nou hier is ie ook gekomen hoor pff ben nu ook ziekjes. gister alles eruit gegooit en nu zo brak als wat ales doet me zeer nek schouders hoofd oren... madam is ook al thuis want die had geen zin en hoest ook al,. meneertje ook dikke snottebellen haha gaat goed heir dus.
nou lyd krig het niet voor elkaar.... heel erg donker en kan er een pdf van sturen, de pc op mn werk zet die automatisch in PDF maar het is eigenlijk niet te zien. als je m wil ontvangen moet ik het van email adres naar emailadres sturen... stuur in dat geval effe een pbtje met je mailadres...
hey meiden, ben t ik weer..weer helemaal gezond, fit en wel!! @mikmak, meid, wat een nieuws zeg, snap dat je ff moest slikken toen je het net hoorde, maar wel heel erg leuk hoor, 2 wondertjes!! Ben benieuwd naar de echo. @mamasuus, jee meid, eerst duncan ziek en nu jij ook al en waarschijnlijk madam ook..nou heel veel beterschap. knuff @ly, hoe gaat eht met je buikje, heb je al veel klachten? Bij jou 100% maar 1-tje? hihi vandaag me vent weer aantal dagen weg..drukke week met afspraken, ben weer lekker an t taxi-en.. gister kregen we weer ff klote nieuws, de schoonvader van me schoonzus had een hartaanval gekregen en het was dus erg kritiek..weet niet wat is hoor, maar alle vaders leggen zowat het loodje..gelijk komt alles weer naar boven..
elies, fijn dat je weer op en top fit bent meid dat werkt toch een beetje fijner thuis he. hier echt lam pff heb ook verhoging dus word vandaag neit veel doen. net wel ff de bankdingen gedaan maar daar word je ook neit blij van tegenwoordig pff lang leve defensie zullen we maar zeggen ben blij asl deze mnd ook weer om is. mikmak succes morgen meid ben ook erg benieuwd idd hoe ze op de foto komen .
nou weet hoe je je voelt..ble.. hier nog de beloofde foto van ons nieuw behangetje voor boven het bed.. wat was dat een K*T klus, van horen zeggen, ik was werken hihi.. Bekijk bijlage 124181
@elis, mooi man dat behang.. schrikken maar de schoonvader van je schoonzus..... de vader van je schoonzus neem ik aan sterkte ermee suus, beterschap hier niet zoveel nieuws...
dank je.. nee het is de vader van haar man, zij is de zus(mijn schoonzus dan toch) van mijn man en hun vader is er ook al niet meer... snap je het nog..
@ly, dank je..ja zou wat zijn he, dat ze net als bij mikmak er ineens twee zien!! @noa, oh leuk, kun je de foto ook hier neerzetten? straks ff met me vent bellen, hij zit weer es op een boot, dus kunnen bijna geen contact hebben..
elies. mooi behangetje meid ziet er erg gaaf uit en dat het zon K*T klus was geloof ik meteen haha. noa , jah gafwe hond meid zag hem net o hyves een echt knufelbeertje wat is zijn rasje of rasjes? ly, lekker hoor je bent dus echt goed zwanger hahaha met alles erop en eraan. tjah weet je in ieder geval dat het goed zit he. das toch beter dan geen kwaaltjes want dan kun je wel eens gaan twijfelen hoor of het er echt nog wel zit ed. nou hier nu de rest ok zieker de kleine man heeft me zijn hele bed ondergekotst vannacht en erna nog de komode wilde hem ff een nieuwe luier aan doen stikte hij zowat in zijn kots dus gauw weer echt op en toen kwam er dus nog meer haha arm ding. en de meid die hoest ook al als ik weet niet wat pff dus allebei maar weer aan de ambroxol en heb nu ook nog homeopatische druppels tegen acute bronchitus dus ff zien of dat helpt schijnt goed te zijn dus we zullen zien.
hoi hier lichtelijk in de stress... gistermiddag wat bloed verloren, 's avonds effe naar zh geweest, en beide hartjes waren duidelijk aan het kloppen. nu heb ik vannacht dus weer bloed verloren... heb de gyn al gebeld en moet er toch om 11 uur zijn.. dus heel spannend of er ze niet zijn afgekomen, of dat 1 van de 2 is afgekomen... gisteravond zat de baarmoeder iig gewoon dicht zoals het hoorde en kwam het bloed ook niet uit de baarmoeder... maar ja... ik voel me wel k*t want ze zijn zoooo welkom
ohh meis knuffel ! , das niet fijn .. en zeker niet geruststellend . nog een uurtje wachten .. hoop dat je kleintjes goed blijven zitten ! succes meis ! xxx