millitairsvrouwen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama suus, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoii

hier alles goed , morgen 12 weken echo . spannend ! leuk ! .. zit nog steeds vol ongeloof dat IK zwanger ben.. ;)

moefoe .. oke dan snappen we het wat meer.. wel balen zeg.. hoop dat ze wat aan je cyclusse kunnen doen (door de medicijnen )

en naar de tfd geweest dus.. dat vond ik saaaii ! en dan vooral die dagen dat je terug kan komen .. beetje luisteren/ knutselen daar.. ben er maar 1 dag geweest..
    het enige leuke was dat je met de webcam je lief kon zien..
    maar wel heftig !

ohh wel fijn dat hij niet buiten de poort hoeft.. nog wel gevaarlijk maar iig wel minder :)

suus druk weekend gehad dus ;) , hier ist wel goed.. kan alleen niet helemaal gestrekt liggen .. ( beetje apart ;) ) maar verder niet meer misselijk geweest de afgelopen dagen en ook minder moe :D !
    nu nog hopen dat mn gezicht weer bijtrekt ( rood/pukkels enz ) ! ;)

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ly, dan ben je dus echt goed zwanger he haha, allerlei fijne bijkomstigheden hihihi. dus morgen lekker weer ff kijken das altijd leuk. kun je miss wat meer zien nu altijd goed.

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lyd succes bij de echo!!

@mamasuus ja begint te komen ze is vrijdag geholpen maar het spul waar ze mee desinfectere jeukt hihi. dus ze krabt nu heb ze kap op ze in binnenwaards gehecht dus had opzich niet gehoeven maar ze heeft echt dat brennere senner haar als ondervasht.

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx meiden , ja eindelijk n echt beebje en geen vlek of rug :p ! hihi

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ly , jee met echte heuse uitstekels 4 en miss wel 5 haha je weet het niet he al zie je dat dan nog nie

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hahaha !

nee dat weten we over 4 weken ;) !

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dan al joh?? das lekker op tijd. hier konden ze het toen nog niet zien hoor en met de 20 wk ook neit haha heb nog een apparte laten doen met 23 wk en toen pas zag je meteen dat hij toch echt wat had hangen hahaha.
    veel plezier vandaag, en dat alles er maar op en aan zit...

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hoi hier alles goed, vrijdag met mn moeder en linette gaan zwemmen, super leuk. zaterdag uit eten geweest met almar en linetje, en gisteren met een vriendin en de kids naar een overdeke speeltuin geweest wat super gaaf was....

meiden het kan zomaar zijn dat er toch weer iets groeiende is in deze buik..... maar goed zeker weten doen we het pas als er is getest en daar wacht ik nog eventjes mee.... maar borsten werden al weer wat gevoeliger, en iets donkerder.... en buik doet toch een beetje raar ;) verder p*s ik me het ongans hahaha

we wachten

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    spannend meis !

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @ly, oh meid wat een knapperd en was ook alles goed met jou?

@mamasuus, oh lekker druk weekendje gehad dus.

@mikmak, oh spannend hoor, wanneer zou je mogen/kunnen testen?

@noa, is de hond al geholpen dan?

hier weinig nieuws. Weinig gedaan het weekend.
    Vandaag heeft manlief een afspraak bij de hypotheker, ben benieuwd wat het voorstel is..duimen jullie dat het allemaal doorgaat ons nieuwe keukentje!?;)

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jep alles goed :) , voel me eindelijk ook beter :D !
    hopen dat dat nu zo blijft !
    en dat mn gezicht weer een beetje bijtrekt ;)

eliesja ik ga heel hard duimen voor jullie :D !

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha dan krijg je vast een meid...;)
    beter dat alles goed gaat en je minder ziekjes bent!!

dank voor de duimpjes:)

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak ow zou wel super zijn!! we duimen voor jullie.

@lyd mooie echo gheniet er lekker van!!!

@elies hoe was het gesprek?
    en ja ze is geholpen met 6 maanden mag dat al dus meteen laten doen. dus hier geen puppies hihi

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak spannend meid dat zou toch mooi zijn zo snel alweer he.

ly, en echt mensje al nu he hiihi mooi hoor super fotos. en dus lekker onder de pukkels tjah soms heb je dat dan he.

noa, lekker op tijd idd al maar jah dan ook geen bleod meer toch of wel?

goh vannacht is het hier ook weer los gegaan. ik vond nog 2 wormenpillen gister dus heb die gister ochtend aan de doggies gedaan. nu hebben ze dus vannacth alles onder gekotst gescheten en geplast grrr. me kleed ligt nu buiten vanmiddag maar ff schrobben oid hopen dat ik hem schoon krijg. gelukkig niks op de bank. maar vannacht slapen ze dusecht weer in de keuken hoor moetne ze het maar ff weer voelen kan dat zo neit hebben als je smorgens uit je bed komt heb het dan al druk zat met de kids en moestn u dus ook nog poetsen pfff.

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, oh dat is idd al vroeg, maar fijn dat het in ieder geval gebeurt is.

@mamasuus, he gatsie, dat kun je er idd niet bij hebben s'morgens. Kwam dat door die wormenkuur dan?

Nou het gesprek ging goed, maar het was dus alleen een offerte van de bank, nu moeten we dus al de gevraagde stukken inleveren en vrijdag wordt het huis getaxeerd en dan daarna pas horen we of het doorgaat ja of nee. Dus de duimpjes mogen nog wel even blijven draaien hoor.;)

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    danny heeft een weer een keer geen zin om te gaan slapen. ging de afgelopen dagen wel weer goed, hij sliep weer lekker tussen de middag.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lyd, mooie echo echt super duidelijk hoor... een heus mensje is te zien hihi...

@eliesja, kl*te dat danny weer eens niet wil, hier had linette bijna de hele week goed geslapen snachts, maar vannacht weer als vanouds... positieve is dat het in ieder geval al weer aan de betere hand is haha

@noa fijn dan.. zo smorgens

zou evt kunnen, maar wacht liever nog een weekje of mss wel 2 ;)

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    gelukkig heeft hij nog wat geslapen..:)

@mikmak, oh dus linette is ook weer aan het spoken..
    spannend hoor.

danny heb geskijt, ff schone luier geven..pfff wat een lucht zeg..:$

20. Moefoe

Moefoe Actief lid

7 jul 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Lydia, wat een mooie echo, ik ben blij dat alles goed is, en dat je minder moe bent. Is dit je eerste kindje? Bij jullie duurde het ook lang?

Mikmak, ik ben benieuwd! Heb je nu al getest of wacht je dus nog even?

Mama Suus, Hoeveel honden heb je? En wat voor een nou precies.
    Wij hebben geen honden maar katten, maar ik weet helemaal wat je bedoeld als je `s morgens op staat en je vind poep en kots.
    Ik ben altijd druk met een van m`n katten, die heeft last van erge obstipatie. En die heeft 2 keer per dag een medicijn nodig.

Wij hebben een naar bericht gekregen; Mijn man gaat NIET op uitzending. Heeft ie gisteren te horen gekregen, hij was echt even van het padje af. Trok wit weg. Echt heel erg teleurgesteld. Hij had er zo naartoe geleefd.
    Het is heel gek ook voor mij. Ik had me er ook al helemaal op in gesteld. Ik kan ook alleen maar de hele tijd denken, dat ik het zo s*it vind voor hem. Maar van de andere kant, de wereld vergaat niet.
    Hij hoopt dat hij snel naar een andere uitzending kan gaan. Misschien naar kunduz?

Groetjes Moefoe

Deel Deze Pagina