ja ze zijn gewoon heel bot daaro voor de leiding hihi.de meiden zijn vriedendelijk maarja de leiding heb je veel mee te maken. ik voel me ind niet veilig meer in me eigen huis. terwijl dat wel moet juist.
mikmak , das ook niet fijn dat het thuis nog niet lekker gaat .. en dan deze hele situatie erbij .. hoop dat ze wat voor jullie kunnen betekenen .. Noa ookal niet goed.. pff wat eng lijkt me dat als ze komen inbreken .. snap dat je je dan niet veilig voelt in je eigen huis.. bah zeg.. ( en dan te bedenekn dat bij ons vaak de achterdeur gewoon open is.. bah ! ) en je nieuwe werk is dus ook niks .. wat een zooitje zeg .. ik werk 30 uur moest erbij komen dat ze me dan voor 45 inroosteren zou ik ook niet intrappen ! succes vadaag x
noa, zo jeetje meid das idd niet fijn zeg kan me goed voorstellen dat je je dan niet meer veilig voelt hoor das echt niet zo gek dan. mikmak, hihi jah dat ken ik ook idd wazige communicatie hier luisterd me vent bijv ookvaak niet haha. maar wel lastig als je er problemen door krijgt dan is idd zon gesprekje niet slecht. jeetje zag ik net een mega aanbieding voor disney heb ik het geld op grrr is dan altijd zo he hahaa. voor maar 230 euro 3 dagen heen met hele zooitje is jah niet slecht maar jah volgende keer beter dan maar he.
hey meiden, mijn rustdagje zit er weer op. vanmiddag komt me vent alweer lekker naar huis, morgen heeft hij ook nog eens vrij..beterrrr @noa, jee wat een ellende op je nieuwe werk, denk zeker niet dat je zo met je personeel mag omgaan..maar je hebt toch voor die uren getekend? dan staan hun toch ook nergens?? maar goed je moet het wel naar je zin hebben, anders houd het op toch. He gatver, was je mannetje al weg toen er iemand in je huis was dan? snap dat je je niet veilig meer voelt. knuff @mamasuus, zo das wel een leuke aanbieding, wij zouden daar graag met de kerst heen willen, zal vast niet te betalen zijn.. Ik wordt hier nu echt GEK van danny hoor, vanmorgen gewoon weer zooooo vroeg...hij kwam nu 5.45 zijn deur uit, nou hup weer naast me op bed gelegd en mij maar wakker houden met dat geklier.. dit is nu al een hele week aan de gang, er komt nu echt een slot op zijn deur, want dit kan niet langer..
ohh fijn eliesja , mannetje weer thuis wij zijn met kerst een dag geweest en dan hotel 10 minuten van Disney af dat was kei goed te doen maar ja moet wel de entree natuurlijk erbij rekenen en zoeen super deal als suus heb je niet snel . balen suus dat er geen centjes waren .. hier niks bijzonders
oh leuk ly, is het wat tijdens de kerst? wil graag met kerst weg, geen gezeik met eten en wanneer en bij wie..en wat ook nog leuk is met kids..dus dacht aan disney! wij zaten er wel aan te denken om een hotel te nemen in de buurt, geen disney hotel, das niet te betalen..
KOUD !! NAT !! SNEEUW!! haha ... maar wel leuk hoor maar echt super speciaal ist niet .. ja als je er nog nooit geweest bent denk wel maar dit was de 8e keer en dus gewoon voor ons een leuk dagje pretpark maar indd een hotel in de buurt is goed te doen hoor
haha ja dat geloof ik KOUD, NAT en SNEEUW..ben er zelf met kerst dan, nog nooit geweest, als je die reclame altijd ziet zo rond kerst dan heb je echt een kerstgevoel..dus leek me wel wat..
hmmm als dat het alleen is, dan heb ik geen zin om daar zoveel voor neer te leggen, we willen namelijk de keuken verbouwen, dus tja iedere euro is dan welkom..in ieder geval bedankt voor het zeggen.
eliesja, dat willen wij idd ook nog eens hoor ornd de kerst want met de kerst zelf is idd niet te betalen en als we gaan gaan we alleen maar in een disney hotel me vent vidn dat handiger en is ook zo hoor je bent lekker snel op je kamer ed. als je gaat meot je het goed doen is zijn motto haha. gister ff naar me oma geweest was weer niks zoals altijd hihi. maar goed ff de kop laten zien he zo af en toe. erna nog naar andree opa en oma. en toen op naar wezep want manlief was zo slim zijn sportschoenen te vergeten en had eignelijk geen tijd om ze te halen en vandaag heeft ie sport dus aardig als we zijn hebben we ze naar de poort gebracht haha. nou verder geen spannende dingen dus ga gauw verder hah alrtijd druk he.
hier ook niks spannends hihi .. had nog een topic gestart voor dat disney, allemaal positief maar uiteindelijk komen ze dat het echt tijdens de kerst wel mega mega druk is en dat is ook weer niks met 2 kleine kindjes..dan is rond kerst erg leuk, maar tijdens minder..dus denk dat we op zoek moeten naar iets anders, want wil echt met de kerstdagen weg!! iemand ervaring met de ardennen of iets? haha
eliesja, heb dat idd ook al eens gehoord dat op die dagen het erg druk is. en ook nog eens mega duur hoor. rodn de kerst dan moet je idd wel nu al gaan zoeken en boeken hoor heb erafgelopen jaar ook naar gekeken maar alle beetje betaalbare dingen waren dan al vol. naar de sneeuw is dan miss wel een leuke optie bijv hochsauerland das een center parcs zijn wij vorig jaar jan geweest is een erg mooi park voor kids en fijn veel sneeuw vlak bij winterberg. verder heb ik eigenlijk geen idee want ons was het dus tijdens die tijd jammer geneog echt te duur haha. nou kan zo madam weer halen die is naar een feestje vanmiddag naar zon grote binnenspeelplaats met eten en alles erbij hihihi altidj handig he. kan ook orgen weer naar garage want me vent heeft net ineens weer een ster in de ruit gekregen pff nu maar hopen dat de ruit niet vervangen hoeft worden want dat kost me dan weer 150 euro
hoi, gesprek donderdag was oke.. heel lang gepraat.. dus dat komt allemaal wel in orde... vrijdag naar het zh geweest en ze waren dus niet afgekomen... pillen gekregen en volgens mij zijn ze nu dan echt weg... zometeen weer naar het zh om te kijken of het nu schoon is anders gaan ze alsnog de boel schoonmaken... ben benieuwd... hoef vandaag dan ook niet te werken, maar goed dat lijkt me logisch. lekker kerst in disney dus.... suus... nou hier niet zoveel nieuws meer dus ga me maar klaarmaken voor het zh... laters
Eliesja , afgelopen kerst zijn wij er geweest en hoefden NERGENS! langer dan 15 minuten te wachten .. maar was wel rotweer toen he met dat ijzel dat dan weer wel en vorig jaar met kerst was het ook niet super de puper druk .. misschien toeval..
mikmak, ooh das minder dan zeg dat ze nog niet spontaan eruit gekomen zijn schoon laten maken lijkt me ook niet echt een pretje moet ik zeggen maar jah eruit moeten ze toch dan he. fijn dat het gesprek goed ging zeg, zit er hier ook maar op te hameren bij me vent maar hij wil neit en jah dwingen lukt ook niet dan he. en dan niet zo zeer voor ons beiden hoor maar hijzelf . hij is zo prikkelbaar wer de laatste tijd en das gewoon lastig voor ons hier thuis goed uitkijken wat je zegt en wanneer ed. maar jah als ie niet wil.... wij gaan trouwensn iet met kerst hoor haha was het maar waar..... ly, en alles goed bij jou met je buikie?? of moet ik al zeggen buik haha want jeetje meid als je in dat tempo doorgaat dan word het nog een beste skippybal hoor hihihi. wel leuk he dat je dan zo vroeg al wat ziet dan heb je er zelf ook meer gevoel bij vond ik dan tenminste. verder hier alles zijn gangetje zijn gister ff naar het strand geweest lekker uitgewaaid met de doggies. wel 4 uur in de auto voor 3 kwartier strand haha je meot er wat voor over hebben he. verder is het hier nu prachtig weer heb de was buiten hangen maar moet nog zoveel in huis doen pff hele weekend niks gedaan want moest zat de hele dag op pad om de ruit te maken van de auto had manlief een sterretje in gekregen vrijdag en jah dan kan ik weer op pad om het te laten maken he pff.