O wat ik julli en nog helemaal niet gezegt heb is dat Mara zondag echt super hard van de bank is gevallen. Ze had een snee in haar wenkbrauw en een grote blauwe plek op haar wang. Was echt een beetje boos op john , pff hij zat er gewoon naast. Ik was aan het koken en Mara zat met John op de bank ze was een beetje langs de leuning aan het lopen en toen ging ze ineens met haar voetje erover heen dus John zegt nog he dat doet ze normaal nooit. Ik zo nee klopt dus let maar op. Meneer zegt nog ja maar kijkt vervolgens weer naar de tv, Wil me net omdraaien doet ze het weer maar ik stond veel te ver weg en john zat er naast duikeld ze er zo overheen. Haar houten speelboerderij stond er onder en daar viel ze dus zo op . zag er echt akelig uit zo met haar hoofdje in dat ding. En meteen gillen en huilen natuurlijk. Haar wenkbrauw bleef maar bloeden maar ik mocht er niet aankomen . gelukkig viel het sneetje achteraf wel mee maar was even bang dat we naar de HA post moesten om het dicht te laten plakken. Vraagt John daarna dood leuk of ik boos op hem was. nou ja boos niet maar wel een beetje teleur gesteld hij zat er naast en ik waarschuw hem nog . GRRRR mannen. Natuurlijk weet ik ook wel dat ze allemaal wel een keer vallen of zich vlink stoten en dit was pas de eerste keer maar toch.
@mamasuus, dus toch zijn tandjes in aantocht! Nou je weet nu de reden in ieder geval hihi! @busster, dank je wel voor je compliment. Ach gossie, nou dat zal wel zeer hebben gedaan ja en dan ook nog precies op dat speelgoed, zal je net zien..en ja mannen he..stonden erbij en keken ernaar zou je bijna zeggen..gelukkig viel het mee en hopenlijk let hij volgende keer wel beter op! ..hier hebben de kids volgens mij geen zin om te slapen..alyssa zeurt omdat ze honger heeft..een smoesje en danny is ook aan het miepen..en je heb zo desperate housewifes en dan hoop ik dat ze dan wel stil zijn. wil toch wel ongestoord kunnen kijken..
goeiemorgen, buster, he das vervelend idd zeg van je meisje dat ze zo naar gevallen is. maar jammer genoeg zijn de meeste mannen zo hoor. en als de kids dan huilen dan kunnnen ze er niet tegen wanty is zo zielg jah dan moet je beter uitkijken..... dus ook alwer prikjes das ook zo gemeen he. eliesja, en nog rustig tv kunnen kijken? hier gebruikt madma die smoes ook vaak hoor. dan zeg ik altijd had je je bord maar leeg moeten eten want jah dat doet ze zelden. dan is het ff zueren en slaapt ze wle maar toch is wel vervelend. vind de fotos trouwens allemaal mooi. dus aan mij hoef je hetn iet te vragen hahaha. voor de rest weet ik eht zo gauw niet meer heb ook nu niet zoveel tijd hihihi. moet oz madam naar school brengen en erna moet de auto naar de garage voor de tuv dan moet ik nog bellen voor beton voor manlief. en nog langs een buurvrouw die ik neit zo mag hahaha. ze hebben ons namelijk laartst eindelijk eens gevraagd voor de nachbarschaft. das dus buurtschap zeg maar. dan heb je een paar keer per jaar feestjes zoals klaotsheeten en mei boom op zetten. oftwel veel zuipen met een excuus. maar jah we kunnen met klaotsheeten al neit. manlief zit dan in zuiddld en ik heb geen ooppas omdat me ouders dan ook kloatsheeten hebben. leker handig dus. maar goed dat moet ik dus allemaal nog doen en maar hopen dat ze dan thuis is want ze ridj taxi en is er dus niet altijd pff lastig hoor blijf ik straks heen en weer lopen.
whaaaa zie je dat hij si 4 mnd woehoe. me schoonma voreg al en krigjt ie nog geen fruithapjes??? dus ik nee hij heeft hetn u druk zat met verkouden zijn en bijkomen van de antibiotica als ik er nu ook nog eens fruit in ga stoppen vind dat beetje sneu voor zijn darmpjes zeg maar.
goedemorgen! Joepie duncan alweer 4 maandjes!! Gaat hard nu hoor!! @mamasuus, je heb een drukke dag vandaag! Klinkt gezellig dat klaotsheeten.. Idd een fruithapje kan altijd nog. Lang leve upc, heb het even op pauze kunnen zetten, danny sliep pas tegen negen uur en helaas kwam hij vannacht ook weer en vanmorgen belde me ma me wakker, dat ze dus niet kwam, omdat er veel sneeuw ligt en ze dan niet durft te rijden, dus daar zit ik dan, kan niet naar me werk, heb geen oppas. Heb gelukkig kunnen regelen dat ik kan ruilen, dus nu ga ik morgen werken. toch nog mijn rustdag hihi, alleen kan dan Alyssa niet naar school, want me ma weet dat helemaal niet te vinden..nou ja als dat het enige is en ik toch kan werken.. Ben die rot sneeuw nu wel erg zat! nou ga maar naar die druktemakers, want ze zijn weer bezig..zou nu makkelijk zijn als ik me door 2-en kon splitsen..de teletubbies werkt ook niet meer..
@ Mamasuus lekker druk vandaag dus. en je kleine mannetje al weer 4 maanden . ZOu inderdaad even wachten tot hij van de AB af is en da npas met fruit beginnen. @ Eliesja Je kids nog stil gebleven zodat je tv kon kijken ? Zometeen komt mijn ex buurmeisje van 7 jaar met Mara spelen. Haha ze krijgt van de zomer zelf ook een broertje of zusje en is nu helemaal bezig met kleine kindjes , flesjes etc . De ex buurvrouw komt wat later ook maar die heeft eerst nog een vergadering op de school . Dus Kimberley en ik gaan lekker boterhammetjes eten smane met Mara . Mischien maak ik wel knakworstjes warm lekker smullen hahaha.
@ eliasja haha terwijl ik wilde reageren heb jij ook gereageerd idd makkelijk UPC wij hebben KPN en daar kan dat ook mee lekker even pauze en later verder kijken. Wat een gedoe met de sneeuw , je werk, je moeder die niet kan/durft te komen en je meisje die dus niet naar school kan morgen. Succes vandaag
@busster, idd is wel heel handig dat je het ff op pauze kan zetten, heb je al die reclames ook niet! Nou klinkt als een gezellig ochtendje, veel plezier! Ze zijn nu weer ff stil. danny kan nu ook in de dressoirkast waar dus de snoep, chips en koekjes staan, kan m niet op slot doen, dus ben m aan het afleren, maar nu heeft hij dus toch een doosje smarties te pakken en die zit hij stiekem op de bank op te eten.. ratje..
nou schrik effect hier met de auto brr gaat me zowiezo 1000 euro kosten. en net nu kan ik me vent niet te pakken krijgen natuurlijk maar ze moeten het wel weten vanmiddag anders is ie vrijdag niet klaar. dr moet nog vanalles besteld. tis ook wel een hoop geld maar jah voro een nieuwe heb ik ook nog niet bij elkaar en kan jah niks krijgen hier in dld en ook neit in ned jaja zo fijn europa een...not. en we hebben al zoveel aan deze uitgegevne vorig jaar is ook zo zonde om dat te laten. nou jah ga maar ff zien of er nog manieren zijn hem te beriken heb al voicmail gedaan en me ma stuurt nu een sms naar hem (heb zelf geen mobiel jaja die mensne zijn er ook nog hahaha) en ff het eten afmaken dan kan madam erna op de bank die is zo moe.
pff me meisje is ziek snik snik verkouden en ze weet van ellende niet als ze moet slapen of vrolik zijn, nouja juliie snappen hem wel. zelf ben ik ook niet lekker. keelpijn, oorpijn. pff gezellige ziekeboeg hierzo.. @mamasuus gefeliciteerd met duncan zijn 4 maanden!!! en wat een geld he om even je auto te laten maken, hopeklijk heb je je man al bereitk. @eliesja hihij danny kan dus bij de 'lekkere'dingen hihi volgens mij is hij echt ene klein boeffie. @buster ow gezellie een buurmeisje te eten, en worstje vallen altijd goed in de smaak, bij mij neefjes en nichtjes dan. nou ga maar is eten klaaar maken zodat ik het straks alleen op hoef te zette/
@mamasuus, dat is wel pittig voor een auto wij hebben hier hetzelfde en wat je zegt voor dat geld heb je ook geen nieuwe. Het is balen maar hij kan er daarna waarschijnlijk weer een paar maanden tegenaan. Zo je mannetje al weer 4 maanden gaat hard. Geef je nog bv? @Eliesja, hier kunnen ze met 4,5 jaar een turbocursus volgen, maar voordat ze toegelaten worden moeten ze eerst een test ondergaan. Gelukkig is ze twee weken geleden geslaagd voor de test vandaar dat we nu het versnelde programma mogen volgen. Anders duurt het een jaar tot anderhalf voordat ze eindelijk hun a- diploma halen Wel begrijpelijk van je pa, hij blijft altijd een deel van je dus als je wilt huilen moet je dat vooral doen. En rouwen kost ook tijd, neem gewoon je tijd ervoor. @Bloemie, ik heb last van een instabiele bekken, ik heb nu al twee maanden een keer per week fysio en het gaat al stukken beter. @busster, wat vervelend heeft Mara nog veel last van de val? Nou ik ga even koken heb ineens trek in iets lekkers.
Zo ben ik weer Mara ligt in bed die is uitgelteld van het spelen met het buurmeisje, haha ze is wel honderd keer opgetilt , door de kamer geraced op haar loop auto maar dan geduwd door kimberley want haar benen zijn nog te kort, rondjes gedraaid in de lucht etc . @ Noa Ja dacht ik ook knakworstjes zijn altijd ok maar nee hoor mevrouw wou alleen een krenten bol en een appel. nou ja dan de worstjes lekker voor mezelf binnenkort. O het is echt weer om verkouden te zijn zo sneu voor die kleintjes want ze kunnen er inderdaad niet goed van slapen. Bij Mara loopt ook de derrie uit haar neusje . Loop maar te poetsen hier aan dat neusje @ Care Nee mara heeft zelf geen last meer van haar val wondje is een mooi korstje geworden waar ze gelukkig afblijft verder heeft ze een blauwe plek op haar wang maar die voeld ze denk ik niet want ze is vandaag lekker vrolijk. Wat voor lekkers heb je voor jezelf gekookt ? @ Mamasuus PFFF 1000 euro dat is zeker niet niks , balen is dat he dat we tegenwoordig zo afhankelijk zijn van dat blik op wielen. Wij willen ook graag een andere auto ( apk en grote beurt was dit jaar ook weer 700) maar hebben nog geen geschikte ( lees niet te duur/oud/lelijk en wel veel ruimte ) gevonden Straks komt mijn moeder hier na haar werk morgen gaat ze namelijk op Mara passen maar omdat Mara zo slecht slaapt en deze week dus haar prikjes heeft gehad komt ze hier ipv dat ik Mara naar haar breng. Gaan lekker zuurkool met spek en uitjes eten . Sommige mensen vinden het niet te eten maar wij vinden het heerlijk.
pfoeee ik moet echt elke paar uur chekken anders is er n hele hoop gekletst .. hihi ff denken .. mara op der hoofd gevallen , en ja dat zul je altijd zien precies op een speelgoed trein.. geukkig viel t mee ! en indd mannen ... ik stond erbij en keek erna ( lalala ) hihi .. ohja , en wat gek dat je mn vriendje nog niet was hihi nu wel! en suus jouw auto .. pff 1000 euri zou er niet aan moeten denken !! .. balen man .. die uitgaven komen natuurlijk altijd onverwachts.. en noa , jouw meisje ziek/verkouden .. beterschap ! zooo en hier : ehh vandaag studiedag gehad wel lekker normaal van 7.30 tot 18.30 en vandaag van 9.00 tot 16.00 das wel beter vanavond weer kienen met ons moeder hopen op een financiele meevaller ( overkomt mij toch nooit ) xxxx
@buster ow de worstjes wou ze dus niet ach dan eet jij ze lekker op hihi. en mara was dus rotaf, ik zou zeggen vaker vragen dat buurmeisje hihi. en mara dus ook verkouden hopelijk si ze snel opgekanpt @care wat heb je gegeten @lydia dank je wel voor de beterschap wensen. en succes met kienen!!
@mamasuus, oh nee he, 1000 eurries, dat is niet niks!! En besloten het toch te doen?? En idd voor 1000 eurries heb je niet 123 een goede 2dehands autootje.. Huh jij nog geen mobiel!! Haha ja dat kan idd ook nog..hihi @noa, oh bah een ziekeboeg bij jou, nou heel veel warme knuffels en beterschap voor jullie allebei.. Eh ja danny is idd echt een boefje, heb er me handen aan vol.. @care, oh dat is wel fijn dan zo'n versnelde cursus. @busster, dus mara heeft lekker gespeeld met het oude buurmeisje, nou hopen dat ze een beetje slaapt vannacht. @lydia, veel plezier met kiense vanavond. mischien ben je al klaar en heb je nog wat gewonnen? Hier liggen ze allemaal op 1 oor, ga zelf ook zo, morgen, als het niet weer zoveel gesneeuwd heeft, werken.. ..was vandaag een behoorlijk druk dagje en jee wat kunnen kinderen toch druk zijn, dat ze niet moe worden van zichzelf en dan danny oh oh, wat een heetgebakerd mannetje is dat zeg, als hij zijn zin niet krijgt of iets wil hebben wat hij niet krijgt, barst hij toch in woede uit, gillen en stampen en helaas dus ook bijten, hij pakt je dan heel nijdig vast en probeert dan te bijten..echt die spoort ook al niet haha..
@ Lydia haha nee was je vriendje nog niet . Lekker hoor een kort dagje vandfaag. @ eliesja Lekker vroeg slapen vandaag dus. ik ga ook zo Mara ligt ook lekker te maffen Oma is er om op haar te letten mocht ze toch wakker worden . Ik moet er morgen weer om 5:30 uit bah maar gelukkig maar tot `14:00 uur. Ben dus weer 3 dagen werken dames niet te veel kletsen anders hou ik het niet bij hihi
Hallo allemaal, Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest, maar weet eigenlijk niet waar mee. Heb wel het een en ander geshopt, allemaal praktische dingetjes. Ik moet eigenlijk nog heel veel andere dingen doen, krijg wel een soort van "nesteldrang" nu geloof ik. En ik heb nog maar 1,5 week vakantie en dan weer wachten op mijn verlof. hi hi..moet ik wel redden hoor. @care: Vervelend van je bekken. Succes er nog mee, gelukkig geef je al aan dat het beter gaat. Dat was ook wel mijn grootste angst, om dat te krijgen. Gelukkig blijft het hier bij vermoeidheid, verward, maagzuur en misselijkheid. (nok, nok...ben nogal bijgelovig) @Busster: aahh...dat kleine meisje! Je zult wel geschrokken zijn. Neem het je man niet te veel kwalijk, wij vrouwen hebben nau eenmaal van die extra sprietjes op ons voorhoofd! @Mama Suus: Geen gsm???? Ik heb het ook heel lang uitgesteld, maar kan nu echt niet meer zonder hoor! Maar goed, als je hem nog nooit heb gehad, weet je ook niet wat je mist. Wel vervelend van je auto! @Eliesja: Had je al een keuze gemaakt? Ik zou voor de 2e collage gaan! Wel mooiƫ kindjes zeg!
goeiemorgen, we hebben besloten het toch maar te doen, dus hij word vandaag gemaakt en morgen gekeurd. we moeten toch iets wat idd we zijn er afhankelijk van. en manlief moet toch naar zijn werk anders komen er geen centjes binnen he. en moet in het weekend ook de boodschappen gewoon doen want wonen in een dorpje met wel een bakker/winkeltje wat dus mega duur is . dus alleen voor de vergeet dingen en ze hebben niet eens alles nog gene eens luiers of potjes eten voor babys. @busster, jammie zuurkool met spekkies, maar uitjes erin dat ken ik neit klinkt wel goed. gooi er altijd paprika en of ananaes of banaan in hihi. dus je meisje heeft nog wat last das sneu zeg. en hier dus idd ook nog druk op zoek naar een andere met de zelfde criteria als jullie hihi alleen hoefti e niet mega groot want hij is voor manlief zijn werk,. wel is nog voorwaarde dat de kmstond nog laag is. @bloemie, heb altijd wle ene gsm gehad hoor in ned had ik altijd de meest moderne ed hahaha. had ze al in de brugklas geloof ik. heb er ook wel een in dld gehad maar gebruikte hem eigenlijk nooit en vergat hem steeds dus die ligtn u ergens in de la met een lege batterij tis toch een pre paid dus denk dat ie al niet meer geldig is hahaha. moest hem steeds opladen wat een gedoe. dus je begitn nu al te nestelen lekker op tijd zeg . ach dan heb je straks alles leker op tijd af en kun je dan lekker dik op de bank zitten wezen hihi. @noa, ach nee je meisje ook alweer verkouden, wat is dat toch met onze kindjes, nu hebben ze naturlijk ook wel een vervelende winter om pasgeboren te zijn. zoveel in huis ed daar worden ze ook niet gezonder van als we er nou eens gewoon lekker op uit konden,. @eliesja, ik las gister hier in een babyboekje over een nieuwe duitse methode voor slechte slapers. is met hypnotherapie ed. zal eens kijken vanmiddag hoe het precies heet en ff zien of ik een link voor je kna vinden op internet. hihi ook van die dritfkikkers bij jou dus hihi. ons meisje was gister echt bekaf. dus breng dr zo wat later naar school qangezien we vanmiddag naar ballorig gaan vanuit turnen nog das afscheid van yasmine en nog een jongetje die sinds nov op de kindergarten zit. en met dr snot word ze dan behoorlijk moe en das ook snue. nou zou eens ff dingen gaan doen verder hier pff kan me weer niet motiveren hahahaha. heb wel zin om behang te krabben hihi heb van de wk nieuwe gehaald voro op me overloopje daar hangt het er haveloos bij door onder andere katten nagels hihi. we zouden er eerst niks aan doen ivm verbouwing maar duurt waarschijnlijk nog wle een paar jaar voor we daar zinn dus maar ff voor 20 euro nieuw spul gehaald dan ziet het er toch meteen een stuk beter uit. dan von de zomer de keuken nog ene keer. dan is het weer wat netter voor een tijdje.
hee meiden helaas niks gewonnen gister ... hihi vond dat ik het nog wel zo verdiend had met de aankomende 5 dagen carnaval mamasuus geen mobiel !!!!!!?????? whaaa als ik me tel. alleen al vergeet n dag rijd ik ervor terug naar huis !! hihi succes met behang krabben !