Na de vorige poll, waarbij de keuze Benthe of Ilvy was, nu de vraag welke naam is leuker als het gaat om: Benthe en Liva
Liva vind ik een fijnere en mooiere klank dan Benthe. Maar ik vind Livia mooier, dan klinkt de naam voor mij wat meer af.
Bedankt voor de reacties! Livia is idd ook een leuke naam. Jenthe ook leuk, maar we kennen iemand waarvan het dochtertje Jenthe heet dus dat valt af voor ons.
Liva / liga beetje rare naam. Benthe ach opzich geen verkeerde naam, maar heb er niks mee als ik hem hoor, en dat is tegenwoordig best vaak. Sorry ..
Benthe , Yenthe, Yinthe brrr lelijk. Liva vind ik wel leuk. stond ook op ons lijstje. Liva (2e naam)Jolie
Liva vind ik leuker en zachter dan Benthe, ik vind Benthe een beetje een slome naam sorry. Livia vind ik leuker en ik ken een meisje dat Riva heet (rieva) ook wel apart.
Bedankt weer voor alle meningen! We zijn er nog niet uit dus als jullie nog suggesties hebben, die passen is het straatje van Benthe en Liva... Graag!! Riva is ook wel leuk maar mijn uitspraak van de R is niet zo goed dus ik wil die letter graag vermijden! Suggesties zijn dus van harte welkom!!!