@mamasuus, jee zeg wat een ziekeboeg nu bij jou...en het rotte is dat jij eigelijk nu niet ziek kan zijn, je moet klaarstaan voor de kindjes..lastig hoor..knuff danny ligt al, die wilde naar bed, dus ff lekker rustig, hopenlijk blijft hij tot 2 uur vanmiddag liggen.
@lyd inderdaad die kwaaltjes horen der bij hihi. @mikmak oei schrikken hopelijk was alles in orde. dikke knuf @mamasuus het is een kruising tussen een rottweiler en brennersenner. @elies ik zou begot niet wete hoe ik het hiet moet doen./ maar je hebt me hyves toch?
nou alles in orde.... was oud bloed, heb 2 prachtige ukkies in mijn buik zitten die op hun gemakje hun hartjes laten kloppen...
@noa, ja die heb ik, maar zit nooit meer op hyves, maar ga er toch zo maar eens neuzen, ben wel sgierig naar jullie nieuwe aanwinst en nog steeds naar mamasuus dr bank haha
@mikmak, oh meid, wat fijn dat alles goed is, toch wel ff schrikken.. vind het nog steeds zo knap dat ze op een echo iets kunnen zien..zie er dus echt niks in..
haha zie wel wat, maar kan er geen beebjes uit op maken, als je zegt dat het steentjes zijn of kralen geloof ik het ook.. meestal als je daar ligt en de gyn die legt uit wat ze allemaal ziet, dan zie je het meestal wel..
mooie foto eliesja wat is ze al groot !! ( vergeleken met die foto met dr krulletjes ) mikmak !! supper dat de echo goed was ! vind het wel een onduidelijke echo maar wel 2 beebjes te zien !
@lyd, ja ze zijn ook nog maar ieniminie.. ze hebben nu ook pas echt goed gemeten hoe lang ik zwanger ben en dat is pas 7.5 weken... dus we lopen aardig gelijk op.... uitegerkende datum 7 september 2011......
wat leuk dat jullie gelijk lopen!!! denk alleen dat mikmak iets eerder bevalt. en wat dikker wordt hahah. hier allees lekker de dagen gaan nu erg snel het is al bijna zondag.en dan is het zover. @mamasuus hoe s het ermee?
hai hai was ik ook nog haha moest vanmorgen met madam naar de oogarts ff checken en dr ogen zijn gelijk gebleven dus das weer pluspunt dat ze niet slechter worden he. moeten eind mei weer heen. ons manneke snotterd nog lekker maar mag geen hoestdrank meer doen want mag maar 4 a 5 dagen en hij heeft al vanaf vrijdag dus miss morgen toch maar eens naar arts al heb ik het idee dat die druppels beginnen te werken. madam krijgt het snot moi los want die hoest er lekker wat slijm uit nu haha gaat lekker dus. manlief is ook thuis de hele wk maar ff zijn overuren opgenomen aangezien ze ze toch neit willen betalen haha. hij heeft ook te horen gekregen dat mochten ze toch naar afghanistan gaan hij niet mee mag en hij baalt echt als een stekker want wil zo graag. maar jah dr moet er ook een thuis de boel draaiende houden natuurlijk en dat moet hij dan net weer zijn. wel sneu voor em hij baalt er echt van hihihi. elies, mooie foto weer hoor. noa, aah ok mooie kleur heeft ie dan voor zon kombi heel appart hoor. mikmak, jee meid kan me voorstellen dat dat f schrikken was ben je net aan het idee gewnet dat het er twee zijn en dan krijg je ineens het idee dat het toch fout gaat. maar gelukkig alles dus in orde. vidn trouwens de eerste foto het duidelijkst is het een eeneiige? want dat zie ik dan ook weer neit haha. nou zal eens f verder me vent aansturen hahaha
@suus, fijn dat de oogjes van madam niet slechter zijn geworden.. beterschap voor je mannetje... en ja de schrik zit er goed in.. heb gisteren ook gebloed en vandaag nog 3 druppels... maar ik moet me dus niet zorgen maken om dit want ze zitten goed opgesloten.. ziet er ook niet uit dat ze af zullen komen.. ze vergeleek het met bloedend tandvlees.. dat heb ik nu ook heel erg.. en vorige keer niet, alleen zegt ze als het in de mond zit schrikt niemand maar als het daaronder is wel.. nou ik ben er nog steeds niet gerust op eerlijk gezegd en als dat zo blijft ga ik morgen gewoon weer voor een echo hoor... moet toch ergens die zekerheid vandaan zien te halen.... je kan nog niet zien of ze 1 of 2 eiig zijn.. ik dacht zelf effe in een moment 2 vruchtzakken te zien, dus 2 eiig... maar dat schijn je pas met een week of 12 te kunnen zien.. nou ik hoop dat de 12 weken snel naderen met mijn huidige zorg.... @lyd ja in de wandelgangen ongeveer 2 tot 4 weken eerder.... nou voor de rest geen nieuws...
mikmak, ooh zie je dat dan pas joh haha tjah geen idee ervan haha. en je kunt ze ook uitdragen he heeft me tante ook gewoon gedaan al komt het meer voor dat ze eerder komen maar hoeft dus niet hihih wel leuk trouwens jullie allebei rond zelfde datum. het is natuurlijk nu ook meer doorbleod allemaal en geen enkele zwangerschap is hetzelfde ik had bij meneertje ook hele andere kwaaltjes als bij madam. vandaag eens ff wat ijzer weggebracht kunnen we lekker schuttingen halen want was toch ff 180 euro haha altijd fijn dan he. morgen dus op pad vor de schuttingen en dan ff een afspraak maken wanneer ze de bomen gaan weghalen en zand bestellen jee dan is dat ook weer klaar al word dat een beste verandering in onze tuin pff heel wat privacy weg maar jah de bomen gaan dood zijn mega dennen en die houden het niet zo lang.
zo indd suus dat scheelt wel ff ! lekker hoor 180 euri. hier niks bijzonders ben moe ! , dadelijk ff naar de bios filmpje kijken en dan slapen ! HAHAHAH tibbe zit 2 cm van de tv af alles te volgen om tv 'koppie als een dolle van links naar rechts' haha !
Heej meiden, Ik heb niet 180 pagina's doorgelezen , maar mag ik af en toe met jullie mee komen kletsen!? Ik ben 23 jaar, mijn vriend 25. Vaart bij de marine. We zijn nu in ronde 2 voor de eerste... Hij is nu door de week thuis, maar dat wisselt veel bij bijvoorbeeld cursussen, trainigen of bivaks. Ik vind het leuk om hier te kunnen lezen hoe moeders het doen in hun eentje, want dat is best wel iets waarvan ik denk dat ik het nu misschien onderschat..
ly, haha die gekke tibbe zijn het ook rare beesten he haha. hoe is ie nu eigenlijk met zn toiletboekjes? hier gaat dat nu goed zolang ik dr op tijd dr heen doe haha want het luikje is nog steeds stuk dus beetje lastig. die van me ma twee broertjes zijn dat die zijn deze wk onder het mes geweest pissen ze miss ook wat minder haha. en idd lekker die centen beetje jammrer dat het alweer op is haha vanmorgen schuttingen met toebehoor gehaald. dus zo meneertje maar naar bed doen want die heeft alleen ff in de auto geslapen en is dus echt bekaf haha. sallie, gezellig hoor klets lekker mee. het is wel te doen hoor met kids wij hebben er twee en manlief is ook doordewk veel weg tegnwoordig heeft ie ook een papadag expres midden in de wk zodat ie niet zoveel meer op de kazerne hoeft te slapen. af en toe ben je wel een beetje een alleenstaande mama hoor veel dingen die je alleen moet doen zoals nu bij ons ook weer de oudergesprekjes op school of cb bezzoekejs ed en weet ik veel. nou meiden verder niet veel nieuws behalve dan dat me vent mega baalt dat kunduz nu doorgaat omdat ie niet mee mag maar thuis dus alles moet runnen. nou zal de kleine man ff door een sopje halen en ervast instoppen.