het lijkt wel of hij er zelf weinig zin in heeft, dat is natuurlijk heel kwalijk idd..snap dat je het zat bent hoor. lastig.knuff. ga ff de kids halen..
mikmak, das vervelend idd dat dus in de knup zit met zichzelf en jou (on)bewust er in mee trekt snap dat dat niet erg fijn is idd. jij wilt jah ook verder en het gat tussen kids word dan natuurlijk ook groter en zelf wordj eo ok steeds ouder dus kan me goed voorstellen dat je daar nu niet op zit te wachten. en dna idd maar achter elkaar alles word toch weer eens tijd voor iets vrolijks toch.... dus hoest met het huis hihihi ziet dat er wel vrolijk uit? nou hier net gesprekje op school van half uur eigenlijk maar werd een uur haha maar goed dat er geen een meer na me was haha. ze gaan wt meer met ons meiske doen want die is er echt aan toe om te schrijven en lezen ed. tekenen is ze gek op maar dat wist ik al in die opzichten is ze echt al heel ver. maar dr zit een mega kop op als ze ietsn iet wil kun je zeggen en doen wat je wil maar gebuert het echtn iwet hoor haha echt een bitch.. nou zal nog ff wat doen want de bitch moet ik straks alweer halen want anders mist ze steve backshaw en dat kan natuurlijk niet dr fgavo programma op ned 3 haha
creatiefkadootje.nl hai kom ff spammen nu haha dit is website van een vriendin en ze heeft zulk leuk spul moest het ff delen hihihi
hmm raar mikmak dat hij zo weinig heeft gesproken met die man ... t is toch niet voor de lol die gesprekken , wat stom dan dat het nu ineens minder is.. snap wel dat het moeilijk is voor jou maar als hij er zelf niet uit kan komen en dan ook ngo eens niet geholpen word.. hmm moeilijk ..
@suus, hij hij gisteren een openbaring... hij heeft eigenlijk alle examens voor school gehaald. weliswaar met de hakken over de sloot, maar hebben is hebben haha. hij kwam onverwachts naar huis toe. ik heb hem toen gevraagd wat dit emotioneel met hem deed in zijn algehele state of mind.. ja dat hij het eigelijk wel veels te zwart zag.. en dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht met hem gaat...... bla bla.. hij ziet min of meer toch ook in dat het hoofdprobleem van zijn issues bij hem liggen en niet bij een ander haha
miikmak, jee hij heeft het licht gezien dus, das wel weer fijn. miss dat ie het nu dan allemaal op een rijtje krijgt dat zou jah fijn zijn. hier is het nog steeds een mopperkont haha af en aan al was ie gister iets vrolijker want dr is nu een kans dat ie toch nog meemag naar kunduz hij weer blij dus.
ey meiden hoe is ie bij jullie? hier alles lekker. wel druk zo in me eentje. en ben soms blij dat ik zit of leg. maar t slapen gaar echt slecht hoor alles had gehoop dat t nu wel is over was.
snap dat je slapen nog lastig is nu meid tis jah ook niet niks dat kan nog wle een tijdje duren. helemaal omdat je natuurlijk ook alleen bent nu. dan ben je verdacht op elke geluidje. nou ga eens ff op zoek naar..... me wasmachine doet raar denk de lagers dus gister ff rondgebelt kosten zo rond de 300 euro. dus jah dan maar kijken of een nieuwe niet verstandiger is he.
Hallo thuisblijvers, Ik zag dit topic en dacht ik kom even kijken. Mijn man is ook beroepsmilitair. Per 1 maart word hij uitgezonden naar Afghanistan. Voor 4 maanden. Verder hebben wij nog geen kinderen, maar zouden dat dolgraag willen. Het lukt alleen nog niet omdat ik hele lange cyclussen heb. Ik had gehoopt dat ik nog een ei zou krijgen in Februari maar nee. Dit word zijn en mijn eerste uitzending. Dat is best spannend. Hebben jullie allemaal hier al kinderen? En hoe is dat met zo`n kleine en alles zelf moeten doen? Groetjes Moefoe
moefoe, welkom hier hoor. wij hebben al wel kids twee stuks een meid van bijna 5 en een jochie van bijna 1,5. de kleine meid heeft al 2 uitzendingen meegemaakt en miss komt de derde eraan in april. voor hoelang das dan voro ons nog de vraag haha zowiezo is er nog niks zeker. het is best te doen hoor alleen met kids tis wel zwaar omdat de papa natuurlijk veel weg is maar tis te doen. jammer dat het net voor de tijd niet lukt bij ons was het met de tweede gelukkig net gelukt voor de uitzending hij moest toen maar 2 mnd en ik was dus mooi 12 wk toen ie trug kwam en konden het lekker samen iedereen vertellen. ook hier trouwens vaak lange cyclus gehad en dan ook nog een vent alleen in het weekend thuis dan kan het wel ff duren idd.
@mamasuus oei nieuwe wasmachine das nooit leuk. hopelijk ivndt je der een voor een mooie prijs. @moefoe welkom hier. wij hebben een dochtertje en die heeft al 3 keer meegemaakkt dat papa weg is. maar ze is nu 1,5 en merkt er nog weinig van, ze loopt wel met ze foto rond hihi balen dat je zulke lange cyclus hebt, hopelijk is het snel raak.
hoii ! mamasuus , dan kun je indd net zo goed een nieuwe kopen moefoe welkom! , phoee je hebt wel echt lange cyclussen .. ferdi en ik hadden ook echt pech .. we zijn toen hij terug kwam van uitzending de MMM ingegaan .. is er nog niks bekeken bij jullie ? want jou cyclussen zijn echt vaag... phoee 1 maart dat is al bijna ... hoe kijk je er tegenaan ? wonen jullie wel samen ? x
@Mama suus, Noa307, lydia1986 [FONT="] [/FONT] Ja, het duurt idd lang vind ik. Wij zijn zo vanaf 2008 bezig voor ons eerste kindje. De reden dat zo`n lange cyclussen heb is omdat ik med. moet slikken. Eerst dachten we dat dat niet samen zou gaan; med. en zwanger zijn, en daarom was ik ze ook gaan afbouwen. Al vrij snel daarna werd ik weer ziek. En nu hebben we besloten dat ik mijn medicijnen blijf slikken. We hebben ons doorverwezen naar het Radboud voor advies hierover.18/11/2010. En uit het gesprek kwam dat ik m`n med. gewoon kan blijven slikken. Dat was een hele opluchting. Dus de eerste stap was gezet. Alleen is er een heel groot nadeel aan dat medicijn en dat is dat mijn cyclussen heeel onregelmatig zijn. :xDat is echt om verdrietig van te worden. Om hier wat aan te doen heb ik nu een verwijsbrief gekregen voor de endocrinoloog. En volgende week wordt eerst mijn Prolactine gehalte geprikt. Maar dat zal wel te hoog zijn denk ik. Moet alleen nog uitzoeken of ik naar het Radboud ga of naar Enschede voor de endocrinoloog. De huisarts zei dat ik het Radboud maar even moest bellen voor advies. Dus dat ga ik maandag maar doen. Wij wonen sinds 2002 samen. En zijn heel gelukkig met elkaar en onze 2 katten. We zijn vorige week naar een thuisfront informatie dag geweest. Ik had nog nooit zoiets meegemaakt. Samen met m`n schoonouders. Het meeste wist ik al wel hoor. Maar wel erg fijn hoe ze je informeren en gerust stellen. En ik weet nu ook hoe het met de post gaat enzo. Verder hoe ik ertegen aankijk? Op zich denk ik best dat het in het begin zwaar zal zijn, vooral de eerste maand. Maar dat daarna een soort van eigen ritme erin komt. Ik maak me verder geen echte zorgen over mijn man, dat heeft hij zelf ook niet. Hij komt toch de poort niet uit. De kans is eigenlijk groter dat het met mij niet goed zou kunnen gaan. Maar ik heb een goed vangnet, dus volgens mij komt het wel goed. Zijn jullie mannen op dit moment ook weg? Mama suus dus misschien in april. Spannend. @ Lydia1986 Ik heb je foto gezien, dat is echt al een buikje! Leuk! Groetjes Moefoe
gelukkig hoeft mijn mannetje niet meer weg voor uitzendingen enz. ben ik zo blij mee. hij wil trouwens zelf ook niet meer op uitzending dus dat zit wel goed haha. xx
@moefoe fijn dat je nu weet hoe het zit met post enzo. en balen van je cyclu hopelijk heb je snel duidelijkehid en mogen jullie snel je 1e wondertje verwachtte.
@moefoe, welkom hier meis! Minder van je cyclussen. ff snel een berichtje vanaf hier,krijgen zo weer visite..verder druk geweest deze week, wel lekker druk hoor. zijn ook volop met de uitbouw voor ons huisje bezig, het ziet er positief uit, dus mischien kan ik volgende week wel zeggen dat alles doorgaat. zou dus echt super nieuws zijn.. doei
moefoe, zo das minder meid, maar hopen dat ze je een beetje kunnen helpen dan zeg want lijkt me toch erg lastig zo dat je geen idee hebt hoe wat en wanneer. zijn idd wel handig hoor ide info dingen. waar moet ie heen dan? nog naar de oude? want kunduz is toch pas later daar is nog niks. dat moet die van mij nog maken haha. en idd in het begin is het ff wennen helemaal als je gewent bent dat ie vaak thuis is. als ie doordeweeks ook al weg is dan is het vooral de weekenden die raar zijn bij mij bleef het de zondag verschrikkelijk wist vaak neit wat ik moest doen ook niet toen er kids waren haaha. iedereen heeft dan vaak zijn eigen ding ed ales is dicht maar ik ging dan vak met me ouders ergens heen ed. wat wel minder is als me vent weg gaat is dat het weer pasen is maar goed das nog niet zo erg maar ons meisje word ook 5 in die tijd. dus denk vooral dat dat voor haar dan minder word. eliesja, zo hopen dat het dan doorgaat zeg dan kun je weer lekker wat bouwen altidj leuk he. noa, en hoe gaat het me je nieuwe gezinslid begint ie al goed te luisteren??? hihi ly, hoest met je buikie nog veel last? nou hier ook durk weekende hoor vrijdag avond feesie was dus weer sellie. gister ochtend foto maken met fam gedoe met de kids dus vooral de kleine man. erna nog ff op kraamvisite bij vroegere vriend van man. en erna nog lekker bij vrienden op beozke daar lekker gegeten en laat weer thuis en de kleine man heeft maar half uurtje geslapen maar hield zich perfect viel iets sneller om maar meer ook niet.