Hi allemaal, Wat leuk al die reacties!! Echt heel lief dat jullie willen helpen De stand is nu nog steeds gelijk en de meningen dus goed verdeeld haha Wij hadden zelf als voorkeur Emma maar omdat 2 hele goede vriendinnen allebei een nichtje hebben die Emma heet en er een Emma in dezelfde groep van mijn dochter zit op het kdv (ken de moeder ook maar niet heel goed ofzo) ben ik gaan twijfelen. Ik heb wel steeds een heel goed gevoel bij die naam en vind het ook mooi passen. De naam Milou heeft ook lang op de lijst gestaan en vind ik ook nog steeds erg leuk. Twijfel dus... Iemand vroeg nog wat onze keuzes waren voor de twijfel. Ons lijstje was(in willekeurige volgorde) Emma Milou Sanne Nora (h) Julia Lois Celine Louise Jolie/evi (maar helaas rijmt dat met Rosalie ..) Carmen Anna Veerle Oh wat is het toch moeilijk zo'n naam.... Liefs!
Emma vind ik leuker bij Rosalie staan. Milou vind ik origineler....er zijn al zoveel emma's. Persoonlijk zou ik dan gaan voor Malou of Marlou! Uit je rijtje vind ik Louise het mooist! Wellicht is Loïse nog leuker? Zo heet onze dochter. Vond ik net iets krachtiger dan Louise. Onze oudste heet overigens Rozemarijn Heeft wel iets weg van Rosalie Phileine en Feline vind ik ook mooi passen.... Eh...ik dwaal weer eens af
Milou vind ik leuker, maar vind ik niet zo leuk bij de naam van je dochter. En Emma vind ik echt heel uitgekauwd, dus daar zou ik nooit voor kiezen. Lastig....
Hi allemaal! Bedankt allemaal voor de reacties, echt heel lief Denk dat Emma nu toch een voorsprong heeft Maar nu wil het volgende.... We zijn ook vakantie en hoorde vanmiddag de speeltuin iemand zijn dochter roepen: Esmée. Prachtig vinden we die naam en volgens mij hoor je die niet zo heel veel. Wat denken jullie is het een mooie combinatie samen? Rosalie & Esmée (of op z'n frans geschreven Esmé) Liefs!