Ik ben nu 34'4 dagen zwanger, en we hebben nog steeds geen meisjes naam. Dit zijn de meisjes namen die ik leuk vind. Welke zouden julli kiezen? Nergiz Fedek Kawthar Marwah Ilaaf
Ik vind ze eigenlijk allemaal te apart... Ik zou denk ik kiezen voor Marwah. Mooier en makkelijker vind ik bijvoorbeeld:" Amira, Ammara, Anissa, Danah, Dara, Dimah, Dina, Elma, Emira, Erina, Faiza, Farah, Hessa, Hiba, Iba, Inaya, Isra, Izza, Jamila, Jasmin / Yasmin, Kamila, Kamira, Kenza, Laila / Layla / Leila, Lina, Lima, Malika, Maroua, Mina, Menna, Mirna, Mouna, Nadia, Nadira, Naila / Nailah / Najla, Naima / Najma, Naira, Namira, Nasira / Nassira, Nisa, Nisrine, Niya, Noor, Nora, Noura, Sabrin, Safia, Safira / Zafirah, Sahila, Salima, Saliha, Saloua, Samara, Samia, Sana, Sara, Simra, Sofia, Somaya, Soraya, Soumaya, Soumeya, Tahira, Tahra / Thara, Thana, Tamou, Tirra, Yarah, Yasmina, Yasmine, Yassira, Youssra, Yumna, Zara, Zinah, Zora, Zenna, Zia...
Ik vind er geen een mooi van je lijstje en ook niet passen bij de naam van je zoontje... Onze jongste dochter heet Isra, dat is ook Arabisch. Past er wel mooi bij, vind ik . Betekenis is ook heel mooi.
Ik vind ook geen een mooi, sorry ik kan er ook niet tussen kiezen. Ik zou persoonlijk zelf kiezen voor een naam wat toch Arabisch is maar ook Nederlands klinkt en goed uit te spreken is. Vooral bij een halfbloedje. Succes met je keuze! Lina Sarah Isra Amber Jasmina Nora Soumaya
Ik vind ze ook allemaal niet mooi, ook rare schrijfwijze met teveel extra letters. Marwa vind ik nog wel gaan.
Dank jullie wel voor jullie eerlijkheid! Ik vind het echt zo lastig om voor een meisje een naam te bedenken. Ben er helemaaaaal nog niet uit. En begin hem aardig te knijpen. Stel je voor als ze wordt geboren en we hebben niet eens een naam.
Ik vind de betekenis van een naam erg belangerijk en dat het mooi en makkelijk uit te spreken is. Oja het is geen half bloedje. Ik kom zelf uit Irak, mijn man is een half Iraakse kurd en half Iraans. Maar spreekt gewoon Arabisch.
Ilaaf vind ik wel leuk! Zijn de enige namen van je lijstje die een Nederlander ook fatsoenlijk uit kan spreken. Daar zou ik wel een beetje rekening mee houden. Succes!
Ik vind [naam verwijderd] wel mooi. Het heeft wel een mooie klank en zou zeker bij een kindje passen met jullie cultuur! Het zou dan raar zijn als jullie je kindje Jet of Pien zouden noemen haha. Dus ja, voor ''ons'' misschien wat vreemde namen in je lijstje, maar ik vind Benien wel mooi.
Ik vind nergiz wel mooi. Maar dat komt waarschijnlijk omdat Nergiz ook in het turks voorkomt en ik de betekeniz weet. Maar het is wel een moeilijke naam.
Of nergiz , nerqiz Wij vinden benien en nergiz wel mooi. Bij mij staat op nummer 1 marwah en benien en nergiz op 2 En bij mijn man 1 nergiz en [naam verwijderd] op 2 marwah vind hij niks Oef echt moeilijk
Mn dochter heet jamelie(djeemelie,als jamie-lee maar dan zonder de i ) jamelia is een arabische naam.
Ik vind geen van de namen op je lijstje mooi. Ik zou idd voor Isra gaan o.i.d., mooi en zowel in het Nederlands en Engels goed uit te spreken. Wel handig zodra ze ooit voor vakantie of werk Nederland uitgaat.