ja in het begin als je van slaapje af wil komen kun je het zo wel proberen gewoon kijken of je aan hem ziet of hij moe is of niet.. maar goedd .. is bij iedereen toch anders..
pfff nou hij ligt nu weer hoor, wilde weer slapen, ben benieuwd..volgens mij is het alleen maar om zijn speen te doen..
@eliesja, normaal wat pasta met gehaktsaus, almar is er gek op, veel knoflook en oregano enzo.. maar vind er zelf niets aan.. hahaha en ja linetje is er ook verzot op, maar die is gek op alles wat pasta is.... en risotto.... *lol* zo te lezen heb jij geweldige nachten hahahahaha, balen.. en sterkte meissie!! @noa, he meid alles goed met je.. zie maar op het gemak wij gaan nergens heen, en het is goed bij te houden weer
nou klinkt goed hoor! behalve voor jou dan hihi. hij ligt nu alweer ff te pitten, dus geen touw aan vast te knopen.
kinderen.... om soms achter het behang cq. stuk te plakken haha dat eten, ach ja soms moet je ook wat voor een ander over hebben.... doen we vanavond wat ik echt lekker vind ofzo... nou ja of wat linetje lekker vind dan haha zij moet er nog van groeien
eliesja, kunnen die van mij er dan ook nog onder hahaha. al is het nu lekker rustig vriendin heeft nu haar meegenomen uit school dus daar gegeten en als het goed is zo naar de opa en oma van dr vriendje die hebben een booerderij dus nog meer beesten die vermaken zich dan mooi. moet ook want we zijn hier de bomen ant zagen en dan kan je dr de moeilijk bij hebben. met dike trekkers en bomen ed. mikmak, hihihi ze houd dus nu al van italie gaat goed dus he hahaha hier ook trouwens hoor madam wil het leifst spagetti bolognese heeft ze mazzel dus want hebben het zelf 2 dagen gehad en bij dr vriendje vandaagt krreg ze het weer haaha. nou zal me zo ff voorbereiden ga zo ff naar arts want mijn been voelt al een paar dagne ijskoud aan heel lastig. miss een zenuw in de knel ofzo want me arm begint ook al hihihi daar gaat weer een boom door de lucht moeti k toch ook nog ff opnemen zo hoor hihihi.
@suus, ja maar dat kan ook niet anders.... hahahaha als vervent italieganger, mijn moeder heeft haar appartement daar nog steeds... de liefde voor italie komt van mijn vader hahaha geluksvogel 3 dagen pasta bolognese... oeh das minder suus... hoe was t bij de doc?
@mamasuus, jazeker plek genoeg hihi.. oh klinkt niet goed, koud been, ben benieuwd! hier ff eten maken, manlief komt ook net thuis..
nou heb een spuit gehad en diclofinac moet ze een wk slikken zit een zenuw in de klem oid. allemaal testjes gedaan ed laatste moest ik heel charmant voorover staan en hij drukken op me heupen aan de achterkant dan wat meer. en dat deed toch zeer bij de linker die dus zo koud is en hij maar blijven drukken haha lekker gemeen dus. maar goed valt mee dus gelukkig geen enge dingen he. eliesja moet nu toch ff gebruik maken van die ruimte hoor hahahaa madam was weer dwars , ze was jah met dr vriendje mee was ze daar moest ze alle minuut naar huis en ze bleef het volhouden en huilen ook pff . heb dus maar ff sorry tegen vriendin gezegt haha lastig kind af en toe....
oh nou gelukkig weten ze wat het is en heb je er wat voor gekregen, nu maar hopen dat je been snel weer warm wordt! haha dus madam was weer bezig, nou het plekje blijft gereserveerd hoor. Gister voor het eerst weer wezen sporten, poeh viel niet mee, maar het ging gelukkig goed straks heeft Alyssa spelletjesmiddag, ga een keer helpen, zoeken er altijd ouders voor, maar zit/zat altijd met danny, maar ga het een keer proberen, kijken hoe hij het doet, anders laatste keer.
en allemaal mooi weekend gehad, hier wle hoor erg druk de bomen zijn weg de schutting geplaatst dus ineens zon 2 stadstuintjes erbij gekregen haha echt een stuk heb nog gene idee hoe ik die ga volkrijgen veel struiken denk ik. gister begonnen aan de pc ruimte ff ant opruimen hier wantj ah vant zomer moet hettoch echt een slaapkamer worden dus hebben het nog druk ermee haha. verder niet veel spannends eigenlijk
hey hey, zo mamasuus, druk weekend gehad! hier niet veel soeps, de nodige dingetjes zoals boodschappen en luieren. gister met een vriendin wezen high teaen, lekker helemaal vol gegeten, heerlijk. vandaag is manlief thuis, beetje verven hier en daar. moet weg laterrrr
hier weekend oke, vrijdag effe op het werk geweest ivm bezoek uit het noorden... iemand van pz. samen met linetje hahaha de doerak, kreeg gelijk uit alle hoeken en gaten snoep en koek zaterdag effe winkelen enzo... niets bijzonders, zondag naar de kinderboerderij, en savonds naar vrienden. kreeg madam weer een auto erbij om op te rijden... zit alleen dan manlief de dingen iet in perspectief ziet. nu is hij aan het twijfelen voor een 2de kid... met school enzo.. en aangezien hij de hele wereld nu zwart ziet het is hem tegen de wereld... dus ook thuis... maar goed ik vind dat een kind gewoon met het gezin meedraait, hoe druk de papa en mama dan ook zijn, daarbij ben ik nu weer zwanger geweest, het gevoel is dan eigenlijk ook niet te stoppen en ik twijfel er geen seconde over...
Ohhjee mikmak das niet fijn.. Hoop dat almar toch nog eens goed nadenkt.. Anders voel je je ook niet lekker ... Hoe gaat het met die hulp? Met zn gesprekken?? Hier t weekend weggeweest naar vakantiepark katjes kelder.. Was wel leuk maar wel vermoeiend . Nog wezen stappen enz phoee... Maar goed we hebben het weer overleefd xx ly
eliesja, zo ook lekker dus vandaag is het bij jullie druk hihihi. mikmak, he meid das idd ook niet prettig en idd bij jou is hetn uecht niet tegen te houden dat kan ik me voorstellen dat draai je niet ineens trug. als het nou een foutje was zeg maar dan was het miss anders maar jullie waren er toch al druk mee bezig en het was jah gelukt. kan me voorstellen dat het dna niet echt mogelijk ish et nu ineens weg te stoppen omdat meneer ineens in de knup zit. en idd meedraaiien doen ze wel hoor al is het wel pittiger dat merk ik ook wel maar in principe moet hetm ogelijk zijn toch of je er nou een of 2 wegbrengt smorgens. ly, zo lekker hoor ff er tussenuit. nog ff zo veel mogelijk weg he hihihi zou idd wel heftig zijn dan nu helemaal met stappen joh pff je bent vast kapot nu.... nou zal ff met madam huiswerk maken voor musik want moet oz op oudergesprek.
@mikmak, jee meis dat is weer niet zo leuk natuurlijk. Hoop dat jullie er uit komen, je moet er helaas wel samen voor zijn om een kindje te maken. knuff @ly, zo meis, nog aan de stap hihi, maar wel ff lekker eruit geweest dus. manlief is hardlopen, zo de andere boefjes weer van school halen en dan is de maandag alweer bijna voorbij!
tja, en zo vallen we van het een in het ander, of liever gezegd, ik heb het gevoel alsof ik van den ene ellende in de andere val.... het houd niet niet op... en ja je moet met zn 2-en zijn om zwanger te raken... maar dat zwarte gat van hem moet ook een keertje gaan ophouden.... hij heeft dus nog maar heel weinig met die kerel van defensie gesproken de afgelopen week en dat vind ik wel een kwalijke zaak..... @suus, ja we waren er dus al mee bezig, maar omdat hij zich klote voelt moet ik dat ook maar...ofzo, en daar pas ik eigenlijk wel voor.... maar goed loopt wel los... komen er wel uit denk ik dan maar