ze was daarvoor toch 95% zeker, evt zou een 2de kindje er dus precies achter liggen en dus niet te zien zijn op de echo... nou gisterochtend liet nummer 2 zich ook zien.... we hadden toch echt 2 kloppende hartjes.. ik behoor tot de 5% dus hahahahaha

waren redelijk tot zeer in shock maar het is ook wel bijzonder... ik geef 1 dierbare af en krijg er 2 voor terug..... vanaf nu moet alles dan ook via het ziekenhuis lopen, meer controles, meer echo's.... dus we gaan het meemaken.... op zoek maar naar een 2ling ticker :D

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    ahhh wat leuk!!!!! je wou er 1 en je krijgt er 2 echt leuk man!!!
    maar ind je zal geschrokken zijn. geniet er lekker van. wij hebben ook 2 2ling in de fam eentje via ivf en de ander spontaan was er eers ook 1 maar toen begon ze te vloeien en dacch ze een miskraam dus moest ze een echo hebben en jahoor bleken het er 2 hihi

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    hahahaha ja ja... hier nog steeds vol ongeloof..... zei gisteravond nog tegen almar... weten we het zeker dat het er 2 zijn??? ehmmm ja we hebben het allemaal gezien, niet echt iets om over het hoofd te zien hahahahaha...

14. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    gaaf hoor mikmak zag het net op je hyves hihihi kan me voorstellen dat dat ff een shock is tis toch heel wat anders. idd het feit dat de complete zwangerschap ineens wat medischer word met ziekenhuis ed. en dan nog de praktische kant andere wagen ed. want die van linetje passen ze dan natuurlijk niet in hihihi. heb je het dan in de fam of ben je echt een geval "appart" hihi. en idd hier zit het ook in fam tenminste van man maar volgens mij is het alleen als het in fam van vrouw zit toch? wel weer bijzonder ook dan maar kan me heel erg goed voorstellen dat dit ff een schok is hoor.

hier verder alles zelfde nog, de kleine man ziekjes dus die heb ik nu schweinesmalz op zijn borstkast gesmeerd hahaah oud huismiddeltje en neusdruppels erin en maar hopen dat het dan beter word he haha. tis viezig weer en krijg me vent weer eens niet in de benen die is bekaf van de hele wk tot 22 uur op kantoor te zitten jaja fijn hoor zo pff. hij las net nog dat mochten we dus heen gaan naar kunduz dat dit al in mrt is nou hij is weer fijn is ie weer weg met me verjaardag .. maar jah daar wen je aan he.

na zal ens wat gaan doen want word helemaal lui hier hahaah

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    hahaha ja suus, das effe wat anders ja... maar goed haal van MP wel een tweede hands wagen.... extra bedje krijg ik en maxi cosi ook en denk dat we hier en daar wel wat gesponsord gan worden.
    komt wel goed....
    de wagen van linetje gaat het internet op en dan zullen we wel zien.
    het zit in de familie, mijn oma van mijn moeders kant had een 2ling gebaard kinders 8 en 9 hahahaha. dan slaat het een generatie over dus het had net zo goed een van mijn nichten en nichtjes kunnen zijn... :D

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hihi wel gaaf hoor! Heb je een foto van de echo? X

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    ja maar die is heel onduidelijk, dinsdag moet ik voor het eerst naar de gyn in het ziekenhuis... misschien dat ik dan een wat heldere foto meekrijg..... zet ik die er wel op

ik moet zeggen hoe meer ik erover nadenk hoe gaver ik het vind... effe wat anders :D:D

18. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    tis ook wel weer heel appart toch lekker anders dan anders. het blijft toch speciaal zoiets, en het is toch ook wel fijn dat je al weet hoe het werkt met baby`s. mijn eigen tante had het ook idd die hadden er 2 wilden een derde om het af te lerenzeg maar en hups een tweeling. die heeft ze ook echt voldragen zag er op het laatst erg eng uit haha dr buik was doorzichtig en moest dus ook naderhand een buikwandcorectie ze was zo erg opgerekt haha. liep op heteindeecht met de handen onder dr buik omdat ze bang was dat het af zou scheuren haha.
    mijn buurvrouw daarentegen die kreeg als eerst een tweeling en wilde dus graag nog een keer om een "normale"zwangerschap te beleven. dit is dus ook gelukt zou wat zijn joh als je dan weer een tweeling zou krijgen haha.

wel fijn datj e dan zoveel krijgt das dan ook weer een voordeel de mensen helpen je sneller uit de brand als je er twee krijgt. dat word dus idd een beste auto kopen hihihi voor zon grote wagenen 3 kinderstoeltjes erin.

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oke :) was benieuwd ;)

xx

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @lyd, snap ik maar goed ik kan hier niet scannen nu dan moet ik de printer gaan aansluitem op deze lappie.. maar weet je wat ik zal maandag op het werk effe die foto scannen en zal dan proberen uit te lichten waar ze zitten.. en dan hoop ik dinsdag een mooie foto te hebben voor hier

Share This Page