zo das indd ff een reis voor nog geen uur .. hier : mwahh ... koppijn/moe / echt super misselijk wel vooral sochtends maar t weekend alleen maar op bed / bank gelegen en even naar een verjaadag geweest.. hoop dat ik me over een week of 2 ( liefst eerder ) wel beter ga voelen .
Hey meiden, nou volgens mij is danny zijn slaapje zo goed als over..zaterdag niet egslapen en gister uurtje en nu wil hij ook niet..zondagmorgen was hij dus rond 7uur wakker en vanmorgen dus weer om 6.15, dus mischien toch beter niet meer slapen..daar gaat mijn beetje rust nu helemaal! @mamasuus, ja zaten we ook aan te denken naar de sneeuw, maar we moeten een hotel zien te vinden, tenzij het wel redelijk geodkoop is..we hebben namelijk blue miles van klm en die kan je aleen maar spenderen aan vluchten, hotels of huurauto's.. en als het dus nog een beetje betaalbaar is dan willen we het zo betalen en een vlucht en huurauto naar onze vakantie in julie(frankrijk)boeken..ligt dus allemaal aan wat het gaat kosten..zowel zomervakantie als kerstvakantie.. Wel heel erg uitgewaaid met die wind bedoel je hihi, of valt het bij jullie mee? @mikmak, fijn dat het gesprek goed ging. Sterkte bij het zh..knuff @ly, maar als je met 3 kids bent is het mischien toch wel drukker en anders?? weet het niet meer eigelijk hihi.. Nu zaten we weer te denken aan zweden ofzo..hihi minder dat je moe en rottig voelt..
idd een goed doel..maar zou wel fijn zijn als de klachten minder worden. @mikmak, hoe ging het in het zh?
eliesja, is dat da niet lastig om met drie kids een hotel te boeken ze zijn jah vaak 4 persoons en twee kamers betaal je je helemaal scheel. zo zitten wij in een app die voor 11 personen is in oostenrijk met drie slaapkamers dus voor ons allemaal een eigen kamer ideaal dus en je kunt er koken ed. in de zomer is die dus echt niet duur. winter wel wat meer trouwens hoor. Veronika (Appartementen), Oostenrijk met Arke.nl dit is waar wij heen gaan hihi. je zou er ook met vliegtuig heen kunnen miss nog een optie hihihi . dus danny over zijn slaap heen aaah das idd minder yas mine was er ook zo snel vanaf en denk du can ook wel hoor want die is jah in okt jarig dus zit in de zomer al tegen de 2 aan en toen was madma er dus al vanaf haha. ze gaat gewoon om 19 ur er al in savonds en dat werkt dus ook goed. ly, zo das lastig idd dat je zo ziek zwak en misselijk ervan bent zeg. idd hopen dat je daar binnenkort vanaf bent dan zeg want is toc geen pretje. heb ik gelukkig bij beide niet gehad lijkt me toch echt niks. nou zal maar weer wat gaan doen madam krijgt zo vriendje en het is zulk mooi weer dus wil ook nog ff wat doen.
@mamasuus, klinkt leuk en zo'n ruim huisje helemaal! vanmorgen was danny al om half 6 wakker, maar hij is gelukkig na een waarschuwing weer in slaap gevallen, moest hem nu om 7uur wakker maken..vandaag weer geen slaapje gedaan, dus ben benieuwd vannacht, hij sliep trouwens wel gelijk gister, normaal ligt hij zeker nog wel een uur te rommelen..dus toch wel erg moe.. zo en dan nu zijn speen nog en zindelijk maken en dan huppekee naar school haha..tiet vliegt!
@suus, nee manlief wilde ook nooit... heeft dan ook zeker 1 misschien wel 2 jaar geduurd voor hij met iemand is gaan praten.... nu heeft hij dan toch wel ingezien dat het wel fijn is ergens je ei kwijt te kunnen, en voor mij is het fijn omdat er iemand is die hem anders kan doen laten inzien... dat het grootste probleem bij hem ligt.. omdat hij echt in die burnout fase zit.... en van die olifant effe geen mug kan maken.. dus moet zeggen dat het echt al weer aan de betetere hand is.. in het zh was het balen gewoon... vruchtjes waren weg, maar ze waren aan het twijfelen of alles wel weg was... dus moest nog een setje pillen nemen die eigenlijk niets deden.... en baalde wel van al die bolle buiken om me heen. dat was wel een beetje een knakmomentje
indd mikmak dikke knuffel..! snap dat het een zwaar knak moment was.. raar eigenlijk he dat ze dat niet een beetje apart proberen te doen.. hoop dat je snel verder kunt ! xxx
knuf voor jou hoor mikmak, is idd dan ff lekker zwaar met de neus op de feiten worden gedrukt kan me voorstellen dat dat geen pretje is. en dan weer een doos pillen meekrijgen ook zo lekker. ok dus bij jou duurde het ook zo lang tjah wij hopen ook dat ie het een keertje inziet maar hij zegt dat ie het nog aankan pff. haha allemaal ook hetzelfde he. net als dat ie nu dus zo vreselijk baalt dat hij niet heenmag want jha daarvoor zit ie toch in het leger zegt ie dan om mensen te helpen. denk niet dat het vandaag veel beter word hij moest vanmorgen bij een slechtnieuws gesprek zitten. die jongen is echt heel goed een harde werker en nu word zijn kontrakt niet verlengt dus ligt ie eruit vanaf eidn april. manlief baalt zo want dr zijn er zat die altijd maar klagen en niks doen maar jah die hebben nog ene langerk ontrakt of miss zelfs al vast oid dus die mogen blijfen zo oneerlijk dan he. dat ze neit kijken naar de kwaliteit van mensen. hij zat haast te denken om vandaag toch zijn papadag te doen haha maar jah die heweft ie verzet naar morgen dan heeft ie lekekr lang weekend hihihi ok fijn. eliesja en hoe gaat het is ie nog wakker??? en idd die speen weg luier af en hup naar school ermee haha rust i nde keet. hier wilde ons manneke ook al naar school vandaag had zijn tas gepakt en waren op school en hups ook de jas uit en loopt zo met de juf mee haha monstertje. we blijven hier altidj een tijdej smorgens ff met je eigen kind spelen daar zeg maar en hij tekent dan altidj graag. maar wilde nu dus wel blijven haha. nou zal eensff wat gaan doen de kids (madam dr vriendje is er al zn ma heeft bezoekkontakt met de jongste, zijn beide pleegids) die kijken nog cars kan ik nog ff wat doen hihihi
@lyd, tja ach, op zich maakt het niet zo veel uit, en alle dames by de gyn hebben ook allemaal medische indicatie hoor.... anders zit je niet bij de gyn maar bij de vlos... @suus ja precies met de neus op de feiten, maar he life is a bitch... gaat wel weer wellicht dat we snel weer in verwachting zijn... als vrijdag alles goed is en het vloeien eens stopt.... en almar zn kaak beter is... gisteren zijn er 4 verstandskiezen uitgehaald dus das ook niet echt lekker om dan te klussen @eliesja, hoe is het met het slapen van je mannetje? lekker zo naar huis, naar manlief en mijn meisje.... eens zien wat we gaan eten vandaag...
Ja dat wel .. maar ik zat er ook voor mn 1e echo .. helemaal happy .. en dan mensen die er ook zitten voor weer een afspraak .. tuurlijk weet wel dat ik nu meten naar de VK moest maar toch .. ach ja .. meiden fijne avond x
hier is alles gewoon ineen dus nog "handiger" oude vrouwen jonge vrouwen zwanger niet meer zwanger enz enz. moet over 2 wk ook weer heen voor jaarlijkse onderzoekie uitstrijkje ed. en dan zitten er waarschijnlijk ook alle mogelijke mensen weer idd. mikmak, hihihi nee kan me voorstelen dat het voor je vent dan ook niet echt fijn klussen is als ie ze allemaal heeft later trekken....... nou hier verder ook niet veel spannends meer. manlief kijik voetbal dus ik ga maar beetje op de laptop he...
Nou dinsdagnacht was het een drama hoor, meneertje werd om 3 uur s'nachts wakker(verdag dus niet geslapen, hoe ken het!!!?) en me man was zo dom om hem te halen en tussenin te leggen..:x Nou dat werd dus een kort nachtje met veel geklier, korte slaapjes en gezeur.. Dus lag er gister zelf al om 20.15 in! Gister heeft hij dus geslapen van 13.00 tot 17.00, zei me moeder, nou dat schiet dus ook iet op he, een ritme van 0,0!! Dus weet het ook ff niet meer...zijn slaapjes overdag lijken hem meer goed te doen dan niet, want als hij niet slaapt overdag, lijkt hij s'nachts wel erg actief te zijn... vannacht ging het dus weer wel goed, hij was dan wel al om 6 uur wakker, maar ja lag er dus zelf vroeg in, dus dan maakt het voor mij niet uit.. verders gister lekker gewerkt, ff rust gehad.
hey meideen hier gaat alles redelijk goed hoor lees wel mee en probeer vn de week weer lekker mee te gaan kletsen
eliesja , ik zou gewoon even per dag kijken of hij het smddags nodig heeft of niet .. maar ja is lastig natuurlijk .. hmm succes x
@noa, hey meis, we horen je gauw weer! @lydia, ja dat is mischien wel wat, maar wil eigelijk regelmaat, want wel slapen/niet slapen is ook niks..voorheen gaf hij zelf aan dat hij naar bed wilde, was ie moe, maar nu zegt hij niks meer en is gewoon lekker aan het spelen.. denk dat ik gewoon ff moet volhouden..